خانه » فال روزانه 7 فروردین 1399

فال روزانه

فال روزانه 7 فروردین 1399

فال روزانه


4.7
(57)

فال روزانه آنلاین 7 فروردین 1399

فال فروردین

– فال روزانه در روز 7 فروردین 1399 برای متولدین فروردین ماه

امروز ديگر مانعي وجود ندارد که باز هم شما را عقب نگاه دارد به خاطر اينکه ماه جديد فعال تماما مال شماست. اگر اخيرا در کاري شروع اشتباهي داشته ايد الان بهترين زمان براي شروعي دوباره است. موفقيت تنها به کساني اختصاص دارد که مقاوم و ثابت قدم هستند. بنابراين از اين نترسيد که با تصميمات خوب در اجتماع حاضر شويد. پس سخت کار کنيد تا روياهاي خود را به تحقق رسانيد.


فال اردیبهشت

– فال روزانه در روز 7 فروردین 1399 برای متولدین اردیبهشت ماه

اگر شما ديشب از رويايي زنده و واضح برنخواسته ايد خواب شما ممکن است بيشتر از هميشه شما را بي قرار کند. خوشبختانه شما قادر هستيد که خود را بحرکت واداشته و امروز را به روزي پرمشغله تبديل کنيد. ماه جديد امروز مي‌تواند ترس‌هاي ناخودآگاه شما را از بين ببرد و شما مي‌توانيد با آگاه بودن از آنها بر ايشان غلبه کنيد. به ياد داشته باشيد هر چه بيشتر فعال باشيد راحت تر مي‌توانيد اعتماد به خود و زندگي تان را بدست بياوريد.


فال خرداد

– فال روزانه در روز 7 فروردین 1399 برای متولدین خرداد ماه

شرکت کردن در يک گروه فعال اجتماعي يا يک گروه سياسي ايده خوبي به نظر مي‌رسد به خاطر اينکه شما مي‌توانيد در اين بين سرگرمي جديدي براي خود ايجاد کنيد. اما ممکن است زياد از اين کار راضي نباشيد مگر اينکه تاثير اجتماعي خوبي بر شما بگذارد. با وجود اينکه ممکن است از کار کردن با ديگران در يک پروژه  لذت ببريد جايي را انتخاب کنيد که در آن بتوانيد نتيجه زحمات خود را مشاهده کنيد.


فال تیر

– فال روزانه در روز 7 فروردین 1399 برای متولدین تیر ماه

هدفگذاري در کار کافي نيست؛ شما بايد امروز حرکت را آغاز کنيد و تصميمات خوب تان را به عمل تبديل کنيد. ماه جديد نشان شما در دهمين خانه از “شغل” شما قرار دارد بنابراين واقعا شرم آور است که با وجود اين منبع قدرتمند حرکت و مسير روشني را آغاز نکنيد. نگران نباشيد که چقدر کار مي‌توانيد انجام دهيد يا اينکه چگونه و تا کجا بايد به اين سفر ادامه دهيد. هميشه اولين قدم است که بيشترين ارزش را دارد.


فال مرداد

– فال روزانه در روز 7 فروردین 1399 برای متولدین مرداد ماه

ممکن است اداره کردن يک موقعيت مانند رهايي از زندان مانند يک سناريو در برنامه امروزتان مقرر شده باشد. حتي اگر شما قبلا با اين فرضيه در محل کارتان درگير بوده ايد حالا راه حلي آشکار مي‌شود که قبلا روشن و واضح نبود. در واقع اگر کارهاي اخير شما طبق ميل و خواسته شما نبود راهي براي حل اين مشکل وجود ندارد. يک فرصت به خودتان بدهيد و ببينيد چه پيش مي‌آيد. هيچ دليل منطقي براي انتظار بيشتر براي يافتن راه حل وجود ندارد.


فال شهریور

– فال روزانه در روز 7 فروردین 1399 برای متولدین شهریور ماه

بعضي اتفاقات هستند که سفري را آغاز مي‌کنند تا جايي که ترديد کردن و سئوال پرسيدن مانند يک جهنم مي‌شود؛ هر چه بيشتر جست و جو مي‌کنيد کمتر مي‌فهميد. اما حکمت و دانايي واقعي زماني است که شما اجازه مي‌دهيد اين قضيه به دست فراموشي سپرده شود. لحظات جادويي زماني هستند که حادثه تمام شود و داستان بعدي که آغاز مي‌شود حوادثي از قبيل تولد و مرگ و حيات داشته باشد. ماه جديد امروز در هشتمين خانه از “احساسات تقسيم شده” شما بهتان يادآوري مي‌کند که موضوعات بزرگ پاسخ‌هاي ساده ندارد- در بعضي موارد شما نياز خواهيد داشت که به موضوع بعدي بپردازيد.


