خانه » فال روزانه 4 اردیبهشت 1399

فال روزانه

فال روزانه 4 اردیبهشت 1399

فال روزانه


4.6
(58)

فال روزانه آنلاین 4 اردیبهشت 1399

فال فروردین

– فال روزانه در روز 4 اردیبهشت 1399 برای متولدین فروردین ماه

موجي که قبلا بر زندگي شما جريان داشته است با درايت و تلاش‌هايتان به پايان رسيده است، اکنون به ساحل امن آرامش رسيده ايد و تا حدودي خيالتان از هر بابت آسوده شده است. الان ديگر مي‌توانيد با فراغي باز از هر نوع دغدغه خاطر به روياهايي که براي آينده تان در سر مي‌پرورانيد بيانديشيد. فقط مشکلاتي را که در گذشته متحمل آنها شده بوديد را از ياد نبريد زيرا در اين صورت بيشتر قدر عافيت را مي‌دانيد، در برابر مشکلاتي که در آينده براي‌تان پيش مي‌آيد با مقاوت بيشتري مي‌ايستيد.


فال اردیبهشت

– فال روزانه در روز 4 اردیبهشت 1399 برای متولدین اردیبهشت ماه

اخيرا داراي انرژي فوق العاده‌اي شده ايد که گاهي خودتان از اين انرژي، کارها، رفتارهايي که در اثر اين جريان به شما وارد مي‌شود دچار تعجب شده ايد. شما در بهترين برحه زندگي‌تان واقع شده‌ايد بهتر است پل‌هايي را که براي رسيدن به خوشبختي به آنها نياز داريد از هم اکنون بنا سازيد، شما توانايي انجام اين کار داريد فقط مهم اين است که خود را باور کنيد، زيرا جام قهرماني بزرگي در انتظار شما مي‌باشد.


فال خرداد

– فال روزانه در روز 4 اردیبهشت 1399 برای متولدین خرداد ماه

براي موضوعات کوچکي که شايد اهميتي نداشته باشد بيش از اندازه فکر مي‌کنيد يا دچار خشم و ناراحتي مي‌شويد. قدرت تصور شما در جهات منفي قدرت زيادي دارد بهتر است قبل از اين که آسيب جدي به شما وارد سازد، جلوي اين افکار منفي را بگيريد، در عوض نيروي فوق العاده خود را در جهات مثبت صرف کنيد.


فال تیر

– فال روزانه در روز 4 اردیبهشت 1399 برای متولدین تیر ماه

در روابط اجتماعي تان به حدي غوطه ور شده‌ايد که از ياد خودتان رفته‌ايد و خود را فراموش کرده‌ايد. براي داشتن روابطي سالم با محيط بيرون و جامعه، در ابتدا بايد داراي روح و جسمي سالم باشيد پس بيشتر به خودتان برسيد. مدام در فکر اين موضوع هستيد که دوستي‌هاي خود را افزايش دهيد اما بهتر است دوست هاي کمتر ولي همراهي را داشته باشيد تا اين که دوستان زيادي داشته باشيد و هيچ کدام همراه و ياور شما نباشند.


فال مرداد

– فال روزانه در روز 4 اردیبهشت 1399 برای متولدین مرداد ماه

از کارهايي که مي‌خواهيد انجام دهيد در ابتدا اطمينان کاممل به دست بياوريد و بعد اقدام نماييد، زيرا ممکن است کاري را که شروع کرده‌ايد باعث پشيماني شما شود، و ديگر راهي براي ادامه آن نداشته باشيد. در برنامه‌ها و نقشه‌هايي که داريد يک بازنگري را انجام دهيد. شما به مرحله‌اي رسيده‌ايد که بهتر است با منطق و تفکرتان پيش برويد نه اين که به حرف‌ها و الهاماتي که از قلب‌تان مي‌آيد گوش دهيد.


فال شهریور

– فال روزانه در روز 4 اردیبهشت 1399 برای متولدین شهریور ماه

براي اين که به جايگاه والايي که مد نظرتان است برسيد لازم است که مقام و منصبي را که در سابق داشته ايد يا در حال حاضر داريد را ترک گفته تا بتواتيد به مقاصد جديدتري برسيد، زيرا تا زماني که در جايگاه قبلي هستيد هميشه از اين که مبادا اين منصب را نيز از دست بدهيد به هيچ کاري دست نمي‌زنيد اما زمان آن فرا رسيده است که براي پيشرفت کردن ريسک کنيد. البته شما در مسير مناسبي قرار گرفته‌ايد تنها کاري که بايد انجام دهيد بدين ترتيب مي‌باشد: اعتماد به نفس، جرات، شهامت داشته باشيد تا بتوانيد پيروز شويد.


