خانه » فال روزانه 5 آبان 1399

فال روزانه

فال روزانه 5 آبان 1399

فال روزانه


4.6
(62)

فال روزانه آنلاین 5 آبان 1399

فال فروردین

– فال روزانه در روز 5 آبان 1399 برای متولدین فروردین ماه

هم اکنون همکاران و دوستانتان خيلي با شما مهربان و خوش برخورد هستند، گويي که شما در آستانه جنگ با واقعيت قرار داريد. خوشبختانه شما نيز نسبت به آنها دلسوز و با محبت هستيد و بنابراين راحت تر مي‌توانيد اين روزها را با افراد ديگر سپري کنيد. فقط فراموش نکنيد هرگز به آنها بيشتر از آن چيزي که در توانتان است قول ندهيد و هيچ کس را نااميد نکنيد.


فال اردیبهشت

– فال روزانه در روز 5 آبان 1399 برای متولدین اردیبهشت ماه

گاهي اوقات شما زياد دوست نداريد در جمع حاضر شويد، براي اينكه به جاي جلب توجه كردن بيشتر به نتيجه كارتان اهميت مي‌دهيد. با وجود اين حالا كمي ‌تغيير كرده‌ايد. شما مي‌خواهيد كارهاي زيادي انجام دهيد — و براي انجام دادن اين كارها توانايي كافي نيز داريد– اما شما به كيفيت كارتان زياد اهميت نمي‌دهيد و مي‌توانيد در جلوي ديگران هم اين كارها را انجام دهيد. قبل از اينكه تصميمي ‌بگيريد در موردش خوب فكر كنيد، براي اينكه جلب توجه كردن و مورد توجه ديگران قرار گرفتن كاملاً شما را راضي نخواهد كرد.


فال خرداد

– فال روزانه در روز 5 آبان 1399 برای متولدین خرداد ماه

امروز امکان داريد حرفي در مورد خاطرات ناراحت کننده خود بزنيد و بعد از اين کارتان پشيمان شويد. هرچقدر که به اين کار ادامه دهيد، باعث عصبانيت افراد ديگر نيز مي‌شويد، بنابريان افکارتان را تحت کنترل خود در بياوريد. اگر شما خاطرات گذشته خود را يادآوري کنيد مي‌توانيد به افراد ديگر هم آزار برسانيد، پس نبايد خودتان را در چنين شرايطي قرار دهيد.


فال تیر

– فال روزانه در روز 5 آبان 1399 برای متولدین تیر ماه

در حاليكه شما پيوسته در برابر اصرار و پافشاري ديگران تسليم مي‌شويد، نمي‌توانيد به راحتي صلاحيت و شايستگي خود را به آنها نشان دهيد. شايد شما فكر مي‌كنيد كه مي‌دانيد به چه روشي كار خود را بهتر انجام دهيد، اما شايد تنها چيزي كه شما نياز داشته باشيد داشتن يك ديدگاه نهايي باشد. باوجود اينكه وقتي كسي بهتان پيشنهاد كمك مي‌كند، شما احساس پرانرژي بودن مي‌كنيد، ولي اعتراف كردن به ضعف‌هاي خود مي‌تواند در قبول كردن حمايت ديگران بهتان كمك كند.


فال مرداد

– فال روزانه در روز 5 آبان 1399 برای متولدین مرداد ماه

در روزهاي ديگر اگر دوست صميمي و يا خواهر و يا برادرتان در مورد ناراحتي‌ها قديمي حرفي بزند به نحوي که آن را بي ضرر و بي اهيمت جلوه دهد، شما مي‌توانيد خيلي راحت در مورد آن گفتگو کنيد. اما امروز اين کار مي‌تواند خاطرات دردناک گذشته و يا آرزوهايي که از آنها ترسيده‌ايد را زنده کند. به هر حال کليد رسيدن به خوشبختي اين است که بتوانيد مرز بين حال و گذشته را بشناسيد. رويدادهايي که هم اکنون رخ مي‌دهد شبيه به اتفاقاتي که در گذشته روي داده نيست.


فال شهریور

– فال روزانه در روز 5 آبان 1399 برای متولدین شهریور ماه

اگرچه شما مي‌توانيد هر موقعيتي كه به نظرتان خيلي مهم و جدي آمده است را به اندازه كافي توجيه كنيد، ولي تصميم گيري‌هاي جديتان بيشتر از آن چيزي كه فكر مي‌كرديد نيازمند دقت و تمركز هستند. اين سخن بدين معني نيست كه شما فرد دو دل و شكاكي هستيد، بلكه بدين معني است كه اوضاع نسبت به آن چيزي كه در ظاهر به نظر مي‌رسد پيچده تر است و به خاطر اطلاعات پيچيده و دوپهلويي كه اكنون به شما رسيده به راحتي آشفته و نگران مي‌شويد. بايد بيشتر وقت بگذاريد، با عجله به دنبال جواب نهايي گشتن فقط اوضاع را بدتر مي‌كند و مشكلات بيشتري را به همراه دارد.


