خانه » فال روزانه 4 بهمن 1398

فال روزانه

فال روزانه 4 بهمن 1398

فال روزانه


0
(0)

فال روزانه آنلاین 4 بهمن 1398

فال فروردین

– فال روزانه در روز 4 بهمن 1398 برای متولدین فروردین ماه

شايد شما امروز نتوانيد خواب ناراحت کننده‌اي که ديشب ديده‌ايد را به ياد بياوريد. اما به راحتي در مورد خود قضاوت کرده و خودتان را دست کم مي‌گيريد. اين حس ريشه در دوران کودکي شما دارد، زماني که يکي از والدينتان، معلم‌تان يا يکي از دوستانتان به شما حرفي زده است که دلتان نمي‌خواسته آن را بشنويد. قبول داشتن خود به معناي اين است که نقص‌هاي خود را بشناسيم ولي به آنها فکر نکنيم. يک بار که اين کار را بکنيد شک و بدبيني تان برطرف شده و اعتماد به نفستان نيز بيشتر مي‌شود.


فال اردیبهشت

– فال روزانه در روز 4 بهمن 1398 برای متولدین اردیبهشت ماه

امروز خبر بسيار خوبي براي روابط شماست و بدين معني است که شما احساس مي کنيد هر جايي که مي رويد راحت تر از گذشته مي توانيد شيريني و انرژي خود را بروز دهيد.هم چنين شما از هر گونه کار تيمي لذت خواهيد برد و اگر قصد نامزدي يا ازدواج داريد زماني مبارک تر و شادتر از اين زمان نخواهيد يافت.


فال خرداد

– فال روزانه در روز 4 بهمن 1398 برای متولدین خرداد ماه

از اينکه به ديگران بگوييد چه حس مي‌کنيد نترسيد، اما مهرباني و با محبت بودن را فراموش نکنيد. چراکه در غير اين صورت آنها ازتان فراري مي‌شوند! اگر همين طوري ادامه دهيد روز خوبي در انتظارتان است، فقط نبايد خيلي هيجان زده شويد، زيرا قبل از اينکه بتوانيد به هدفتان برسيد بي خودي خودتان را خسته خواهيد کرد. اگر بخواهيد با آرامش کارهايتان را به تاخير بيندازيد تا چيزهاي بهتري نصيبتان شود به مشکل برخواهيد خورد، اما اگر شروع به کار کنيد تا چند روز آينده آنها رابه دست خواهيد آورد.


فال تیر

– فال روزانه در روز 4 بهمن 1398 برای متولدین تیر ماه

امروز تفکرات فلسفي مي‌توانند شما را به دور دستها ببرنند، ولي برايتان لازم است که مثبت انديشي خود را تقويت کنيد. قبول کردن يک مسئوليت جديد برايتان مفيد است، به خصوص اگر هم داراي جنبه‌هاي مادي و هم معنوي باشد. يوگا، فعاليت‌هاي هنري و مسابقات ورزشي به رشد شما کمک مي‌کنند.


فال مرداد

– فال روزانه در روز 4 بهمن 1398 برای متولدین مرداد ماه

شما ارتباط زياد بين توانايي‌هاي معمولي هر فرد و کارهايي که انجام مي‌دهيم را درک کرده‌ايد. هم اکنون روياهاي شما کاملاً زنده هستند و وقتي به واقعيت تبديل مي‌شوند وضوح‌شان نيز بيشتر مي‌شود. به جاي اينکه وقتتان را صرف فکر کردن به اتفاقات بدي که در زندگي و در خانواده‌تان افتاده است بکنيد، بر روي کارهايي که مي‌توانيد انجام دهيد تمرکز کنيد. و به جاي اينکه تلاش کنيد چيزهايي که قابل تغيير نيستند را تغيير بدهند، چيزهايي را که مي‌توانيد اصلاح کنيد.


فال شهریور

– فال روزانه در روز 4 بهمن 1398 برای متولدین شهریور ماه

شما امروز بيشتر دوست داريد ديگران را خوشحال و راحت بسازيد نه خودتان را. عجيب اينکه انگيزه شما شايد کمي‌احمقانه باشد!! چراکه اگر اطرافيان شما خوشحال باشند، شما نيز به احتمال زياد شادتر خواهيد بود. به خصوص اگر آنها به خاطر اينکه شما نقش يک ميزبان مهربان را بازي مي‌کنيد نسبت به شما با نظر مساعد عکس العمل نشان بدهند.


