خانه » فال روزانه 31 تیر 1399

فال روزانه

فال روزانه 31 تیر 1399

فال روزانه


4.6
(64)

فال روزانه آنلاین 31 تیر 1399

فال فروردین

– فال روزانه در روز 31 تیر 1399 برای متولدین فروردین ماه

اگر امروز خيلي درگير مسائل احساسي شده‌ايد و اين موضوع باعث شده نااميدي‌تان بيشتر بشود، زياد كج خلقي نكنيد. براي اينكه بتوانيد ديدگاه‌هاي لازم را به دست آوريد لازم است كه در هاله‌اي از بدبيني فرو برويد. اما زياد هم نبايد در اين حالت باقي بمانيد. وقتي كه يك شاخه گل رز در نزديكي شماست چرا بايد ذهنتان را متوجه خارهاي آن كرده و بهش فكر كنيد؟ ابتدا بايد ياد بگيريد كه به چه چيزهايي نياز داريد و بعد حركت كنيد.


فال اردیبهشت

– فال روزانه در روز 31 تیر 1399 برای متولدین اردیبهشت ماه

تكيه كردن بر دوستان و استفاده از حمايتهاي عاطفي آنها كار بسيار منطقي و خوبي است، اما ممكن است نتوانيد آن‌گونه كه انتظار داشتيد كمكهاي آنها را جبران كنيد. فكر نكنيد كه يك همكار به صورت رايگان در اختيار شماست. حتي اگر لازم نباشد شما از جيبتان پولي پرداخت كنيد، فراموش نكنيد كه دانستن اينكه ديگران در قبال كارهايي كه برايتان انجام مي‌دهند چه انتظاراتي از شما دارند درحقيقت يك مسأله پر دردسر كاري است.


فال خرداد

– فال روزانه در روز 31 تیر 1399 برای متولدین خرداد ماه

شما به راهنمايي‌هاي فرد ديگري نياز نداريد؛ و امروز در محل كار خودتان ذاتاً مي‌دانيد كه چه كاري بايد انجام بدهيد. متأسفانه اجرا كردن برنامه‌هايتان به آن سادگي كه به نظر مي‌رسد نيست، براي اينكه فرد بانفودي مي‌تواند سد راه شما شود. و حتي بدتر ممكن است يك نفر حتي با تلاشهاي شما نيز مخالفت كند. به جاي اينكه كوركورانه فعاليت كنيد، بهتر است به دنبال فهميدن ذهنيت ديگران باشيد و فعاليتهايتان را با آنها تنظيم كنيد.


فال تیر

– فال روزانه در روز 31 تیر 1399 برای متولدین تیر ماه

امروز فعاليتهايتان مطابق با خواسته‌تان پيش نمي‌روند. اين سخن به معني اين نيست كه شما كارمند بدي هستيد؛ بلكه به خاطر اين است كه شما زياد دوست نداريد رئيستان به شما امر و نهي كند. شما براي تعطيلات و مسافرت رفتن آمادگي كامل داريد و در نهايت شما مي‌توانيد ذهنتان را از مسئوليتهاي قديمي روزمره كه شما را از دنياي تخيلاتتان دور مي‌كند پاك كنيد.


فال مرداد

– فال روزانه در روز 31 تیر 1399 برای متولدین مرداد ماه

هنگامي كه پلوتو از محدوده تاريكي خارج مي‌شود، اتفاق مهمي نيز افتاده است كه همچنان ادامه مي‌يابد و شما را به دردسر مي‌اندازد. مهم نيست كه شما چگونه سعي مي‌كنيد از گفتن حقيقت اجتناب ورزيد، شما باز هم با ترسهاي قديمي روبرو خواهيد شد. اما نبايد نگران باشيد؛ براي اينكه فردا خورشيد دوباره به نشانه شما بازمي‌گردد و منفي‌بيني كه به زندگي شما سايه افكنده را پاك مي‌كند.


فال شهریور

– فال روزانه در روز 31 تیر 1399 برای متولدین شهریور ماه

به نظر مي‌رسد كه انسانهاي دور و برتان روش كاريشان را تغيير داده تا بيشتر به شما نزديك شوند، اما شما نمي‌توانيد به انگيزه‌هاي آنها اطمينان كنيد. كسي از روي عمد گفته‌ها را سوءتعبير نمي‌كند و يا سعي نمي‌كند شما را به اشتباه بيندازد، اما شما مي‌توانيد بگوييد كه آنها كاملاً به فكر شما نيستند. بيهوده تلاش نكنيد؛ شما نمي‌توانيد اجبار كنيد كه چيزي زودتر از موعدش اتفاق بيفتد. اجازه بدهيد كه هركسي حرفهايش را بزند و سپس شما تواناي فهميدن اينكه چه كسي راست مي‌گويد را پيدا خواهيد كرد.


