خانه » فال روزانه 9 مهر 1399

فال روزانه

فال روزانه 9 مهر 1399

فال روزانه


4.5
(64)

فال روزانه آنلاین 9 مهر 1399

فال فروردین

– فال روزانه در روز 9 مهر 1399 برای متولدین فروردین ماه

به جاي اينكه با ذهن خود كلنجار برويد، چند روز صبركرده تا بتوانيد آنچه در ذهنتان مي‌گذرد را با افراد ديگر در ميان بگذاريد. وقتي يك نفر ديگر در حال حرف زدن است، شما به جوابي كه مي‌خواهيد به او بدهيد فكر نكنيد؛ در عوض به حرف‌هايي كه او مي‌زند گوش دهيد. فقط وقتي كه احساس كرديد بايد در مورد چيزهايي كه مي‌شنويد ديدگاه خود را بيان كنيد شما هم شروع به حرف زدن كنيد. اگر هنگام ملاقات كردن ديگران به اندازه كافي انعطاف پذير باشيد، بيشترين تاثير را روي آنها خواهيد گذاشت.


فال اردیبهشت

– فال روزانه در روز 9 مهر 1399 برای متولدین اردیبهشت ماه

در حاليكه شما پيوسته در برابر اصرار و پافشاري ديگران تسليم مي‌شويد، نمي‌توانيد به راحتي صلاحيت و شايستگي خود را به آنها نشان دهيد. شايد شما فكر مي‌كنيد كه مي‌دانيد به چه روشي كار خود را بهتر انجام دهيد، اما شايد تنها چيزي كه شما نياز داشته باشيد داشتن يك ديدگاه نهايي باشد. باوجود اينكه وقتي كسي بهتان پيشنهاد كمك مي‌كند، شما حساس پرانرژي بودن مي‌كنيد، ولي اعتراف كردن به ضعف‌هاي خود مي‌تواند در قبول كردن حمايت ديگران بهتان كمك كند.


فال خرداد

– فال روزانه در روز 9 مهر 1399 برای متولدین خرداد ماه

شايد شما بتوانيد در ذهنتان راه‌هايي را مجسم كنيد كه بدان وسيله مي‌توانيد احساس خود را به كسي كه دوستش داريد ابراز كنيد، اما نمي‌توانيد به راحتي از اين روش‌ها پيروي كنيد. با وجود اينكه شما مي‌خواهيد تاثيري مثبت داشته باشيد، ولي بيش از اندازه پرخاشجو شده‌ايد. تلاشي آگاهانه براي ملايم كردن صحبت‌هايتان به شما كمك مي‌كند تا بتوانيد اهداف واقعي خود را به ديگران بگوييد.


فال تیر

– فال روزانه در روز 9 مهر 1399 برای متولدین تیر ماه

اگر شما اعتقاد داشته باشيد زماني هم نياز به كمك ديگران داريد آنها از شما سوء استفاده مي‌كنند، نمي‌توانيد خوش اخلاق باشيد. وقتي كه جذابيت‌ها و خونگرمي‌ شما تبديل به عصبانيت مي‌شود، حتي لطف و محبتتان نيز مي‌تواند به كساني كه دوستش داريد صدمه بزند. فراموش نكنيد كه واكنش شديد نشان دادن اصلاً لازم نيست؛ شما فقط محدوديت‌هاي خود راقبول كنيد و بعد دست به عمل بزنيد.


فال مرداد

– فال روزانه در روز 9 مهر 1399 برای متولدین مرداد ماه

اين ماه مشكل اصلي شما اين است كه در حالي كه شما به طور هم زمان هم مي‌خواهيد در زندگي خانوادگي شريك باشيد و هم عضوي از يك گروه منسجم باشيد، نمي‌دانيد كه چگونه اين رفتار عجيب خود را توجيه كنيد. گويي كه شما بايد بخشي از اوقات فراغت خود را از دست بدهيد تا بتوانيد به چيزهايي كه آرزويش را داشتيد نزديك بشويد. سعي نكنيد كه براي حل كردن اين مشكل اقدام كنيد. فقط روشي را پيدا كنيد كه به واسطه آن بتوانيد به راحتي با افراد ديگر تبادل نظر داشته باشيد.


فال شهریور

– فال روزانه در روز 9 مهر 1399 برای متولدین شهریور ماه

شما امروز تصوير روشني از خواسته‌هاي خود داريد ولي با وجود اينكه ماه در نشانه شما قرار مي‌گيرد، الزاماً كار درستي نيست كه آرزوهاي خود را به زبان بياوريد. مشكل اصلي اين است كه يكي از اطرافيانتان در حالي كه حتي در بهترين شرايط با شما خوب همكاري نمي‌كند، در خوشي‌هايتان هم شركت نمي‌كند. بعضي از روزها بهتر است كه احساس‌هايتان را مخفي نگه داريد.


