خانه » فال روزانه 30 شهریور 1399

فال روزانه

فال روزانه 30 شهریور 1399

فال روزانه


4.5
(65)

فال روزانه آنلاین 30 شهریور 1399

فال فروردین

– فال روزانه در روز 30 شهریور 1399 برای متولدین فروردین ماه

بهرام سياره بخت شما امروز مي‌تواند شما را به مکانهايي ببرد که از نظر احساسي مکانهايي مطبوع براي شما هستند، براي اينکه شما مي‌دانيد که زمان خيلي سريع مي‌گذرد. امروز مدت زمان خيلي زيادي بهرام با برج اسد روبرو مي‌شود و قرار است هرچيزي که باعث يادآوري تجربه‌هاي ناخوشايند در شما مي‌شود را ازتان دور نگه دارد. فقط به ياد داشته باشيد که اگر زياد به خودتان سخت بگيريد نيتهاي پاک شما نتيجه‌اي معکوس مي‌دهند، بنابراين اگر کسي از شما دلجويي کرد سعي کنيد که با او ملايم‌تر رفتار کنيد.


فال اردیبهشت

– فال روزانه در روز 30 شهریور 1399 برای متولدین اردیبهشت ماه

امروز زماني که مسائل خانوادگي باعث مي‌شود در موقعيتي استرس‌زا قرار بگيريد قوه تشخيص شما مي‌تواند مفيد واقع شود. خوشبختانه شما حالا مي‌توانيد براي اين مشکلي که مدتها باعث ناراحتي شما شده است راه حلي بيابيد. اما زماني که شما تشخيص داديد زمان با سرعت در حال گذر است و نبايد برنامه‌هاي خود را به تعويق بيندازيد، اين بحرانها کمتر و کمتر مي‌شوند.


فال خرداد

– فال روزانه در روز 30 شهریور 1399 برای متولدین خرداد ماه

شما امروز مجبور هستيد که با فردي قدرتمند مخالفت کنيد، حتي اگر فکر کردن به آن هم آزارتان بدهد بايد اينکار را بکنيد. خوشبختانه بار اولي که با او وارد مذاکره بشويد، نسبت به آنچه که فکر مي‌کرديد ملايم‌تر خواهد شد. بزرگترين توانايي شما زرنگي معنوي شماست، بنابراين در برابر اين تنش زياد انعطاف ناپذير نباشيد. اگر شما انعطاف پذير باقي بمانيد و بخواهيد از يک مشکل چيزي بياموزيد، درعوض به احتمال زياد به چيزهايي که نياز داريد خواهيد رسيد.


فال تیر

– فال روزانه در روز 30 شهریور 1399 برای متولدین تیر ماه

مسائلي که براي شما ارزشمند هستند با آنهايي که براي يک گروه ارزشمند هستند به طور عجيبي به هم وابسته‌اند، حتي اگر در نظر اول جدا از هم به نظر برسند. ممکن است امروز شما بيشتر به خودتان اطمينان داشته باشيد، براي اينکه شما مي‌توانيد قدرت احساسات خود را درک کنيد. اگر توانايي‌هاي شما سير نزولي پيدا کرده از اينکه از ديگران درخواست کمک کنيد هراس نداشته باشيد. طبيعتاً مسئولين شما در محل کار نياز دارند که به درخواست شما اهميت بدهند، و اگر اين اتفاق بيفتد از نظر مالي هم وضع بهتري پيدا خواهيد کرد.


فال مرداد

– فال روزانه در روز 30 شهریور 1399 برای متولدین مرداد ماه

شما احساس مي‌کنيد که در باغي سحرآميز با شکوفه‌هاي زيبا قرار گرفته‌ايد، براي اينکه امروز بهرام قبل از اينکه نشانه شما را ترک کند با پلوتو روبرو شده است. اگر درگير يک پروژه خلاقانه يا يک موضوع عاطفي شده‌ايد، تا زماني که تلاش کنيد به نحو احسن خودتان را مطرح کنيد، مي‌توانيد خيلي بيشتر پيشرفت کنيد. مادامي که شما از روياهايتان فاصله نگرفته‌ايد و سعي مي‌کنيد که به آنها جنبه واقعيت ببخشيد، روزي خاطره انگيز خواهيد داشت.


فال شهریور

– فال روزانه در روز 30 شهریور 1399 برای متولدین شهریور ماه

شما قصد داريد آشفتگي‌هاي خود را کاهش دهيد، بنابراين مي‌توانيد به طور کامل بر روي چيزهايي که نياز داريد و مي‌خواهيد امروز اتفاق بيفتد تمرکز کنيد. اما وقتي حس کنکاوي شما تحريک شود، موضوع پيچده‌تر مي‌شود. برايتان سخت است که اطلاعاتي را که در اطرافتان وجود دارد را ناديده بگيريد، براي اينکه بخشي از آنها بسيار مهم هستند. از طرف ديگر اطلاعات بيشتر داشتن احتمالاً باعث مي‌شود که طرز فکرتان تغيير کند. الان شما خودتان مي‌دانيد که چه کاري بايد انجام دهيد، پس همان کار را انجام دهيد.


