خانه » فال روزانه 30 بهمن 1399

فال روزانه

فال روزانه 30 بهمن 1399

فال روزانه


4.5
(64)

فال روزانه آنلاین 30 بهمن 1399

فال فروردین

– فال روزانه در روز 30 بهمن 1399 برای متولدین فروردین ماه

امروز ممکن است حقيقت به شدت شما را اذيت کند، اما حقيقت چيزي است که بيشتر از هر چيز ديگري بايد تازه و آشکار شود. شما به طور کامل از چيزهايي که ازشان دوري مي‌کرديد آگاهي داريد. بايد خيلي حواستان را جمع کنيد! براي اينکه اکنون اگر آني و بدون فکر تصميم گيري کنيد صدمات جبران ناپذيري مي‌بينيد. خشم خود را بروز ندهيد، براي اينکه قبل از اينکه بفهميد چه قدمي بايد برداريد، صحبت کردن در مورد ناراحتي‌ها، فشار و بحران را قبل از موقع آشکار کند.


فال اردیبهشت

– فال روزانه در روز 30 بهمن 1399 برای متولدین اردیبهشت ماه

شما انقدر روي نقش خود در جامعه و يا فعاليت‌هاي کاري خود فوکوس کرده‌ايد که چشم اندازهاي بزرگتري را از دست داده‌ايد. الان زمان اين نيست که به جاي فکر کردن به زمان حال به فکر آينده بوده و ديدگاه‌هاي خود را تغيير دهيد. البته شما هنوز مجبوريد که با وظايف و مسئوليت‌هايتان روبرو شويد، اما مي‌توانيد به طور هم زمان با توجه کردن به روياها و آرزوهاي قديمي که به خاطر کارتان آنها را کنار گذاشته بوديد، اين کار را انجام دهيد.


فال خرداد

– فال روزانه در روز 30 بهمن 1399 برای متولدین خرداد ماه

شما مي‌خواهيد روي ابرها معلق بوده و به فک فرار کردن از دنياي مادي افتاده‌ايد. شايد نظر شما در مورد مدينه فاضله رفتن به جزاير جنوبي و يا شايد فقط افروختن آتش و خواندن داستان‌هاي و رمان‌هاي خوب باشد! شما هنوز در حال برنامه ريزي کردن براي نقشه‌هاي خود هستيد، ولي اتفاقات پيرامونتان بهتان يادآوري مي‌کند که مسئوليت‌هايي نيز داريد. نجات و رهايي زماني حاصل مي‌شود که به جاي دوري کردن از اين مسئوليت‌ها حتما آنها را انجام دهيد.


فال تیر

– فال روزانه در روز 30 بهمن 1399 برای متولدین تیر ماه

امروز باد تازه‌اي به زندگي تان مي‌وزد، که فراتر از هوشايري و آگاهي تان است. الان زمان مناسبي براي اجرا کردن ايده‌هايتان نيست، شما الان بايد آنها را به مراحل بالاتر برسانيد. اما شايد کمي دلتنگ چيزهاي باشيد که پشت سر گذاشته‌ايد. يادتان باشد اگر بفهميد که احساس کردن آينده چقدر مفيدتر است، ديگر دلتان براي گذشته تنگ نمي‌شود!


فال مرداد

– فال روزانه در روز 30 بهمن 1399 برای متولدین مرداد ماه

هم اکنون پيدا کردن راه‌هاي جديد براي ارتباط برقرار کردن با ديگران- چه از نظر شغلي و چه در زندگي شخصي- براي شما اهميت ويژه‌اي يافته است. اهيمت اين مساله همچنان به قوت خودش باقي است، اما شما کم کم نسبت به نوع ارتباط‌هايتان بي توجه شده‌ايد. با توجه به ورود خورشيد به هشتمين خانه تان، يعني خانه صميميت، بهتان پيشنهاد مي‌کنيم در حاليکه در جستجوي معناي عميق تري براي تمام کارهايي که قبلا انجام داده‌ايد هستيد، بر روي کارهايي که قبلا پايه ريزي کرده بوديد کار کنيد.


فال شهریور

– فال روزانه در روز 30 بهمن 1399 برای متولدین شهریور ماه

شما به خاطر کارهايي که پيش رويتان داريد زياد خوشبين نيستيد، اما اين دليل براي نگراني بهتان نمي‌دهد. شما خودتان را به دست سرنوشت سپرده و تسليم شده‌ايد! باوجود اينکه تغييراتي که در راهند اموري غير قابل اجتناب هستند، اما شما بالاخره مي‌توانيد تغييراتي در آنها بدهيد. اگر به جاي اينکه تلاش کنيد همه کارهايتان را يکباره انجام دهيد، در برنامه‌هايتان تغييراتي بدهيد خيلي راحت تر خواهيد بود.


