خانه » فال روزانه 9 آبان 1399

فال روزانه

فال روزانه 9 آبان 1399

فال روزانه


4.6
(62)

فال روزانه آنلاین 9 آبان 1399

فال فروردین

– فال روزانه در روز 9 آبان 1399 برای متولدین فروردین ماه

شما طوري در مورد خود حرف مي‌زنيد كه انگار همه چيز خيلي عالي است، اما مثل اينكه مشكلاتي هم وجود دارد. شما خيلي با مسائل حاشيه‌اي و جزئي درگيريد كه از حل كردن آنها هم اجتناب مي‌كنيد، بنابراين سعي كنيد كه چيزهايي كه برايتان ارزشمندند را از دست ندهيد. حتي اگر وسوسه مي‌شويد كه استراحت كرده و بقيه روزتان را با فكر كردن سپري كنيد، ولي الان بايد بر روي فهرستي كه از وظايفتان تهيه كرده‌ايد تمركز كنيد.


فال اردیبهشت

– فال روزانه در روز 9 آبان 1399 برای متولدین اردیبهشت ماه

وقتي كه سياره ونوس در نشانه ماه سنبله تحليل‌گر و همچنين در پنجمين خانه شما، يعني خانه عشق قرار مي‌گيرد، شما به سوي خيال‌پردازي و رويا پردازي كشيده مي‌شويد. اما امروز ارتباطش با نپتون تيره و تاريك مي‌تواند باعث آشفته شدن افكار شما شده و شما را تشويق كند كه خواسته‌هايتان را فراموش كنيد. شما زياد به خودتان مطمئن نيستيد، بنابراين امكان دارد تصميم نادرستي بگيريد. هم اكنون به جاي اينكه به غرايز خود اطمينان كنيد، بر پايه واقعيت تصميم گيري كنيد.


فال خرداد

– فال روزانه در روز 9 آبان 1399 برای متولدین خرداد ماه

امروز روز رضايت بخشي نخواهد بود، چرا كه شما فكر مي‌كنيد زندگي ديگران از شما بهتر است. شما از تصويري كه در ذهن خود مجسم كرده بوديد دور افتاده‌ايد و نمي‌توانيد به تكامل برسيد. اگر شما نتوانيد به خاطر داشته‌هاي خود شكرگزار باشيد، مطمئناً نااميد خواهيد شد. يادتان باشد كه آشفته شدن ذهنتان براي اينكه بفهميد بايد ديدتان را مثبت كنيد كفايت مي‌كند.


فال تیر

– فال روزانه در روز 9 آبان 1399 برای متولدین تیر ماه

اگر يكي از دوستان نزيك شما بخواهد بر خلاف حدودي كه شما براي خود تعيين كرده‌ايد خودش را بالا بكشاند و پيشرفت كند، شايد شما از نظر احساسي خودتان را كنار بكشيد و يا شايد فقط به طور كامل از اين شرايط فاصله بگيريد. شما با اين نوع رابطه احساس راحتي مي‌كنيد و البته به تغييراتي كه صميميت بيشتر در زندگي‌تان پديد مي‌آورد اطمينان نداريد. اگرچه شما راحت‌تر هستيد كه مشاهدات خود را ناديده بگيريد، اما بهتر است در مورد نگراني‌هاي خود با ديگران صحبت كنيد.


فال مرداد

– فال روزانه در روز 9 آبان 1399 برای متولدین مرداد ماه

شما امروز خيلي احساس ناامني خواهيد كرد، بخصوص اگر يكي از دوستان نزديكتان و يا شريكتان با بهتر جلوه دادن چيزهايي كه خيلي هم خوب نيستند شما را خوب راهنمايي نكند. اگرچه شما هم اكنون مي‌توانيد به وضوح ببينيد كه يكي از اطرافيان‌تان تلاش مي‌كند شما را بفريبد، اما امكان دارد دليل اين عصبانيت اخير شما بيشتر ترس‌هاي خودتان باشد نه رفتار آنها. پس قبل از اينكه عجولانه تصميم بگيريد، تمام حقايق را بررسي كنيد.


فال شهریور

– فال روزانه در روز 9 آبان 1399 برای متولدین شهریور ماه

شما امروز مطمئن نيستيد كه چه چيزهايي برايتان بيشترين اهميت را دارا هستند، چون كه شما موقتاً توانايي تجزيه و تحليل كردن اتفاقات و تشخيص دادن دروغ از واقعيت را از دست داده‌ايد. درحال حاضر شما واقعاً مي‌خواهيد به دور و بري‌هاي خود اطمينان كنيد كه اين موضوع مي‌تواند سبب نااميدي و سرخوردگي‌تان بشود. اگر چه قصد و نيت شما هميشه خير بوده است، اما تصميم گيري كردن بر اساس اولويت‌هاي شخصي مي‌تواند منجر به بيراهه رفتن شما بشود.


