خانه » فال روزانه 8 اسفند 1399

فال روزانه

فال روزانه 8 اسفند 1399

فال روزانه


4.5
(63)

فال روزانه آنلاین 8 اسفند 1399

فال فروردین

– فال روزانه در روز 8 اسفند 1399 برای متولدین فروردین ماه

ممکن است امروز زياد وقت آن را نداشته باشيد که درباره آنچه ممکن است در آينده اتفاق بيفتد فکر کنيد. شما بسادگي يک پروژه را به اتمام رسانده ايد و  به يک فرض شخصي متکي هستيد ولي اکنون اتفاق جديدي براي تان مي‌افتد. عالي ترين توانايي شما سرعتي است که شما را قادر مي‌سازد تا به خوبي در مقابل حوادث واکنش نشان دهيد و مسبب اين رفتار قرار گرفتن ماه در نشان خودانگيخته شما است. فکر نکنيد که چه کار بايد کنيد؛ فقط آن را انجام دهيد. اگر بعدا لازم بود هميشه مي‌توانيد رفتارهاي نادرست خود را تصحيح کنيد.


فال اردیبهشت

– فال روزانه در روز 8 اسفند 1399 برای متولدین اردیبهشت ماه

همچنانکه روز مي‌گذرد ممکن است از وظايف و مسئوليت‌هاي دنيوي خود خسته شده و منتظر مقداري آرامش و سکوت در محيطي جدا از ديگران باشيد. درست است که شما طالب تنهايي و خلوت هستيد اما مخصوصا الان انسان تنبلي نيستيد. ممکن است ديگران متوجه نباشند که شما چقدر انرژي صرف کرده ايد چرا که شما فعاليت‌هاي خود را محدود مي‌کنيد تا بر روياها و تصورات تان سلطه داشته باشيد. اين کار به معني وقت هدر دادن نيست؛ هر آنچه شما درباره امروز خيال پردازي مي‌کنيد ممکن است فردا صورت واقعيت به خود بگيرد.


فال خرداد

– فال روزانه در روز 8 اسفند 1399 برای متولدین خرداد ماه

زندگي شما اکنون يک تناقض آشکار است به خاطر اينکه آن چيزهايي که در واقعيت اطراف شما هستند حقيقت ندارند؛ با اين حال زمانيکه شما راجع به اهداف بلند مدت خود فکر مي‌کنيد مي‌توانيد کاملا درست و واضح برنامه ريزي کنيد. مشکل اين جاست که سخت است تمام جزييات اين تصورات  را به عمل تبديل کنيد. عنان کنترل را رها کنيد و به سادگي با امواجي که بوجود مي‌آيند گردش کنيد چرا که اين کار مي‌تواند يک حرکت موثر براي امروز باشد.


فال تیر

– فال روزانه در روز 8 اسفند 1399 برای متولدین تیر ماه

در طول روز استرس در وجود شما شکل مي‌گيرد و ديگر براي تان مشکل است که حتي براي ساعتي آرام بگيريد. حتي اگر در خانه هم باشيد راحت نيست که بتوانيد ذهن تان را از کارهايي که در محل کار داريد منحرف سازيد. خوشبختانه الان نيازي نيست که هيچ مسئله اي را حل کنيد. اجازه دهيد که احساسات تان با جريان تغييرات بالا و پايين شوند. اگر ممکن بود تصميم گيري‌ها مهم خود را به آخر هفته موکول کنيد.


فال مرداد

– فال روزانه در روز 8 اسفند 1399 برای متولدین مرداد ماه

ممکن است اين روزها با شخصي از نزديکان تان احساس ناراحتي  کنيد اگر چه ممکن است اين احساس پريشاني و اضطراب مستقيما به اين شخص ربطي نداشته باشد. در واقع شما ممکن است از هر کسي که حد و مرزهاي احساسي تان زير پا بگذارد احساس نارضايتي کنيد. دقت کنيد و ببينيد وقتي که صحبت از احساسات تان به ميان مي‌آيد آماده جنگ مي‌شويد. ممکن است شما دوست داشته باشيد که در وهله اول احساسات تان را براي خودتان نگاه داريد اما در بعداز ظهر شرايطي پيش خواهد آمد که مايل مي‌شويد تا احساسات خود را با ديگران در ميان بگذاريد.


فال شهریور

– فال روزانه در روز 8 اسفند 1399 برای متولدین شهریور ماه

با وجود اينکه شما هميشه دوست داريد که با حقايق روبرو شويد امروز ممکن است از آن روزهايي باشد که شما را به سرزمين عاطفي جديد رهنمون کند. شما فهميده ايد که محدوديت‌هاي زماني به نوعي شما را به جلو هدايت مي‌کند و شما را مجبور مي‌کند تا حد امکان چيزهاي جديدي تجربه کنيد. ممکن است اين رفتاري که در پيش گرفته ايد دوستان و همسرتان را متعجب کند چرا که به نظر مي‌رسد شما بيش از هميشه محافظه کار شده ايد. از ترس اينکه مورد قضاوت بگيريد يا نه به عقب باز نگرديد. الان زمان تغيير و تحول است!


