خانه » فال روزانه 6 بهمن 1398

فال روزانه

فال روزانه 6 بهمن 1398

فال روزانه


0
(0)

فال روزانه آنلاین 6 بهمن 1398

فال فروردین

– فال روزانه در روز 6 بهمن 1398 برای متولدین فروردین ماه

ممكن است ديگر از انتظار خسته و اعتقاد داشته باشيد كه ديگر نمي‌توانيد بيش از اين منتظر بمانيد،‌ اما احتمالا از اينكه مي‌بينيد كه هنوز اندوخته اي از صبر و شكيبايي دروجود شما باقي مانده متعجب خواهيد شد. حتي ممكن است فكر كنيد ديگر نمي‌توانيد هيجانات خود را كنترل كرده و آنها را پنهان كنيد،‌ اما اين فرصتي است كه بتوانيد خود را تغيير داده و از اين حالت درآييد و تازه مي‌فهميد كه چقدر ريسك كرده ايد. در آينده اي نزديك فرصتي پيدا خواهيد كرد كه اشتياق خود را نشان داده و اين بسيار عالي است كه كارت‌هاي خود را نگه داريد تا زمانيكه وقت آن برسد كه ورق‌هاي خود را رو كنيد.


فال اردیبهشت

– فال روزانه در روز 6 بهمن 1398 برای متولدین اردیبهشت ماه

امروز ممكن است نتيجه بررسي‌هايي كه اخيرا در موردي انجام داده ايد را دريافت كنيد، و مي‌فهميد كه موفقيت شما در اين مورد اخير خيلي بيشتر از موارد قبلي است كه تا به حال با آن مواجه بوديد. رسيدگي و بررسي واقعي اكنون اين گونه است كه چگونه از اين اوضاع به نفع خود استفاده كنيد، و زمانيكه فرصت آن پيش مي‌آيد آن را از دست ندهيد. اين مدت زياد طولاني نيست، پس از تمام اين لحظات استفاده كنيد تا موقعي كه ديگران به شايستگي شما اعتراف مي‌كنند.


فال خرداد

– فال روزانه در روز 6 بهمن 1398 برای متولدین خرداد ماه

يك صدا به شما مي‌گويد كه به دنبال آن چيزي كه مي‌خواهيد برويد، ولي صداي ديگري مي‌گويد كه براي رسيدن آن منتظر بمانيد. شما در موقعيت سختي از تصميم گيري قرار داريد، اما قادريد از راهي كه انتخاب كرده ايد دفاع كنيد. با اين وجود،‌ شما هنوز نمي‌دانيد كه چه كاري درست است. به اضافه، ممكن است مهم نباشد،‌ به خاطر اينكه آخرين پاسخ شما احتمالا آخرين فرصت تان نخواهد بود. و مهم نيست كه شما كدام يك را انتخاب كنيد. پس، پايتان را از گليمتان درازتر نكنيد،‌ صبر كنيد تا زمانيكه گرفتگي تان حل شود. فردا مي‌بينيد كه انتخاب‌هاي ديگري هم برايتان پيش مي‌آيد.


فال تیر

– فال روزانه در روز 6 بهمن 1398 برای متولدین تیر ماه

امروز شخص قدرتمندي شما را ترغيب مي‌كند كه مسئوليت‌هايي را بر عهده بگيريد. و اگرچه شما با اين نظريه موافق هستيد كه اين كار مشكلي براي انجام دادن است، و مي‌دانيد كه واقعا اثراتي كه بعدها از انجام اين كار به جا مي‌ماند واقعا پيچيده است. اگر بيش از حد تلاش كنيد يا اينكه به اندازه كافي تلاش نكنيد مي‌بينيد كه نمي‌توانيد از پس آن برآييد و مسئله را حل كنيد. مسئله اصلي اين است كه بايد خود را از تعهدات قبلي و يا عادات قديمي ‌رها كنيد،‌ زندگي خود را بر اين اساس بگذاريد كه نيازهاي كنوني خود را تامين كنيد و براي تحقق بخشيدن آرزوهايتان تلاش كنيد.


فال مرداد

– فال روزانه در روز 6 بهمن 1398 برای متولدین مرداد ماه

در پايان رابطه دوستي شما يك نور جديد به چشم مي‌خورد و اگر چه شما كاملا از آن آگاه نيستيد و نمي‌دانيد قضيه چيست، اما همين كافي است كه لبخندي به لب‌هاي شما بيايد. شايد شخص جديدي در زندگي شما پيدا شود يا شايد هم زندگي جديد تان از يك رابطه جديد حيات دوباره مي‌گيرد. به هر حال،‌ انتخاب با شماست، و شما نياز خواهيد داشت كه تصميم بگيريد كه چگونه خود را به بهترين وجه براي اتفاقات خوبي كه دارد براي تان پيش مي‌آيد آماده كنيد.


فال شهریور

– فال روزانه در روز 6 بهمن 1398 برای متولدین شهریور ماه

اگر كاري به نظرتان كاملا درست نرسد آنقدر احساس آشفتگي و پريشاني مي‌كنيد كه به سلامتي تان ضربه خواهد زد. امروز،‌ ممكن است با تصميمي‌كه مربوط به روش و شيوه زندگي تان است در كشمكش و تقلا باشيد. و نگران اين هستيد كه آيا داريد اغراق مي‌كنيد يا به اندازه كافي تلاش نمي‌كنيد. با وجود اين، تمايل كنوني شما ممكن است باعث شود بيش از حد تاوان كارتان را دهيد، در نهايت ممكن است به خاطر اين احتياط وسواس گونه خود اشتباه كنيد.


