خانه » فال روزانه 5 بهمن 1399

فال روزانه

فال روزانه 5 بهمن 1399

فال روزانه


4.6
(62)

فال روزانه آنلاین 5 بهمن 1399

فال فروردین

– فال روزانه در روز 5 بهمن 1399 برای متولدین فروردین ماه

شما شايد خيلي دوست نداشته باشيد که سرعت خود را کم کنيد، ولي همچنان در حال ذخيره کردن انرژي‌تان هستيد. اگر بتوانيد تمام کارهايي که الان شروع کرده‌ايد را به اتمام برسانيد دردسري واقعي براي خود درست کرده ايد، پس روش عاقلانه تر اين است که اول استراحت کنيد و بعد کار درست را انجام دهيد، چراکه اگر غير از اين کار را بکنيد به هدفتان نمي‌رسيد و مجبور مي‌شويد تمام روز براي غلبه بر نااميدي تان مبارزه کنيد. فراموش نکنيد که شما براي  چيزهايي که به دنبالشان هستيد پايه ريزي مي‌کنيد.


فال اردیبهشت

– فال روزانه در روز 5 بهمن 1399 برای متولدین اردیبهشت ماه

امروز وقتي که بفهميد براي رسيدن به چيزهايي که دوست داشته ايد چه چيزهايي را از دست داده‌ايد واقعا ناراحت مي‌شويد. به هر حال اين تصميمي‌ بوده که قبلا خودتان گرفته بوديد و نمي‌توانيد زمان را به عقب برگردانيد. البته در اين اتفاق حکمتي نهفته  است؛ ونوس دوست داشتني و کيوان رودرروي هم قرار مي‌گيرند و اين حادثه مانع اين مي‌شود که شما به رضايت کامل برسيد. اما از طرف ديگر ونوس از عطارد انرژي مي‌گيرد و بر مقاوت و پايداري شما مي‌افزايد.


فال خرداد

– فال روزانه در روز 5 بهمن 1399 برای متولدین خرداد ماه

حالا که تعطيلات آخر هفته تمام شده است، شما دوست داريد از دور هم جمع شدنهاي دوستانه لذت ببريد، اما شايد اين کار به آن سادگي که به نظر مي‌رسد نباشد. شايد مي‌خواهيد بخشي از کارتان را به خانه آورده و در خانه انجام دهيد، يا شايد هم مي‌خواهيد به مسئوليتهاي انجام نشده‌تان رسيدگي کنيد. خوشبختانه امروز شما قادر هستيد تمام اين کارها را انجام دهيد. بنابراين وقتي که کارتان را تمام کرديد براي خوشگذراني کردن و بودن با دوستانتان نيز انرژي خواهيد داشت.


فال تیر

– فال روزانه در روز 5 بهمن 1399 برای متولدین تیر ماه

الان زمان اين رسيده که افسار زندگي‌تان را خودتان به دست گرفته و خودتان امور را کنترل کنيد، به خصوص اگر اخيرا تسليم نظرات يک نفر ديگر شده باشيد. حالا اوضاع برگشته و شما مي‌توانيد نقش يک آدم متنفذ و پرنفوذ را بازي کنيد. خوشبختانه شما مي‌توانيد با دلسوزي اين کار را انجام دهيد و نيازي به کمک فرد ديگري نداريد. اما خيلي مهم است که از حق خودتان دفاع کنيد؛ اگر شما اين کار را نکنيد هيچ کس ديگري برايتان کاري نمي‌کند!


فال مرداد

– فال روزانه در روز 5 بهمن 1399 برای متولدین مرداد ماه

شايد امروز کمي ‌احساس ناراحتي و آشفتگي بکنيد، به خصوص اگر به خاطر روابط دوستانه خيلي سخت کار کرده باشيد. حتي اگر تازگيها در کارتان پيشرفت هم کرده باشيد، ولي از اتفاقات نه چندان جالبي که روي داده نيز آگاه هستيد. شما واقعا خسته شده‌ايد  و وسوسه مي‌شويد که به شکستان اعتراف کنيد. اما اين کار را نکنيد!! مدتي است که شما تحت فشارهاي سنگيني بوديد و حالا بهتر است صبر کرده و ببينيد کارهاي که قبلا انجام داديد به کجا رسيده است.


فال شهریور

– فال روزانه در روز 5 بهمن 1399 برای متولدین شهریور ماه

يکي از فصلهاي زندگي شما رو به پايان است، البته اين کتاب به اين زودي‌ها تمام نمي‌شود!! هم اکنون شايد بهترين استفاده از انرژي تان اين باشد که يک پروژه سازنده را شروع کنيد، حتي اگر فکر کنيد نمي‌توانيد آن را  به اتمام برسانيد. در حاليکه به تغييراتي که براي بهتر کردن زندگي تان بدانها نيازمنديد فکر مي‌کنيد، تغييراتي هم که اخيرا در خانه و در محل کارتان ايجاد کرده ايد را ارزيابي کنيد. الان اصلا نگران مشکلات بزرگتر نباشيد؛ فقط روي بخشي از جنبه‌هاي زندگي تان که به آساني مديريت مي‌شوند، تمرکز کنيد.


