خانه » فال روزانه 7 دی 1399

فال روزانه

فال روزانه 7 دی 1399

فال روزانه


4.5
(63)

فال روزانه آنلاین 7 دی 1399

فال فروردین

– فال روزانه در روز 7 دی 1399 برای متولدین فروردین ماه

امروز واجب است که مسير و خط فکري خود را پيدا کنيد، بنابراين شما مي‌توانيد سطح بالايي از انرژي را ذخيره کنيد. اگر چه شايد شما مثل خرگوش به سرعت کارتان را شروع کرده باشيد، اما ورود سياره بخت شما يعني بهرام به خانه برج جدي مزاياي حرکت آرام و پيوسته لاک پشت بلند همت به سمت جلو را بهتان مي‌آموزد! براي آينده خود روياپردازي کنيد و بعد براي دستيابي و به وقوع رسيدن آن زمان بگذاريد.


فال اردیبهشت

– فال روزانه در روز 7 دی 1399 برای متولدین اردیبهشت ماه

شما در نقطه شروع ماجرايي بزرگ ايستاده‌ايد و آنچه که هم اکنون ياد مي‌گيريد اساس و بنياد چيزهايي است که پيش رو داريد. اگر يک بار عزم خود را جزم کنيد و حرکت در مسير تقدير و سرنوشت خود را در پيش بگيريد، واقعا هيچ محدوديتي براي کارهايي که مي‌خواهيد انجام دهيد وجود نخواهد داشت. از بزرگ فکر کردن نهراسيد؛ فقط به ياد داشته باشيد که بايد افکارتان را با روشي کاربردي و منطقي ارائه کنيد.


فال خرداد

– فال روزانه در روز 7 دی 1399 برای متولدین خرداد ماه

شما واقعا تصميم خود را گرفته‌ايد که ته و توي موضوعي را درآوريد که چندي است شما را به دردسر انداخته است. اين فکر مثل يک هوس زودگذر نيست؛ شما تصميم خود را گرفته ايد که‌هر کاري لازم بود براي فهميدن احساسات‌تان انجام دهيد. شايد شما به سمت ارزش‌هاي کاذب کشيده شويد، اما نبايد چشم خود را به روي واقعيت‌ها ببنديد. در مورد چيزهايي که برايتان بيشترين اهميت را دارند تصميم گيري کنيد و آنها را به جهان واقعي بياوريد.


فال تیر

– فال روزانه در روز 7 دی 1399 برای متولدین تیر ماه

امروز شخصي قدرتمند اصرار مي‌کند که روش مستقلانه خود را در پيش بگيريد، حتي اگر وسوسه شديد که اين فرد را ناديده بگيريد ولي بهتر است که بادقت به حرف‌هاي او گوش دهيد. درس گرفتن از شخصي که بهتان سخت گيري مي‌کند مي‌تواند برايتان مفيد باشد، چراکه آنوقت شما ترجيح مي‌دهيد در برابر حملات احتمالي از خود دفاع کنيد. با همه اين احوال گوش سپردن به حرف‌هاي ديگران بهتان کمک مي‌کند زندگي خود را بهتر کرده و سازنده تر باشيد.


فال مرداد

– فال روزانه در روز 7 دی 1399 برای متولدین مرداد ماه

شما امروز خيلي راحت روياپردازي کرده يا توسط فردي که بهش اطمينان داريد به سمت روياها و خيالات واهي کشيده مي‌شويد. اگرچه اين کار بهتان کمک مي‌کند که ديد مثبت تري در مورد خود داشته باشيد، اما شما را از کارهاي که بايد امروز انجام دهيد دور مي‌کند. توجه کردن به جزئيات در ابتدا ممکن است برايتان مايه دلخوري و ناراحت کننده باشد. اما در هفته‌هايي که پيش رو داريد احتمالا تلاشي مضاعف لازم است.


فال شهریور

– فال روزانه در روز 7 دی 1399 برای متولدین شهریور ماه

لزومي‌ندارد درباره جايگاه و موقعيت خود زيادي مبالغه كنيد؛ چراكه كمتر حرف زدن از زيادي حرف زدن بيشتر تأثير مي‌گذارد. فراموش نكنيد كه سستي‌ها و ضعف‌هايتان شما راگول زده و شما وسوسه مي‌شويد بيشتر از آن چيزي كه حس مي‌كنيد به خودتان اطمينان كنيد و برايتان مانع ايجاد مي‌كنند. مغرور بودن به خود باعث عقب گرد شما مي‌شود. باوجود اينكه اگربه روشني خود را مطرح كرده و خودتان باشيد ديگران هم شما را خواهند ديد.