فال مهر

– فال روزانه در روز 6 بهمن 1398 برای متولدین مهر ماه

ممكن است امروز نسبت به موضوعي قضاوت صحيحي نداشته و تصميمي ‌بگيريد كه زياد عملي نباشد. خوشبختانه، اكنون مجبور نيستيد كه به خاطر اين رفتار غير معقولي كه امروز در پيش گرفته ايد بهاي سنگيني بپردازيد. كليد اصلي جستجو و بررسي‌ها اين نيست كه امروز زياد مفيد و موثر باشيد، بلكه سعي كنيد كمي ‌تفريح كنيد. شما بعدها وقت كافي براي انجام دادن وظايف تان خواهيد داشت. اما در اين لحظه بهتر است كه به جاي اينكه كار سخت و طاقت فرسا را انتخاب كنيد كمي‌ تفريح كنيد و ذهن تان را از درگيري‌هاي كاري آزاد كنيد.


فال آبان

– فال روزانه در روز 6 بهمن 1398 برای متولدین آبان ماه

ممكن است امروز كمي ‌وقت داشته باشيد، كه به شما اجازه مي‌دهد كه به خاطراتي كه در ذهن داريد برگرديد و به آنها فكركنيد. حتي اگر وقت دوباره اي بدست آورديد و جاييكه زياد به نظرتان عالي نيست، فرصت داريد كه تمام تجربه‌هاي گذشته خود را تنظيم كرده و ببينيد كه در آينده چه اتفاقي مي‌افتد. در يك موقعيت مشكل ، يك ديد و ذهنيت مثبت داشتن مي‌تواند اولين قدم مهم در جهت فراموش كردن تجربه‌هاي ناخوشايند گذشته و التيام بخشيدن به زخم‌هاي عاطفي گذشته باشد.


فال آذر

– فال روزانه در روز 6 بهمن 1398 برای متولدین آذر ماه

با وجود اينكه شما قادر به اين هستيد كه امروز به سرعت پيش برويد بدون اينكه لطمه اي به كارتان بزند، اما احتمالا از اتفاقاتي كه ممكن است در طي روزهاي آينده بيفتند اطلاع نداريد. بعضي چيزها نياز به تغير و تحول دارند؛ شما نمي‌توانيد همه چيز را به همان روال گذشته نگاه داريد. به جاي اينكه منتظر باشيد كه تمام موانع سر راه شما ويران شوند، سعي كنيد بعضي از پيچيدگي‌ها و دشواري‌هاي راه خود را رفع كنيد تا باز هم فرصت انتخاب كردن داشته باشيد.


فال دی

– فال روزانه در روز 6 بهمن 1398 برای متولدین دی ماه

امروز چيزي به ذهن شما مي‌رسد، ‌و به شما اجازه مي‌دهد كه خود را در راه جديد و متفاوتي ببينيد. اين اتفاق ممكن است براي افزايش اعتماد به نفس شما خوب باشد، اما اعتماد به نفس تازه بدست آمده شما ممكن است زياد طولاني مدت نباشد مگر اينكه شما برنامه‌ها و نقشه‌هاي خود را به عمل درآوريد. شما نيازي به اين نداريد كه دنياي خود را در آتش بريزيد. تنها به اين نياز داريد كه با خودتان پيمان محكمي ‌ببنديد كه به بهترين وجه ممكن براي رسيده به اهداف تان تلاش كنيد.


فال بهمن

– فال روزانه در روز 6 بهمن 1398 برای متولدین بهمن ماه

ممكن است شما قادر به ديدن اين نباشيد كه دور و اطرافتان چه خبر است، اما مي‌دانيد به نقطه اي رسيده ايد كه نقطه شروع تغيير و تحول است. تصميمي‌كه امروز مي‌گيريد، مي‌تواند تاثير مستقيمي ‌در روزها و هفته‌هاي آينده شما داشته باشد. به دقت به نداي دروني خود گوش دهيد و به شعور و عقايد خود اعتماد كنيد. اما سپس افكار منطقي خود را كنار بگذاريد و مستقيما از آنچه كه قلب تان مي‌گويد پيروي كنيد.


فال اسفند

– فال روزانه در روز 6 بهمن 1398 برای متولدین اسفند ماه

شما به يك روز مرخصي واقعي نياز داريد كه در آن هم بتوانيد اعصاب خود را تسكين ببخشيد و هم اينكه از نظر روحي خود را تقويت كنيد. اما به جاي اينكه وقت خود را در اينترنت تلف كنيد يا به تماشاي تلويزيون بنشينيد، اين تعطيلي را براي يك آرامش و استراحت واقعي اختصاص دهيد. مي‌توانيد اين كار را در خانه و يا در طبيعت انجام دهيد. به جاي اينكه به روياهاي ديگران گوش دهيد، به نيروي تخيل خود اجازه دهيد خودش روياپردازي كند و تصوراتي را براي خود ايجاد كند. اگر شما بخواهيد كه آنها را به واقعيت تبديل كنيد،‌ اول بايد آنها را در ذهن خود خلق كنيد.


به این فال امتیاز بدید

خیلی ضعیف/ضعیف/متوسط/خوب/عالی

میانگین 0 / 5. تعداد آرا : 0

هنوز کسی رای نداده...