خانه » فال روزانه 6 اردیبهشت 1399

فال روزانه

فال روزانه 6 اردیبهشت 1399

فال روزانه


4.6
(59)

فال روزانه آنلاین 6 اردیبهشت 1399

فال فروردین

– فال روزانه در روز 6 اردیبهشت 1399 برای متولدین فروردین ماه

شما به طور طبيعي کنجکاو هستيد، اما اين حس کنجکاوي شما تبديل به فکري دائم درباره مسافرت‌هاي خارجي،‌ جستجو و افکار بزرگ شده است. اين موضوعات مي‌تواند به شما کمک کند که از اين افکار نگران کننده‌اي که الان درگير آن هستيد خلاص شويد. هنوز اما فرار کردن از وظايف و مسئوليت‌هايي که در خانه داريد به آن آساني که فکر مي‌کنيد امکان پذير نيست. ظاهرا، برنامه ريزي براي اهداف طولاني مدت راه حل بسيار آسان‌تر از اين است که تلاش کنيد کاري را حتما همين امروز تمام کنيد.


فال اردیبهشت

– فال روزانه در روز 6 اردیبهشت 1399 برای متولدین اردیبهشت ماه

شما اخيرا به اين فکر افتاده‌ايد که به مدرسه بازگرديد و دوباره تحت آموزش قرار بگيريد و معتقد هستيد که اين کار مي‌تواند چشمان شما را به راه جديدي درزندگي باز کند. اما حتي درس خواندن و يادگيري بعضي چيزها همان قدر غير عملي است که يک فيلسوف اهل عمل نيست و به جنبه‌هاي عملي زندگي کاري ندارد. ديگر اينکه اين راه شما را براي مدت طولاني سرگرم نميکند و زود از آن خسته خواهيد شد. از طرف ديگر، اما اين مي‌تواند راهي باشد که تمايلات اخير خود را ارضا کنيد، البته راه‌هاي ديگري براي سرگرم شدن وجود دارد از جمله خواندن متون فرهنگي و ديني و يا مراجعه به برخي کتاب‌هاي مرجع که مي‌تواند اطلاعات شما را نيز به روز گرداند.


فال خرداد

– فال روزانه در روز 6 اردیبهشت 1399 برای متولدین خرداد ماه

شما امروز سعي مي‌کنيد که از عصبي شدن و دچار وحشت شدن جلوگيري کنيد و آسان ترين راه هم اين است که بگذاريد ديگران حواس شما را پرت کنند تا به احساسات دشوار و پيچيده خود فکرنکنيد. اگر خود را در ميان خانواده، دوستان و يا همکلاسي‌هايتان محاصره کنيد راهي است که مي‌توانيد بوسيله آن از درگيري با احساسات خود پيشگيري کنيد به خاطر اينکه شما بايد وظيفه خود را در پيشبرد گفتگو و مکالمه انجام دهيد. درست است که اين يک راه حل دائمي‌نيست، اما غرق کردن خود در ميان کساني که مانند شما فکر مي‌کنند و هم فکر شما هستند مي‌تواند به طور موقت فشار عصبي را از شما دور کند.


فال تیر

– فال روزانه در روز 6 اردیبهشت 1399 برای متولدین تیر ماه

شما هم اکنون با ديدگاهي بي طرفانه راجع به دوستي‌هايتان فکر مي‌کنيد و بنابراين به راحتي مي‌توانيد با نگاهي متفاوت به همه چيز بنگريد. ارتباط و تعاملهايتان با ديگران- شخصي يا کاري- ممکن است منشا اصلي ناراحتي‌هايتان باشد، اما نبايد اجازه دهيد که اين ناراحتي شما را به شک و بدبيني بکشاند. حالا شما قادر هستيد فراتر از مسائل عيني و طبيعي که بهتان ديدگاه جديدي داده قدم برداريد. هيچ تصميم ناگهاني‌اي نگيريد؛ فقط چيزهايي که آموخته‌ايد را با آنچه از قبل مي‌دانستيد ترکيب کنيد.


فال مرداد

– فال روزانه در روز 6 اردیبهشت 1399 برای متولدین مرداد ماه

امروز شما قادر هستيد نقش موثر خود را حفظ کرده و کارهاي سازنده اي که ديروز آغاز کرده بوديد را ادامه دهيد،  اما اگر بخواهيد بيش از اندازه مسئوليت قبول کنيد و يا اگر بخواهيد به اميال خود ميدان دهيد، لزوما بايد به استعدادها و توانايي‌هاي خود توجه کنيد. امروز فکر کردن در مورد يک موضوع قبل از اينکه آن را با صداي بلند به زبان بياوريد امري حياتي است. خويشتن داري کار راحتي نيست، اما اگر کمي ‌آرام تر نباشيد، واقعه اي غير منتظره شما را در نيمه راه متوقف خواهد کرد.


