خانه » فال روزانه 9 بهمن 1398

فال روزانه

فال روزانه 9 بهمن 1398

فال روزانه


0
(0)

فال روزانه آنلاین 9 بهمن 1398

فال فروردین

– فال روزانه در روز 9 بهمن 1398 برای متولدین فروردین ماه

مدتي است که انرژي‌تان جريان دارد و حالا شما مي‌خواهيد تغييري ايجاد کنيد. آگاه بودن به محدوديتهايتان کمکتان مي‌کند، اما شما بايد براي عقب نشيني کردن و کوتاه آمدن برنامه ريزي کنيد. تنها بودن در ميان برنامه‌هاي خيلي شلوغ تان از آنچه تصور مي‌کنيد بدتر است. حتي اگر فکر مي‌کنيد زمان براي تمام کارهايتان نداريد، شما بايد بتوانيد با برنامه ريزي اندکي از پس کارهايتان بربياييد.


فال اردیبهشت

– فال روزانه در روز 9 بهمن 1398 برای متولدین اردیبهشت ماه

بودن بين بقيه چيزي است که امروز بهش نياز داريد. حتي اگر ظرفيت اين را داشته باشيد که تنهايي کار کنيد، بودن در ميان يک گروه مي‌تواند به حس امنيت و آرامش شما بيفزايد. شما در اين فکر هستيد که آيا نظراتتان را با افراد هم فکر در ميان بگذاريد و يا اينکه همکارانتان را در اهداف مشترک سهيم کنيد يا نه؟! ملحق شدن به تلاشهاي گروهي امري ستودني و قابل احترام است، اما مسير پيشرفت خود را از دست ندهيد.


فال خرداد

– فال روزانه در روز 9 بهمن 1398 برای متولدین خرداد ماه

شما شايد زياد در مورد خط سير جديد خود در محل کار مطمئن نباشيد، اما اجازه ندهيد اين شک جلوي نشان دادن نگرش‌هاي مثبتتان و انجام دادن بهترين کارهايتان را بگيرد. حالا احساس شما نسبت به شخصيتتان ممکن است به خاطر مسئوليتهاي هيجان انگيزي که دور و برتان هست تيره و تار شود. مشكلي که در حال تبديل شدن از خيال به واقعيت است به آن راحتي که شما فکر مي‌کنيد بايد باشد نيست. زياد به خودتان سخت نگيريد؛ راه شما به وقت خودش هموار مي‌شود تا بتوانيد به مقصد معين خود برسيد.


فال تیر

– فال روزانه در روز 9 بهمن 1398 برای متولدین تیر ماه

ماه برج حوت براي خرچنگ برج شما مثل يك فرورفتگي و شيب در آبهاي زندگي مي‌ماند که بالا و پايين مي‌رود. خوشبختانه شما از تغييرات جزر و مد اين آبها آگاه هستيد و اين آگاهي سبب مي‌شود خودتان را در اين امواج احساسي جديد غوطه ور سازيد. اما از افراد ديگر انتظار نداشته باشيد براي يافتن مرواريدهاي پنهان در اين غواصي شما را همراهي کنند!! شما فقط بايد با تکيه به خودتان در جستجوي گنجينه‌هاي واقعي باشيد.


فال مرداد

– فال روزانه در روز 9 بهمن 1398 برای متولدین مرداد ماه

افراد ديگر شما را فردي مي‌دانند که هميشه مي‌دانيد چگونه خوش بگذرانيد! اما زندگي شما طوري نيست که به اين سادگيها لذت ببريد و امروز ماه وارد هشتمين خانه‌تان يعني خانه احساسات مشترک مي‌شود و بهتان انگيزه مي‌دهد که مشکلات پيچيده که راه حل راحت و سريعي ندارند را مطرح کنيد. باوجود اين بيان کردن آرزوهاي قلبي تان ممکن است به بحث عميقي منجر شود که اين بحث دوستي‌هاي مهم شما را تقويت مي‌کند.


فال شهریور

– فال روزانه در روز 9 بهمن 1398 برای متولدین شهریور ماه

حالا که ماه وارد هفتمين خانه‌تان يعني خانه «ديگران» شده است، امروز براي شما روز دوستان و روابط است. اگر همکارانتان به اندازه شما کار و تلاش نکنند ممکن است عصباني شويد، و امروز تلاشهاي شما در جهت کمک به آنها را انتقاد به خودشان تلقي مي‌کنند. سعي نکنيد اشتباهاتي که پيش آمده و انتظاراتتان که آنها برآورده نکرده اند را راست و ريس کنيد! فقط نگرش خود را متعادل کرده و جايي را براي بررسي کردن و صحبت کردن در مورد نقصها اختصاص بدهيد و به افراد ديگر هم اجازه بدهيد آنجا حضور داشته باشند.


