خانه » فال روزانه 5 فروردین 1399

فال روزانه

فال روزانه 5 فروردین 1399

فال روزانه


4.6
(59)

فال روزانه آنلاین 5 فروردین 1399

فال فروردین

– فال روزانه در روز 5 فروردین 1399 برای متولدین فروردین ماه

شايد بهتر باشد وقتي که فرصتهاي زيادي پيش روي شما قرار دارد بيشتر از مواقعي که اين گونه نيست نگران شويد. شايد وقتي که همه چيز خوب پيش مي‌رود نسبت به مواقعي که اين گونه نيست، راحت‌تر بتوان نااميدي را تحمل کرد. ولي هنوز بالا بردن توقعات مي‌تواند باعث ناراحتي شود. پس بهتر است قبل از اينکه شکست بخوريد، جاه‌طلبي‌هاي خود را کمتر کنيد.


فال اردیبهشت

– فال روزانه در روز 5 فروردین 1399 برای متولدین اردیبهشت ماه

ممکن است شما مجبور شويد با فردي روي پروژه‌اي کار کنيد و اگر شما با اين فرد مخالف هستيد، به دنبال زمينه‌هاي مشترک بودن براي شما بيشتر از آن چيزي که خودتان مي‌دانيد خطرساز است. بايد رسيدن به چيزهايي که دوست داريد را فراموش کنيد. امروز که ماه در خانه همکاري و تعاون قرار گرفته است بايد خودخواهي را فراموش کنيد. در اين روزها چيره شدن بر سرسختي‌هايتان يک امر بديهي است و مهم‌ترين کاري است که بايد انجام دهيد.


فال خرداد

– فال روزانه در روز 5 فروردین 1399 برای متولدین خرداد ماه

شرايط تغييرناپذير باعث مي شوند که امروز نتوانيد همه ي آن چيزي را که در قلب تان مي گذرد با ديگران در ميان بگذاريد، حتي اگر بخواهيد که يک رابطه را به مرحله ي بعدي هدايت کنيد. متأسفانه فعلاً بايد بر آن چه مي گوييد تمرکز کنيد، در غير اين صورت شرايط ناراحت کننده اي را به وجود خواهيد آورد. به خاطر داشته باشيد که بيش از آن چه فکر مي کنيد براي انتقال پيام خود زمان داريد. اگر هر گونه انرژي ناراحت کننده اي را حس مي کنيد، فقط بگذاريد يکي دو روزي بگذرد و بعد به دنبال چيزهاي رمانتيک برويد. وقتي صحبت از موضوعات احساسي است، زمان بندي مهم ترين اصل است.


فال تیر

– فال روزانه در روز 5 فروردین 1399 برای متولدین تیر ماه

اين که امروز تصميم بگيريد چه کاري انجام دهيد بسيار چالش برانگيز است، زيرا چيزي که کاملاً از کنترل تان خارج است ريتم طبيعي شما را به هم ريخته است. اما به طور طبيعي اعتماد به نفس تان به شما قدرت مي دهد تا مسيرتان را پيدا کنيد، اما بايد بدانيد که راحتي کمتري از آن چيزي که ترجيح مي دهيد در انتظار شماست. به خاطر داشته باشيد که هر چيزي که الآن اتفاق مي افتد، تنها بخش کوچکي از تغيير بزرگ تري است که قرار است در ماه هاي آينده خودش را نشان دهد. رويکرد مثبت شما کليدي خواهد بود براي موفقيت آينده ي تان.


فال مرداد

– فال روزانه در روز 5 فروردین 1399 برای متولدین مرداد ماه

حتي اگر مطمئن باشيد که امروز چه مي خواهيد، اما هنوز دشوار است که قابل اعتماد ترين راه را براي رسيدن به هدف تان انتخاب کنيد. شايد افکارتان گرفتار لذت هايي شده باشند که فعلاً رسيدن به آن ها سخت است. ممکن است علي رغم عدم امنيتي که در پيمودن مسيرتان به سوي شادي ها حس مي کنيد، باور داشته باشيد که همه چيز در نهايت ختم به خير مي شود. اجازه ندهيد که شرايط خارجي حواس تان را پرت کنند، در عوض شادي را در درون خودتان جست و جو کنيد.


فال شهریور

– فال روزانه در روز 5 فروردین 1399 برای متولدین شهریور ماه

شما رابطه دوستانه خاصي با يک نفر برقرار کرده‌ايد، و الان فکر مي‌کنيد که اگر بخواهيد به اين رابطه پايان دهيد بايد همه زندگيتان تغيير کند و از اين رو به آن رو بشود. بنابراين اين موضوع خيلي شما را نااميد و همچنين خسته کرده است. اعتماد بيش از اندازه شما به ديگران باعث شده که خيلي بي‌احتياط عمل کنيد. اما اگر شما بخواهيد با تکيه کردن به ديگران درگير احساسات خود بشويد، امکان دارد يک نفر ديگر به شما خيانت کند. بنابراين سعي کنيد که به خاطر منافع يک نفر ديگر کاري انجام ندهيد.