فال مهر

– فال روزانه در روز 5 بهمن 1399 برای متولدین مهر ماه

اين ماه شما با تجربه احساسي بدي که با يکي از دوستان صميمي‌و يا يکي از افراد خانواده تان داشتيد درگير بوديد. وقتي که شما تشخيص دايد به نيازهايتان بي توجهي شده است، تا آخرين لحظه همه چيز رو به بهبود و بهتر شدن مي‌رود. متاسفانه اين اتفاق مثل يک زنجيره کامل و آشنا نخواهد بود. اما به طور کامل نيز تمام نمي‌شود. پس براي ايستادگي کردن در برابر چيزهايي که خيلي برايتان مهم هستند هنوز دير نشده است.


فال آبان

– فال روزانه در روز 5 بهمن 1399 برای متولدین آبان ماه

امروز صرفا قصد و نيت شما حرف اول را مي‌زند. يک بار که آستينهايتان را بالا زده و عزمتان را جزم کنيد، خيلي راحت مي‌توانيد حرفهايتان را عملي کنيد. باوجود اين شما مورد آزمايش هم قرار مي‌گيريد. آيا شما انقدر به خودتان اطمينان داريد که از تصميمي‌ که جديدا گرفته ايد دفاع کنيد؟! خوشبختانه بهرام يعني سياره بختتان به نفع شما مبارزه مي‌کند. قوي باشيد؛ شما به پيروزي نهايي نزديک شده ايد!!


فال آذر

– فال روزانه در روز 5 بهمن 1399 برای متولدین آذر ماه

شما نبايد خيلي انرژي تان را تلف کنيد و بايد آن را ذخيره کنيد، به خصوص اگر هفته واقعا سخت و پرکاري را پيش رو داشته باشيد. در نهايت غلبه کردن بر هيجانات تجريبات اخير امکان پذير است، اما بهتر است که آگاهانه از حجم و ميزان آن بکاهيد تا بتوانيد تعادل و آرامش خود را بازيابيد. به ياد داشته باشيد، الان کمتر بهتر از بيشتر است!!


فال دی

– فال روزانه در روز 5 بهمن 1399 برای متولدین دی ماه

امروز فروخوردن خشمتان مي‌تواند سبب خوشبختي و موفيقتان شود، اما ناآگاهانه حرف زدن نيز مي‌تواند باعث ناراحتي و مشکل شود. با اين حال تغيير دادن ديدگاهتان مي‌تواند به تبديل کردن احساسات منفي به مثبت کمکتان کند. بهرام بي باک و ستاره جنگ از کيوان يعني سياره بخت شما حمايت مي‌کند و شما را قادر مي‌سازد که به خاطر موفقيت لذت و خوشي را به تاخير بيندازيد. شما به اهدافتان خواهيد رسيد، حتي اگر بيشتر از تصور شما طول بکشد. و وقتي اين اتفاق افتاد به اندازه کافي براي استراحت کردن و جشن گرفتن زمان داريد.


فال بهمن

– فال روزانه در روز 5 بهمن 1399 برای متولدین بهمن ماه

شما در مراحل آخر آماده سازي به سر مي‌بريد، اما قبل از اينکه واقعا تشخيص بدهيد که چه چيزهايي را آماده کرده ايد بايد ماه‌ها وقت صرف کنيد. احتمالا براي ايجاد کردن برنامه‌هاي جديد و يا تکميل کردن کارهايي که قبلا انجام داده‌ايد، خيلي دير شده است. حالا بهترين ريسک براي شما اين است که وابستگي‌هايتان به آينده را رها کنيد، چرا که کسوف ماه برج دلو در روز  دوشنبه قرار است، تغييراتي که شما آنها را متوجه نمي‌شويد تسريع بخشد.


فال اسفند

– فال روزانه در روز 5 بهمن 1399 برای متولدین اسفند ماه

امروز به جاي کار کردن و يا به تنهايي بازي کردن، روش خود را تغيير داده و با افراد ديگر و در جمع باشيد. با ملحق شدن به يک گروه اجتماعي مي‌توانيد از قيد و بندها رها شويد، براي اينکه شما نياز داريد به طور موقت از عمل کردن بر طبق ايده‌هاي يک يک دوستانتان آزاد شويد. بحث در اين نيست که ايده‌هاي دو نفره که با شور  و مشورت حاصل شده براي شما خوب عمل نمي‌کند؛ اين روش عالي است! اما حالا شما مي‌توانيد به جاي اينکه خودتان را درگير روابط خيلي دوستانه کنيد، با حل کردن خود در يک گروه سود ببريد.


به این فال امتیاز بدید

خیلی ضعیف/ضعیف/متوسط/خوب/عالی

میانگین 4.6 / 5. تعداد آرا : 62

هنوز کسی رای نداده...