خانه » فال روزانه 9 فروردین 1399

فال روزانه

فال روزانه 9 فروردین 1399

فال روزانه


4.6
(57)

فال روزانه آنلاین 9 فروردین 1399

فال فروردین

– فال روزانه در روز 9 فروردین 1399 برای متولدین فروردین ماه

به جاي انکه صبر کنيد و ببينيد که وقايع امروز شما را به کجا مي‌برد زمانيکه بيدار شديد اول برنامه ريزي کنيد. شما بايد قادر باشيد که بين وظايف تان تعادل برقرار کرده و آنها را براي مدت زمان کمي‌که در اختيار داريد اولويت بندي کنيد. اگر نتوانيد زمان تان را بدرستي مديريت کنيد ممکن است فرصت‌ها و امکاناتي که اکنون در اختيار شماست از بين بروند. خوشبختانه شما مي‌توانيد بوسيله متعهد بودن به برنامه ريزي که اول صبح کرده ايد از اين احساسات ناخوشايند جلوگيري کنيد.


فال اردیبهشت

– فال روزانه در روز 9 فروردین 1399 برای متولدین اردیبهشت ماه

حتي با وجود کارهاي زيادي براي انجام دادن داريد اما امروز روز نسبتا آرامي‌است. زمانيکه ماه برج و نشان حساس شما را ملاقات مي‌کند اگر بتوانيد انرژي مثبتي از آن بگيريد براي تان خيلي مفيد و سودمند خواهد بود. اين يک حادثه غيرمترقبه نيست که وظايف شما را به تاخير بيندازد به خاطر اينکه شما قادريد كه اكنون گام هاي بلندي برداريد. تا جاييکه مي‌توانيد به خودتان خوش بگذرانيد.


فال خرداد

– فال روزانه در روز 9 فروردین 1399 برای متولدین خرداد ماه

ممکن است شخصي از اطرافيان شما شخصيت واقعي خود را نشان ندهد يا حداقل اين طور به نظر مي‌رسد. ذهن شما بدنبال کشف چيزهايي است که نمي‌دانيد. شايد به سرانجام كارهايي مي‌انديشيد که ديگران برضد شما انجام مي‌دهند. اين لزوما يک بيماري روحي رواني نيست و به آن بدي هم که شما فکر مي‌کنيد به نظر نمي‌رسد. حتي با بهترين مقاصد نيز ممکن است امروز واقعيتات تبديل به مجموعه‌اي از پيچيدگي‌ها شود. خوشبختانه شما قادر هستيد که با کمي‌تمرکز به کارهايتان سروسامان دهيد.


فال تیر

– فال روزانه در روز 9 فروردین 1399 برای متولدین تیر ماه

طي هفته‌هاي گذشته آنقدر کارهايتان با سرعت انجام شدند و به اتمام رسيدند که اکنون نمي‌دانيد چه کار بايد بکنيد. زماني را به انديشيدن درباره موقعيت کنوني تان اختصاص دهيد و اينکه تا کجا مي‌توانيد پيش برويد. سعي کنيد امروز هيچ تصميم بزرگي نگيريد. فقط به خودتان اجازه دهيد که در رابطه با احساسات تان آزادانه فکرکنيد. اگر بر افکارتان تسلط داشته باشيد زمانيکه لازم باشد به اندازه کافي قدرت انتخاب خواهيد داشت.


فال مرداد

– فال روزانه در روز 9 فروردین 1399 برای متولدین مرداد ماه

ممکن است دوستان و اعضاي خانواده تان امروز به شما تکيه کنند چرا که شما را داراي اختيار و قدرت لازم براي اينکار دانسته اند. اين حالت به معني اين نيست که ديگران فکر مي‌کنند که شما پاسخ تمام سئوالات را مي‌دانيد؛‌ بلکه فقط آنها فکر مي‌کنند شما توانايي حل بحران و مقاومت در برابر آن را داريد. حتي اگر اعتماد به نفس شما متزلزل شده است  شفقت و صداقت روح تان شما را قادر مي‌سازد که آن کاري را که بايد انجام دهيد.


فال شهریور

– فال روزانه در روز 9 فروردین 1399 برای متولدین شهریور ماه

شما در حال پيشروي به بهترين حالت ممکن هستيد و با وجود اينکه مي‌دانيد کجا داريد مي‌رويد ممکن است ديگران از تصميم شما گيج و پريشان شوند. اگر نتوانيد زماني را به توجيه رفتارهايتان اختصاص دهيد ممکن است اوضاع پيچيده تر شود. مراقب باشيد؛ شما مي‌توانيد چشمان تان را به روي اهداف تان باز نگاه داريد؛ اما خيلي عجيب است كه حتي نمي‌توانيد چيزي را که درست در جلوي روي تان است را ببينيد. آرام باشيد و با کساني که در اطراف تان هستند خوش بگذرانيد.