فال مهر

– فال روزانه در روز 9 آبان 1399 برای متولدین مهر ماه

ونوس سياره بخت شما در دوازدهمين خانه‌تان، يعني خانه خيال و رويا قرار گرفته است و امروز به شما توانايي عشق ورزيدن و در رويا و خوشي زندگي كردن را مي‌دهد. اما نپتون بين شما و پنجمين خانه تان يعني خانه احساسات عاشقانه فاصله انداخته است و شما را تشويق مي‌كند كه واقعيت را به تخيلات خود ترجيح بدهيد. اين دو سياره ذهن شما را آشفته كرده و به مسيرهاي متفاوتي مي‌كشانند، بنابراين امروز شما خودتان دقيقاً نمي‌دانيد كه چه چيزي مي‌خواهيد. بهتر است امروز را با بي‌خيالي بگذرانيد، تا اينكه اواسط هفته اوضاع به روال معمول خود برگردد.


فال آبان

– فال روزانه در روز 9 آبان 1399 برای متولدین آبان ماه

امروز وقتي كه شما به خاطرات دوران كودكي خود فكر مي‌كنيد ذهنتان آشفته مي‌شود، چراكه متوجه شده‌ايد شما تا بحال فقط يك روي سكه را ديده‌ايد. اما هرقدر بيشتر سعي مي‌كنيد اين قسمت‌هاي گمشده را پر كنيد، مي‌فهميد كه تا بحال هيچ چيز نمي‌دانستيد. اين موضوع باعث نااميدي‌تان شده است، براي اينكه آرزوي شما براي دست يافتن به اطلاعاتي خوب تبديل به دل مشغولي هميشگي‌تان شده است. شما فقط بايد خود را از اين چرخه ناراحت كننده خارج كرده و به زمان حال برگرديد.


فال آذر

– فال روزانه در روز 9 آبان 1399 برای متولدین آذر ماه

نقش هدايت كننده شما در منزل و يا در اجتماع امروز براي خودتان خيلي اهميت دارد، اما مي‌تواند شرايط سختي را نيز برايتان به وجود آورد. شما مي‌دانيد كه چه چيزي براي اطرافيانتان بهتر است، اما ممكن است آنها با نظرت شما مخالفت كنند. در حاليكه سعي مي‌كنيد هركسي را متقاعد كنيد كه شما درست مي‌گوييد، استفاده كردن از منطق اصلاً كارساز نخواهد بود. لازم است به دوستان و همكارانتان اجازه بدهيد راه خود را بروند تا خودشان حقيقت را كشف كنند.


فال دی

– فال روزانه در روز 9 آبان 1399 برای متولدین دی ماه

حتي اگر شما در زمينه مسائل مالي هميشه تصميمات درستي گرفته باشيد، اما امروز كه نپتون در دومين خانه شما، يعني خانه ماديات قرار گرفته و حواس شما را از روش‌هاي منطقي منحرف مي‌كند، شما اين لياقت و كارداني خود را از دست مي‌دهيد. اگر شما چيزي را بينيد كه ازش خوشتان بيايد، فكر مي‌كنيد كه شايستگي داشتنش را داريد، اما شما نبايد پول‌هايي را كه با سختي به دست آورده‌ايد به خاطر خريدن چيزهاي خيلي گران كه نيازي نيز بهشان نداريد تمام كنيد. اگر هنوز شما فكر مي‌كنيد كه تصميم درستي گرفته‌ايد، پس چند روز صبر كرده و بعد اگر نظرتان عوض نشد برويد و چيزي را كه مي‌خواستيد بخريد.


فال بهمن

– فال روزانه در روز 9 آبان 1399 برای متولدین بهمن ماه

شما فكر مي‌كنيد قصد و نيات عاطفي خود را خيلي واضح و روشن بيان مي‌كنيد، اما امكان دارد يك نفر گفته هاي شما را كاملاً اشتباه متوجه شود. رابطه برقرار كردن زماني با مشكل مواجه مي‌شود كه احساسات آنقدر قوي باشند كه زبان از صحبت كردن در موردش عاجز بماند. بنابراين وقتي درحال صحبت كردن هستيد از ديگران بپرسيد از گفته‌هاي شما چه فهميده‌اند تا بفهميد كه آيا پيام خودتان را درست را رسانده ايد يا نه.


فال اسفند

– فال روزانه در روز 9 آبان 1399 برای متولدین اسفند ماه

شما امروز به حدي دلسوز شده‌ايد كه سعي مي‌كنيد تمام خواسته‌هاي اطرافيانتان را برآورده كنيد. اما اين كاري كه مي‌كنيد اصلاً كار درستي نيست. چرا كه پايان خوشي براي شما نخواهد داشت. اگر نمي‌توانيد ميزان توقعات افراد ديگر را بسنجيد نگراني به دلتان راه ندهيد. براي اينكه دوست و يا نامزدتان از شما توقعات غير معمول دارد. فقط تا حد امكان بهش نشان دهيد كه هم راستگو هستيد و هم گوش شنوا براي شنيدن حرف‌هايش داريد.


به این فال امتیاز بدید

خیلی ضعیف/ضعیف/متوسط/خوب/عالی

میانگین 4.6 / 5. تعداد آرا : 62

هنوز کسی رای نداده...