خانه » فال روزانه 4 آبان 1399

فال روزانه

فال روزانه 4 آبان 1399

فال روزانه


4.6
(62)

فال روزانه آنلاین 4 آبان 1399

فال فروردین

– فال روزانه در روز 4 آبان 1399 برای متولدین فروردین ماه

خود را به دست سرنوشت سپردن زياد کار راحتي نيست، اما اگر بتوانيد همه چيز را رها کرده و با آرامش خاطر به خدا بسپاريد روز خاطره انگيزي خواهيد داشت. اگر مسئوليت هاي خيلي زيادي نداريد واقعا دليل ندارد که خودتان را اينگونه نشان دهيد و همچنين زياد کار کردن برايتان فايده اي ندارد. قبول کردن سرنوشت تان بهتان کمک مي کند از زندگي تان بيشتر لذت ببريد.


فال اردیبهشت

– فال روزانه در روز 4 آبان 1399 برای متولدین اردیبهشت ماه

شما وارد يک مرحله وقفه و سکون سازنده شده ايد که حتي قادر نيستيد پروژه تان را يک مرحله به جلو ببريد. اما اجازه ندهيد نااميدي روزتان را خراب کند. فقط براي مدتي کاري متفاوت انجام دهيد. يک بار که به طور موثري توجه خود را به سمت موضوعات ديگر منحرف کنيد، دوباره قدرت خلاقانه خود را باز خواهيد يافت. وقتي که اين اتفاق افتاد سعي کنيد خودتان را براي اين فوران انرژي آماده کنيد.


فال خرداد

– فال روزانه در روز 4 آبان 1399 برای متولدین خرداد ماه

امرور توانايي شما در کار کردن و همکاري کردن با ديگران مورد آزمايش قرار مي گيرد و صبر و تحمل شما در اين مورد کم خواهد بود. اما عصبانيت و حرص خوردن هيچ چيز را بهتر نمي کند، پس حالا بهتر است که احساسات خود را کنترل کنيد. سپس در نيمه هاي روز وقتي که بيشتر احساس راحتي کرديد براي ابراز کردن احساساتتان خود را آماده کنيد.


فال تیر

– فال روزانه در روز 4 آبان 1399 برای متولدین تیر ماه

اگر شما پشت سدي از مقاومت احساسات خود را پنهان کرده ايد، امروز خودتان را براي شکستن اين سد آماده کنيد. اگر شما بتوانيد خودتان را به اين جريان بسپاريد، خيلي هيجان زده خواهيد شد، اما اگر ميزان مقاومت شما خيلي شديد باشد، هراسان خواهيد شد. فراموش نکنيد با دليل تراشي کردن براي فشار آوردن بيش از اندازه به خود نمي توانيد جلوي وقوع حوادث را بگيريد، شما فقط بايد از مقاومت دست برداريد تا بتوانيد در حين انجام کار لذت ببريد.


فال مرداد

– فال روزانه در روز 4 آبان 1399 برای متولدین مرداد ماه

شما تازه بر مشکلات مالي خود غلبه کرده ايد، که يک مشکل تازه پيدا مي کنيد. اين سخن بدين معني نيست که مشکلات مالي شما خيلي زياد هستند، بلکه معني اش اين است شما از کاري که مدتها خودتان را با آن درگير کرده ايد، فقط به طور موقت سود مي بريد. شما بايد سخت کار کنيد تا اين سود و منفعت را ثابت و دائمي کنيد، پس منتظر معجزه نباشيد.


فال شهریور

– فال روزانه در روز 4 آبان 1399 برای متولدین شهریور ماه

شما تازگي ها در مورد يک نفر قضاوت تند و تيزي داشته ايد و حالا مي خواهيد ديگران بدانند چيزي که شما خودتان قبول داريد چيست. اما اگر شما موجب رنجش و ناراحتي شده باشيد نمي توانيد به راحتي ظاهر مهرباني به خود بگيريد. وقتي که با افراد ديگر صحبت مي کنيد اعتراف کردن به اشتباهات و کوتاهي هايتان بهتان کمک مي کند مهربان تر و دلسوزتر باشيد.


