خانه » فال روزانه 4 فروردین 1399

فال روزانه

فال روزانه 4 فروردین 1399

فال روزانه


4.7
(57)

فال روزانه آنلاین 4 فروردین 1399

فال فروردین

– فال روزانه در روز 4 فروردین 1399 برای متولدین فروردین ماه

در تماس بودن با جنگجوي درونيتان بيش از اينکه فکرش را بکنيد سخت و دشوار است. با وجود اينکه بعضي اوقات مي‌دانيد که بايد چکار بکنيد ممکن است در رابطه با خودتان احساس ناتواني و درماندگي کنيد. به جاي اينکه به خود سخت بگيريد و مدام از خودتان انتقاد کرده و بدين ترتيب خود را ديوانه کنيد آرام باشيد و به خود قول بدهيد که در رابطه با اين بي‌ارادگي‌تان کاري انجام دهيد. مطمئن باشيد اين بي‌هدفي مدت زيادي طول نخواهد کشيد.


فال اردیبهشت

– فال روزانه در روز 4 فروردین 1399 برای متولدین اردیبهشت ماه

ممکن است دوستان‌تان امروز قصد داشته باشند که شما را تحريک و عصباني کنند. اما شما واقعا نمي‌خواهيد که حالت منفي خود را بيان کنيد. به خاطر اينکه به غير از اينکه شما را خسته کند سودي براي‌تان ندارد؛. يک رويکرد متفاوت ممکن است در رابطه با ديگران بدردتان بخورد. ديدن مسائل از نظر ديگران مي‌تواند براي تغيير ديد شما کافي باشد حتي اگر شما قبلا در مورد نظرات و موقعيت خودتان مطمئن بوديد.


فال خرداد

– فال روزانه در روز 4 فروردین 1399 برای متولدین خرداد ماه

ممکن است امروز قادر نباشيد که ذهن‌تان را سرو سامان دهيد. يا اگر بتوانيد تصميم بگيريد که چه چيزي براي شما درست است آماده هستيد تا تصميم قبلي خود را دوباره بررسي کرده و مدت ديگري را به انديشيدن درباره آن بپردازيد. ممکن است شما از سرشت و طبيعت سازگار و مناسب خود خشنود باشيد اما ديگران ممکن است اين هوس شما را عاملي در تضاد با بهره‌وري بدانند. نگران نباشيد که ديگران چه فکري مي‌کنند. فقط به ياد داشته باشيد که هر کس ديگري نيز مي‌تواند افکار خود را تغيير دهد.


فال تیر

– فال روزانه در روز 4 فروردین 1399 برای متولدین تیر ماه

امروز از شدت احساسات خود دوباره جوان شده‌ايد مثل اين است که آنها شما را در برابر منبع بي‌پاياني از انرژي قرار داده‌اند. اکنون شما تصميم دارايد به جاي اينکه فقط درباره احساسات‌تان صحبت کنيد کاري در رابطه با آن انجام دهيد. اما در نظر داشته باشيد وارد عمل شدن ممکن است مشکلاتي را به دنبال خود داشته باشد مخصوصا اگر شما قبل از اينکه درباره پي‌آمدهاي آن فکر کنيد دست به عمل بزنيد. اگرچه طبيعت شما عمل‌گرا است رها کردن اوضاع مي‌تواند تمرين خوبي براي جست و جوي شما باشد حتي اگر ديگران را کمي ناراضي کند.


فال مرداد

– فال روزانه در روز 4 فروردین 1399 برای متولدین مرداد ماه

يک پيچيدگي بين دنياي دروني شما با يک موقعيت که اخيرا در آن گرفتار شده‌ايد ممکن است اين روزها ذهن شما را به خود مشغول کند و باعث شود که موقتا حالت تعادل خود را از دست بدهيد. ادامه دادن به اين وضع کمکي به شما براي رسيدن به هدف‌هايتان نخواهد کرد حتي اگر احساس کنيد که از کارهايتان راضي و خشنود هستيد. با اين وجود راه‌هاي مناسب و مفيدي وجود دارند که بتوانيد با استفاده از آنها به نيازهاي خود پاسخ دهيد. وظيفه شما اکنون اين است که آنها را پيدا کنيد.


فال شهریور

– فال روزانه در روز 4 فروردین 1399 برای متولدین شهریور ماه

شدت يافتن احساسات‌تان مي‌تواند امروز گيج‌کننده باشد اما شما احتمالا قادر نخواهيد بود که از اين مرحله اجتناب کنيد؛ به جاي اينکه فقط ذهن و افکارتان را پريشان و احساسات‌تان را سرکوب کنيد مي‌توانيد با کار کردن احساسات‌تان را تحت کنترل خود درآوريد. خوشبختانه هنوز قدرت ذهني و فکري داريد تا آنچه در ذهن داريد را انجام دهيد. فقط فراموش نکنيد که به نداي قلب‌تان گوش فرا دهيد!


