خانه » فال روزانه 5 شهریور 1399

فال روزانه

فال روزانه 5 شهریور 1399

فال روزانه


4.6
(63)

فال روزانه آنلاین 5 شهریور 1399

فال فروردین

– فال روزانه در روز 5 شهریور 1399 برای متولدین فروردین ماه

امروز شما سعي مي‌كنيد كه تنهايي و انزوا را انتخاب كنيد، ولي دوستان و همكارانتان بهتان اجازه نمي‌دهند اين كار را بكنيد. آنها امروز بيش از اندازه دلسوز شده‌اند، كه از وقتي شما با آنها دوست شده‌ايد دوست داشتيد با شما اينگونه رفتار كنند. پس به جاي اينكه با امتحان كردن تمام راه‌ها خودتان را خسته كنيد، روش مناسبي پيدا كنيد تا بتوانيد با كساني كه رضايت شما را فراهم مي‌آورند ارتباط برقرار كنيد.


فال اردیبهشت

– فال روزانه در روز 5 شهریور 1399 برای متولدین اردیبهشت ماه

روش شما براي تحت كنترل در آوردن شرايطي كه از حيطه نفوذ شما خارج هستند اين است كه كه انجام دادن كارهاي ديگران را تقبل نمي‌كنيد. ممكن است ديگران فكر كنند شما خيلي بچه گانه رفتار مي‌كنيد و فرد لجبازي هستيد، ولي در حال حاضر شما سعي مي‌كنيد كه روحيه انعطاف پذيري را در خود تقويت كنيد. شما معمولاً روي حرف خود پافشاري مي‌كنيد، ولي امروز تا حدودي رويه خود را عوض كرده و خصلت لجاجت خود را در جاهاي ديگر به كار مي‌بريد.


فال خرداد

– فال روزانه در روز 5 شهریور 1399 برای متولدین خرداد ماه

اگر امروز كارهايتان خيلي كند پيش مي‌رود زياد ناراحت نشويد. فقط در حالي كه سرعت خودتان را بيشتر مي‌كنيد از كار كردن نيز لذت ببريد. اگر شما سعي كنيد كه خيلي سريع برنامه‌هايتان را مرتب كنيد ممكن است نااميد بشويد، براي اينكه در عين حال كه احساس خستگي مي‌كنيد انرژيتان نيز تحليل مي‌رود. در حال حاضر سعي كنيد كه نكات مبهم را براي خود از بين ببريد تا همه چيز خوب به نظر برسد؛ شما بعداً هم مي‌توانيد به كارهايتان برسيد.


فال تیر

– فال روزانه در روز 5 شهریور 1399 برای متولدین تیر ماه

شما امروز خيلي به احساسات خود اطمينان نداريد و همه تلاشتان را مي‌كنيد تا ديگران متوجه اين موضوع نشوند. شما ابتدا شرايط خود را به روشني براي آنها شرح مي‌دهيد و بعد كاملاً از آن دفاع مي‌كنيد و در عين حال به آنها نشان مي‌دهيد كه كاملاً نسبت به دلايل و نقطه نظرات خود تعصب داريد. در ضمن مممكن است كمي‌هم عصباني شويد چون كه امروز كمي‌دمدمي‌مزاج شده‌ايد.


فال مرداد

– فال روزانه در روز 5 شهریور 1399 برای متولدین مرداد ماه

امروز ماه در دوازدهمين خانه شما يعني خانه اسرار و رازها قرار دارد و به شما يادآوري مي‌كند كه شما توانايي پنهان كردن عميق ترين و اساسي‌ترين نيازهاي خود را دارا هستيد. اما درعين حال ماه در سومين خانه‌تان يعني خانه ارتباطات با بهرام روبرو مي‌شود و ترس از واكنش ديگران شايد باعث شود كه خودتان را از ديگران جدا نكنيد. ابتدا به تمام دلايلي كه براي پنهان كردن برنامه‌هايتان در سر داريد خوب فكر كنيد، بعد راحتي و آسايش خود را در نظر بگيريد و آنچه را كه صلاح مي‌دانيد با اطرافيانتان در ميان بگذاريد.


فال شهریور

– فال روزانه در روز 5 شهریور 1399 برای متولدین شهریور ماه

شما امروز دوست داريد به دوستان و هم كلاسي‌ها و يا همكاران خود نزديك تر بشويد، كه البته از آنجايي كه فرد تحليل‌گري هستيد جانب احتياط را هم كاملاً رعايت مي‌كنيد. خوشبختانه منطق قاطعانه شما بهتان كمك مي‌كند كه به اهدافتان برسيد و تواناهايي‌هاي شما را به حد بالايي رسيده است كه مي‌توانيد روش‌هاي خود را براي ديگران نيز توضيح دهيد. شما داراي يك موهبت خدادي هستيد پس ديگران را هم از آن بي‌نصيب نگذاريد.