فال مهر

– فال روزانه در روز 30 بهمن 1399 برای متولدین مهر ماه

امروز مادامي‌که ديدگاه و نگرش خود را از دست نداده باشيد روز خوبي براي شما از نظر خانواده و خويشاوندان خواهد بود. شما به تصميم آخرتان اطمينان داريد، اما بايد شور و اشتياقتان را به نهايت خود برسانيد. نسبت به نيازهاي خود لجوج و خودسر نباشيد، اگر محيطي ايجاد کنيد که ديگران هم بتوانند خواسته‌هايشان را بگويند، مي‌فهميد که چيزهاي بسيار متفاوتي در اين دنيا وجود دارد. اگر شما مشتاق باشيد که به حرف‌هاي دوستان‌تان گوش دهيد، آنها نيز چيزهاي خيلي زيادي راجع به زندگي بهتان مي‌آموزند.


فال آبان

– فال روزانه در روز 30 بهمن 1399 برای متولدین آبان ماه

شما امروز اگر احساسات‌تان را با واقعيت تطبيق ندهيد، زياد احساس خوبي نخواهيد داشت! شما اغلب فقط تا اندازه‌اي احساسات و علايقتان را مجزا مي‌کنيد که از ناراحتي و نارضايتي اجتناب کنيد. باوجود اين امروز آرزوهاي برآروده نشده تان سربرآورده‌اند و شما نمي‌توانيد آنها را زير قاليچه پنهان کنيد!! حتي اگر حقيقت طوري نيست که شما دلتان بخواهد، ولي آن را از خودتان پنهان نکنيد!


فال آذر

– فال روزانه در روز 30 بهمن 1399 برای متولدین آذر ماه

باوجود اينکه امروز احساسات شما تقريبا در معرض ديد هستند، شما نمي‌توانيد با راحتي آنها را به عملي قاطعانه تبديل کنيد. حس و حال شما خيلي سريع تغيير مي‌کند، هر فکري که در سرتان مي‌پرورانيد به وجود آورنده حرکت و جنبشي مي‌شود که با عمل قبلي شما سراسر متفاوت است. اگرچه شخصي شما را تحت فشار قرار مي‌دهد که سريع تر يک تصميم ثابت بگيريد، اما الان اصلا اين کار لازم نيست. دو روز صبر کنيد، اين بهتان کمک مي‌کند که امکان گرفتن عاقلانه ترين تصميمات را داشته باشيد.


فال دی

– فال روزانه در روز 30 بهمن 1399 برای متولدین دی ماه

اين روزها احساسات جديد در وجود شما غليان مي‌کنند و تبديل به آگاهي مي‌شوند، اما شما شايد قادر نباشيد احساسات خود را به کساني که اطراف‌تان هستند بشناسانيد. بحث در اين نيست که مي‌خواهيد اين مساله مثل راز سرپوشيده باقي بماند، بلکه موضوع فقط اين است که شما نمي‌توانيد لغات مناسبي براي بيان کردن احساسات‌تان و براي تاثير گذار بودن پيدا کنيد. تا جايي که مي‌توانيد اصلا هيچ قضاوتي نکنيد. هرقدر که به خودتان و ديگران کمتر سخت بگيريد، در هفته‌هايي که پيش رو داريد راحت تر خواهيد بود.


فال بهمن

– فال روزانه در روز 30 بهمن 1399 برای متولدین بهمن ماه

به تنهايي شناور شدن در درياي خروشان احساساتتان امروز کاري با صفا و خوش به نظر مي‌رسد، اما هر بار که شما احساس رضايت مي‌کنيد، يکدفعه افکار غير قابل پيش بيني از راه مي‌رسند و شما را از خيال واهي بيدار مي‌کنند. هرچه که روز جلو مي‌رود، شما آگاه مي‌شويد که حوادث واقعي در زندگي روزانه تان بر خيالات و روياها ارجحيت دارند. برگشتن به سوي زندگي واقعي براي شما کار راحتي نيست، اما اين کاري است که انجام دادنش واقعا لازم است.


فال اسفند

– فال روزانه در روز 30 بهمن 1399 برای متولدین اسفند ماه

امروز شما قادر هستيد نقس موثر خود را حفظ کرده و کارهاي سازنده‌اي که ديروز آغاز کرده بوديد را ادامه دهيد، اما اگر بخواهيد بيش از اندازه مسئوليت قبول کنيد و يا اگر بخواهيد به اميال خود ميدان دهيد، لزوما بايد به استعدادها و توانايي‌هاي خود توجه کنيد. امروز فکر کردن در مورد يک موضوع قبل از اينکه آن را با صداي بلند به زبان بياوريد امري حياتي است. خويشتن داري کار راحتي نيست، اما اگر کمي‌‌آرام تر نباشيد، واقعه‌اي غيرمنتظره شما را در نيمه راه متوقف خواهد کرد.


به این فال امتیاز بدید

خیلی ضعیف/ضعیف/متوسط/خوب/عالی

میانگین 4.5 / 5. تعداد آرا : 64

هنوز کسی رای نداده...