فال مهر

– فال روزانه در روز 4 فروردین 1399 برای متولدین مهر ماه

امروز احتمالا بسيار سخت کار مي‌کنيد اما  کارتان زياد موثر نيست و به چشم نمي‌آيد. شايد آنقدر دلسرد شويد که حتي خود را تسليم کنيد. اما اکنون زمان مناسبي براي دست کشيدن از کار نيست به خاطر اينکه احتمالا بيشتر از آنچه فکر کنيد به خط پايان نزديک هستيد. زماني که از آن عبور کنيد ديگران از نقش مهمي که در اين راه داشته‌ايد با تحسين ياد خواهند کرد.


فال آبان

– فال روزانه در روز 4 فروردین 1399 برای متولدین آبان ماه

امروز تمرين کردن براي شما مهمتر از هميشه است به خاطر اينکه انرژي محصور شده در بدن شما نياز به رها شدن دارد. اگر نتوانيد کاري کنيد که آنها آزاد شوند احتمالا با يک انفجار احساسي مواجه خواهيد شد. به علاوه ممکن است قادر نباشيد که از کلمات براي بيان کردن نارضايتي‌تان استفاده کنيد و اين باعث مي‌شود در مرحله اي از نااميدي و آشفتگي باقي بمانيد. اگر نتوانيد زماني را براي کار بيابيد حتي اگر اين زمان اندک باشد كمي قدم زدن در طبيعت مي‌تواند به آرامش شما کمک و اعصاب‌تان را تقويت کند.


فال آذر

– فال روزانه در روز 4 فروردین 1399 برای متولدین آذر ماه

با وجود اينکه شما از تمام جذابيت خود براي رسيدن به آن چيزهايي که مي‌خواهيد استفاده مي‌کنيد اما احتمالا شخصي متوجه اشارات شما را مي شود.  اما برعکس مسائل واقعي براي شما امروز توسط ديگران قابل مشاهده نيستند. مشکل اصلي رابطه بين شخصيت و روح شماست. و خوشبختانه بهترين دوستان‌تان مي‌دانند که نبايد براساس ظاهر شما قضاوت کنند. در وهله اول بايد در رابطه با انگيزه‌هاي خود روراست باشيد . بدين ترتيب از نتيجه اين کار شگفت‌زده خواهيد شد.


فال دی

– فال روزانه در روز 4 فروردین 1399 برای متولدین دی ماه

شما مي‌توانيد امروز مانند بوکسور حرفه‌اي “محمد علي کلي” بجنگيد و در عين حال آنقدر سبک روي زمين راه برويد که انگار داريد پرواز مي‌کنيد. عقايد قوي و سرسختانه‌تان به شما اين توانايي را مي‌دهد که براي چيزي که برايتان اهميت بسياري دارد بجنگيد. فقط مطمئن شويد که حريف خود را با دقت انتخاب کرده‌ايد به خاطر اينکه دوست نداريد در مبارزه‌اي انرژي خود را هدر دهيد که مي‌دانيد هيچ برنده‌اي ندارد. راه زيرکانه‌اي پيدا کنيد که از طريق آن احساسات‌تان را بيان کرده و ديگران نيز با اشتياق به شما گوش کنند.


فال بهمن

– فال روزانه در روز 4 فروردین 1399 برای متولدین بهمن ماه

کمي احتياط اکنون براي شما لازم است به خاطر اينکه بتوانيد روي زخم روحي که بر اثر مشکلات مالي در شما ايجاد شده مرهم بگذاريد. خوشبختانه هر مشکل مالي راه حلي دارد  اما شما ادعا مي‌کنيد که مي‌خواهيد مقدار مناسبي نيرو براي اين موقعيت خرج کنيد. مي‌توانيد به واسطه کمي عقل و منطق از اين موقعيت سود ببريد بنابراين زمان را از دست ندهيد و اول تحقيق كنيد.


فال اسفند

– فال روزانه در روز 4 فروردین 1399 برای متولدین اسفند ماه

ممکن است فکر کنيد که داريد به شرايطي که در آن قرار داريد واکنش نشان مي‌دهيد اما اکنون واکنش‌هاي شما بيشتر از حد معمول است و ممکن است ديگران اعتقاد داشته باشند که از نيروي غيرضروري استفاده مي‌کنيد. به هر حال بين عقل و شعور شما و خودتان و اينكه ديگري از رفتار شما چه برداشتي مي‌کند تفاوتي وجود دارد. اگر بتوانيد در رابطه با هر صحبتي که امروز مي‌کنيد و شدت احساسات‌تان تعادل ايجاد کرده و شدت آن را کاهش دهيد قادر خواهيد بود که تنش و اضطراب را در زندگي‌تان به مقدار قابل ملاحظه‌اي از بين ببريد.


به این فال امتیاز بدید

خیلی ضعیف/ضعیف/متوسط/خوب/عالی

میانگین 4.7 / 5. تعداد آرا : 57

هنوز کسی رای نداده...