خانه » فال روزانه 4 آذر 1399

فال روزانه

فال روزانه 4 آذر 1399

فال روزانه


4.5
(63)

فال روزانه آنلاین 4 آذر 1399

فال فروردین

– فال روزانه در روز 4 آذر 1399 برای متولدین فروردین ماه

شما امروز حتي اگر به اندازه‌اي که به نظر مي‌رسد به عقيده افراد ديگر شک نداشته باشيد، باز هم تنها کسي نيستيد که به آنها «نه» مي‌گوييد. اين قانون طلايي شما ست: شما دوست داريد به ديگران فرصت‌هايي را بدهيد که دلتان مي‌خواهد آنها هم همانها را به شما بدهند. تشويق کردن و دلگرمي ‌شما به خاطر ارزش گذاشتن به ايده‌هاي خاص نيست؛ بلکه شما مي‌خواهيد افراد ديگر بدون توجه به نوع کاري که انجام مي‌دهند موفق شوند.


فال اردیبهشت

– فال روزانه در روز 4 آذر 1399 برای متولدین اردیبهشت ماه

هم اکنون فکر کردن به مقوله‌هاي عالي و بزرگ درمورد آينده امري طبيعي است، اما اين موضوع دليل نمي‌شود فکر ما مغشوش نشود. عجيب اينکه اگر پاهايتان روي زمين باشد و بلند پروازي نداشته باشيد، احتمالاً استدلالات شما کامل خواهند بود. در برابر کساني که ايده‌هاي شما را قبول ندارند مقاومت کنيد. سعي نکنيد خودتان را همرنگ جماعت سازيد؛ بهتر است که از ايده‌هاي خودتان پيروي کنيد.


فال خرداد

– فال روزانه در روز 4 آذر 1399 برای متولدین خرداد ماه

شايد شما امروز در مورد ارزش‌هاي خود دچار ترديد شويد و برايتان سئوال ايجاد شود، اما اطمينان زيادي که به حس‌هاي خود داريد امروز بيشتر و بيشتر مي‌شود. شما امروز بين استراحت کردن و نگرش‌هاي جدي تر براي انجام دادن کارهايتان دچار تضاد هستيد. نهايتاً تجديد نظر کردن در احساسات‌تان فکري عاقلانه به نظر مي‌رسد. هرچيزي که باعث دوري کردن از خودنمايي شود در درازمدت باعث خوشبختي تان مي‌شود.


فال تیر

– فال روزانه در روز 4 آذر 1399 برای متولدین تیر ماه

امروز اهداف بلند مدتتان نسبت به هميشه برايتان اهميت بيشتري پيدا کرده‌اند، اما لزومي ‌ندارد که آنها حتماً واقع بينانه باشند. اين سخن در مورد يک برنامه يا کارهاي معمولي در ليست فعاليت‌هاي روزانه تان صدق نمي‌کند. بلکه در مورد روياهاي خلاق و سازنده‌اي است که باعث مي‌شوند شما فراتر از روزمرگي و مرزهاي جهان واقعي حرکت کنيد.


فال مرداد

– فال روزانه در روز 4 آذر 1399 برای متولدین مرداد ماه

امروز که شما تغيير موضع داده‌ايد، گويي که روابط شما نيز تغيير کرده‌اند و نظر شما راجع به دوست و يا همکارتان نيز عوض شده است. ديدگاه شما هنوز در حال توسعه يافتن است، بنابراين هنوز به فکر نتيجه کار نباشيد. انجام دادن کارهاي کوچک و ساده مثل صحبت کردن با کساني که دوستشان داريد امروز تبديل به يک معضل شده است. پس هم اکنون قبل از اينکه دست به هر اقدامي ‌بزنيد چند روزي صبر کرده تا ببينيد بعد چه احساسي خواهيد داشت.


فال شهریور

– فال روزانه در روز 4 آذر 1399 برای متولدین شهریور ماه

هم اکنون حل کردن مشکلات احساسي و عاطفي تان بخشي از کار شما مي‌باشد، اما ممکن است تا اواخر شب هيچ اتفاقي نيفتد. ممکن است حرفي که شما پيش از اين زده بوديد، بد تعبير شده باشد و مشکلي به وجود آورده که تا مدت‌هاي طولاني باقي مانده باشد. وقتي که اين مشکل ظاهر شد، سعي نکنيد آن را انکار کنيد، وگرنه شروع به پيشرفت و رشد پيدا کردن مي‌کند.