فال مهر

– فال روزانه در روز 9 فروردین 1399 برای متولدین مهر ماه

زياد آسان نيست که امروز را به روزي مفرح و به ياد ماندني تبديل کنيد مخصوصا اگر خوشبختي و شادماني را به يکي از دوستان نزديک و يا همسرتان پيوند دهيد. مشکل ممکن است از اشتياق شما باشد که دوست داريد همه چيز را به شخص ديگري ربط دهيد . اگر اخيرا شخصي در زندگي شما با يک مسئله عاطفي مواجه شده باشد آن را به خودتان نسبت ندهيد. بهترين کار اين است که فقط يک شنونده خوب باشيد و بدون اينکه سعي کنيد کاري را به گردن بگيريد تلاش کنيد تا اوضاع را بهتر کنيد.


فال آبان

– فال روزانه در روز 9 فروردین 1399 برای متولدین آبان ماه

شما بايد آنقدر امروز عاقل باشيد که به خاطر بسپاريد داستان رويايي شما تنها راه موجود براي شما نيست. نمي‌گويم همه نظرات و ايده هايتان اشتباه است يا اينکه سرانجامي‌ندارند. اما مسيرهاي چندگانه‌اي از نقاط مختلف در راه شما پديدار خواهند شد حتي اگر اکنون براي شما قابل مشاهده نباشند. به ياد داشته باشيد که ماه نشان شما اخيرا در هفتمين خانه از “محيط و پيرامون” شما قرار گرفته است و به شما نشان مي دهد که واقعيت بسيار سخت تر از آن است که فکر مي‌کنيد. راه حل‌هاي جديد فردا براي شما آشکار خواهند شد.


فال آذر

– فال روزانه در روز 9 فروردین 1399 برای متولدین آذر ماه

امروز مي‌توانيد تصميم بگيريد که چگونه مي‌خواهيد کارهايتان را انجام دهيد و درباره آن سخت کوشي کنيد تا در رابطه با تصميمات محدود کننده خود كاري انجام دهيد. اما اين موضوع درباره اين نيست که چگونه موقعيتي نياز است که اداره شود. اگر به ياد داشته باشيد که اطلاعات عملي ميتواند زندگي شما را آسان تر کند ممکن است مشتاق شويد که موضع خود را در رابطه با راه و مسيرتان تغيير دهيد. در وهله اول بپذيريد که تاکنون اشتباه مي‌کرديد و نيروي خود را در همين ميان راه تغيير جهت دهيد.


فال دی

– فال روزانه در روز 9 فروردین 1399 برای متولدین دی ماه

آن کتاب هاي طالع بيني که مي‌گويند شما بلد نيستيد چگونه تفريح کنيد را بيرون بيندازيد. با وجود اينکه شما قادريد که در موقع لزوم شادماني و تفريح خود را به تعويق بيندازيد همچنين مي‌دانيد که کي بايد از زندگي تان لذت ببريد. خوشبختانه امروز يکي از آن روزهايي است که مي‌توانيد استانداردهاي خود را تعيين کرده و ممکن است ديگران ديگران سخت بتوانند شما را تحمل کنند. اما  در اين رابطه نگران نباشيد؛ اکنون تا مي‌توانيد آواز بخوانيد و برقصيد.


فال بهمن

– فال روزانه در روز 9 فروردین 1399 برای متولدین بهمن ماه

شما بايد شکرگذار خدا براي اين نعماتي که داريد باشيد چيزهايي  مثل خانه و خانواده؛ مخصوصا اگر ساختمان استواري براي زندگي تان داشته باشيد. اما اکنون ممکن است احساسات پيچيده اي درباره تعهدات شخصي خود داشته باشيد که شما را از داشتن آزادي آنطور که مي‌خواهيد باز مي‌دارد. فقط به ياد داشته باشيد که روابط خانوادگي مانند يک چاقوي دو لبه هستند و پاداش هاي آنها بدون مسئوليت داشتن امکان پذير نيست. سعي کنيد امروز مواظب سخن گفتن خود باشيد چرا که فردا نتايج آن را خواهيد ديد.


فال اسفند

– فال روزانه در روز 9 فروردین 1399 برای متولدین اسفند ماه

ممکن است احساس کنيد اگر سرنوشت امروز مقدر مي‌شد حتي اگر شما قبلا برنامه‌هاي ديگري داشتيد اکنون مي‌خواهيد تغييرات عمده اي در زندگي تان ايجاد کنيد؛ اما مي‌توانيد فشاري را که بر روي شماست احساس کنيد و بدانيد که بايد سرانجام از قلب تان پيروي کنيد.  نيازي نيست که اکنون همه چيز را معکوس کنيد. به دنبال ساختار هايي باشيد تا زمانيکه راه جديد و مهمي‌يافتيد شما را حمايت کنند.


به این فال امتیاز بدید

خیلی ضعیف/ضعیف/متوسط/خوب/عالی

میانگین 4.6 / 5. تعداد آرا : 57

هنوز کسی رای نداده...