فال مهر

– فال روزانه در روز 4 اردیبهشت 1399 برای متولدین مهر ماه

شخص يا موضوعي شديدا ذهن شما را به خود مشغول کرده است، نمي‌دانيد بايد چه تصميم درستي بگيريد زيرا بيش از حد به اين موضوع فکر مي‌کنيد به همين علت قدرت انتخاب و تصميم گيري از شما سلب شده است. مي‌توان گفت حتي تا حدودي دچار نا اميدي شده ايد. اما اميد خود را از دست ندهيد، خداوند در روزهاي آينده اميدها و راه‌هاي تازه‌اي را پيش پاي شما قرار مي‌دهد تا بتوانيد راحت تر تصميم نهايي خود را بگيريد البته در اين مسير بايد تنها صبر و مداوت داشته باشيد.


فال آبان

– فال روزانه در روز 4 اردیبهشت 1399 برای متولدین آبان ماه

شما کاملا ساده لوحانه يا بيش از حد صبورانه  در رفتارهايتان با ديگران عمل مي‌کنيد، زيرا اين تفکر را داريد که در اين صورت آنها شما را بيشتر دوست خواهند داشت يا علت‌هاي ديگر… اين تفکر کاملا اشتباه مي‌باشد زيرا ديگران نه تنها  از رفتار شما سوء استفاده مي‌کنند بلکه در نهايت همان مقداري که تمايل داريد شما را دوست نحواهند داشت. شما از اين که به اين رفتارتان پايان دهيد دچار ترس و واهمه هستيد اما هر چه زودتر اين کار را ترک کنيد به نفع شما خواهد بود. در ابتدا خيلي مشکل به نظر مي‌رسد اما با ممارست به تحقق مي‌انجامد.


فال آذر

– فال روزانه در روز 4 اردیبهشت 1399 برای متولدین آذر ماه

فکر مي‌کنيد که به آخرين  خط زندگي تان رسيده ايد و ديگر هيچ راه گريزي براي شما وجود ندارد، تمام اتفاقاتي که در اين مدت برايتان رخ داده است مثل يک کابوس غمگين انگيز بوده است و قدرت باور کردن اين جريانات را نداريد، خوشبختانه مشکلاتي که در سر راه شما بوده است عمر خود را کرده‌اند و به زودي به پايان خواهند رسيد پس اميد تازه‌اي به آينده داشته باشيد. زيرا هنوز در شوک گذشته تان به سر مي‌بريد و ممکن است از موقعيت‌هايي که برايتان پيش مي‌آيد نتوانيد به خوبي استفاده کنيد.


فال دی

– فال روزانه در روز 4 اردیبهشت 1399 برای متولدین دی ماه

افرادي در محيط بيرون براي شما  نقشه‌هايي را در سر مي‌پرورانند که نقشه‌هاي خوبي به نظر نمي‌رسد، با احتياط بيشتري رفتار کنيد زيرا ممکن است مال، سلامتي، خانواده تان يا… به نحوي آسيب ببينند. هيجانات دروني تان را کنترل کنيد، هر صحبتي را در هر مکاني مطرح نسازيد زيرا در غير اين صورت دشمنان زيادي را براي خودتان ترتيب خواهيد داد.


فال بهمن

– فال روزانه در روز 4 اردیبهشت 1399 برای متولدین بهمن ماه

از رفتارهايي که افراد خانواده‌تان يا دوستان‌تان در اين روزها با شما داشته اند دچار ناراحتي و دلسردي شده ايد بهتر است بايد ها و نبايدها را کنار بگذاريد فقط از خودتان انتظار داشته باشيد زيرا اگر به اين روند ادامه دهيد در آينده‌اي نه چندان دور دچار افسردگي خواهيد شد، پس از امروز ديگر از کسي توقع انجام کاري را نداشته باشيد در اين صورت اعتماد به نفس تان نيز تقويت مي‌شود. قابليت انعطاف پذيري خود را افزايش دهيد.


فال اسفند

– فال روزانه در روز 4 اردیبهشت 1399 برای متولدین اسفند ماه

زندگي تماما در پول خلاصه نمي‌شود بهتر است به جنبه هاي ديگر زندگي مانند سلامتي، داشتن فرزندان، پدر و مادر و… نيز بيانديشيد. مدام در فکر به دست آوردن پول نباشيد زيرا در اين صورت اطرافيا نتان از شما دوري مي‌گزينند، کم کم فاصله شما با آنها خيلي زياد مي‌شود، بزرگترين آسيبي که ممکن است به هر انساني وارد شود اين است که اطرافيان يک انسان او را ترک کنند و مجبور باشد به تنهايي به زندگي ادامه دهد.


به این فال امتیاز بدید

خیلی ضعیف/ضعیف/متوسط/خوب/عالی

میانگین 4.6 / 5. تعداد آرا : 58

هنوز کسی رای نداده...