خانه » فال روزانه 7 مهر 1399

فال روزانه

فال روزانه 7 مهر 1399

فال روزانه


4.6
(63)

فال روزانه آنلاین 7 مهر 1399

فال فروردین

– فال روزانه در روز 7 مهر 1399 برای متولدین فروردین ماه

امروز شما مي‌توانيد به خود بقبولانيد كه روابط دوستانه خيلي خوبي داريد. حتي اگر بدانيد مسائل پيچيده‌اي وجود دارد كه نياز به توجه و حل شدن دارند، با اين حال ترجيح مي‌دهيد فعلاً به جاي حل كردن اين مسائل از حقايق فاصله بگيريد. نگاه كردن به توانايي‌هاي ناشناخته ديگران كار بدي نيست، اما نبايد جايگزين حقايقي بشود كه درست جلوي چشمتان قرار دارد!


فال اردیبهشت

– فال روزانه در روز 7 مهر 1399 برای متولدین اردیبهشت ماه

امروز احساسات شديد شما تبديل به آگاهي شده‌اند، اما هنوز با ديگران احساس راحتي نمي‌كنيد. شما ترجيح مي‌دهيد سرتان خلوت‌تر باشد، اما اين خواسته‌هاي جديد شما مي‌تواند زندگي‌تان را از اين رو به آن رو كند. باوجود اينكه شما براي ابراز كردن احساسات‌تان وقت كافي داريد كه دنبال كلمات مناسب بگرديد، ولي باز هم ديگران منظور شما را بد متوجه مي‌شوند. فكر نكنيد كه آنها شما را درك نمي‌كنند. شما بايد زماني را براي فكر كردن به چيزهايي كه تا بحال فكر مي‌كرديد آنها را خوب مي‌شناختيد اختصاص دهيد.


فال خرداد

– فال روزانه در روز 7 مهر 1399 برای متولدین خرداد ماه

امروز روز خيال پردازي و شعر گفتن است!! اما حالا كه عطارد روابط شما را آشفته مي‌كند، شايد وقت خيلي خوبي براي گرفتن يك پيغام ويژه نباشد. خيالات شما فراتر از زمان خود حركت مي‌كنند و تا موقعي كه نخواسته‌ايد افكار خود را وارد زندگي واقعي كنيد، آنها مي‌توانند دوست داشتني باشند. اگر شما مي‌خواهيد حرف مهمي‌ زنيد، سعي كنيد تا فردا كه ماه كامل مي‌شود صبر كنيد.


فال تیر

– فال روزانه در روز 7 مهر 1399 برای متولدین تیر ماه

امروز شما نمي‌توانيد به راحتي ساعتي از روز را خالي نگه داريد، چرا كه دائماً به كارهايي كه مي‌خواهيد انجام دهيد فكر مي‌كنيد. با وجود اينكه شما مي‌توانيد يك روز ايده آل را در ذهنتان مجسم كنيد، ظاهراً چيزي شما را از داشتن چنين روزي محروم مي‌كند. به جاي ناراحت شدن به خاطر كارهايي كه قادر به انجام دادنشان نيستيد، به خاطر كارهايي كه مي‌توانيد انجام دهيد شكرگزار باشيد.


فال مرداد

– فال روزانه در روز 7 مهر 1399 برای متولدین مرداد ماه

مثل اينكه شما در رويا سير مي‌كنيد، يعني جايي كه همه چيز همان طوري است كه بايد باشد، ولي وقتي چشم خود را باز مي‌كنيد مي‌بينيد كه زندگي‌تان چقدر از اين تصوير ايده‌آل فاصله دارد. شما معمولاً خيالات و روياهاي زيبايي را در سرتان مي‌پرورانيد، اما هم اكنون دوري از حيقيت چيزي نيست كه بتوانيد از آن اجتناب كنيد. به جاي اينكه در ذهن خود به جاهاي دور پرواز كنيد، توجه خود را به خانه و تغييرات كوچكي كه مي‌توانيد به وجود آوريد معطوف كنيد.


فال شهریور

– فال روزانه در روز 7 مهر 1399 برای متولدین شهریور ماه

شما نمي‌توانيد خيلي راحت به برنامه‌هايي كه در گذشته براي امروزتان در نظرگرفته بوديد فكركنيد، اما اگر قصد داريد كه كارهاي خود را تمام كنيد لازم است كه به گذشته خود نگاهي بيندازيد. متاسفانه حالا كه عطارد سياره بخت شا تحت تاثير نپتون واقع شده است، واقعيت غير قابل باور شده است. شايد بهتر باشد تصميم گيري‌هايتان را چند روز به تاخير انداخته و بعد به سراغشان آمده و تا آخر هفته تكليف خود را روشن كنيد.


