خانه » فال روزانه 30 تیر 1399

فال روزانه

فال روزانه 30 تیر 1399

فال روزانه


4.5
(63)

فال روزانه آنلاین 30 تیر 1399

فال فروردین

– فال روزانه در روز 30 تیر 1399 برای متولدین فروردین ماه

امروز شما مي‌ترسيد به چيزهايي كه مي‌خواهيد نرسيد. شما مي‌توانيد با حضور پيدا كردن در مكانهاي مذهبي يا انجام دادن يك فعاليت اجتماعي ديگر فشاري كه نيازهايتان بر شما وارد مي‌كنند را كم كنيد. انجام دادن كاري كه تأثيري قابل توجه در ديگران داشته باشد باعث مي‌شود شما نسبت به خود احساس بهتري پيدا كنيد.


فال اردیبهشت

– فال روزانه در روز 30 تیر 1399 برای متولدین اردیبهشت ماه

امروز ديگران از شما مي‌خواهند كه نقش راهنماي آنها را بازي كنيد و شما هم دوست داريد تا جايي كه مي‌توانيد به آنها كمك كنيد. ماه در دهمين خانه شما به نيازهاي جديد شما اشاره مي‌كند و شما را فردي دلسوز مي‌داند. كمك كردن به به كساني كه با شما رابطه نزديكي دارند كار قبل تحسيني است، اما انگيزه‌هاي شما مي‌توانند كارهاي خوبي كه هم اكنون انجام مي‌دهيد را كم ارزش كنند. شما نبايد در عوض كاري كه انجام مي‌دهيد چيزي بخواهيد. كمك شما زماني باارزش مي‌شود كه شما فقط به خاطر خود آنها بهشان كمك كرده باشيد.


فال خرداد

– فال روزانه در روز 30 تیر 1399 برای متولدین خرداد ماه

شما امروز مي‌توانيد روياهاي عجيبي در ارتباط با تعطيلات و يا مسافرتهاي آخر هفته داشته باشيد. شما تا موقعي كه روياهاي غير ممكن نداشته باشيد قدرت عملي كردن تخيلات خود را داريد. تصور كردن آنچه كه مي‌تواند اتفاق بيفتد بدون اينكه هيچ مانعي وجود داشته باشد كار جالبي است، اما آوردن آنها به جهان واقعيت مي‌تواند باعث اتفاق افتادن آنها شود.


فال تیر

– فال روزانه در روز 30 تیر 1399 برای متولدین تیر ماه

اگر ديگران به سردي با شما رفتار مي‌كنند و شما انتظار چنين رفتاري را از آنها نداشته‌ايد نبايد فوراً به آنها اعتراض كنيد. شما مي‌توانيد پيامهاي دوگانه‌اي بفرستيد. با وجود اينكه شما خواستار برقرار كردن كردن ارتباطي احساسي هستيد ولي اعمال شما نشان دهنده چيز ديگري است. اگر شما از نوع واكنش ديگران مي‌ترسيد، دليلش اين است كه شما كم حرف‌تر شده‌ايد. شما مي‌توانيد با صحبت كردن در مورد نيازهايتان همه چيز را به نفع خود تغيير دهيد.


فال مرداد

– فال روزانه در روز 30 تیر 1399 برای متولدین مرداد ماه

وقتي كه ديگران نمي‌توانند خودشان را با عشق شما تطبيق بدهند ممكن است صدمه ببينند. و به اين دليل ممكن است احساس كنيد كه بهتر است به جاي اينكه نشان دهيد واقعاً چه انساني هستيد از نظر احساسي تواناييهاي خاص خود را ثابت كنيد. متأسفانه اين كار باعث خواهد شد افرادي كه در زندگي شما هستند از شما دورتر بشوند. اگر شما بفهميد كه هر انساني عشق خود را با روش خود ابراز مي‌كند، خواهيد توانست با سخاوت پيشنهاداتي كه بهتان مي‌شود را بدون قضاوت قبلي قبول كنيد.


فال شهریور

– فال روزانه در روز 30 تیر 1399 برای متولدین شهریور ماه

هدفي را بيابيد كه بتوانيد كاملاً به آن ايمان داشته باشيد. اگر اهداف شما اهدافي باشند كه با گروهي بزرگتر يا يك هدف اجتماعي در ارتباط باشند، شما مي‌توانيد بدون اينكه متوجه بشويد در خدمت مردم ديگر باشيد. در اين صورت شما واقعاً نياز نداريد در عوض كاري كه انجام مي‌دهيد چيزي مطالبه كنيد، احساس خوبي كه از كمك كردن به ديگران بهتان دست مي‌دهد بهترين پاداش براي شماست.


