خانه » فال روزانه 6 آذر 1399

فال روزانه

فال روزانه 6 آذر 1399

فال روزانه


4.6
(62)

فال روزانه آنلاین 6 آذر 1399

فال فروردین

– فال روزانه در روز 6 آذر 1399 برای متولدین فروردین ماه

در حالي که سياره پلوتو در اطراف دهمين خانه تان يعني خانه وضعيت ها و شرايط مي‌چرخد، براي شما حامل و پيام آور قدرت در روزهاي آينده است. اما صعود شما به مراحل بالاتر وظايف و مسئوليت‌هاي سنگين تري را برايتان به همراه دارد و شما بايد بهاي آن را بپردازيد. به کارهايي که مي‌توانيد براي رسيدن به اهدافتان انجام دهيد فکر کنيد، براي اينکه اگر درست تصميم گيري کنيد کارتان راحت‌تر مي‌شود. بعدها که فشار اين تغييرات را روي خود حس مي‌کنيد، ‌اوضاع پيچيده‌تر مي‌شود.


فال اردیبهشت

– فال روزانه در روز 6 آذر 1399 برای متولدین اردیبهشت ماه

در چند روز گذشته شما مجبور شديد شخصيت خود را تجزيه و تحليل کنيد. تغييراتي شديد اما آرام در طور راه مجبورتان مي‌کند در مورد اهداف زندگي خود جدي‌تر باشيد. لازم نيست در فکر ايجاد کردن تغييرات فوري در سرتاسر جنبه‌هاي زندگي خود باشيد، اما سعي نکنيد از چيزهاي بديهي و غير قالب اجتناب فرار کنيد. ايجاد کردن تغييراتي کوچک در اهداف بلند مدت‌تان امري اجتناب ناپذير است. اما اگر سنجيده و آرام اين کار را بکنيد بايد دليلي براي پيشرفت‌هاي اصلي شما شود.


فال خرداد

– فال روزانه در روز 6 آذر 1399 برای متولدین خرداد ماه

پلوتو وارد هشتمين خانه شما يعني خانه روابط صميمانه شده است و ديدگاه‌هاي شما در مورد جهان پيرامونتان و ارزش و اهميت انسان‌هاي دور و برتان کمي ‌تغيير مي‌کند. در حاليکه بخش جدي تر وجود شما پررنگ تر مي‌شود، شما بيشتر از قبل روي روابط‌تان حساب مي‌کنيد. باوجود اينکه از فکر کردن به روزهاي گذشته دلتنگ مي‌شويد، اما شما با کنکاش کردن در گنجينه‌هاي پنهان روح خود و مربوط به گذشته تان، مي‌توانيد زندگي تان را غني تر سازيد.


فال تیر

– فال روزانه در روز 6 آذر 1399 برای متولدین تیر ماه

امکان دارد شخصي که شما قبلا خيلي با او احساس نزديکي مي‌کرديد، کم کم و به تدريج تغيير کند. تا جايي که از قوه تشخيص شما نيز فراتر مي‌رود. سعي نکنيد اين روند را متوقف سازيد. حتي اگر به اين کرم ابريشم دوست داشتني علاقه مند شده باشيد، نمي‌توانيد جلوي او را بگيريد تا از پروانه شدن باز بماند!! در حالي که او را رها مي‌کنيد، حتي اگر به طور کامل اين تغييرات را درک نمي‌کنيد، سعي کنيد همچنان به پرورش دادن کساني که دوستشان داريد ادامه بدهيد.


فال مرداد

– فال روزانه در روز 6 آذر 1399 برای متولدین مرداد ماه

اگر مجموعه قوانيني را براي سلامتي خود در دراز مدت ايحاد کنيد، مي‌توانيد تضمين کنيد که در طول سال‌هاي آتي شادابي‌تان افزايش پيدا مي‌کند. پلوتو متغير وارد ششمين خانه تان يعني خانه فعاليت‌هاي روزمره مي‌شود و شما را قادر مي‌سازد که عادت‌هاي قديمي‌تان که زياد هم برايتان مفيد نبودند را ترک کنيد. تا جايي که مي‌توانيد به دنبال ايجاد کردن تغييراتي باشيد که برنامه‌هاي ورزشي و رژيم غذايي تان را اصلاح کنيد. اگر خيلي معطل کنيد، تاثيرات منفي کهسبک زندگيناسالم به جاي مي‌گذارد جبران ناپذير خواهد بود.


فال شهریور

– فال روزانه در روز 6 آذر 1399 برای متولدین شهریور ماه

در حاليکه پلوتوي آتشين وارد پنجمين خانه تان، يعني خانه ابراز وجود کردن، مي‌شود، شما نيز وارد خلاقانه ترين دهه زندگي خود مي‌شويد. در اين زمان هر اتفاقي که پيش بيايد، شما بايد بتوانيد در لحظه حال حضور داشته باشيد. ياد گرفتن روش‌هاي خودجوش بودن هم اکنون شايد مهم ترين مهارتي باشيد که مي‌توانيد کسب کنيد.


