خانه » فال روزانه 6 آبان 1399

فال روزانه

فال روزانه 6 آبان 1399

فال روزانه


4.5
(63)

فال روزانه آنلاین 6 آبان 1399

فال فروردین

– فال روزانه در روز 6 آبان 1399 برای متولدین فروردین ماه

در حالي که ماه در هفتمين خانه تان يعني خانه دوستي‌ها به بهرام ملحق مي‌شود، شما دوست داريد بيشتر از قبل در مورد دوستي‌هايتان صحبت کنيد. اما ديگران به اندازه شما به اين جور بحث‌ها علاقه‌اي ندارند، پس ناچاريد به خواست آنها نيز احترام بگذاريد. عطارد يعني سياره بخت شما انرژي خيلي زيادي دريافت مي‌کند، اما اگر بيشتر از آن چيزي که لازم است کار کنيد خودتان را خسته خواهيد کرد. قبل از اينکه پروژه‌اي جديد را قبول کنيد، تمام جوانب کارهاي قبلي تان را بررسي کنيد.


فال اردیبهشت

– فال روزانه در روز 6 آبان 1399 برای متولدین اردیبهشت ماه

امروز حفظ کردن آرامش برايتان کار سختي شده است. شايد به خاطر حجم زياد اطلاعاتي سيستم عصبي شما حساس شده باشد. هم اکنون زمان خيلي خوبي براي ترتيب دادن يک مسافرت است. استفاده کردن از اين فرصت هيجان انگيز برايتان تجربيات جالبي به همراه مي‌آورد و مي‌تواند مدتي شما را از توقعات و انتظارات افراد ديگر دور کند. به خودتان فرصت بدهيد که دانش و اطلاعات‌تان را با واقعيت کنوني هماهنگ کنيد.


فال خرداد

– فال روزانه در روز 6 آبان 1399 برای متولدین خرداد ماه

درحاليکه بهرام همراه با پلوتو تاريک و تيره چرخه‌اي را تشکيل مي‌دهد، شما نيز امروز کمي‌ عصبي و بي قرار شده‌ايد. ابراز کردن و مطرح کردن روياهايتان در حضور ديگران کار راحتي نيست، اما شما هنوز نمي‌خواهيد دست از تلاش کردن برداريد. فراموش نکنيد که شما ممکن است بتوانيد اين کشمکش را ختم به خير کنيد، ولي نمي‌توانيد کلامي ‌جادويي پيدا کنيد که به وسيله آن بتوانيد اين اوضاع سخت را توصيف کنيد.


فال تیر

– فال روزانه در روز 6 آبان 1399 برای متولدین تیر ماه

انرژي خيلي زيادي که امروز صبح دريافت مي‌کنيد برايتان بعدازظهر خوبي را به همراه مي‌آورد. باهمه اين احوال باز هم امکان دارد از دست فردي که فوق العاده بهتان نزديک است عصباني شويد. اين سخن بدين معني نيست که شما مي‌خواهيد بي تفاوتي خود را نشان دهيد، بلکه بدين معني است که هر کاري مي‌کنيد بيشتر از آن چيزي که تصور مي‌کرديد به زمان و پول نياز دارد.


فال مرداد

– فال روزانه در روز 6 آبان 1399 برای متولدین مرداد ماه

امروز روز بزرگي است و اگر ايده‌ها و نظريات‌تان را فقط براي خودتان نگه داريد پشيمان خواهيد شد. شما حتي اگر به فعاليت‌هاي گروه توجه نکنيد باز هم امکان موفق شدن را داريد. اما کاملا توانايي نداريد که ايده و نظريات‌تان را به واقعيت تبديل کنيد، بنابراين اجازه دهيد آنها آزادانه در زندگي تان جريان پيدا کنند. چيزهايي که مهم هستند، حتي اگر مواردي جزئي باشند، تغيير خواهند کرد.


فال شهریور

– فال روزانه در روز 6 آبان 1399 برای متولدین شهریور ماه

حالا که ژوپيتر خوش بين و بهرام بدبين از سوي عطارد پرانرژي تحت فشار قرار مي‌گيرند شما نيز کمي ‌دو دل هستيد. شما ذاتاً مي‌دانيد که چه کاري انجام دهيد که برايتان مثمرثمر باشد و مي‌دانيد چگونه مي‌توانيد نتيجه کار سخت خود را ببينيد. شما کارهاي زيادي براي انجام دادن داريد و براي شروع کردن هيچ زماني بهتر از الان نيست.