فال مهر

– فال روزانه در روز 8 اسفند 1399 برای متولدین مهر ماه

به نظر مي‌رسد امروز تمرکز کردن روي کار خيلي راحت تر از هميشه  مي‌رسد اما اين فرض واقعيت ندارد. چرا که افکارتان از کنترل شما خارج شده اند و خيلي سخت است که دوباره کنترل آنها را بدست آوريد. با اين وجود خوب است امتحان کنيد. متاسفانه اگر سعي کنيد فقط وقت گذراني کنيد ممکن است با دوست يا همسرتان درگير شود چرا که او نظر ديگري درباره کاري که بايد انجام دهيد دارد. تا آنجا که ممکن است در اوايل روز مفيد و موثر واقع شويد تا بتوانيد بعداز ظهر با کسي که دوستش داريد اوقات خوشي را سپري کنيد.


فال آبان

– فال روزانه در روز 8 اسفند 1399 برای متولدین آبان ماه

شما اکنون زياد در قيد و بند اين نيستيد که احساسات تان را براي خودتان نگاه داريد و اصلا هم نگران اين نيستيد که مورد قضاوت ديگران قرار بگيريد. ممكن است حتي خوشحال باشيد چرا که با نيت قبلي در اوج شايستگي گرفته ايد. خوشبختانه امروز نياز به انتقاد و نظر هيچ کس نداريد. شما قادريد که بسرعت تشخيص دهيد کجا بايد تمرکز داشته باشيد و چگونه رفتار خود را براي رسيدن به هدف خاصي اصلاح کنيد.


فال آذر

– فال روزانه در روز 8 اسفند 1399 برای متولدین آذر ماه

احتمالا امروز بسيار عصبي و آتشي مزاج هستيد چرا که وظايف بي شماري داريد که بايد آنها را سروقت انجام و آن را تحويل دهيد. به نظر مي‌رسد که داريد وقت را از دست مي‌دهيد اما ورود ماه به نشان شجاع و بي باک تان به شما يک فرصت جديد در رابطه با پروژه اي که در حال انجام آن هستيد بدهد. مواظب باشيد؛ چرا که ممکن است وسوسه شويد که کار قبلي خود را در ازاي بدست آوردن کاري مهيج تر از دست بدهيد. کارهاي قبلي تان را به پايان برسانيد تا بتوانيد کار تازه‌اي را تجربه کنيد.


فال دی

– فال روزانه در روز 8 اسفند 1399 برای متولدین دی ماه

خوشبختانه احتمالا بعد از ظهر امروز مي‌توانيد به‌ آن استراحت و آرامشي که مدت‌هاست در جستجوي آن هستيد برسيد. حتي اگر به نظر مي‌رسد که بسيار سخت است که آن را بپذيريد و از آن لذت ببريد. يک روز بي قرار کننده تمايل شما را به آرامش و سکوت افزايش مي‌دهد اما ممکن است وقتي آن را بدست‌ آورديد زود از آن خسته شويد. به ياد داشته باشيد نيازي نيست که وقتي هيچ مسئله اي وجود ندارد يک نمايش جديد خلق کنيد.


فال بهمن

– فال روزانه در روز 8 اسفند 1399 برای متولدین بهمن ماه

امروز مي‌توانيد با احترام به خود و دانستن ارزش خودتان يک پيشرفت در زندگي تان را  تجربه کنيد. ممکن است از شخصي از نزديکان تان ياد بگيريد که ديگران چقدر براي کارهاي شما ارزش قائل هستند. اما در عوض اينكه به خود مغرور شويد و اجازه دهيد که تملق ديگران شما را در منجلاب ناداني غرق کند آماده کار بعدي شويد. بسيار خوب است که به جلو پيش برويد اما قبل از آن بنشينيد و درباره کارهايي که قبلا انجام داده ايد به خوبي بينديشيد.


فال اسفند

– فال روزانه در روز 8 اسفند 1399 برای متولدین اسفند ماه

شما آنقدر در روياپردازي زياده روي کرده ايد که ديگر اين روزها فکر مي‌کنيد که دنياي واقعي اهميت چنداني ندارد. محدود کردن نيازهاي جسمي و مادي خود مي‌تواند باعث شود تا بتوانيد يک سفر دروني داشته باشيد. با اين حال به نظر مي‌رسد اين نوع طرز فکر براي زماني به پايان برسد زمانيکه نگراني‌هاي مالي شما باعث سقوط شما از آسمان روياها به دنياي زميني شود. انجام دادن تعهدات تان به همان اشتياقي که براي روياهاي خود داريد باعث مي‌شود شما به آنچه که واقعا نياز داريد اشراف پيدا کنيد.


به این فال امتیاز بدید

خیلی ضعیف/ضعیف/متوسط/خوب/عالی

میانگین 4.5 / 5. تعداد آرا : 63

هنوز کسی رای نداده...