خانه » فال روزانه 7 اسفند 1399

فال روزانه

فال روزانه 7 اسفند 1399

فال روزانه


4.5
(63)

فال روزانه آنلاین 7 اسفند 1399

فال فروردین

– فال روزانه در روز 7 اسفند 1399 برای متولدین فروردین ماه

باوجود اينکه امروز دوست داريد احساسات جديد و لحظه‌اي را کشف کنيد، ولي وظايف زيادتان در محل کار جلوي تفريح کردن شما را گرفته است! اما داشتن مسئوليتهاي خيلي زياد لزوما نمي‌تواند شما را از صحبت کردن در مورد آرزوهايتان باز دارد. سهيم کردن دوستانتان يا افراد خاص در روياهايتان فقط تفريحي است که شما بهش نياز داريد، اما اين کار با تبديل شدن آنها به عمل خيلي متفاوت است.


فال اردیبهشت

– فال روزانه در روز 7 اسفند 1399 برای متولدین اردیبهشت ماه

شما امروز اصلا احساس خوب و جالبي نداريد!! چرا که مشکلات غير قابل تغييري پيش روي خود داريد و بايد وقتي را به آنها اختصاص بدهيد. حتي اگر اول سعي کنيد ظاهر خوب و مثبتي در جلوي ديگران داشته باشيد، اما نخواهيد توانست ديدگاه جدي و خشن خود را پنهان کنيد. البته نگران بودن شما به خاطر همه حوادثي که پيرامونتان رخ داده قابل تحسين است، اما اين دليل نمي‌شود که جلوي دوستانتان خودنمايي و تظاهر کنيد.


فال خرداد

– فال روزانه در روز 7 اسفند 1399 برای متولدین خرداد ماه

شما چه بچه داشته  باشيد چه نداشته باشيد امروز مجبوريد نقش پدر و مادر را بازي کنيد!! توجه کردن به کارهاي خانه يا دنبال کردن قولي که به يکي از اعضاي خانواده داده بوديد شما را از مسئوليتهايتان در محل کار دور مي‌کند. بحث در اين نيست که براي انجام دادن کارهايتان حتما بايد کسي بهتان يادآوري کند. بلکه موضوع اين است که شما قادر نيستيد به تمام حرفهايي که قبلا زده بوديد عمل کنيد! وظايف خود را اولويت بندي کنيد و آن کاري که بهتر از همه است را انجام دهيد.


فال تیر

– فال روزانه در روز 7 اسفند 1399 برای متولدین تیر ماه

امروز در حاليکه فکر مي‌کنيد انرژي و وقتتان ته کشيده است، کارهاي جديدي از راه مي‌رسند!! البته اين سخن به معني اين نيست که شما عمدا قصد گمراه کردن افراد ديگر را داريد؛ بلکه به اين معني است که شما فکر مي‌کرديد کارها راحت تر از اين پيش برود. پس بهترين استراژي اين است که قبل از اينکه در آخرين لحظه و تحت فشار و زور مجبور شويد کارتان را انجام دهيد، زودتر از موعد دست به کار شويد.


فال مرداد

– فال روزانه در روز 7 اسفند 1399 برای متولدین مرداد ماه

شما امروز بايد با يک مشکل کوچک که تازگي برايتان پيش آمده روبرو شويد. شايد راه حل به سادگي رفتن سريع به بانک باشد!! اما مي‌تواند کمي ‌هم پيچيده باشد. حالا راه حل هرطور باشد، اين هشداري براي شما است که اگر همين الان اين مشکل را حل نکنيد بعدها و طي هفته بعد اين مشکل قديمي‌ دوباره آشکار مي‌شود. شايد راه حل سريعي به ذهنتان بيايد، اما بهتر است با کند و کاو کردن در مورد مشکل و منشا و اساس آن براي هميشه آن را حل کنيد.


