خانه » فال روزانه 7 بهمن 1399

فال روزانه

فال روزانه 7 بهمن 1399

فال روزانه


4.6
(62)

فال روزانه آنلاین 7 بهمن 1399

فال فروردین

– فال روزانه در روز 7 بهمن 1399 برای متولدین فروردین ماه

اگرچه شما آماده شده‌ايد که از کارهايي که الان پيش رو داريد کناره گيري کرده و کار جديدي را شروع کنيد، اما بايد بدانيد كه فعلا بهتر است دست نگه داريد و عجيب است که الان از درگير شدن با پروسه اجتماعي حساس بيشتر از درگير شدن با کارهاي خودتان دلزده نمي‌شويد. براي رسيدن به اهداف بلند مدت‌تان عزمتان را جزم کنيد؛ چراکه اين کار بهتان کمک مي‌کند ديدگاه‌هاي مناسبتان را حفظ کنيد. تمرکز کردن روي آينده شما را قادر مي‌سازد انرژي‌تان را براي وقت‌هايي که بيشترين نياز را بهش داريد ذخيره کنيد.


فال اردیبهشت

– فال روزانه در روز 7 بهمن 1399 برای متولدین اردیبهشت ماه

امروز نظرات غير متعارفتان در مورد کار خودتان را هم شگفت زده خواهد کرد!! چرا که اصلا با شخصيت شما جور در نمي‌آيند! اما حتي احمقانه ترين و بكرترين افكارتان هم نسبت به آن چيزي که در ظاهر به نظر مي‌رسد محافظه کارانه تر هستند. خوشبختانه براي تمام كردن تمام کارهايي که شروع کرده‌ايد به اندازه کافي توانايي داريد. با همه اين احوال كار عاقلانه‌اي كه بايد انجام دهيد اين است که قبل از اينکه خيلي دير شود مطمئن شويد بيشتر از توانايي و زمانتان مسئوليت قبول نکرده‌ايد.


فال خرداد

– فال روزانه در روز 7 بهمن 1399 برای متولدین خرداد ماه

شما به طور ذاتي با عوض کردن مسير و روشتان در وسط راه راحت کنار مي‌آييد! حالا که آگاهي تان نيز بيشتر شده است، دوباره وسوسه شده‌ايد روي نگرش جديدتان در مورد رسيدن به هدف تازه خود کار کنيد. اگرچه شما امروز آماده هستيد که برنامه‌هايتان را متعادل کنيد، اما افراد ديگر حاضر نيستند به اين سادگي‌ها نظرشان را عوض کنند. از آنها انتظار نداشته باشيد که سريع با شما همراه شوند. بهشان زمان بدهيد، وقتي که خودتان فکر کرديد رفتارتان درست بوده، آنها هم به زودي بهتان ملحق مي‌شوند.


فال تیر

– فال روزانه در روز 7 بهمن 1399 برای متولدین تیر ماه

وقتي که در محل کارتان افراد ديگر خودشان را در اهداف شما سهيم ندادند، وضع مالي شما از آن چيزي که خودتان انتظار داشتيد پيچيده تر مي‌شود. آنها شايد با کارهاي اخير شما موافق باشند، اما با فلسفه کاري تان و همچنين با اهدافتان مخالفند و عجيب تر از همه اينکه شما نمي‌توانيد بفهميد که کي حمايتشان را قطع مي‌کنند، چرا که در ظاهر نسبت به کارهايي که مي‌کنيد مشتاق و علاقه مند هستند. پس حالا بايد خيلي بااحتياط رفتار کنيد و بيشتر از چيزهايي که خودشان مي‌خواهند بهتان بدهند به آنها اتکا نکنيد.


فال مرداد

– فال روزانه در روز 7 بهمن 1399 برای متولدین مرداد ماه

امروز در هفتمين خانه‌تان يعني خانه “ديگران” کسوف اتفاق مي‌افتد و اگر دوستي‌هاي شما همچنان در کانون بحراني قرار دارد، شما نمي‌توانيد در مورد حوادث بيروني به راحتي آنچه درذهنتان داريد را بر زبان آوريد. امروز دوستاني که بهتان نزديک هستند مثل آينه عمل مي‌کنند و تشويق‌تان مي‌کنند که چيزهايي که شما باور داريد و چيزهايي که واقعا وجود دارند را از هم تميز دهيد. به جاي اينکه به عقل و منطق رجوع کنيد به حرف دلتان گوش دهيد.


فال شهریور

– فال روزانه در روز 7 بهمن 1399 برای متولدین شهریور ماه

درست وقتي که فکر مي‌کنيد مي‌توانيد به منظم بودن برنامه‌هاي روزانه تان اطمينان کنيد، يک نفر پيدا مي‌شود و همه کاسه کوزه‌هايتان را به هم مي‌ريزد!! و هرقدر که قبلا استقامت و پايداري در کارتان داشتيد متزلزل مي‌شود. به جاي اينکه خيلي سريع واکنش نشان داده و مبارزه کنيد، قبل از اينکه دست به هر اقدام مهمي بزند مدتي صبر کنيد. اين حادثه آزمايش سريع واکنش نشان دادن شما در برابر حوادث نيست، بلکه درس صبر و شکيبايي است.


