خانه » فال روزانه 7 مرداد 1399

فال روزانه

فال روزانه 7 مرداد 1399

فال روزانه


4.5
(64)

فال روزانه آنلاین 7 مرداد 1399

فال فروردین

– فال روزانه در روز 7 مرداد 1399 برای متولدین فروردین ماه

امروز در حالي که عطارد سياره بخت شما تشويقتان مي‌کند که تفکراتتان را بيان کنيد، عملکردهاي شما به روشني بيانگر تفکرات شما هستند و با صداي بلندتري حرف دلتان را ادا مي‌کنيد. شما مي‌توانيد به خودشناسي برسيد، براي اينکه تصيم نداريد خيلي زود در مورد چيزهايي که به ذهتان مي‌آيند صحبت کنيد. حتي اگر از کارهايي که مي‌خواهيد در آينده انجام دهيد مطمئن نيستيد، عقب‌نشيني نکنيد و سعي نکنيد پيش آمدهايي که قبلاً اتفاق افتاده را تغيير دهيد.


فال اردیبهشت

– فال روزانه در روز 7 مرداد 1399 برای متولدین اردیبهشت ماه

امروز شما نسبت به حرفهاي ديگران در محل کار بيش از حد حساس شده‌ايد، ولي بهترين کار اين است که زياد اين جور مسائل را جدي نگيريد. شما يک گفتگوي معمولي را مي‌شنويد و در ذهنتان آن را به صورت يک عيب‌جويي تعبير مي‌کنيد. به جاي فکر کردن به اشتباهاتي که انجام داده‌ايد و تجزيه و تحليل کردن کارهايي که بايد در آينده انجام دهيد، در لحظه حال زندگي کنيد و فقط کارهايي را انجام دهيد که بتواند به شما کمک کند تا مشکلاتي که برايتان پيش آمده را حل کند.


فال خرداد

– فال روزانه در روز 7 مرداد 1399 برای متولدین خرداد ماه

روابط متقابل شما با يکي از اطرافيانتان تا موقعي که تبديل به يک مشکل واقعي شود مي‌تواند در طول روز گسترش پيدا کند. اگرچه شما سعي مي‌کنيد از اين مشکلات دوري کنيد، ولي شما وسوسه مي‌شويد که دست به عمل متقابل بزنيد. اما بايد بدانيد که کشمکش و دعوا کردن اصلاً براي شما خوب نيست و بهتربن کار اين است که از هر مجادله‌اي پرهيز کنيد.


فال تیر

– فال روزانه در روز 7 مرداد 1399 برای متولدین تیر ماه

حتي اگر شما مي‌دانيد که احساسهايتان در مورد يک موضوع مهم چگونه‌اند، ولي هيچ راهنمايي نداريد که بتوانيد احساساتتان را تبديل به ديدگاهي کرده که تا مدتها تأثير‌گذار باشد. نگه داشتن نقطه نظرهايتان پيش خود شايد به اين روند کمک کند. اما دوباره اگر شما براي چيزهايي که مي‌خواهيد درخواست کمک نکنيد، احتمال اينکه داشته‌هاي قبلي‌تان را از دست بدهيد بيشتر مي‌شود.


فال مرداد

– فال روزانه در روز 7 مرداد 1399 برای متولدین مرداد ماه

مهم نيست که شما در عرصه عشق چقدر موفق بوده‌ايد و خوش درخشيده‌ايد، مهم اين است که شما هنوز فکر مي‌کنيد بايد احساسات شخصي‌تان را پنهان کنيد. البته اين سخن به اين معني نيست که شما از گفتن احساساتتان به ديگران خجالت مي‌کشيد. شما فقط نمي‌دانيد که در چه جاهايي نبايد اين کار را بکنيد. فراموش نکنيد شما موقعي مي‌توانيد زياد صحبت کيند که از اتفاقاتي که بعداً پيش مي‌آيد آگاه باشيد.


فال شهریور

– فال روزانه در روز 7 مرداد 1399 برای متولدین شهریور ماه

در حاليکه عطارد به شما کمک مي‌کند که به چيزهايي که مي‌خواهيد برسيد زندگي شما روز به روز روشنتر مي‌شود. ضمناً خورشيد و نپتون هم يکسري انتخابهاي مشکل پيش روي شما قرار مي‌دهند. بهتر است که همين الان اولين قدم را برداريد، براي اينکه اگر بخواهيد به همه آنها با هم بپردازيد، هر چيز کوچکي مي‌تواند مشکل‌ساز شود.