فال شهریور

– فال روزانه در روز 7 اسفند 1399 برای متولدین شهریور ماه

شما امروز تنها کسي هستيد که نقش خيلي سنگيني را به عهده گرفته ايد. معني اين حرف اين نيست که مي‌خواهيد خيلي مهم باشيد؛ بلکه معني اش اين است که افراد ديگر همگي روي شما حساب باز کرده اند و واقعا لازم است که يک نفر آنها را چک کند. شما خيلي خوب براي کارتان آماده شده ايد، چراکه شما دقيقا مي‌دانيد چه کاري بايد انجام دهيد. اما رفتار مقتدرانه شما شايد اينجا بهترين روش براي رسيدن به هدفتان نباشد. بهتر است کمي‌ نرم تر بوده و به جاي حرف زدن از عقل و منطق بي روشن کند. فقط تسليم نشويد!! اما باور کردن اينکه مي‌توانيد با منطق و افکار هوشمندانه نظر آنها را عوض کنيد کاري غير عملي و نشدني است. بگذاريد آنها نظرتان را بفهمند و بعد تنهايشان بگذاريد. آنها وقتي خودشان آمادگي لازم را پيدا کردند- و نه زودتر از آن!- نظرشان را عوض خواهند کرد.


فال مهر

– فال روزانه در روز 7 اسفند 1399 برای متولدین مهر ماه


فال آبان

– فال روزانه در روز 7 اسفند 1399 برای متولدین آبان ماه


فال آذر

– فال روزانه در روز 7 اسفند 1399 برای متولدین آذر ماه

امروز “کنترل کردن” مهم ترين مساله مورد توجه براي شما است، بخصوص اگر  کارهاي خيلي زيادي پيش رو داشته باشيد که بايد به همه شان هم برسيد. رئيستان بهتان دستور مي‌دهد و شما چاره ديگري به جز “چشم” گفتن نداريد!! باهمه اين احوال فقط “چشم” گفتن و عمل نکردن شما را به جايي نمي‌رساند! همانقدر که جذاب و خوش برخورد هستيد! همان قدر هم بايد در کارتان جدي بوده و به تمام قولهايي که داده بوديد عمل کنيد!


فال دی

– فال روزانه در روز 7 اسفند 1399 برای متولدین دی ماه

شما يک بار ديگر با تناقض و تضادهاي بين ايده‌هاي خوب خود و آنچه پيرامونتان مي‌گذرد روبه رو شده ايد. شما وقتي که مي‌بينيد قادر نيستيد با کار سخت و زياد و روشهاي تکنيکي به سادگي هر مشکلي را حل کنيد به خودتان شک مي‌کنيد. اما زياد خوب نيست که با تجزيه و تحليل کردن عملکرد خود وقت را تلف کنيد. فقط از جايتان بلند شويد و هرچه در توانتان است انجام دهيد. شما واقعا از نتيجه کار شگفت زده خواهيد شد!!


فال بهمن

– فال روزانه در روز 7 اسفند 1399 برای متولدین بهمن ماه

امروز ظاهرا شريک کاريتان و يا دوست صميمي‌تان در تلاشهاي سخت زياد شما را همراهي نمي‌کند. شايد اولين عکس العمل تان اين باشد که سريع مقابله به مثل کرده و يا در برابر اين “آتش دوستانه” از خودتان دفاع کنيد! اما اين کار عاقلانه ترين نوع برخورد نخواهد بود؛ چراکه آنها به شما دقيقا همان پيامي ‌را خواهند گفت که نياز داريد براي بيشتر موثرتر بودن بشنويد. پس به دقت به حرفهايشان گوش دهيد و بعد راه حل جديدي براي کارهايي که قبلا انجام داده بوديد کشف کنيد.


فال اسفند

– فال روزانه در روز 7 اسفند 1399 برای متولدین اسفند ماه

امروز شما هر کاري که مي‌کنيد حتي اگر به نظر خودتان کار درستي هم باشد، مدام به در بسته مي‌خوريد!! شما مي‌توانيد به راحتي در مورد خودتان بيشتر از هر چيز ديگر صحبت کنيد، اما اعتماد به نفستان به آن اندازه که خودتان باور داريد بر پايه واقعيت استوار نيست. به جاي سريع حرکت کردن و  سکندري خوردن بهتر است که کمي ‌سرعت خود را کم کنيد! حالا  ثابت قدم بودن و تامل کردن براي شما سودمند تر از خودستايي کردن و خيالبافي است.


به این فال امتیاز بدید

خیلی ضعیف/ضعیف/متوسط/خوب/عالی

میانگین 4.5 / 5. تعداد آرا : 63

هنوز کسی رای نداده...