فال مهر

– فال روزانه در روز 30 تیر 1399 برای متولدین مهر ماه

شما امروز مي‌توانيد كاملاً خلاق باشيد، براي اينكه شما در حالي كه با يك هدف معنوي والا ارتباط برقرار كرده‌ايد، فكرتان نيز آزادتر شده است. اين خلاقيت مي‌تواند به صورت اظهاراتي هنرمندانه متجلي شود و شما مي‌توانيد به روشي در مورد خودتان صحبت كنيد كه به ديگران هم كمك كنيد تا بتوانند سرشت واقعي خود را بشناسند. شما بدون اينكه خيلي تلاش كنيد به واسطه نشان دادن خصوصيات واقعي خود به سادگي مي‌توانيد از استعدادهاي خود استفاده كرده و در زندگي افرادي كه دور و برتان هستند تأثير مثبتي بگذاريد.


فال آبان

– فال روزانه در روز 30 تیر 1399 برای متولدین آبان ماه

ممكن است شما نياز داشته باشيد كه از خانه خارج شده و در مورد اتفاقاتي كه در داخل خانه افتاده ديدگاه‌هاي جديدي كسب كنيد. اگر شما در رابطه‌اي عاطفي گيج و سردرگم شده‌ايد به جاي اينكه فكر كنيد در اينده چه اتفاقاتي مي‌افتد براي مدتي از فكر كردن به آينده اجتناب كنيد. از بين بردن محدوديتها مشكلات را حل نمي‌كند اما به شما كمك مي‌كند تا بتوانيد اتفاقاتي كه در پيرامونتان مي‌افتد را با وضوح بيشتري ببينيد.


فال آذر

– فال روزانه در روز 30 تیر 1399 برای متولدین آذر ماه

امروز شما كارهاي بسيار زيادي داريد كه بايد در محل كار به آنها بپردازيد، به گونه‌اي كه حتي شايد نفهميد كه از كجا شروع كرده‌ايد. به جاي اينكه ديگران را درگير مشكل خود بكنيد، بهتر است كه سريع دست به كار شده و تا حد توانتان تلاش كنيد. زماني كه به جاي كنترل كردن يك موضوع فقط تظاهر به انجام دادن اين كار مي‌كنيد در حاليكه واقعاً آن را انجام نداده‌ايد، اين رفتار شما بسيار مشهود و بارز است.


فال دی

– فال روزانه در روز 30 تیر 1399 برای متولدین دی ماه

اين روزها براي شما روزهاي بسيار سختي است، بنابراين پيدا كردن يك روش مفيد براي ابراز كردن احساسهايتان امري حياتي است. در حاليكه واكنش سريع به عملكرد ديگران نشان ندادن ابتدا از شخصيت شما بعيد به نظر مي‌رسد، اما قبل از اينكه كاملاً تنش‌ها را فرو بنشاند شما را قادر مي‌سازد آنها را مديريت كنيد.


فال بهمن

– فال روزانه در روز 30 تیر 1399 برای متولدین بهمن ماه

فقط زماني كه شما از ناديده گرفته شدن احساسهايتان ناراحت مي‌شويد، توجه ديگران به سمت شما جلب مي‌شود. اما باز هم ممكن است كه شما به اندازه‌اي كه آرزو داشتيد احساس راحتي نكنيد. خوشبختانه شما قادر خواهيد بود به حد كافي خودتان را مطرح كنيد در حالي كه برخي از بخشهاي وجود خود را هنوز مخفي نگاه داشته‌ايد. مقاومت كردن در برابر رازهاي زندگيتان هنوز مي‌تواند منشأ اوليه آسايش خاطر شما باشد.


فال اسفند

– فال روزانه در روز 30 تیر 1399 برای متولدین اسفند ماه

ممكن است فردا شما نياز پيدا كنيد روز جديدي را آغاز كنيد و در مورد احساستان با يك نفر صحبت كنيد. اما امروز شما بايد توانايي اين را داشته باشيد كه احساسات خود را مخفي نگه داريد. تا جايي كه مي‌توانيد در خلوت خود به سر ببريد و از رويا پردازي‌هاي خود لذت ببريد؛ يا اينكه فيلم ببينيد و يا يك كتاب بخوانيد تا اينكه از فكر و خيال كردن زياد از حد دوري كنيد. اما به ياد داشته باشيد كه شما نمي‌توانيد براي مدت زمان طولاني رازهايتان را پيش خود نگه داريد.


به این فال امتیاز بدید

خیلی ضعیف/ضعیف/متوسط/خوب/عالی

میانگین 4.5 / 5. تعداد آرا : 63

هنوز کسی رای نداده...