فال مهر

– فال روزانه در روز 6 آذر 1399 برای متولدین مهر ماه

رازهاي پنهاني خانوادگي شما شايد تا چند سال آينده فاش شوند و اين آشکار سازي مي‌تواند حتي ديدگاه‌هاي شما راجع به خودتان را نيز تغيير دهد. اگر با اطلاعاتي جديد راجع به والدين، خواهر و برادر و يا بچه‌هايتان روبرو شده‌ايد، مثل کبک سرتان را زير برف فرو نکنيد!! درعوض چيزهايي که ياد مي‌گيريد را قبول کنيد و تا جايي که مي‌توانيد خودتان را با اين داده‌ها هماهنگ کنيد.


فال آبان

– فال روزانه در روز 6 آذر 1399 برای متولدین آبان ماه

شما اكنون نمي‌توانيد آهسته و يكنواخت حركت كنيد، براي اينكه ديگران خواسته‌هاي خيلي زيادي از شما دارند. آنها حتي شايد فكر مي‌كنند كه شما مي خواهيد تمام وقتتان را با آنها بگذرانيد. حتي اگر شما دوست داشته باشيد كه در خوشي‌هايشان با آنها همراه باشيد، اما ايده انجام دادن اين كار از خود عمل جذاب‌تر است. اگر فكر مي كنيد كه بعداً از انجام دادن اين كار پشيمان مي‌شويد، در فعاليت‌هاي گروه خاصي شرکت نكنيد.


فال آذر

– فال روزانه در روز 6 آذر 1399 برای متولدین آذر ماه

باوجود اينکه امروز به فکر تفريح و خوشگذراني هستيد، ولي فعلاً وقت کار کردن است. شما کارهاي خيلي زيادي براي انجام دادن داريد و به راحتي نمي توانيد همه آنها را تمام کنيد. اما سعي نکنيد کارها را يکدفعه و با هم انجام دهيد. جدي باشيد، زمان کافي صرف کنيد و هر کاري را با دقت انجام دهيد تا مجبور نشويد آن را دوباره انجام دهيد.


فال دی

– فال روزانه در روز 6 آذر 1399 برای متولدین دی ماه

امروز براي اينکه بتوانيد وقت کافي براي استراحت کردن داشته باشيد، بايد حتماً در اول صبح مشکلات شخصي خود را حل کنيد. امروز يک نفر کاري را بهتان پيشنهاد مي‌کند که به نظرتان خيلي عالي مي آيد، اما درست نيست قبل از تحقيق و بررسي کردن جواب مثبت دهيد. اين اتفاق مي‌تواند زندگيتان را از اين رو به آن رو کند، اما تا وقتي که در مورد اين کار به طور کامل تحقيق نکرده‌ايد هيچ اقدامي نکنيد.


فال بهمن

– فال روزانه در روز 6 آذر 1399 برای متولدین بهمن ماه

امروز شما مي‌خواهيد بعضي از کارهايتان را به مراحل بعدي موکول کنيد، البته شايد ديگران به اين موضوع پي نبرده باشند. پلوتو بي رحم وارد دوازدهين خانه تان يعني خانه رويا و خيال مي‌شود و مي‌تواند مسائل اساسي زندگي تان را تغيير داده و نقطه عطفي در ذهن شما ايجاد کند. اگرچه اين تغيرات ذهني است، ولي بر تمام جنبه‌هاي زندگي تان تاثير خواهد گذاشت. پس قدرت و توانايي افکار مثبت خود را دست کم نگيريد!!


فال اسفند

– فال روزانه در روز 6 آذر 1399 برای متولدین اسفند ماه

در مراحل بعدي زندگي تان افرادي که از شما قدرتمندترند وارد زندگي تان مي‌شوند و شما را تحت فشار قرار مي‌دهند که از حق خود بگذريد. شما بايد به اين موضوع توجه کنيد، اما اين اتفاق موقعي پيش مي‌آيد که شما عضو يك گروه يا سازمان اجتماعي جديد شده‌ايد. جاي تعجب نيست که وقتي دوستان‌تان خودشان را تغيير مي‌دهند، پس شما هم دنياي خود را تغيير خواهيد دهيد. مبارزه و تقلا براي حفظ کردن چيزهايي که برايتان مناسب نيستند مي‌تواند آنقدر خسته‌تان کند که وقتي براي مسائل مهم تر نياز به انرژي داريد نتوانيد کاري بکنيد.


به این فال امتیاز بدید

خیلی ضعیف/ضعیف/متوسط/خوب/عالی

میانگین 4.6 / 5. تعداد آرا : 62

هنوز کسی رای نداده...