خانه » فال روزانه 8 مرداد 1399

فال روزانه

فال روزانه 8 مرداد 1399

فال روزانه


4.5
(63)

فال روزانه آنلاین 8 مرداد 1399

فال فروردین

– فال روزانه در روز 8 مرداد 1399 برای متولدین فروردین ماه

در حال حاضر ممكن است شما دوست داشته باشيد نظرات خود در مورد عشق و دوست داشتن را با ديگران در ميان بگذاريد. اما با اين كار ممكن است بين چيزهايي كه مي‌خواهيد داشته باشيد و چيزهايي كه مي‌دانيد درست است مغايرت ايجاد شود. با فرد دوست داشتني‌اي كه مي‌تواند شما را راهنمايي كند تا متوجه برخي از نظريه‌هاي نادرستتان بشويد رابطه دوستي برقرار كنيد. در نهايت چيزهايي كه امروز ياد مي‌گيريد مي‌تواند بهتان كمك كند بدون اينكه به رابطه دوستانه‌تان آسيبي بزنيد، استقلال خود را حفظ كنيد.


فال اردیبهشت

– فال روزانه در روز 8 مرداد 1399 برای متولدین اردیبهشت ماه

زماني كه شما تسليم خواسته و توقعات دوستان و افراد خانواده‌تان مي‌شويد، خيلي سخت است كه خودتان باشيد. اما برداشتهاي شما از اتفاقاتي كه روي داده است مي‌تواند كمي غيرقابل قبول باشد. اين برداشتها مي‌تواند در مورد قضاوتهاي فرد ديگري كه مسبب نگراني‌هاي شما است باشد؛ و يا مي‌تواند در مورد برخي از عقايد مشكل‌ساز شما باشد. فكر نكنيد كه كه از تمام خواسته‌هاي ديگران اطلاع داريد. قبل از اينكه هر نتيجه اشتباهي بگيريد از خودشان بپرسيد.


فال خرداد

– فال روزانه در روز 8 مرداد 1399 برای متولدین خرداد ماه

امروز ممكن است كمي به هم ريخته به نظر برسيد و احساس كنيد كه هيچ كاري نمي‌توانيد انجام دهيد. با همه اين احوال وقتي يكي از دوستان صميمي‌تان شما را به يك گپ دوستانه دعوت مي‌كند همه چيز عوض مي‌شود. اگر شما به عدم تمركز خود اعتراف كنيد، مطمئناً اين كار خيلي به نفعتان خواهد بود. اگر شما شروع به صحبت كردن در مورد شكستهايتان كنيد، كارهايي كه بايد دفعه بعد انجام دهيد برايتان خيلي واضح‌تر خواهد شد. اما به داشته هايتان زياد اكتفا نكنيد، چون تمركز و دقت شما مدت زمان زيادي دوام نخواهد داشت.


فال تیر

– فال روزانه در روز 8 مرداد 1399 برای متولدین تیر ماه

حتي اگر شما نتوانيد تصميم بگيريد كه طبق احساساتتان اقدام كنيد، كاملاً طبيعي است كه بر سر دوراهي قرار بگيريد. خوشبختانه در اواسط روز نياز به تصميم‌گيري خيلي ضروري به نظر مي‌رسد، براي اينكه امكان دارد اوضاع و احوال براي شما تصميم‌گيري كنند. در حاليكه شما منتظر زمان مناسبي براي بيان كردن خواسته‌هاي خود هستيد، مي‌توانيد كاملاً از روي منطق بهترين كار را انجام دهيد.


فال مرداد

– فال روزانه در روز 8 مرداد 1399 برای متولدین مرداد ماه

ممكن است شما فكر كنيد كه در روابطتتان با ديگران خيلي ساده و بي‌آلايش رفتار كرده‌ايد، اما متوجه مي‌شويد كه يك نفر از حرفهايي كه شما زده‌ايد چيز كاملاً متفاوتي درك كرده است. به جاي اينكه سعي كنيد به عقب برگشته و از منشأ اين سوء تفهمات سر در بياوريد، در لحظه حال زندگي كنيد و به سمت جلو برويد. اگرچه يك تغيير مسير مي‌تواند موقتاً شما را از مسير پيشرفتتان منحرف كند ولي شما از اين موقعيت چيزهاي ارزشمندي به دست خواهيد آورد.


فال شهریور

– فال روزانه در روز 8 مرداد 1399 برای متولدین شهریور ماه

در حال حاضر اين طرز فكر كه همه مردم خواسته‌هاي شما را مي‌شناسند طرز فكر خطرناكي است، حتي اگر به نظر خودتان كاملاً واضح و شفاف به نظر برسد. فراموش نكنيد كه ديگران نمي‌توانند فكر شما را بخوانند و اگر شما در هيچ صورت به آنها حرفي نزنيد، آنها ممكن است دچار اشتباه شوند. الان موقعيت خيلي خوبي برايتان است؛ وقتي را به تبادل نظر كردن اختصاص دادن مي‌تواند قبل از اينكه مشكلي به وجود بيايد جلوي آن را بگيرد.