فال مهر

– فال روزانه در روز 5 شهریور 1399 برای متولدین مهر ماه

فكر و خيالات شما مانع از رسيدنتان به مقصود دلخواه شده است و امروز شما هر كاري كه انجام مي‌دهيد فكر مي‌كنيد مطابق با با انتظاراتتان نبوده است. امروز برايتان مفيدتر است كه راه و روش‌هاي شخصيتان را امتحان كنيد تا محرك‌هايي كه باعث رسيدن شما به موفقيت مي‌شوند را بهتر بشناسيد. درنهايت شما به هدف خود خواهيد رسيد.


فال آبان

– فال روزانه در روز 5 شهریور 1399 برای متولدین آبان ماه

شما با هيچكس در مورد برنامه‌هايي كه براي آينده خود داريد صحبت نمي‌كنيد، چراكه احتمالاً آمادگي اين را نداريد كه با واكنش‌هاي آنها روبرو شويد. با وجوداين كمي‌ واقع بيني به شما كمك مي‌كند كه آرزوهاي خود را متعادل‌تر كنيد. زيرا اكنون ماه در نهمين خانه شما، يعني خانه ايده‌هاي بزرگ قرار دارد و شما اصلاٌ به جزئيات توجه نمي‌كنيد و فقط آروزهاي بزرگ در سر مي‌پرورانيد.


فال آذر

– فال روزانه در روز 5 شهریور 1399 برای متولدین آذر ماه

اكنون ماه برج سرطان و همچنين ژوپيتر دردومين خانه شما يعني خانه ثروت‌هاي دنيايي با هم روبرو شده‌اند و شما توانايي اين را داريد كه در سرمايه گذاري‌هاي بزرگ پول خرج كنيد. حتي اگر شما قبلاً تمام برنامه‌هاي خود ا چك كرده باشيد، ولي به راحتي مي‌توانيد خودتان را درگير يك پروژه جديد كنيد. اما شايد شما به اندازه‌اي كه خودتان فكر مي‌كنيد زمان كافي نداشته باشيد، بنابراين اگر شما واقعاً زياد وقت نداريد، به ديگران قولي ندهيد كه نتوانيد از پس انجام دادنش بربياييد.


فال دی

– فال روزانه در روز 5 شهریور 1399 برای متولدین دی ماه

امروز ممكن است شما خيلي زود عصباني شويد، چرا كه ظاهراً اطرافيانتان بدون در نظر گرفتن اينكه شما كارهاي مهمي ‌براي انجام دادن داريد از شما خواسته‌هاي زيادي دارند. شما خيلي دوست داريد كه به يك دوست كمك كنيد، ولي چون از قبل براي خود برنامه ريزي كرده‌ايد نمي‌توانيد به راحتي از برنامه‌هايتان صرف نظر كنيد. ولي در حال حاضر براي مدتي برنامه‌هاي خود را فراموش كنيد و به ياري دوستانتان بشتابيد.


فال بهمن

– فال روزانه در روز 5 شهریور 1399 برای متولدین بهمن ماه

ممكن است شما امروز بي‌جهت عصباني بشويد؛ براي اينكه ماه در برج سرطان لحظه‌هايي كه شما حس خوبي نداشتيد را به ياد شما مي‌آورد. اما اگر سعي نكنيد جلوي اين احساسات را بگيريد و يا انكارشان كنيد، آنها مي‌توانند تبديل به نقاط قوت شما بشوند. به جاي اينكه مانع بروز دريافت‌هاي حساس خود شويد، با تمركز كردن بر اهداف بلند مدت خود از آنها براي پيشرفت و ترقي خود استفاده كنيد.


فال اسفند

– فال روزانه در روز 5 شهریور 1399 برای متولدین اسفند ماه

امروز كه ماه در پنجمين خانه شما يعني خانه بازي و شادي قرار دارد شما دلتان مي‌خواهد فقط دنبال تفريح و گردش باشيد. ولي بايد جانب احتياط را هم نگه داريد، چرا كه ممكن است دوستانتان شما را به كاري دعوت كنند كه ظاهراً به نفعتان نيست. ولي ممكن است شما از آن پيروي كنيد. منتظر نمانيد تا رئيستان به خاطر پروژه‌اي كه به شما سپرده ازتان بازخواست كند، بلكه قبل از اينكه براي تفرح كردن از زير كار فرار كنيد خودتان كارهايتان را تمام كنيد.


به این فال امتیاز بدید

خیلی ضعیف/ضعیف/متوسط/خوب/عالی

میانگین 4.6 / 5. تعداد آرا : 63

هنوز کسی رای نداده...