فال شهریور

– فال روزانه در روز 6 اردیبهشت 1399 برای متولدین شهریور ماه

در حاليکه قدرت شما در صبر کردن تا موقع رسيدن به وقت مناسب مورد آزمايش قرار  مي‌گيرد،  شايد مجبور شويد که با مسائل و کارهاي مشابه ديگري روبرو شويد. خوشبختانه اکنون طبيعت واقع بينانه تان شما را به انحراف نخواهد کشانيد، پس پيروي کردن از غريزه‌هايتان نبايد براي شما امري هراس انگيز باشد. اما از وعده‌ها و فرصتهاي بزرگ بدون ضرر و زيان هم دوري کنيد. بهتر است به جاي اينکه فکر کنيد همه چيز کامل است، مسائل نهاني و پشت پرده را هم تجربه کنيد (يا حداقل بفهميد چه چيزهايي از شما پنهان شده‌اند). چک کردن واقعيتها در امروز شما را از سرخوردگي‌هاي فردا نجات مي‌دهد.


فال مهر

– فال روزانه در روز 6 اردیبهشت 1399 برای متولدین مهر ماه

امروز مسائل غير قابل پيش بيني ديوانه تان مي‌کنند!! چراکه شما مي‌دانيد موضوعي شگفت در شرف وقوع است ولي نمي‌دانيد که آن چيست! بنابراين آماده شدن براي چنين رويدادي امري غير ممکن است. بهترين استراتژي براي شما اين است که در لحظه حال حضور داشته و آگاه و هوشيار باشيد. درحال حاضر براي شما هيچ چيز مهم تر از توجه کردن به آنچه اتفاق مي‌افتد نيست.


فال آبان

– فال روزانه در روز 6 اردیبهشت 1399 برای متولدین آبان ماه

شما از کارهاي سخت متنفر نيستيد و در حقيقت منتظر فرصتي هستيد که کارهايي که توانايي انجامش را داريد مشخص کنيد. خوشبختانه شما خرگوشهايي داريد که از آستينهايتان بيرون مي‌آوريد و مي‌توانيد با کارهاي جادويي تان ديگران را شگفت زده کنيد!! شما مي‌توانيد فراتر از انتظارات و خواسته‌هاي افراد ديگر سازندگي خود را حفظ کنيد. نگران اين نباشيد که جواب کارهاي خوبتان را همين امروز ببينيد؛ براي ديدن نتيجه کارتان بايد مدتي صبر کنيد.


فال آذر

– فال روزانه در روز 6 اردیبهشت 1399 برای متولدین آذر ماه

امروز مي‌توانيد تصميم بگيريد که چگونه مي‌خواهيد کارهايتان را انجام دهيد و درباره آن سخت کوشي کنيد تا در رابطه با تصميمات محدود کننده خود کاري انجام دهيد. اما اين موضوع درباره اين نيست که چگونه موقعيتي نياز است که اداره شود. اگر به ياد داشته باشيد که اطلاعات عملي ميتواند زندگي شما را آسان تر کند ممکن است مشتاق شويد که موضع خود را در رابطه با راه و مسيرتان تغيير دهيد. در وهله اول بپذيريد که تاکنون اشتباه مي‌کرديد و نيروي خود را در همين ميان راه تغيير جهت دهيد.


فال دی

– فال روزانه در روز 6 اردیبهشت 1399 برای متولدین دی ماه

آن کتاب هاي طالع بيني که مي‌گويند شما بلد نيستيد چگونه تفريح کنيد را بيرون بيندازيد. با وجود اينکه شما قادريد که در موقع لزوم شادماني و تفريح خود را به تعويق بيندازيد همچنين مي‌دانيد که کي بايد از زندگي تان لذت ببريد. خوشبختانه امروز يکي از آن روزهايي است که مي‌توانيد استانداردهاي خود را تعيين کرده و ممکن است ديگران ديگران سخت بتوانند شما را تحمل کنند. اما  در اين رابطه نگران نباشيد؛ اکنون تا مي‌توانيد آواز بخوانيد و برقصيد.


فال بهمن

– فال روزانه در روز 6 اردیبهشت 1399 برای متولدین بهمن ماه

شما بايد شکرگذار خدا براي اين نعماتي که داريد باشيد چيزهايي  مثل خانه و خانواده؛ مخصوصا اگر ساختمان استواري براي زندگي تان داشته باشيد. اما اکنون ممکن است احساسات پيچيده اي درباره تعهدات شخصي خود داشته باشيد که شما را از داشتن آزادي آنطور که مي‌خواهيد باز مي‌دارد. فقط به ياد داشته باشيد که روابط خانوادگي مانند يک چاقوي دو لبه هستند و پاداش هاي آنها بدون مسئوليت داشتن امکان پذير نيست. سعي کنيد امروز مواظب سخن گفتن خود باشيد چرا که فردا نتايج آن را خواهيد ديد.


فال اسفند

– فال روزانه در روز 6 اردیبهشت 1399 برای متولدین اسفند ماه

ممکن است احساس کنيد اگر سرنوشت امروز مقدر مي‌شد حتي اگر شما قبلا برنامه‌هاي ديگري داشتيد اکنون مي‌خواهيد تغييرات عمده اي در زندگي تان ايجاد کنيد؛ اما مي‌توانيد فشاري را که بر روي شماست احساس کنيد و بدانيد که بايد سرانجام از قلب تان پيروي کنيد.  نيازي نيست که اکنون همه چيز را معکوس کنيد. به دنبال ساختار هايي باشيد تا زمانيکه راه جديد و مهمي‌يافتيد شما را حمايت کنند.


به این فال امتیاز بدید

خیلی ضعیف/ضعیف/متوسط/خوب/عالی

میانگین 4.6 / 5. تعداد آرا : 59

هنوز کسی رای نداده...