فال مهر

– فال روزانه در روز 7 مرداد 1399 برای متولدین مهر ماه

توانايي‌هاي شما نسبت به آن چيزي که ديگران فکر مي‌کنند بيشتر است. شما وقتي در سخت‌ترين مراحل زندگي خود بوديد اين توانايي را داشتيد که فکر خود را بر روي موضوع يا شخص خاصي متمرکز کنيد. حالا هم شما داريد سعي مي‌کنيد که راه درست خود را پيدا کنيد. اما تا موقعي که کاملاً مطمئن نشده‌ايد که اين راه درست است هيچ تصميمي نگيريد.


فال آبان

– فال روزانه در روز 7 مرداد 1399 برای متولدین آبان ماه

شما از اينکه آنقدر منتظر يک پيش آمد بوديد که به نظر مي‌رسد هيچ وقت هم اتفاق نيفتد خسته شده‌ايد. و هنوز هم تا موقعي که خودتان را براي وارد عمل شدن تحت فشار قرار ندهيد، نمي‌توانيد بر اين مشکل چيره شويد. خوشبختانه اگر شما بخواهيد مي‌توانيد بدون اينکه با مسائل غيرقابل حل مواجه بشويد وقت آزادي پيدا کنيد تا در مورد آينده خود بينديشيد.


فال آذر

– فال روزانه در روز 7 مرداد 1399 برای متولدین آذر ماه

امروز اصلاً اهميتي ندارد که قصد و نيت شما خوب است، به خاطر اينکه مرزهايي که براي خودتان تعيين کرده‌ايد خيلي قابل تغيير هستند، و موقعيت سختي براي شما پيش آمده است. شما محدوديتهاي خودتان را مي‌شناسيد اما ممکن است که باز هم از دست ديگران عصباني شويد. از جلو رفتن و اقدام کردن هراس نداشته باشيد و به ديگران اجازه بدهيد که جايگاه شما را بشناسند.


فال دی

– فال روزانه در روز 7 مرداد 1399 برای متولدین دی ماه

تمام کردن کارهاي نيمه‌کاره قبلي‌تان شايد امروز بيشتر از هر چيز ديگري رضايت شما را جلب کند. اگر لازم بود يک ليست از کارهاي ناتمامتان تهيه کنيد و آنها رابر اساس اولويت و درجه اهميت طبقه‌بندي کنيد. ابتدا از کارهايي شروع کنيد که انجام دادنشان خيلي واجب و حياتي است و بعد سراغ کارهاي ديگر برويد. به خاطر داشته باشيد که لازم نيست از نقشه خود جلو بيفتيد، ابتدا تصميم بگيريد و بعد طبق آن پيش برويد.


فال بهمن

– فال روزانه در روز 7 مرداد 1399 برای متولدین بهمن ماه

امروز نبايد تابع اميال آني خود باشيد، براي اينکه در حال حاضر سريع واکنش نشان دادن به نظر نمي‌رسد که براي شما مناسب‌ترين رفتار باشد. به ياد داشته باشيد که ادراکهاي شما ضعيف‌تر شده‌اند، بنابراين به جاي اينکه با توجه به احساساتتان تصميم‌گيري کنيد، به حقايق توجه کنيد. قبل از اينکه عملي انجام دهيد که شما را به دردسر بيندازيد، به اندازه کافي در مورد نتايج عملکردتان فکر کنيد.


فال اسفند

– فال روزانه در روز 7 مرداد 1399 برای متولدین اسفند ماه

سياره بخت شما يعني نپتون امروز در حالي که با خورشيد و عطارد برخوردهاي ناخوشايندي دارد، کمي هم تحت فشار و استرس قرار دارد. شما به خاطر شگفتي‌ها و انتخابات عجيبي که پيش رويتان قرار دارد متعجب شده‌ايد، اما نمي‌دانيد که کدام راه را بايد برگزينيد. خوشبختانه وقتي که دست از تجزيه و تحليل کردن بر مي‌داريد و شروع به فعاليت مي‌کنيد، شما خود به خود در مسير درست قدم خواهيد گذاشت.


به این فال امتیاز بدید

خیلی ضعیف/ضعیف/متوسط/خوب/عالی

میانگین 4.5 / 5. تعداد آرا : 64

هنوز کسی رای نداده...