فال مهر

– فال روزانه در روز 4 آذر 1399 برای متولدین مهر ماه

اگرچه شما اکنون احساس بهتري نسبت به خود داريد، اما هنوز براي نزديک شدن به مسئله‌اي که باعث دردسر و ناراحتي شده است آمادگي نداريد. آزار دادن خود باعث مي‌شود شما کاهي را تبديل به کوهي کنيد! بنابراين از افکار خود آگاهي کامل داشته باشيد. تمرکز کردن و توجه کردن به اثرات مثبت عشق ورزيدن به مراتب خيلي بهتر و سالم تر از توجه کردن به اثرات منفي ترس مي‌باشد.


فال آبان

– فال روزانه در روز 4 آذر 1399 برای متولدین آبان ماه

شايد شما امروز چند راز مربوط به خود داشته باشيد که حتي اگر وسوسه شديد بند را آب دهيد! بهتر است آنها را پيش خود نگه داريد. اول انگيزه خود براي فاش کردن رازهايتان را بررسي کنيد؛ اگر شما مي‌خواهيد فقط به خاطر خالي کردن سفره دلتان اين کار را بکنيد، بهتر است اصلاً هيچ حرفي نزنيد. اما اگر کسي خواست صادقانه به شما کمکي برساند و به نفعتان کار کند، شايد اين کار کار خوبي باشد.


فال آذر

– فال روزانه در روز 4 آذر 1399 برای متولدین آذر ماه

به جاي اينکه به فکر نيازهاي افراد ديگر باشيد، اول به فکر تغيير دادن خود باشيد. البته اين حرفي که ما مي‌زنيم معني‌اش خودخواهي نيست. بلکه اعتراف کردن به عشق و دوست داشتن ديگران حاصل نمي‌شود، مگر اينکه خودتان را شناخته باشيد. اگر شما به اندازه کافي به خودتان توجه نکنيد، پس چيز زيادي هم براي عرضه کردن به ديگران نخواهيد داشت.


فال دی

– فال روزانه در روز 4 آذر 1399 برای متولدین دی ماه

لزومي‌ ندارد درباره جايگاه و موقعيت خود زيادي مبالغه کنيد؛ چراکه کمتر حرف زدن از زيادي حرف زدن بيشتر تأثير مي‌گذارد. فراموش نکنيد که سستي‌ها و ضعف‌هايتان شما راگول زده و شما وسوسه مي‌شويد بيشتر از آن چيزي که حس مي‌کنيد به خودتان اطمينان کنيد و برايتان مانع ايجاد مي‌کنند. مغرور بودن به خود باعث عقب گرد شما مي‌شود. باوجود اينکه اگربه روشني خود را مطرح کرده و خودتان باشيد ديگران هم شما را خواهند ديد.


فال بهمن

– فال روزانه در روز 4 آذر 1399 برای متولدین بهمن ماه

وقتي که شما مي‌توانيد زمان ديگري را به رويا پردازي اختصاص دهيد، اگر امروز اين کار را بکنيد برايتان نتيجه ثمره‌اي نخواهد داشت. در حقيقت تجزيه و تحليل کردن خودتان مي‌تواند شما را به بن بست بکشاند. به جاي ريسک کردن بهتر است توجه‌تان را روي جهان اطراف خود متمرکز کنيد. داشتن نگرشي منظم و قانونمند مي‌تواند مهم ترين چيز براي حفظ کردن شغلتان باشد.


فال اسفند

– فال روزانه در روز 4 آذر 1399 برای متولدین اسفند ماه

شما امروز سعي مي‌کنيد که شکست‌هاي خود را جبران کنيد، اما مشکل واقعي مربوط به اتفاقاتي که در زمان حال رخ داده نيست. عقده‌هاي روحي مربوط به گذشته مي‌تواند کاملاً مانع به وجود آمدن جريان‌هاي عاطفي در زندگي‌تان شود. پس همين حالا افکار و روياهاي قديمي ‌را به زمان حال آورده و بهشان فکر کنيد. آيا مي‌خواهيد به خاطر مشکلات گذشته لذت بردن از زمان حال را از خودتان دريغ کنيد؟


به این فال امتیاز بدید

خیلی ضعیف/ضعیف/متوسط/خوب/عالی

میانگین 4.5 / 5. تعداد آرا : 63

هنوز کسی رای نداده...