خانه » فال روزانه 5 دی 1399

فال روزانه

فال روزانه 5 دی 1399

فال روزانه


4.6
(62)

فال روزانه آنلاین 5 دی 1399

فال فروردین

– فال روزانه در روز 5 دی 1399 برای متولدین فروردین ماه

شما تاكنون با يكي از دوستا‌ تان در مسيري همراه و همگام بوديد اما به نظر مي‌رسد اين روزها دوست شما راه جديدي براي خود برگزيده است. اگرچه ممكن است شما به خود اين اجازه را بدهيد كه از نقشه‌هاي خود براي لحظاتي چشم بپوشيد، اما اين مي‌تواند ناشناخته باقي بماند. اين مهم نيست كه اين كشش و جذابيت به كجا منجر خواهد شد(يا اينكه اصلا به نتيجه‌اي نرسد)، امروز را به خودتان خوش بگذرانيد و شادماني و سبكباري را چاشني زندگي خود كنيد.


فال اردیبهشت

– فال روزانه در روز 5 دی 1399 برای متولدین اردیبهشت ماه

شما ممكن است امروز با فعاليت‌هاي غير منتظره‌اي مواجه شويد، سعي كنيد‌ آنقدر انعطاف پذير نباشيد كه بخواهيد پاسخ همه اطرافيان تان را بدهيد. انگيزه‌هاي شما تغييري را در برنامه‌هاي شما ايجاد مي‌كند قبل از اينكه حتي بدانيد چه چيزي انتظار شما را مي‌كشد. تازماني كه تمام داستان را نشنيده‌ايد واكنشي نشان ندهيد  و بعد از آن از راه خود براي پيدا كردن هدف خود  منحرف شويد، حتي اگر بواسطه بيان ايده‌هاي تان هيجان زده شويد. هميشه كار مثبت ديگران را تاييد كرده و او را تشويق كنيد و مطمئن باشيد او  خوشحال خواهد شد،‌ بجاي اينكه مدام او را مورد انتقاد قرار دهيد.


فال خرداد

– فال روزانه در روز 5 دی 1399 برای متولدین خرداد ماه

اگر به نظر تان مي‌رسد روز شما تحت كنترل تان است،  انرژي خود را براي تغيير اتفاقات روزمره هدر ندهيد. شما ممكن است اعتقاد داشته باشيد كه آن چيزي كه برايتان در راه است به بهترين وجه براي شما مقدر خواهد شد.اما شما بيش از آنچه كه فكرش را بكنيد با موقعيت خود سازگار هستيد. پس اجازه ندهيد كه احساس نارضايتي و ناامني در مورد مسائل روزمره باعث شود كه شما احساس بدي داشته باشيد. در نهايت، اگر بر حوادث و اتفاقات غلبه كنيد خوشي و شادماني را تجربه خواهيد كرد پس براي تغيير دادن مسير خود بيهوده تلاش نكنيد چرا كه شما توانايي ادامه اين مسير را به راحتي داريد.


فال تیر

– فال روزانه در روز 5 دی 1399 برای متولدین تیر ماه

در اين روزهاي تعطيل ممكن است برايتان كمي‌ درگيري و اختلاف بوجود آيد چرا كه كسي كه همواره براي تان دردسر ايجاد مي‌كرد اين روزها دوباره سر راه شما قرار مي‌گيرد و به نظر مي‌رسد كه برايتان مشكل ساز خواهد شد. اما  اين قضيه واقعا اتفاق نخواهد افتاد چرا كه امتحاني بيش نيست. وظيفه خود را براي حل اين بحران انجام دهيد ، حتي اگر نمي‌خواهيد كه احساسات خود را براي ديگري بيان كنيد. چرا به كسي نمي‌گوييد كه واكنشي كه در قبال يكي از دوستان يا اعضاي خانواده تان نشان داده‌ايد به چه علت بوده كه اين مي‌تواند موضوع را تا حدي روشن و قابل درك كند.


فال مرداد

– فال روزانه در روز 5 دی 1399 برای متولدین مرداد ماه

با وجود اينكه احساسات مشتاقانه‌اي اكنون حول شما مي‌چرخند اما شما نمي‌خواهيد بفهميد كه آنها چيستند و همين باعث مي‌شود كه نتوانيد در مسير شاد و موفقي قدم برداريد. اگر بخواهيد اين كار را براي مدت طولاني انجام دهيد برايتان مشكل ساز خواهد شد، اما اين مي‌تواند دقيقا همان راهي باشد كه لازم است شما و خانواده‌تان انتخاب كنيد تا از حوادث ناراحت كننده روز غافل شويد.


فال شهریور

– فال روزانه در روز 5 دی 1399 برای متولدین شهریور ماه

مهم نيست كه امروز چقدر سخت كار كرده‌ايد تا روزتان را به روزي كامل و عالي تبديل كنيد، مسئله‌اي پيش مي‌آيد  كه به نظر نادرست مي‌رسد و شما را از راه‌تان منحرف مي‌كند. احتمالا بايد در قبال شخصيتي كه امروز از خود نشان داديد تا امروز را به روزي عالي تبديل كنيد جوابگو باشيد. به جاي اينكه روي چيزهايي تمركز كنيد كه بسيار كم اهميت و جزيي به نظر مي‌رسند، درست اين است كه وارد كار شويد و آن را انجام دهيد تا اينكه در انجام آن تعلل كنيد. شايد برنامه ريزي‌هاي پيشرفته شما باعث شود تا از اتفاقاتي كه امروز برايتان افتاده احساس رضايت كنيد به اين خاطر كه مي‌دانيد شما كاري را انجام داديد كه مي‌توانستيد!