فال مهر

– فال روزانه در روز 7 مهر 1399 برای متولدین مهر ماه

در حاليكه فردا ماه جديد به نشانه شما نزديك مي‌شود، از يك طرف مي‌دانيد كه بايد كارهاي قبلي خود را تمام كند. از طرف ديگر امروز روز خوشي و تفريح كردن است و كار كردن برايتان خيلي سخت شده است! اين تضاد مي‌تواند از نظر احساسي آشفته تان كند، بنابراين كاري را انجام دهيد كه ذهنتان را آرام تر كند.


فال آبان

– فال روزانه در روز 7 مهر 1399 برای متولدین آبان ماه

امروز قدرت ريسك پذيري‌تان خيلي زياد شده و توانايي تغيير دادن بعضي از چيزها را داريد. اما اگر بخواهيد بدون داشتن يك تاكتيك ثابت و منظم اين تغييرات را ايجاد كنيد، كارتان به جاي سازنده بودن بيشتر بنيان برانداز خواهد بود. بهترين نتايج ممكن را در ذهنتان تصور كنيد و بعد طبق آن نتايجي كه آرزويش را داريد برنامه ريزي كنيد. اگر شما بتوانيد تمام جزئيات را در ذهنتان مجسم كنيد شانس بيشتري خواهيد داشت.


فال آذر

– فال روزانه در روز 7 مهر 1399 برای متولدین آذر ماه

متوقف كردن برنامه‌هاي پرمشغله‌تان هم اكنون ايده‌اي مناسب است، براي اينكه شايد شما نتوانيد به همه آنها برسيد. تا موقعي كه برنامه‌هاي جاه طلبانه داشته باشيد فقط اعصاب خود را خراب تر خواهيد كرد. پس زماني را در آرامش و سكوت مطلق سپري كنيد تا از دست سردردهايتان راحت شويد. با وجود اينكه ماه در سومين خانه شما قرار دارد بهتر است به جاي هدر دادن انرژي خود آن را ذخيره كنيد.


فال دی

– فال روزانه در روز 7 مهر 1399 برای متولدین دی ماه

شما امروز با خواهر و برادر و يا با يكي از دوستان نزديكتان مجادله‌اي لفظي خواهيد داشت، اما نبايد اجازه بدهيد كه اين حادثه تمام روزتان را خراب كند. شما در مقاومت كردن در برابر تجربه‌هاي قديمي‌نظير نداريد! ولي از تجربيات هيجان انگيز و به يادآوري خاطرات روزهاي سخت لذت مي‌بريد. ولي نبايد فراموش كنيد كه كه زندگي كردن در زمان حال از فكر كردن به گذشته لذت بخش‌تر است.


فال بهمن

– فال روزانه در روز 7 مهر 1399 برای متولدین بهمن ماه

امروز روياها و خيالات شما آنقدر نزديك و قابل لمس به نظر مي‌رسند كه شما مي‌توانيد آنها را لمس كنيد و آنقدر واقعي هستند كه نمي‌توانيد بين آنها با آنچه در واقعيت اتفاق مي‌افتد تمايز قائل شويد. امروز اعتماد كردن به حس ششم از تكيه كردن بر واقعيت براي شما مهم‌تر است، چرا كه شما با نشانه‌هاي سمبليك كه در ذهنتان شكل مي‌گيرند هماهنگ هستيد. به جاي اينكه به دنبال برنامه‌هاي منطقي برويد، فقط با توجه به حس خود كار كنيد. بعدها كه فكرتان منطقي‌تر شد به اندازه كافي وقت داريد كه دنبال اين برنامه‌ها برويد.


فال اسفند

– فال روزانه در روز 7 مهر 1399 برای متولدین اسفند ماه

باوجود اينكه هم اكنون شما سعي مي‌كنيد كه انسان منطقي‌تري بشويد، امروز افكار حسي و غير منطقي شما بيشتر رشد مي‌كنند. اما تا موقعي كه نخواهيد در زندگي‌تان هيچ تغيير مهمي ‌ايجاد كنيد، اين موضوع مي‌تواند برايتان خطر آفرين باشد. امروز را مثل يك روز تعطيل در نظر بگيريد و به خودتان قول بدهيد كه تجربه‌هاي خود را به وسيله مرتبط شدن با رازهايي كه بهشان مرتبط است عميق‌تر كنيد.


به این فال امتیاز بدید

خیلی ضعیف/ضعیف/متوسط/خوب/عالی

میانگین 4.6 / 5. تعداد آرا : 63

هنوز کسی رای نداده...