فال مهر

– فال روزانه در روز 5 آبان 1399 برای متولدین مهر ماه

امروز شما وقتي که احساس ضعف و آسيب پذيري مي‌کنيد، سعي مي‌کنيد بيشتر از قبل همکاري و روابط خود را با افراد ديگر حفظ کرده و محبت‌هاي آنها راجبران کنيد. اما باوجودي که ماه در نشانه تان قرار دارد اين استراژي کارساز نخواهد بود و همچنين با توجه به اين که ونوس و نپتون نيز به اين چرخه اضافه شده‌اند، بهتر است به معنويات بيشتر از مسائل شخصي توجه کنيد.


فال آبان

– فال روزانه در روز 5 آبان 1399 برای متولدین آبان ماه

حفظ کردن و مخفي کردن احساست چيزي جديدي نيست، اما شما امروز شايد بتوانيد با ارائه دليل راز داري و مخفي کاري خود را منطقي نشان بدهيد. به جاي اينکه با فاش کردن احساسات‌تان به افراد ديگر ازاد برسانيد، ترجيح مي‌دهيد از آنها بخواهيد که نقاط ضعف خود را بيان کنند. هم اکنون گوش کردن از حرف زدن آسان تر است، مگر اينکه با يک دوست قابل اطمينان باشيد. اما در اين مورد هم مواظب باشيد زياد حرف نزنيد.


فال آذر

– فال روزانه در روز 5 آبان 1399 برای متولدین آذر ماه

خوشبختانه شما امروز فرصتي خواهيد داشت كه استعدادهاي سياستمدارانه خود را نشان دهيد. ظاهراً شما بدون داشتن حس رقابتي محدوديت‌هاي افراد ديگر را مي‌شناسيد و مي‌توانيد با توجه به اين محدوديت‌ها بهشان انگيزه بدهيد كه از نهايت توانايي‌شان استفاده كنند. از عمل گرا بودن نترسيد، چرا كه در نهايت باعث مي‌شود تاثيرگذاري بيشتري داشته باشيد.


فال دی

– فال روزانه در روز 5 آبان 1399 برای متولدین دی ماه

امروز زياد دوست نداريد با وظايف و مسئوليت‌هاي خود روبرو شويد، اما نمي‌توانيد به راحتي هم از کنارشان بگذريد. اگر بخواهيد براي فردا مسئوليت‌هاي بيشتري را قبول کنيد، نياز به وقت بيشتري داريد، بنابراين اين کار را بهتان توصيه نمي‌کنيم چرا که ممکن است از عهده اش برنياييد. درعوض تا جايي که مي‌توانيد کارهايي که قبلاً در دست گرفته‌ايد را تمام کنيد تا وقت براي تفريح کردن هم داشته باشيد.


فال بهمن

– فال روزانه در روز 5 آبان 1399 برای متولدین بهمن ماه

شما امروز به سختي براي خود برنامه‌ريزي كرده‌ايد، تاحدي كه اگر در سر راهتان مانعي وجود داشته باشد، همه چيز به طور كامل به هم مي‌ريزد. جواب منفي دادن را ياد بگيريد، به فكر خودتان باشيد و خود را از شر فشارهاي زياد رها كنيد. پس فرصت را از دست ندهيد؛ وگرنه خيلي دير مي‌شود. شما مي‌توانيد به نااميدي‌هايتان خاتمه دهيد. تا موقعي كه به تقويم و برنامه‌ ريزي‌هاي خود توجه نمي‌كنيد براي همه چيز آمادگي خواهيد داشت.


فال اسفند

– فال روزانه در روز 5 آبان 1399 برای متولدین اسفند ماه

حالا که ونوس زيبا با نپتون رويايي در خطي مستقيم قرار مي‌گيرد بهترين هديه‌اي که مي‌توايند به خودتان بدهيد، زماني براي خيال پردازي کردن است. اين تقابل شما را ازمسئوليت‌هاي روزانه دورکرده و به دنيايي مي‌کشاند که مي‌توانيد در مورد هر چيزي خيال پردازي کنيد. به جاي اينکه سعي کنيد به خاطر سازنده بودن خود را تحت فشار قرار دهيد، خودتان را در اين سفر جادويي معنوي قرار بدهيد.


به این فال امتیاز بدید

خیلی ضعیف/ضعیف/متوسط/خوب/عالی

میانگین 4.6 / 5. تعداد آرا : 62

هنوز کسی رای نداده...