فال مهر

– فال روزانه در روز 6 آبان 1399 برای متولدین مهر ماه

شما امروز خيلي استرس داريد، چرا که به جز محيط امني که براي خود برگزيده‌ايد نمي‌توانيد هيچ جاي ديگري را قبول کنيد. اما امروز روز آرامي ‌نيست و روياهاي شما نيز نمي‌توانند استرس‌هاي بيروني را ناپديد کنند. يکي از پيشنهادات خوبي که بهتان مي‌دهيم اين است که حساب بانکي خود را به دقت بررسي کنيد، براي اينکه اگر دقت کافي نداشته باشيد ممکن است زيادي پول خرج کنيد. فکرتان را محدود کنيد، يک هدف را را انتخاب کنيد و به آرامي ‌در جهت رسيدن به آن کار کنيد تا در مسير درست قرار بگيريد.


فال آبان

– فال روزانه در روز 6 آبان 1399 برای متولدین آبان ماه

شما مي‌توانيد فشار زيادي که رويتان است را حس کنيد و مي‌خواهيد کاري انجام دهيد که از ميزان آن بکاهيد. اما به جاي اينکه براي حل کردن اين مشکل به اعماق آن برويد، بهتر است که در لحظه حال حضور داشته و تمرکز کنيد. لازم نيست در ضمير ناخودآگاهتان کنکاش کنيد. فقط وقايع و اتفاقات را دنبال کنيد و از مسيري که پيش گرفته‌ايد لذت ببريد.


فال آذر

– فال روزانه در روز 6 آبان 1399 برای متولدین آذر ماه

سياره بخت شما يعني ژوپيتر عينک خوش بيني‌اش را بر چشمانش زده است! پس شما در مواقعي که احتمال بروز مشکل وجود دارد نمي‌توانيد آن مشکل را از قبل پيش بيني کنيد. شور و اشتياق شما مسري است و مي‌تواند سبب ايجاد انگيزه در افراد ديگر شود. همين الان با افراد هم فکر خود ارتباط برقرار کرده و براي کمک به ديگران دست به کار شويد.


فال دی

– فال روزانه در روز 6 آبان 1399 برای متولدین دی ماه

شما فکر مي‌کنيد به آخر خط رسيده‌ايد و نمي‌دانيد در قدم بعدي چه کار بايد بکنيد. از يک طرف به خاطر ديدگاه‌هاي مثبت‌تان فردي مناسب براي رهبري هستيد؛ از طرف ديگر در حال حاضر اصلاً دلتان نمي‌خواهد مسئوليت ديگري را قبول کنيد. به خاطر داشته باشيد هر تصميمي ‌که الان بگيريد بعداً هر وقت مجبور شديد مي‌توانيد فکر خود را عوض کنيد.


فال بهمن

– فال روزانه در روز 6 آبان 1399 برای متولدین بهمن ماه

شما امروز قادر نيستيد احساسات و شور و هيجان خود را کنترل کنيد، که اگر خودتان را براي تغيير دادن رفتارتان آماده نکنيد به مشکل برخواهيد خورد. هم اکنون نيز کارهاي زيادي براي انجام دادن داريد و اين موضوع کمي ‌شما را خسته مي‌کند. خوشبختانه شما توانايي اين را داريد که از پس مسئوليت‌هايتان بربياييد، پس از انجام دادنشان طفره نرويد. اگر تمام وظايفتان را به خوبي انجام بدهيد نسبت به خود احساس بهتري پيدا خواهيد کرد.


فال اسفند

– فال روزانه در روز 6 آبان 1399 برای متولدین اسفند ماه

شايد امروز نتوانيد خونسردي خود را حفظ كنيد، چراكه فكر مي‌كنيد به آخر خط رسيده‌ايد. شما فكر مي‌كنيد كه به اندازه كافي صبر كرده‌ايد. كاملاً واضح و مبرهن است كه شما مي‌دانيد براي اينكه زندگيتان به تعادل قبلي خود برگردد چه كارهايي لازم است انجام دهيد، اما ديگران راه پيشرفتتان را سد كرده‌اند. حتي اگر مي‌خواهيد بيشتر به خودتان سختي بدهيد، عاقلانه ترين راه اين است كه چند روز ديگر هم صبر كنيد.


به این فال امتیاز بدید

خیلی ضعیف/ضعیف/متوسط/خوب/عالی

میانگین 4.5 / 5. تعداد آرا : 63

هنوز کسی رای نداده...