فال مهر

– فال روزانه در روز 5 دی 1399 برای متولدین مهر ماه

اين درست نيست كه شما كاري را بيشتر از توان خود انجام دهيد فقط به خاطر اينكه ديگران احساس راحتي كنند و از تعطيلات خود لذت ببرند. به ياد داشته بشايد كه امسال مي‌تواند سال متفاوتي براي شما باشد؛‌ شما مي‌توانيد صاحبخانه بسيار خوبي باشيد و در عين حال به فكر نيازهاي خود نيز باشيد. هيچ كس شما را به خاطر اينكه گامي ‌به عقب برداشته‌ايد مقصر نمي‌داند،‌ پس به خود اجازه ندهيد با افراط  و تفريط هاي امروزتان خود را بدريا بيفكنيد.


فال آبان

– فال روزانه در روز 5 دی 1399 برای متولدین آبان ماه

اگر احساس مي‌كنيد كه در اين تعطيلات چيزي را كم داريد،‌ ممكن است بخواهيد بيش از حد جبران آن كمبود را بكنيد و در انجام آن اغراق كنيد. اما اين كار زياد مفيد نيست و باعث هم نمي‌شود كسي احساس بهتري داشته باشد. اين فقط به خاطر اين است كه بر احساس گناه خود سرپوش بگذاريد. به جاي اينكه وانمود كنيد كه هر چيزي مانند سال قبل است، دليل اين تفاوت را بفهميد. دانستن و پذيرفتن حقيقت بهترين كاري است كه همه مي‌توانند انجام دهند.


فال آذر

– فال روزانه در روز 5 دی 1399 برای متولدین آذر ماه

اخلاق و روحيات شما امروز برخلاف روزهاي ديگر است و اگر بخواهيد تلاش كنيد كه از بروزاحساسات تان جلوگيري كنيد ممكن است اين اوضاع را بدتر هم بكند. شما مي‌توانيد بگوييد كه تغييرات شديد در پيش است،‌ اما مي‌دانيد كه الان نمي‌خواهيد با آن روبرو شويد. انكار كردن براي روزهاي معدودي مي‌تواند چاره ساز باشد اما در دراز مدت نمي‌توانيد خود را گول بزنيد چرا كه نمي‌توان از تغييرات پيش رو اجتناب كرد.


فال دی

– فال روزانه در روز 5 دی 1399 برای متولدین دی ماه

خيال بافي‌هاي شما ممكن است امروز گردشي پرماجرا براي‌تان به ارمغان آورده و باعث شوند كه دراين گردش كلي تفريح كنيد اما اين نبايد باعث شود كه آنها را درست و واقعي بپنداريد. مشكل شما اين است كه اگر زيادي در تصورات خود غرق شويد كه احساس كنيد اين تقدير شماست و ممكن است هر چيزي كه جلوي چشمان شماست را تغيير دهد. مواظب باشيد، اين روي ديگري از خيالات و تصورات شماست. به واقعيت بازگرديد و آنگاه مي‌توانيد از چيزي كه درست و واقعي است لذت ببريد نه آن چيزي كه وجود خارجي ندارد.


فال بهمن

– فال روزانه در روز 5 دی 1399 برای متولدین بهمن ماه

اگر بخواهيد مدام به اين فكر كنيد كه اتفاق بدي در حال وقوع است و هر لحظه ممكن است رخ دهد، نمي‌توانيد آرام باشيد. اين چيزي است كه گردش ماه به اورانوس ناپايدار به شما مي‌گويد. اين اتفاق زودگذرنيست؛ مسئه ترس شما از تغيير و ناپايداري است. اگر زيادي بخواهيد به خيالات و تصورات خود بچسبيد، آنها شكننده شده، زير فشار ترك بر مي‌دارند. اما گر اجازه دهيد كه جريان داشته و در حال جذر و مد باشند،‌ با تغييرات بيروني كاهش يافته و در كارتان انرژي تازه‌اي خواهيد گرفت.


فال اسفند

– فال روزانه در روز 5 دی 1399 برای متولدین اسفند ماه

اگر چه ممكن است احساس كنيد به آخرين اهداف و درجه‌هاي واقعيت چسبيده‌ايد،‌ اما روياهايتان ممكن است رشد كنند و به طور موقت بر شما غلبه كنند. يك تصور زيبا براي خود ايجاد كنيد- عاشقانه يا معنوي- مي‌تواند تجربه اي نشاط آور و لذت بخش باشد. اما شما بايد راهي براي غلبه بر ترس‌تان از پيش رفتن و جلو رفتن در مسيري جديد پيدا كنيد. نگران نباشيد؛ حتي در درياي خيالات‌تان غرق شديد مطمئن باشيد به زودي به ساحل نجات دست خواهيد يافت.


به این فال امتیاز بدید

خیلی ضعیف/ضعیف/متوسط/خوب/عالی

میانگین 4.6 / 5. تعداد آرا : 62

هنوز کسی رای نداده...