خانه » فال روزانه 9 دی 1399

فال روزانه

فال روزانه 9 دی 1399

فال روزانه


4.6
(62)

فال روزانه آنلاین 9 دی 1399

فال فروردین

– فال روزانه در روز 9 دی 1399 برای متولدین فروردین ماه

شما نمي‌توانيد بيشتر از اين صبر کنيد، براي اينکه اعتقاد داريد که به اندازه کافي صبر کرده‌ايد! باوجود اينکه شايد آمادگي دست به کار شدن را نداشته باشيد، ولي پيش از اين از نظر ذهني آمادگي داريد که شروع کرده و بازي را آغاز کنيد. شما بايد از تفاوت‌هاي موقعيت اخير خود و اهداف آينده‌تان آگاه باشيد، اما سعي نکنيد در مورد هردوي آنها با هم تصميم گيري کنيد.


فال اردیبهشت

– فال روزانه در روز 9 دی 1399 برای متولدین اردیبهشت ماه

نگرش شما نسبت به شغلتان هميشه نگرشي خوش بينانه است، اما حالا نسبت به منافع خود خيلي ايده آل‌گرا فکر مي‌کنيد. حتي اگر هيچ چيزي به آن خوبي که شما دلتان مي‌خواهد نباشد، باز هم نمي‌توانيد بدبين باشيد! پيشرفت‌هاي خيلي جذابي در زندگي‌تان حاصل شده که دليلي براي اميدواري شما شده است. اما از روياهاي خود توقع زيادي نداشته باشيد! چراکه بيش از اندازه رويايي و خيالاتي بودن زمينه را براي نااميدي‌ها و ناکامي‌هاي بزرگ فراهم مي‌کند.


فال خرداد

– فال روزانه در روز 9 دی 1399 برای متولدین خرداد ماه

شما اخيرا در عين حال که به پيچيدگي روابط خود فکر مي‌کرديد، تا حدودي غمگين و ناراحت مي‌شديد و حالا بدون اينکه به طور کامل در زندگي خود تغييراتي بدهيد به چيزهايي که مي‌خواهيد رسيده‌ايد. بعضي اوقات تا حدي گيج مي‌شديد که نمي‌توانستيد تشخيص بدهيد مرحله بعدي کارتان چگونه است. خوشبختانه امروز وضعيت روحي شما تغيير مي‌کند، چرا که شما به واسطه تخيلات‌تان جُنب و جوشي را در خود احساس مي‌کنيد و اين بهتان اجازه مي‌دهد که آنچه پيش رو داريد را واضح و روشن بسازيد.


فال تیر

– فال روزانه در روز 9 دی 1399 برای متولدین تیر ماه

امروز يک نفر کاملا رک و بي پرده با شما حرف مي‌زند و ممکن است کمي عصباني بشويد. شما مثل اينکه فکر مي‌کنيد همه چيز را راجع به يکي از دوستان خوبتان مي‌دانيد و سپس به چيزهايي توجه مي‌کنيد که با آنچه فکر مي‌کرديد واقعيت دارد جور در نمي‌آيد. شما نمي‌دانيد مشاهدات اخير خود را باور کنيد يا فرضيات گذشته خود را! به زور دنبال جواب نباشيد؛ حقايق به مرور زمان روشن خواهد شد.


فال مرداد

– فال روزانه در روز 9 دی 1399 برای متولدین مرداد ماه

در حاليکه ماه در هفتمين خانه شما، يعني خانه شريکان و دوستانتان قرار دارد، شور و هيجان روابط‌تان بيشتر مي‌شود. اما اگر احساس کنيد که يک نفر از شما دوري مي‌کند، شما هم نمي‌توانيد به راحتي با او ارتباط برقرار کنيد و در اين کار به مشکل برمي‌خوريد. حقيقت اين است که حس امنيت خواهي‌تان فاصله‌اي را بين شما با بقيه ايجاد مي‌کند که از آن چيزي که در ظاهر نشان مي‌دهد وسيع تر است. به ديگران اجازه بدهيد بدون اينکه استقلال و آزادي‌هايشان به خطر افتد، فضايي که براي معرفي کردن خود نياز دارند را ايجاد کنند. درنهايت اين کار مي‌تواند تعهدات و عهدهايي که پيش از اين داده بوديد را معتبرتر کند.


فال شهریور

– فال روزانه در روز 9 دی 1399 برای متولدین شهریور ماه

هم اكنون وقت سر كار رفتن است، اما اين اتفاق آن چيزي نيست که شما در ذهنتان مجسم مي‌کرديد. کارهايي که شما طي چند روز گذشته شروع کرده بوديد تغييرات شگفت انگيزي مي‌کند، بنابراين خيلي مهم است که بتوانيد انعطاف پذير باشيد. اگر روشي که قبلا به کار مي‌گرفتيد ديگر به خوبي گذشته کارآيي ندارد، لازم است که حتما نگرش نو و جديدي داشته باشيد. باوجود اينکه وسوسه مي‌شويد که به توانايي تحليل گرايانه خود اتکا کنيد، اما بدون اينکه در مورد عملکرد خود قضاوت کنيد، از حسي کارکردن و در لحظه حال بودن نترسيد!