فال مهر

– فال روزانه در روز 31 تیر 1399 برای متولدین مهر ماه

شما بايد تا جايي كه امكان دارد بر روي وظايف و مسئوليتهايتان در محل كار تمركز كنيد. اما مشكل اينجاست كه شما دقيقاً نمي‌دانيد ديگران در محل كار چه انتظاراتي از شما دارند. حتي اگر شما سئوال كنيد، شايد بيشتر از آن چيزي كه مي‌دانيد اطلاعات به دست نياوريد. بيشتر از اينكه به دنبال پيدا كردن جزئيات بيشتري باشيد، فقط بايد به مسائل واضحي كه كارآمدتر نيز هستند توجه كنيد.


فال آبان

– فال روزانه در روز 31 تیر 1399 برای متولدین آبان ماه

شما يكي از فرصتهاي خوب در زندگيتان را از دست داده‌ايد و خيلي هم از  اين اتفاق ناراحت نيستيد. اگر شما خودتان را به دست تقدير بسپاريد و منتظر اتفاقاتي باشيد كه در آينده رخ مي‌دهند، اين فرصت دوباره به شما رو خواهد كرد. اين اتفاق مثل ملاقاات كردن افرادي مي‌ماند كه شما نمي‌دانيد آنها كي و كجا به سراغ شما مي‌آيند. هنوز تا آن موقع شما كارهاي زيادي براي انجام دادن داريد، پس سر خودتان را شلوغ نگه داريد.


فال آذر

– فال روزانه در روز 31 تیر 1399 برای متولدین آذر ماه

وظايف شما در محل كار مانع حضور شما در خانه و برقراري ارتباط با افراد خانه به شيوه‌اي كه دوست داريد است. شما در حالي كه كه كاري لذت بخش را انجام مي‌دهيد، زماني را هم براي استراحت كردن و داشتن يك مكالمه طولاني مي‌خواهيد. اما شما بايد تا موقعي كه وظايف كاريتان را تمام نكرده‌ايد صبر كنيد و تمام مراحل آن را كامل كنيد.


فال دی

– فال روزانه در روز 31 تیر 1399 برای متولدین دی ماه

تغييراتي در زندگي شما اتفاق افتاده است و شما كاملاً آن را حس مي‌كنيد. شما با يك نفر روابط خيلي خوبي برقرار كرده‌ايد كه او نيز صادقانه شما را درك مي‌كند. اين دوستي دگرگوني خيلي مهمي در زندگي‌تان پديد آورده است، اما نبايد انتظار هيجان داشته باشيد. درعوض قبول كنيد كه فهم و بصيرت شما از بي‌ثبات بودن شرايطي كه در آن قرار گرفته‌ايد صدمه خواهد خورد، اما نبايد كاري كنيد كه اوضاع بدتر شود.


فال بهمن

– فال روزانه در روز 31 تیر 1399 برای متولدین بهمن ماه

اگر شما در طول روز توانستيد خيلي زود مشكلات مالي‌تان را برطرف كنيد، بايد توانايي اين را پيدا كنيد كه به برنامه‌هاي منظم هميشگي‌تان برگرديد. اما وقتتان را با پرداختن به جزئيات تلف نكنيد و به دنبال اين باشيد كه نكات مبهم را هر چه سريعتر رفع كنيد، به خاطر اينكه مشكلات حل نشده اگر خوب مديريت نشوند دوباره رشد خواهند كرد.


فال اسفند

– فال روزانه در روز 31 تیر 1399 برای متولدین اسفند ماه

بازگشتن ماه به نشانه شما امروز مي‌تواند برايتان نگراني به دنبال داشته باشد، اما اين تشويش و نگراني را به سختي مي‌توان در ظاهر شما تشخيص داد. متأسفانه اگر شما نتوانيد منشأ اين نگراني‌ها را پيدا كنيد، حل كردن مشكلات سخت‌تر مي‌شود. اما هنوز هم مستقيم وارد عمل شدن بهتر از اين است كه اصلاً هيچ كاري انجام ندهيد. شما با رفتن به طبيعت زيبا، گوش دادن به موسيقي و عشق ورزيدن به دوستانتان مي‌توانيد روز بهتري براي خودتان ايجاد كنيد.


به این فال امتیاز بدید

خیلی ضعیف/ضعیف/متوسط/خوب/عالی

میانگین 4.6 / 5. تعداد آرا : 64

هنوز کسی رای نداده...