فال مهر

– فال روزانه در روز 30 شهریور 1399 برای متولدین مهر ماه

در حال حاضر شما نسبت به برنامه‌هاي جديدتان احساس بهتري داريد، اما اهميت ندارد که چقدر موفق بوده‌ايد، در ذهن شما موضوعي وجود دارد که هنوز شما را ناراحت مي‌کند. امروز شما بايد فعاليتهاي خود را محدود بکنيد، به خصوص اگر نمي‌توانيد از فکر کردن به گذشته آزاد شويد. به جاي اينکه از گذشته خود فرار کنيد، به بررسي کردن آن بپردازيد. يک بار که ما بتوانيد در تاريکي ضمير ناخودآگاه خود راهتان را پيدا کنيد، بنابراين بيشتر از منفي‌بافي دوري خواهيد کرد.


فال آبان

– فال روزانه در روز 30 شهریور 1399 برای متولدین آبان ماه

عصبانيت غير منتظره شما کمي تحليل رفته و تبديل به رنجشي شده است که ديگر بيشتر از اين ادامه نخواهد داشت. امروز بهرام و پلوتو مي‌توانند احساسات شما را تحريک کنند. خوشبختانه فعاليت کردن طبق اهدافتان نسبت به قبل برايتان راحت‌تر شده است. دنبال کردن غرايز خود اکنون بهترين سلاح در مقابل نگرش‌هاي منفي مي‌باشد. انتخاب راه طولاني مطمئناً بهترين گزينه شماست.


فال آذر

– فال روزانه در روز 30 شهریور 1399 برای متولدین آذر ماه

شما امروز رفتاري شاد و پر نشاط نداريد، براي اينکه به دنبال يپدا کردن راهي براي بازگو کردن احساسات غير معمول خود هستيد. اما عدم تمايل شما براي اقرار کردن به جنبه‌هاي بي‌تکلف ذاتتان باعث مي‌شود از شخصي که به نظر مي‌رسد زياد جدي رفتار نمي‌کند، عصباني شويد. سعي نکيد که افراد ديگر را تغيير دهيد؛ در عوض توجهتان را بر روي احساسات خود متمرکز کرده و سعي کنيد که بر روي رفتارتان کار کنيد تا تبديل به رفتاري مثبت بشود.


فال دی

– فال روزانه در روز 30 شهریور 1399 برای متولدین دی ماه

ممکن ست که شما از افرادي که زيادي با شما مهربان هستند خسته شده باشيد، براي اينکه فکر مي‌کنيد رفتار آنها نشانه ضعفشان است. به فکر اثبات کردن تواناييهايتان نباشيد. درسي که از اين موضوع مي‌توانيد بگيريد اين است که مي‌توانيد توانايي‌هايتان را بيشتر کرده و بيشتر هم نتيجه بگيريد، درحاليکه انعطاف پذير بودن کمکتان مي‌کند که روز بهتري داشته باشيد.


فال بهمن

– فال روزانه در روز 30 شهریور 1399 برای متولدین بهمن ماه

وقتي که شما احساس مي‌کنيد خلاق بودن و شاد بودن باعث مي‌شود شما سازنده‌تر باشيد، دوباره نيروي تازه‌اي مي‌گيريد. اما نگرش‌هاي بي‌تکلف شما مي‌تواند فريبتان دهد. اگرچه شما با مهارت خاص خود مي‌توانيد پرخاشگري فرد ديگري را به آرامش تبديل کنيد، همچنين براي قبول کردن يک شغل جدي نيز آمادگي کامل داريد. براي اينکه بتوانيد شرايط مناسبي را فراهم کنيد، از توانايي‌تان بهره بگيريد تا بتوانيد بين شرايط خيلي جدي و موقعيتهاي شاد و بي‌تکلف تعادل ايجاد کنيد.


فال اسفند

– فال روزانه در روز 30 شهریور 1399 برای متولدین اسفند ماه

ممکن است شما فکر کنيد که در روزهاي آينده يکي از اطرافيان شما مي‌تواند برايتان مشکلي ايجاد کند. تلاش براي جلوگيري کردن از پيشروي اين مشکل مي‌تواند سازنده باشد، اما نبايد سعي کنيد که مانع بيان کردن ترسها و خشمهاي طبيعي بشويد. اگر شما واقعاً مي‌خواهيد اين مشکل حل شود بايد به ديگران هم اجازه بدهيد که در مورد خود صحبت کنند، آن وقت قادر خواهيد بود که با فکري باز تصميم بگيريد.


به این فال امتیاز بدید

خیلی ضعیف/ضعیف/متوسط/خوب/عالی

میانگین 4.5 / 5. تعداد آرا : 65

هنوز کسی رای نداده...