فال مهر

– فال روزانه در روز 7 فروردین 1399 برای متولدین مهر ماه

ماه جديد هيجان انگيز در هفتمين خانه از “شرکاء” شما قرار گرفته است؛ نشان مي‌دهد که شما بايد در رابطه کنوني خود تغيير ايجاد کنيد يا اينکه رابطه جديدي را آغاز کنيد. همچنين اتصال خورشيد و ماه که با سياره حاکم شما ونوس در يک خط قرار گرفته‌اند خشنودي و شادي را به اين مدار ارتباطي مي‌آورد. شايد اکنون زمان آن باشد که از سرمايه گذاري قبلي خود چه مالي و چه احساسي سود ببريد؛ به اين فکر نکنيد که دلايلي وجود دارند که نشان مي‌دهند نبايد کاري را انجام دهيد.


فال آبان

– فال روزانه در روز 7 فروردین 1399 برای متولدین آبان ماه

اگر شما اخيرا در فکر ايجاد تغييراتي در کار تکراري و روتين خود بوده ايد امروز ديگر روز عمل است. صحبت درباره يک نمايش نيست؛ ماه جديد در ششمين خانه از “جزييات” پيشنهاد مي‌کند که برداشتن قدم‌هاي کوچک ايده کوچکي است. هر چيزي که توليد و کارايي شما را افزايش بدهد مفيد است حتي ايجاد يک برنامه براي خودتان که بتوانيد شروع خوبي داشته باشيد. اما تا فردا صبر نکنيد؛ شما نياز داريد که امروز کاري براي لذت بردن از لحظه حال انجام دهيد.


فال آذر

– فال روزانه در روز 7 فروردین 1399 برای متولدین آذر ماه

ممکن است امسال درگير به تعادل رساندن کار و تفريح باشيد؛ با اين حال ماه جديد امروز در پنجمين خانه از “تفريح و بازي‌هاي” شما اخيرا بر جنبه‌هاي روشن تر زندگي تاکيد مي‌کند. بسيار سخت است که بخواهيد اين روزها جدي باشيد حتي اگر مسئوليت‌هايي داشته باشيد که ملزم به انجام آنها باشيد. اگر وقت شما رو به اتمام است خود را براي انجام دادن کار آزار ندهيد وديگر اينکه امروز کاري را ناتمام نگذاريد. اما ناديده گرفتن مسئوليت هاي قبلي ايده چندان جالبي نيست؛ اگر اين کار را بکنيد زندگي تان بسرعت دچار مشکل و آشفتگي مي‌شود.


فال دی

– فال روزانه در روز 7 فروردین 1399 برای متولدین دی ماه

شما امروز آماده ايد که در رابطه با احساسات خود دستوري صادر کنيد اما بهتر است اين کار پنهاني انجام گيرد تا آشکارا! با وجود اينکه شما مي‌خواهيد که همه شما را درک کنند اما بهتر است اطلاعات شخصي و خصوصي خود را تنها براي دوستان نزديک و اعضاي خانواده تان فاش کنيد. صبر کنيد تا زمانيکه شخص؛ مکان و وقت مناسبي براي اين کار بيابيد که خصوصي ترين اسرارتان را براي محرم اسرارتان اشکار کنيد.


فال بهمن

– فال روزانه در روز 7 فروردین 1399 برای متولدین بهمن ماه

ماه جديد امروز در سومين خانه از “ارتباطات” شما قرار گرفته است بنابراين آنچه که مي‌گوييد و فردي که با او صحبت مي‌کنيد اکنون بسيار مهمتر از مسائل ديگر است. شما مي‌توانيد اهداف خود را براي هفته‌هاي آينده روي يک کاغذ بنويسيد .ديگران را از نقطه نظرات خود آگاه کنيد و حتي دوستان و همکاران تان را با  تصميم گيري‌هاي سريع و به موقع خود و برنامه‌ها و نقشه‌هاي منطقي تحت تاثير قرار دهيد. دليلي براي بازگشت نيست؛‌ از اهداف خود صحبت کنيد و سپس آماده باشيد که آنها را بعمل تبديل کنيد.


فال اسفند

– فال روزانه در روز 7 فروردین 1399 برای متولدین اسفند ماه

شما بايد از انرژي قدرتمند ماه جديد که امروز در نشان شما قرار گرفته است نهايت استفاده را ببريد و آن را براي مقاصد مالي خود بکار بگيريد به خاطر اينکه اتصال ماه-خورشيد با ونوس مقتدر در دومين خانه از “پول” شما به ترتيب قرار گرفته اند. خوشبختانه شما نقشه اي داريد؛ و اکنون وقت آن است که  طرح و نقشه خود را اجرا کنيد. اما به ياد داشته باشيد که مجبور نيستيد که براي بالا بردن درآمد و سود خود ريسک کنيد. فقط  با حالت مثبت حاضر شويد و کاري را انجام دهيد که مي‌دانيد شما را در راه تان موفق تر مي‌کند.


به این فال امتیاز بدید

خیلی ضعیف/ضعیف/متوسط/خوب/عالی

میانگین 4.7 / 5. تعداد آرا : 57

هنوز کسی رای نداده...