فال مهر

– فال روزانه در روز 7 دی 1399 برای متولدین مهر ماه

شما امروز سعي مي‌كنيد كه شكست‌هاي خود را جبران كنيد، اما مشكل واقعي مربوط به اتفاقاتي كه در زمان حال رخ داده نيست. عقده‌هاي روحي مربوط به گذشته مي‌تواند كاملاً مانع به وجود آمدن جريان‌هاي عاطفي در زندگي تان شود. پس همين حالا افكار و روياهاي قديمي ‌را به زمان حال آورده و بهشان فكر كنيد. آيا مي‌خواهيد به خاطر مشكلات گذشته لذت بردن از زمان حال را از خودتان دريغ كنيد؟


فال آبان

– فال روزانه در روز 7 دی 1399 برای متولدین آبان ماه

شايد شما روياها و خيالات غير قابل كنترلي داشته باشيد كه روح‌تان را سيراب مي‌كنند، اما بايد موقتا آنها کنار بگذاريد تا بتوانيد به موضوعات مهم‌تر رسيدگي کنيد. برنامه ريزي کردن صرف کافي نيست؛ شما بايد برنامه خود را به مراحل بعدي هدايت کنيد. اما سعي نکنيد همان دفعه اول خيلي کار کنيد. برداشتن قدم‌هاي کوچک و برنامه ريزي شده خيلي بهتر از جهش و پرش ناگهاني و يکاره به سمت جلو است!


فال آذر

– فال روزانه در روز 7 دی 1399 برای متولدین آذر ماه

در حالي که زمام امور را از دست داده‌ايد، برياتان خيلي مهم است که ياد بگريد خونسردي خود راحفط کرده و شکيبا باشيد. شما مي‌دانيد که چه کاري مي‌خاوهيد انجام دهدي، اما بي صبري شما مشکلاتي برايتان ايجاد مي‌کند که نمي‌توانيد آنزوري که دوست داشتيد با سرعت به سمت جلو حرکت کنيد. به جاي گير کردن در دام موانع و مشکلات، شما مي‌توانيد با آرام کار کردن و بيشتر احتياط کردن آنها را از سر راه خود برداريد.


فال دی

– فال روزانه در روز 7 دی 1399 برای متولدین دی ماه

حالا که شش سياره در نشانه شما حضور دارند زندگي برايتان ساده نيست! شما سنگيني بار کل جهان را روي شانه‌هاي خود حس مي‌کنيد و از پشتيباني کردن همه آنها خسته شده‌ايد. اما شما مجبور نيستيد نقش اولياي امور و مراجع قانوني را بازي کنيد! حتي اگر مي‌دانيد چه چيزي بهترين است، به ديگران اجازه دهيد که خودشان راه رسيدن به موفقيت را پيدا کنند و با اين کار عقل و درايت خود را نشان دهيد.


فال بهمن

– فال روزانه در روز 7 دی 1399 برای متولدین بهمن ماه

در حالي که ماه برج دي در دوازدهمين خانه شما يعني خانه خيالات و روياها، آرزوهاي شما را تحقق مي‌بخشد، روياهايتان نيز شما را در مسيري کاملاً منطقي و کاربردي قرار مي‌دهند. ماندن و قرار گرفتن در همان شرايط گذشته که به خوبي مي‌شناختيد مي‌تواند تضمين کننده خوشحالي شما در زمان حال و موفقيتتان در زمان آينده باشد. اکنون به غريزه خود اطمينان کنيد، براي اينکه شما را به مسير درستي هدايت مي‌کند.


فال اسفند

– فال روزانه در روز 7 دی 1399 برای متولدین اسفند ماه

امروز ماه در يازدهمين خانه شما، يعني خانه آرزوهاي بلند مدت قرار دارد و شما به جاي اينکه به چند روز آينده فکر کنيد به آينده دور و دراز خود توجه مي‌کنيد. ولي به جاي اينکه فقط فکر و خيال کنيد و روياپردازي کنيد، بهتر است که به طور اصولي روي يکي از ايده‌هاي خود تمرکز کرده و همان را دنبال کنيد. مادامي که شما دوست داريد کارهاي مربوط به آينده را دنبال و پيگيري کنيد، برنامه ريزي کردن مفيد واقع خواهد شد.


به این فال امتیاز بدید

خیلی ضعیف/ضعیف/متوسط/خوب/عالی

میانگین 4.5 / 5. تعداد آرا : 63

هنوز کسی رای نداده...