فال مهر

– فال روزانه در روز 9 دی 1399 برای متولدین مهر ماه

شما جهش و تغيرات ناگهاني مثبتي داشته‌ايد، اما هنوز هم لازم است که به خودتان اجازه بدهيد تا چند روز وظايف منظم روزانه تان را کنار بگذاريد. خوشبتانه شما تا بحال توانايي اين را پيدا کرده‌ايد که بيشتر از کارهاي مربوط به خانه و خانواده براي شناخت و ابراز کردن وجود خود زمان صرف کنيد. اما اين رفتاري همه جانبه و دائمي نيست. پس قبل از اينکه با حرفه‌ها و شغل‌هاي جالب و هنري به دنبال لذت و تفريح برويد، اصول نيازات و الزامات را تحت پوشش قرار دهيد.


فال آبان

– فال روزانه در روز 9 دی 1399 برای متولدین آبان ماه

امروز خيلي دلتان مي‌خواهد که کارهايتان را به کنار نهاده و به فکر پيدا کردن تفريح و سرگرمي ‌لذت بخشي باشيد. اما مسئوليت‌هاي تان خيلي زياد است و شما واقعا قادر نيستيد ازشان فرار کنيد. به همان اندازه که امروز احساس نااميدي و ياس مي‌کنيد، تضيمن مي‌کنيم که با استراحت کردن اين حالت زياد دوام نمي‌آورد. بهترين کار اين است که از تفريح کردن صرف نظر کرده و به کارهايتان برسيد. شما بعدها هم وقت کافي براي تفريح کردن پيدا مي‌کنيد.


فال آذر

– فال روزانه در روز 9 دی 1399 برای متولدین آذر ماه

ظاهرا امروز نسبت به گذشته راحت‌تر مي‌توانيد برنامه‌هاي خود را سازمان دهي کرده و دست به کار شويد. اين سخن بدين معني نيست که شما از تمام مسئوليت‌ها فارغ هستيد، بلکه هم اکنون توانايي بيشتري داريد و مي‌توانيد بدون اينکه درقيد و بند محدوديت‌هاي افراد ديگر گير کنيد به حرکت خود ادامه بدهيد. از آزادي‌ها و اختيارات جايگزين استفاده کنيد، اما از حقوق و مزاياي جديد خود سوء استفاده نکنيد، وگرنه آزادي و استقلال‌تان خيلي سريع تر از وقتي که پديدار شده بويد، ناپديد و نابود مي‌گردد.


فال دی

– فال روزانه در روز 9 دی 1399 برای متولدین دی ماه

نشان دادن ابتکار و يا کارهايي که پيش از اين شروع کرده بوديد شايد در ميزان موفقيت شما تاثيري نداشته باشد. يکي از بخش‌هاي ساخت و ساز توانايي‌هاي شغلي، ذات وجودي شما را هم درگير کار مي‌کند، که در مورد افراد ديگر شايد اين گونه نباشد. ولي روي ديگر سکه فرق مي‌کند!! چرا که بسيار مهم است که شما دوباره کاري نکرده و دوباره همان کارهاي قلبي را انجام ندهيد. انجام دادن کارهاي بيش از حد غير متعارف باعث مي‌شود مردم احسااحس راحتي نکنند. پس سعي کنيد در همه احوال ميانه رو باشيد.


فال بهمن

– فال روزانه در روز 9 دی 1399 برای متولدین بهمن ماه

حالا ماه به نشانه شما بازگشته است و در حاليکه احساسات شما از جايي به جاي ديگر تغيير مي‌کنند به سختي مي‌توانيد بشناسيدشان. خوش بيني و هيجان بهتان راهي را نشان مي‌دهد که ترس از تغيير کردن را براي هميشه نابود کنيد و سسپس پله‌هاي ترقي راطي کرده و به مراحل بعدي رويد. پس قبل از اينکه انرژي تان فروکش کند، شور و شوق خود را حفظ کنيد.


فال اسفند

– فال روزانه در روز 9 دی 1399 برای متولدین اسفند ماه

شما همچنان در حال تلاش هستيد و مي‌خواهيد بين واقع بيني نسبت به خود و نيز آنچه که افراد ديگر ازتان انتظار دارند. اما اگر آنچه که حس مي‌کنيد با آنچه در زمان حال اتفاق مي‌افتد هماهنگي نداشته باشد، عمل کردن بر اساس تفکرات‌تان سخت‌تر و سخت‌تر مي‌شود. بادقت به صداي درون خود گوش دهيد، اما فعلا در مرد هيچ موضوع مهمي تصميم نهايي نگيريد. شما هنوز وقت زيادي داريد که بتواند دست به کار شويد.


به این فال امتیاز بدید

خیلی ضعیف/ضعیف/متوسط/خوب/عالی

میانگین 4.6 / 5. تعداد آرا : 62

هنوز کسی رای نداده...