خانه » فال روزانه 8 بهمن 1398

فال روزانه

فال روزانه 8 بهمن 1398

فال روزانه


0
(0)

فال روزانه آنلاین 8 بهمن 1398

فال فروردین

– فال روزانه در روز 8 بهمن 1398 برای متولدین فروردین ماه

برنامه شما براي آينده‌تان ممكن است اين باشد كه در يك فرصت خوب بال‌هايتان را باز كنيد. بعضي اوقات احساس مي‌كنيد كه بعضي كارها بايد انجام شوند و به اتمام برسند،‌ به هر حال، شما هنوز در حالتي هستيد كه براي ايجاد  تغيير و توسعه بسيار مايل هستيد، اما در نظر داشته باشيد كه ضرب العجل شما آنقدر نزديك نيست كه باعث دلشوره و نگراني تان شود. نقش شما در اتفاقاتي كه دارد مي‌افتد بسيار مهم است و در واقع نقش حياتي داريد ولي سعي كنيد از خود راضي نشويد. آگاهانه محدود كردن ميدان ديد خود، مي‌تواند باعث شود تمركز شما روي چيزهايي كه نياز به تغيير دارند افزايش يابد.


فال اردیبهشت

– فال روزانه در روز 8 بهمن 1398 برای متولدین اردیبهشت ماه

‌امروز برايتان سخت است كه خط و خطوطي كه براي برنامه ريزي درباره آينده لازم داريد را رسم كنيد. شما ايده‌هاي بزرگي درباره آنچه كه مي‌خواهيد انجام دهيد داريد  كه باعث مي‌شود كنترل اشتياق و شور و شوق خود را از دست بدهيد. با وجود اينكه همه چيز خوب به نظر مي‌رسد،‌ اما مشكل از اينجا ناشي مي‌شود كه شما درمي‌يابيد كه ممكن است اهداف خود را از دست بدهيد. اگر بخواهيد خود را مجبور به كاري كنيد، اين كار نمي‌تواند شما را موفق كند، شايد بهتر باشد كه آسوده باشيد و استراحت كنيد.


فال خرداد

– فال روزانه در روز 8 بهمن 1398 برای متولدین خرداد ماه

با وجود اينكه اين روزها درباره تعطيلات آينده فكرمي‌كنيد، كمبود وقت يا پول باعث مي‌شود كه از برنامه‌هايي كه براي خود در نظر گرفته بوديد صرف نظر كنيد. سياره حاكم شما عطارد در حال بازگشت به نشان شما است و امروز با مريخ مدعي اتصال پيدا مي‌كند و به شما نشان مي‌دهد كه اين اميدواري شما مي‌تواند بهترين‌ها را براي شما به ارمغان بياورد. به هر حال،‌ شما مي‌توانيد بر اوج هر چيزي بايستيد اگر به ياد بياوريد كه اين حالت خيلي كوتاه تراز هميشه است و اين را بدانيد كه از دست دادن تعادل تان  باعث نمي‌شود كه بتوانيد زودتر به روياي رسيدن به تعطيلات برسيد.


فال تیر

– فال روزانه در روز 8 بهمن 1398 برای متولدین تیر ماه

شما بعضي اوقات فراموش مي‌كنيد كه لازم است احساسات تان بعضي اوقات بيان نشود، چرا كه اغلب اوقات خيلي آسان تر است كه احساسات خود را براي خودتان نگاه داريد. اما قضيه اكنون اين نيست؛‌ به خاطر اينكه شما وقتي احساسات خود را بيان نمي‌كنيد آنها در قلب تان شدت يافته و تقويت مي‌شوند. اگر شما بخواهيد به پنهان كردن احساسات در قلب تان ادامه دهيد، وقتي شخصي احساسات منفي خود را براي شما بيان كند احساسات نهاني قلب شما نيز خود را نشان خواهد داد و با شدت بيشتري بروز مي‌يابند. بهترين كاري كه مي‌توانيد بكنيد اين است كه صادقانه و آشكارا در لحظه حال واكنش خود را نشان دهيد.


فال مرداد

– فال روزانه در روز 8 بهمن 1398 برای متولدین مرداد ماه

آزادي شما ممكن است در يك حالت نااميد كننده امروز خود را به شدت نشان دهد و زمانيكه مي‌فهميد كه شما بسيار خوش بين بوده‌ايد، عصبي مي‌شويد. شايد شما پيغامي را از دست داده‌ايد يا اينكه به سادگي نمي‌خواهيد كه بدبيني‌هاي ديگري را بفهميد، مخصوصا زمانيكه احساس خيلي خوبي داريد. به تعادل رساندن اميال و اشتياق خود با فرصت‌هاي واقعي مي‌تواند باعث شود شما در روزهاي آينده كه در پيش رو داريد احساس نااميدي نكنيد.


فال شهریور

– فال روزانه در روز 8 بهمن 1398 برای متولدین شهریور ماه

اگر چه شما ممكن است اعتقاد داشته باشيد كه بسيار روي كارتان تمركز داريد،‌ اما اكنون واقعا زمان سختي داريد كه از داشتن برنامه‌هاي هيجان آوري كه با دوستان يا همكارنتان مي‌توانيد داشته باشيد، جلوگيري مي‌كند. در حقيقت، تمايل شما براي ايده‌هاي ظالمانه مي‌تواند واقعا بازتابي از خستگي‌هاي اخير شما باشد كه با آن مواجه بوده‌ايد. بيخود وانمود نكنيد چيزي كه واقعا در وضعيت خوبي ندارد، خوب پيش مي‌رود. به دنبال راه‌هايي باشيد كه شما را از كارهاي تكراري رها كرده و براي تغيير هم كه شده بعضي كارها را به طرز متفاوتي انجام دهيد.