فال مهر

– فال روزانه در روز 7 بهمن 1399 برای متولدین مهر ماه

اگر شما بيش از اندازه تحت فشار قرار بگيريد، ناراحت و آشفته مي‌شويد. اينکه ديگران ازتان چه انتظاراتي دارند اهميتي ندارد، چرا که شما مي‌توانيد بيشتر از انتظارات آنها کار کنيد. اما اگر به محدوديت‌هاي خود آگاه نباشيد، آنوقت مشکلات سر برمي‌آورند. به خاطر چيزهايي که نمي‌توانيد تغييرشان بدهيد اعتراض نکنيد و غر نزنيد، براي اينکه اين کار اوضاع را بدتر مي‌کند. درعوض به ديگران اجازه بدهيد که بدانند چه کارهايي انجام مي‌دهيد و سپس بهترين کاري را که مي‌توانيد انجام دهيد.


فال آبان

– فال روزانه در روز 7 بهمن 1399 برای متولدین آبان ماه

امروز شما انرژي زيادي صرف مي‌کنيد تا بتوانيد در برابر متصل شدن به گذشته تان مقاومت کنيد، گذشته‌اي که سعي داشتيد از تاثيرات آن در زندگي تان دوري کنيد. امروز حتي اگر هيچ ارتباطي با کسي نداشته باشيد، ابدا نمي‌توانيد از زير بار مسئوليت‌هاي خانواده فرار کنيد. خوشبختانه وقتي که متوجه شديد انجام دادن اين کارها چقدر حياتي است، مديريت کردنشان خيلي برايتان راحت تر مي‌شود.


فال آذر

– فال روزانه در روز 7 بهمن 1399 برای متولدین آذر ماه

شما اگر برادر و يا خواهر داشته باشيد، اين روزها نقش مهم تري در زندگي تان خواهيد داشت و اگر اصلا برادر و يا خواهر نداشته باشيد، بايد به دوستان صميمي خود نزديک شده و از بي تفاوتي بيرون بياييد. آن وقت مي‌فهميدکه آنها نمي‌دانستند چگونه به شما نزديک شده و يا اينکه چگونه دوستي شان را تداوم بخشند. ولي الان فقط دنباله رو و پيرو شما مي‌شوند.


فال دی

– فال روزانه در روز 7 بهمن 1399 برای متولدین دی ماه

در حاليکه به خاطر فعاليت و سازندگي زياد و و بالاتر از حد متوسط غرور و اعتماد به نفستان بيشتر شده است، اما شما به طور ذاتي نمي‌توانيد به راحتي در مورد خودتان قضاوت کنيد. اما حالا مجبور نيستيد که براي اينکه ببينيد افراد ديگر چقدر دوستتان دارند فقط کار بيشتري انجام دهيد. با زير سوال بردن مشاهدات خود وقت و انرژي تان را تلف نکنيد. شما چيزهايي عالي و خوبي در زندگي تان داريد، پس به سادگي اين چشم انداز خوب و زيبا را قبول کنيد.


فال بهمن

– فال روزانه در روز 7 بهمن 1399 برای متولدین بهمن ماه

به خاطر تغييراتي که تازگي در زندگي تان ايجاد شده، طي اين چند هفته گذشته انتظارات شما از روابط دوستانه تان بيشتر شده است. خيلي خوب است که دوباره براي خود اهداف مهم تري را ايجاد کنيد، البته قبل از اينکه واقعيت‌ها اين کار را برايتان بکنند!! روياهاي کاذب و دورغين به شکست مي‌انجامد، پس تا موقعي که فرصت داريد، واقعيت‌ها و حقايق مربوط به خود را دوباره بررسي کنيد.


فال اسفند

– فال روزانه در روز 7 بهمن 1399 برای متولدین اسفند ماه

در دوازدهمين خانه شما يعني خانه “خيال ها و روياها” کسوف روي داده است و اگر ذهن شما را مثل يک دستگاه تلويزيون در نظر بگيريم، کانال‌هاي آن انقدر سريع عوض مي‌شوند که اصلا نمي‌فهميد چه اتفاقي افتاده است. يک لحظه همه چيز عالي و جذاب به نظر مي‌رسد و در لحظه بعد در حالي که به عقب برگشتن کار خيلي سختي است شما فکر و خيال ديگري مي‌کنيد. لزومي ندارد با اين خيالات بجنگيد. يکبار که اجتناب ناپذير بودن تغيير را قبول کنيد، آن وقت هرجايي که اين جريانات اخير شما را به دنبالش کشيد مي‌رويد.


به این فال امتیاز بدید

خیلی ضعیف/ضعیف/متوسط/خوب/عالی

میانگین 4.6 / 5. تعداد آرا : 62

هنوز کسی رای نداده...