فال مهر

– فال روزانه در روز 9 مهر 1399 برای متولدین مهر ماه

فكر نكنيد كه شما قادر به فهميدن عكس العمل ديگران هستيد. به جاي اينكه كلمات‌تان را سبك و سنگين كنيد آنها را به زبان بياوريد، اما طوري صحبت كنيد كه مهرباني و انعطاف پذيريتان را به ديگران نشان دهيد. آنها براي شنيدن حرف‌هاي شما بيش از اندازه از خودشان شور و شوق نشان مي‌دهند، اما اگر بفهمند كه شما با آنها مخالفيد به حرف‌هايتان اهميتي نمي‌دهند.


فال آبان

– فال روزانه در روز 9 مهر 1399 برای متولدین آبان ماه

شما امروز توانايي اين را داريد كه قدم به عقب برداشته و به گذشته خود نگاهي بيندازيد، بنابراين مي‌توانيد دقيقاً بفهميد كه در چه جايگاهي قرار داريد و چه چيزهايي داريد. ماه وارد دومين خانه شما كه به مسائل مالي اختصاص دارد مي‌شود و توجه شما را از سوي نيازهاي معنوي به سمت نيازهاي مادي و دنيوي برمي‌گرداند. در حال حاضر بهترين كار اين است كه به موضوعات ساده تر روي بياوريد.


فال آذر

– فال روزانه در روز 9 مهر 1399 برای متولدین آذر ماه

شما فكر مي‌كنيد كه زيادي نسبت به ديگران حساسيت نشان مي‌دهيد، اما آنها به هيچ وجه اين موضوع را متوجه نشده‌اند. آنها در حاليكه نسبت به قبل بيشتر شما را كنترل مي‌كنند به شما توجه مي‌كنند. به كارهاي قبلي‌تان نگاهي بيندازيد، براي اينكه كاري كرده‌ايد كه باعث شده ديگران پيام‌هايي نامفهومي‌را از طرف شما دريافت كنند و اين موضوع باعث شده كه آنها فعاليت‌هاي شما را سوء تعبير كنند. فقط سعي كنيد كه متظاهر نباشيد، هركس به زودي خودش حقيقت را خواهد فهميد.


فال دی

– فال روزانه در روز 9 مهر 1399 برای متولدین دی ماه

امروز شما مشتاقانه مي‌خواهيد در مورد موضوعي كه ازش روي گردان بوديد تحقيق كنيد. همه ترس و هراس‌هاي شما نسبت به اين موضوع امروز كاملاً از بين رفته است. شما خيلي دوست داريد كه ديگران هم نقطه نظرات شما را بشنوند، چرا كه مي‌دانيد هم اكنون تأثير فوق‌العاده‌اي بر ديگران خواهيد گذاشت. فقط يادتان باشد قبل از اينكه به موضوع بعدي بپردازيد به آنها فرصت كافي بدهيد كه نظرشان را درباره گفته‌هاي شما بگويند.


فال بهمن

– فال روزانه در روز 9 مهر 1399 برای متولدین بهمن ماه

شما امروز خيلي پر انرژي نيستيد، براي اينكه زياد مورد توجه واقع نشده‌ايد. اما احتمالاً موفقيت‌هاي مهمي ‌كسب خواهيد كرد. شما اكنون واقعاً انقدر توانايي داريد كه بدانيد دقيقاً چه حرف‌هايي مي‌خواهيد بزنيد و حتي اين گونه به نظر مي‌رسد كه شما توانايي خواندن فكر ديگران را هم داريد. ذهن شما قابليت‌هاي خيلي بالايي دارد و بنابراين زود قضاوت كرده و عجولانه تصميم گيري مي‌كنيد و به نظر مي‌رسد كه اطلاعات زيادي داريد.


فال اسفند

– فال روزانه در روز 9 مهر 1399 برای متولدین اسفند ماه

امروز شما بر سر دوراهي قرار مي‌گيريد. از يك طرف شما مي‌خواهيد كار خاصي انجام دهيد؛ شما كارهاي عقب افتاده زيادي براي انجام دادن داريد و شور و هيجان شما مي‌تواند تبديل به عصبانيت شديد بشود. از طرف ديگر اگر كمي ‌تلاش كنيد محيط امن و آرامي ‌براي خود درست كنيد، عجيب اينكه احساس خواهيد كرد بيشتر از خلوت و محيط دنج خود جدا افتاده‌ايد. اما الان نبايد نگران اين باشيد كه چه راهي را انتخاب كنيد؛ فقط ببينيد كه طالع شما چيست و سرنوشت شما را به چه مسيري هدايت مي‌كند.


به این فال امتیاز بدید

خیلی ضعیف/ضعیف/متوسط/خوب/عالی

میانگین 4.5 / 5. تعداد آرا : 64

هنوز کسی رای نداده...