فال مهر

– فال روزانه در روز 8 بهمن 1398 برای متولدین مهر ماه

ممكن است شما امروز كاملا دلگرم و مطمئن باشيد، اما اين اعتماد به نفس بالاي شما مي‌تواند باعث بي دقتي شما شود. اما مي‌توانيد از اين اشتباه جلوگيري كنيد؛  براي اجتناب از خطا بايد به خود  ياد آوري كنيد كه بايد بر كارتان تمركز كنيد؛ اگر شما به اين فكر كنيد كه همه چيز عالي شروع مي‌شود، اين طور نخواهد شد. اما اگر كمي فروتني و تواضع داشته باشيد،‌ امروز برايتان روزي مي‌شود كه نيروهاي خلاقانه شما در يك سطح مفيد و موثر آشكار خواهند شد.


فال آبان

– فال روزانه در روز 8 بهمن 1398 برای متولدین آبان ماه

شما وسوسه شده‌ايد كه فرصت تجربه يك عشق و يا يك رابطه شناور را بدون توجه به اثر متقابل آن رها كنيد. حتي اگر نگران اين باشيد كه درد عاطفي ناشي از آن را تجربه كنيد، اما بسيار بارزش تر است كه بر ترس‌هاي خود غلبه كرده و ريسك كنيد. سكوتي كه از بي ميلي شما براي شريك شدن  ناشي مي‌شود  در نهايت بسيار دردناك تر خواهد شد و بايد تصميمي بگيريد كه براي اصلاح آن كاري كنيد.


فال آذر

– فال روزانه در روز 8 بهمن 1398 برای متولدین آذر ماه

سياره حاكم شما ژوپيتر امروز نقش بازيكن حياتي در كائنات و نجوم را دارد، او قصد دارد كه عدسي‌هاي خود را بر روي يك موقعيت ناپايدار در خانه متمركز كند. اگر ديگران نيز درگير كارهاي خود هستند، فردي ممكن است كاري كاملا خارج از شخصيت خود انجام دهد كه شما واقعا ندانيد كه چگونه بايد آن را انجام داد. اگر هيچ شخص ديگري وجود نداشت،‌ شما ممكن است  نيت مهمي براي انجام دادن داشته باشيد يا حتي مي‌تواند اين فرصت انديشيدن درباره تغيير و بهبود امكانات باشد.  در دامي نيفتيد كه نتوانيد از پس آن برآييد و به قول معروف پاي خود را از گليم تان دراز تر نكنيد.


فال دی

– فال روزانه در روز 8 بهمن 1398 برای متولدین دی ماه

با وجود اينكه اين زمان بسيار مهمي در زندگي شما است، شما دوست نداريد براحتي به ديگران اجازه دهيد تا آنها براي شما تعريف كنند كه شما كه هستيد.  ايستادگي كردن براي خودتان ممكن است شخص ديگري را بدون اينكه متوجه باشيد، ناراحت كند. هر چيزي به سهم خودش مي‌تواند مشتاق به نظر برسد. و شما را بر اين اعتقاد مي‌سازد كه بيش از هر زمان ديگري در خطر هستيد. كمي ريسك كردن مي‌تواند پاداش قابل توجهي براي تان در پي داشته باشد.


فال بهمن

– فال روزانه در روز 8 بهمن 1398 برای متولدین بهمن ماه

ژوپيتر متمايل به توسعه در اولين خانه شما قرار دارد و در تضاد با اهدافي است كه شما با سياره حاكم خود اورانوس داريد، آنها شما را تشويق مي‌كنند تا اهداف طولاني مدت خود را فراموش كرده و كار فوري براي رسيدن به نتايج زودرس انجام دهيد. به هر حال،‌ مشكل اين است كه شما روي كار بسيار بزرگي كار مي‌كنيد كه نيازمند زمان بيشتري است تا  به پايان برسد و نتيجه بدهد. در پيشرفت عجله نكنيد. آنها  زمان خاص خودش را مي‌خواهند تا به نتيجه برسند.


فال اسفند

– فال روزانه در روز 8 بهمن 1398 برای متولدین اسفند ماه

شما امروز نسبت به روزهاي ديگر كمتر استوار و محكم هستيد،‌ سياره قديمي شما، ژوپيتر با اورانوس ظالم دراولين خانه از شخصيت شما ديدار مي‌كند. اما طبيعت سركش شما ممكن است تنها ظاهري باشد،‌ به خاطر اينكه مي‌دانيد كه بايد قوانين و ضوابط كيوان را تصديق كرده و از آن فرمانبرداري كنيد. با  اين وجود، اكنون بايد مراقب باشيد؛‌ اگر شما فراتر از شايستگي خود گام برداريد،‌ موقعيتي پيش خواهد آمد كه بايد بسرعت جبران كنيد.


به این فال امتیاز بدید

خیلی ضعیف/ضعیف/متوسط/خوب/عالی

میانگین 0 / 5. تعداد آرا : 0

هنوز کسی رای نداده...