فال مهر

– فال روزانه در روز 8 مرداد 1399 برای متولدین مهر ماه

زمانيكه دوستان و همكارانتان در مورد فعاليتهاي گروهي شما صحبت مي‌كنند، شما كانون توجه ديگران مي‌شويد. البته اگر شما دوست داشته باشيد برايتان خوب است كه از شلوغي و از جمعيت فاصله بگيريد، اما چشم پوشي كردن از همكارانتان نيز كار سختي است. هر كدام از اين دوكار را كه بكنيد، شما جوابي براي توجيه كردن خود داريد، و صحبت كردن در مورد آن به وضوح و خيلي زياد زندگي شما را ساده‌تر خواهد كرد.


فال آبان

– فال روزانه در روز 8 مرداد 1399 برای متولدین آبان ماه

بلند شويد و بدون ترس حرفهايتان را بزنيد، براي اينكه اطرافيانتان به حرفهاي شما گوش خواهند داد و شما را جدي خواهند گرفت. البته اگر اين كار افرادي كه از شما حمايت مي‌كنند را ازتان دور كرد، زياد افسرده نشويد. در حقيقت اگر با شور و هيجان زياد  در مورد احساسهايتان حرف بزنيد، مي‌توانيد پيام خود را به ديگران برسانيد. اگر شما در حالي كه با ايمان و اعتقاد كامل يك رابطه دوستي را شروع مي‌كنيد، از احساسهايتان هم صحبت كنيد بيشتر از هميشه موفق خواهيد بود.


فال آذر

– فال روزانه در روز 8 مرداد 1399 برای متولدین آذر ماه

اگر شما در مورد تفكراتتان صحبت كنيد، ديگران به شما كمك خواهند كرد. اما هر ايده روشنفكرانه‌اي هميشه باعث بهتر شدن اوضاع نخواهد شد. به جاي اينكه با حالت فيلسوفانه صحبت كنيد و يا حرفهايتان را بچرخانيد و پيچيده جلوه دهيد، سعي كنيد خيلي خودماني صحبت كنيد. صحبت كردن در مورد نيازها و احساسهايتان با فردي كه عاشقش هستيد او را به شما نزديك‌تر خواهد كرد.


فال دی

– فال روزانه در روز 8 مرداد 1399 برای متولدین دی ماه

با وجود اينكه شما حرفهاي خيلي مهمي براي گفتن داريد، اما بهترين كار اين است كه آنها را خيلي بزرگ جلوه ندهيد. بهتر است كه در مورد بعضي از مسائل با احترام و توجه خاصي صحبت بشود، و وقتي رازهاي وجود شما و مكنونات قلبي‌تان آشكار مي‌شود، نيازي نيست كه از بالاي يك كوه فرياد بزنيد. فراموش نكيد كه اكنون اگر شما به نرمي و آرام صحبت كنيد حرفهايتان تأثير بيشتري خواهد گذاشت.


فال بهمن

– فال روزانه در روز 8 مرداد 1399 برای متولدین بهمن ماه

ممكن است كه شما از حرفهاي ديگران و خواسته‌هايي كه ازتان دارند خسته شده باشيد، در عين حال كه آروزي واقعي شما اين است كه زمان كمي را به خودتان اختصاص دهيد. متأسفانه شما نمي‌توانيد از زير بار فعاليتهاي اجتماعي كه ديگران شما را در آن شرايط قرار داده‌اند فرار كنيد. انرژي‌تان را بيهوده هدر ندهيد، براي اينكه يك گفتگوي معنوي امروز مي‌تواند چيز بسيار مهمي در مورد ارزش كارهايتان بهتان بياموزد.


فال اسفند

– فال روزانه در روز 8 مرداد 1399 برای متولدین اسفند ماه

شما امروز توانسته‌ايد به طرز غير عادي‌اي عقب افتادگي خود را جبران كنيد، اما شما نمي‌توانيد اين كارتان را به روشني براي فرد ديگري توضيح دهيد. و اين موضوع مي‌تواند كاملاً اعصابتان را خرد كند، به خصوص اگر حرفهاي ناگفته زيادي براي گفتن داشته باشيد. بخشي از مشكل شما مربوط به اين است كه شما وقتي بيش ازحد هيجان زده‌ايد، بيشتر در مورد خودتان حرف مي‌زنيد. نوشتن ايده‌هاي مهمتان به شما كمك مي‌كند كه با آنها ارتباط برقرار كرده و ازشان استفاده كنيد و در عين حال در مسير خود نيز باقي بمانيد.


به این فال امتیاز بدید

خیلی ضعیف/ضعیف/متوسط/خوب/عالی

میانگین 4.5 / 5. تعداد آرا : 63

هنوز کسی رای نداده...