فال مهر

– فال روزانه در روز 4 آبان 1399 برای متولدین مهر ماه

امروز بهترين کاري که مي توانيد انجام دهيد اين است که کارهاي ناتمامتان را بررسي کنيد، براي اينکه امشب که ماه وارد نشانه تان خواهد شد شما نيز خيلي پر مشغله خواهيد بود. هم اکنون زياد کار کردن شايد در برآورده شدن آرزوهايتان تاثير مستقيمي نداشته باشد، اما اگر آرام تر کار کنيد ابدا به هيچ نتيجه اي نخواهيد رسيد. صبور باشيد، اگر دير به نتيجه برسيد بهتر از اين است که هيچ وقت به اهدافتان نرسيد.


فال آبان

– فال روزانه در روز 4 آبان 1399 برای متولدین آبان ماه

اگر امروز با افراد ديگر به مشکل برخورده ايد، بهتر است که خودتان را از گروه کنار کشيده و به تنهايي کاري را انجام دهيد. اين سخن به اين معنا نيست که شما هميشه فرد تنهايي هستيد؛ بلکه بدين معني است که شايد امروز افراد ديگر بخواهند کاري انجام دهند که زياد مورد علاقه شما نباشد. از تعيين کردن مرزهايي براي خود هراس نداشته باشيد و اجازه بدهيد ديگران هم بفهمند که شما چه کارهايي را دوست داريد انجام دهيد.


فال آذر

– فال روزانه در روز 4 آبان 1399 برای متولدین آذر ماه

امروز شما زياد قدرت تجسم وخلاقيت نداريد، اما اين موضوع لزوماً مانعي براي سازندگي شما ايجاد نمي کند. تهيه کردن يک فهرست از کارهايي که مي خواهيد انجام دهيد مفيد خواهد بود، اما به خاطر کارهايي که نمي توانيد به اتمام برسانيد خودتان را ناراحت نکنيد. به جاي اينکه حواس خود را بر روي کارهايي که نتوانسته ايد تمام کنيد متمرکز کنيد، براي کارهايي که هم اکنون بايد انجام دهيد به خود قوت قلب بدهيد.


فال دی

– فال روزانه در روز 4 آبان 1399 برای متولدین دی ماه

شايد شما براي اينکه برنامه هاي بلند و جاه طلبانه افراد ديگر درست از آب در نيامده اند، دليل هاي زيادي داشته باشيد، اما اين دلايل مانع از اين نمي شود که شما خودتان را درگير اين ماجرا نسازيد و براي درست شدن آنها تلاش نکنيد. واقع بين بودن يک چيز است؛ منفي بافي چيزي ديگر! حتي اگر مي توانيد تشخيص بدهيد که چه مقدار بايد کار کنيد تا به نتيجه برسيد، سعي کنيد نگرشهاي منفي را به خود راه ندهيد.


فال بهمن

– فال روزانه در روز 4 آبان 1399 برای متولدین بهمن ماه

امروز برايتان خيلي مهم است که در روابط شخصي خود احساس امنيت و آسايش داشته باشيد. اگر کسي قصد داشته باشد با شما صميمي شود، شما بايد سريع محدوديتهايي براي خودتان ايجاد کنيد تا بتوانيد استقلال و خود مختاري خود را حفظ کنيد. اما بي تفاوتي را با ترس از صميميت اشتباه نگيريد. راهي پيدا کنيد تا بتوانيد به عشقي که وارد زندگيتان مي شود جواب مثبت بدهيد؛ اگر شما اين فرصت عاشقانه را از دست بدهيد، بعدها افسوس خواهيد خورد.


فال اسفند

– فال روزانه در روز 4 آبان 1399 برای متولدین اسفند ماه

امروز ظاهراً افرادي شما را تحت فشار قرار داده اند و ازتان مي خواهند بيشتر از توانايي خود کار کنيد، در حاليکه خودتان فکر مي کنيد به اندازه کافي کار کرده ايد. مدت زمان زيادي طول نمي کشد که دليل مناسبي براي تسليم شدن پيدا مي کنيد و مي توانيد افراد ديگر را راضي و خوشحال کنيد. اما حتي اگر فکر مي کنيد اظهارات شما آنها را نارحت مي کند، ولي بهشان بگوييد که چه حسي داريد.


به این فال امتیاز بدید

خیلی ضعیف/ضعیف/متوسط/خوب/عالی

میانگین 4.6 / 5. تعداد آرا : 62

هنوز کسی رای نداده...