فال مهر

– فال روزانه در روز 9 بهمن 1398 برای متولدین مهر ماه

شما کارهاي زيادي پيش رويتان داريد، اما دقيقا مطمئن نيستيد که بهترين راه براي انجام دادنشان چيست؟! شايد فکر مي‌کنيد تهيه کردن يک ليست بهتان کمک مي‌کند که روي آنها تمرکز کنيد، اما اين کار براي شما مثل يک وظيفه اضطراب آور است! اگرچه برنامه ريزي کردن هميشه درست عمل مي‌کند، اما الان بهتر است يکي يکي و به وقت خودش به کارهايتان برسيد. اگر امروز پيشرفت زيادي نداشتيد زياد به خودتان سخت نگيريد؛ شما به زودي موفق خواهيد شد.


فال آبان

– فال روزانه در روز 9 بهمن 1398 برای متولدین آبان ماه

تفريح داشتن جزو يکي از واجبات زندگي به حساب مي‌آيد، اما شما الان به خاطر مسائل خانوادگي دچار اضطراب شده ايد. لزومي ‌ندارد روز خود را به خاطر مشکلات خصوصي خراب کنيد، چراکه شما قادريد به نحو موثري احساسات خود را مديريت کنيد. از آنجايي که شما اغلب  اوقات نمي‌توانيد خواسته‌هاي دل و عقلتان را از هم مجزا کنيد، آگاه بودن از احساساتتان کمکتان مي‌کند بدون اينکه بگذاريد ديگران بفهمند چه اتفاقي افتاده است، با اين مسائل کنار بياييد.


فال آذر

– فال روزانه در روز 9 بهمن 1398 برای متولدین آذر ماه

امروز خوش بيني و مثبت انديشي ضعيف شما مي‌تواند اشکها و يا ترسهايتان را مخفي کند. شما کار خيلي زيادي نمي‌توانيد براي کنترل کردن احساساتتان انجام دهيد، بنابراين اولين اقدام شما براي چيزهايي که فکر مي‌کنيد مورد قبول ديگران واقع نمي‌شوند اين است که آنها را به جاي ابراز کردن مخفي کنيد. ولي حقيقت چيز ديگري است!! اگر سفره دلتان را باز کنيد حال خيلي بهتري پيدا خواهيد کرد. حتي اگر راه حل سريعي پيشنهاد نشد، همه مي‌توانند جايگاه شما را بشناسند.


فال دی

– فال روزانه در روز 9 بهمن 1398 برای متولدین دی ماه

شما امروز احساس مي‌کنيد کنترل زندگي روزمره ‌ان از دستتان در رفته است و هرقدر بيشتر سعي مي‌کنيد اوضاع را به حالت قبل برگردانيد، رضايت کمتري حاصل مي‌شود. اخم نکنيد؛ دنيا به آخر نرسيده است!! درحقيقت شايد بهتر از آنچه خودتان فکر مي‌کرديد عمل کرده باشيد. تا هفته آينده که بهرام  به طور مستقيم در مسير نشانه شما قرار بگيرد مدتي طول مي‌کشد تا بفهميد که چقدر پيشرفت کرده ايد.


فال بهمن

– فال روزانه در روز 9 بهمن 1398 برای متولدین بهمن ماه

امروز مسائل و مشکلات مالي کاملاً شما را گيج و پريشان مي‌کنند، براي اينکه شما واقعا نمي‌دانيد چه روشي را انتخاب کنيد. نصيحت کننده‌هاي هميشگي شما! راههاي پيچيده‌اي را بهتان پيشنهاد مي‌کنند که حتي از خود مشکل هم پيچيده تر است!! درنهايت شما بايد هوشمندي و زيرکي خود را کنار بگذاريد، از تجزيه و تحليل کردن منطقي  دست برداريد و به حرف دلتان گوش دهيد. امروز سعي نکنيد تصميمات خود را با عقل و منطق توجيه کنيد؛ فقط صداي درونتان هرچه بهتان گفت گوش دهيد.


فال اسفند

– فال روزانه در روز 9 بهمن 1398 برای متولدین اسفند ماه

بازگشت ماه به نشانه‌تان ممکن است روز خسته کننده‌اي را به همراه داشته باشد، بخصوص اگر مجبور باشيد همين حالا براي موضوع واجبي تصميم گيري کنيد. مسائل و مشکلات مربوط به دوستي‌هايتان روي دوشتان سنگيني مي‌کند، اما خوب نيست تا موقعي که چنين فشاري روي خود احساس مي‌کنيد هيچ تصميمي ‌بگيريد. اگر برايتان امکان دارد بدون اينکه به کارهاي بلند و مدت و جدي رسيدگي کنيد تا هفته آينده صبر کنيد.


به این فال امتیاز بدید

خیلی ضعیف/ضعیف/متوسط/خوب/عالی

میانگین 0 / 5. تعداد آرا : 0

هنوز کسی رای نداده...