فال مهر

– فال روزانه در روز 5 فروردین 1399 برای متولدین مهر ماه

اگر شما مدتي زمان زيادي با يک راز زندگي کرده‌ايد و تا بحال هم آن را افشا نکرده‌ايد، الان وقتش رسيده که تا حدودي از اين نگراني بيرون بياييد. شما توانايي‌هاي ديگري نيز داريد و درحال حاضر بايد بر روي مسائل مادي خود مثل جزئيات پروژه‌تان در محل کار تمرکز کنيد. پس فعلاً به دنياي دروني خود توجه نکنيد، اين موضوع شما را براي مسافرتي که در پيش رو داريد آماده مي‌کند.


فال آبان

– فال روزانه در روز 5 فروردین 1399 برای متولدین آبان ماه

اگر امروز يک روز کاري به حساب مي‌آيد، اصلاً نبايد اهميت داشته باشد؛ براي اينکه ماه در پنجمين خانه شما، يعني خانه بازي و شادي قرار دارد و به شما مي‌گويد از خانه بيرون رفته و اوقات خوشي داشته باشيد. اما اين بي‌توجهي شما بار مسئوليت‌تان را بر دوش ديگران مي‌اندازد و اين موضوع اصلاً خوشايند آنان نيست. از بين کار و تفريح يکي را انتخاب کردن اصلاً دست خود شما نيست. سرنوشت شما هر چه که باشد شما نمي‌توانيد در برابرش ايستادگي کنيد.


فال آذر

– فال روزانه در روز 5 فروردین 1399 برای متولدین آذر ماه

يک بار ديگر شما بين وظايف کاريتان و مسئوليت‌هاي خود در خانه قرار گرفته‌ايد. در حال حاضر حتي اگر موقتي باشد، شما بايد بتوانيد هر نوع مشکلي را حل کنيد. خوشبختانه دور و بري‌هايتان به خاطر شما و به طور موازي با شما حرکت مي‌کنند و با کمک کردن به شما واقعاً معجزه خواهند کرد. شما آدم ناداني نيستيد!! اما بهتر است اين رازي را که بهتان گفتيم فعلاً به هيچ کس نگوييد!


فال دی

– فال روزانه در روز 5 فروردین 1399 برای متولدین دی ماه

اين روزها احساسات جديد در وجود شما غليان مي‌کنند و تبديل به آگاهي مي‌شوند، اما شما شايد قادر نباشيد احساسات خود را به کساني که اطراف‌تان هستند بشناسانيد. بحث در اين نيست که مي‌خواهيد اين مساله مثل راز سرپوشيده باقي بماند، بلکه موضوع فقط اين است که شما نمي‌توانيد لغات مناسبي براي بيان کردن احساسات‌تان و براي تاثير گذار بودن پيدا کنيد. تا جايي که مي‌توانيد اصلا هيچ قضاوتي نکنيد. هرقدر که به خودتان و ديگران کمتر سخت بگيريد، در هفته‌هايي که پيش رو داريد ?ضوع قبل از اينکه آن را با صداي بلند به زبان بياوريد امري حياتي است. خويشتن داري کار راحتي نيست، اما اگر کمي‌‌آرام تر نباشيد، واقعه‌اي غيرمنتظره شما را در نيمه راه متوقف خواهد کرد.


فال بهمن

– فال روزانه در روز 5 فروردین 1399 برای متولدین بهمن ماه

وقتي که همه چيز سرجاي خود قرار گرفته و جفت و جور است روز نشاط انگيز و فرح بخشي مي‌شود، بخصوص وقتي که شما مي‌توانيد در مدت زماني کوتاه کارهاي خيلي زيادي را انجام دهيد. اما اکنون فعاليت‌هاي بيشتري را به برنامه تان اضافه نکنيد، وگرنه با برنامه مغشوش و درهم برهمي مواجه مي‌شويد که نمي‌دانيد چه کارش کنيد. پس حالا که در برنامه تان امکان تغييرات وجود دارد، انتخاب آگاهانه داشته باشيد و با متنقل کردن يک يا دو قرار ملاقات به روز ديگر به دوستان خود نيز درس بدهيد.


فال اسفند

– فال روزانه در روز 5 فروردین 1399 برای متولدین اسفند ماه

شما حتما بايد تغييراتي که در حال مديريت کردنشان هستيد را ثابت و مشخص کنيد- و اين کار وظيفه بزرگ و عظيم شما مي‌باشد. تلاش شما براي کندتر کردن روند امور احتمالا به ثمر نمي‌رسد، براي اينکه شما لزوما فراتر از خطوط زماني عمومي‌که بر شما و تعداد زيادي از همکارانتان تاثير مي‌گذارند را تحت کنترل خود نداريد. عجيب اينکه اگر شما کمتر از ديگران توقع داشته باشيد آنها بهتر کارشان را انجام مي‌دهند.


به این فال امتیاز بدید

خیلی ضعیف/ضعیف/متوسط/خوب/عالی

میانگین 4.6 / 5. تعداد آرا : 59

هنوز کسی رای نداده...