فال مهر

– فال روزانه در روز 4 بهمن 1398 برای متولدین مهر ماه

نقش هدايت کننده شما در منزل و يا در اجتماع امروز براي خودتان خيلي اهميت دارد، اما مي‌تواند شرايط سختي را نيز برايتان به وجود آورد. شما مي‌دانيد که چه چيزي براي اطرافيانتان بهتر است، اما ممکن است آنها با نظرت شما مخالفت کنند. در حاليکه سعي مي‌کنيد هرکسي را متقاعد کنيد که شما درست مي‌گوييد، استفاده کردن از منطق اصلاً کارساز نخواهد بود. لازم است به دوستان و همکارانتان اجازه بدهيد راه خود را بروند تا خودشان حقيقت را کشف کنند.
آبان: امروز قبل از اينکه خيلي ولخرجي کنيد موجودي حساب خود را چک کنيد، براي اينکه ممکن است فکر کنيد که وضع ماليتان نسبت به قبل خيلي بهتر شده است! اگر دوستانتان شما را به خريد کردن ترغيب مي‌کنند، حواستان را جمع کنيد، براي اينکه اين هشداري براي شما است و لزوماً به نفعتان نيست. باوجود اينکه شما خودتان اين را مي‌دانيد، ولي قبل از اينکه دست به عملي بزنيد لازم است که حتماً پس‌اندازي داشته باشيد.


فال آبان

– فال روزانه در روز 4 بهمن 1398 برای متولدین آبان ماه

امروز قبل از اينکه خيلي ولخرجي کنيد موجودي حساب خود را چک کنيد، براي اينکه ممکن است فکر کنيد که وضع ماليتان نسبت به قبل خيلي بهتر شده است! اگر دوستانتان شما را به خريد کردن ترغيب مي‌کنند، حواستان را جمع کنيد، براي اينکه اين هشداري براي شما است و لزوماً به نفعتان نيست. باوجود اينکه شما خودتان اين را مي‌دانيد، ولي قبل از اينکه دست به عملي بزنيد لازم است که حتماً پس‌اندازي داشته باشيد.


فال آذر

– فال روزانه در روز 4 بهمن 1398 برای متولدین آذر ماه

امروز سعي کنيد در کارها بيش از حد عجله نکنيد زيرا حتماً اشتباه مي کنيد.اگر هم چندين کار را با هم انجام مي دهيد و وقتي نداريد و در دقايق آخر کار هستيد،و مرتباً ساعت رانگاه مي کنيد باز هم مراقب باشيد.شايد کمي دست و پاچلفتي شويد بنابراين وقتي چيز داغ و يا نوک تيزي را بلند مي کنيد،مراقب باشيد.


فال دی

– فال روزانه در روز 4 بهمن 1398 برای متولدین دی ماه

اگر شما تازگي‌ها با کسي دوست شده‌ايد، ممکن است امروز کمي ‌با هم اختلاف پيدا کنيد. مشکلاتي که برايتان به وجود آمده در حدي است که شما آرزو مي‌کرديد کاش جور ديگري رفتار کرده بوديد و حالا نمي‌توانيد درست تصميم بگيريد که آيا به رابطه خود ادامه بدهيد يا نه. البته در هر حال حاضر بهتر است به جاي صحبت کردن در مورد اين موضوع تصميمي‌عاقلانه بگيريد.


فال بهمن

– فال روزانه در روز 4 بهمن 1398 برای متولدین بهمن ماه

شما امروز وقتي که در محل کارتان هستيد، دوست داريد از يک راز سر در بياوريد. شما اعتقاد داريد يکي از همکارانتان چيزي را از شما مخفي کرده است و همين انگيزه‌اي براي شده که بفهميد آن چيز چه بوده است. اما درست نيست که قبل از اينکه اتفاقي بيفتد او را تحت فشار قرار بدهيد. شما بايد چند روزي صبر کرده تا ببينيد که چه اطلاعاتي دستگيرتان مي‌شود


فال اسفند

– فال روزانه در روز 4 بهمن 1398 برای متولدین اسفند ماه

اگر امروز کارهايتان خيلي کند پيش مي‌رود زياد ناراحت نشويد. فقط در حالي که سرعت خودتان را بيشتر مي‌کنيد از کار کردن نيز لذت ببريد. اگر شما سعي کنيد که خيلي سريع برنامه‌هايتان را مرتب کنيد ممکن است نااميد بشويد، براي اينکه در عين حال که احساس خستگي مي‌کنيد انرژي‌تان نيز تحليل مي‌رود. در حال حاضر سعي کنيد که نکات مبهم را براي خود از بين ببريد تا همه چيز خوب به نظر برسد؛ شما بعداً هم مي‌توانيد به کارهايتان برسيد.


به این فال امتیاز بدید

خیلی ضعیف/ضعیف/متوسط/خوب/عالی

میانگین 0 / 5. تعداد آرا : 0

هنوز کسی رای نداده...