خانه » فال روزانه 30 آذر 1399

فال روزانه

فال روزانه 30 آذر 1399

فال روزانه


4.6
(62)

فال روزانه آنلاین 30 آذر 1399

فال فروردین

– فال روزانه در روز 30 آذر 1399 برای متولدین فروردین ماه

تظاهر کردن ديگر فايده‌اي ندارد!! شما نمي‌توانيد براي هميشه نشان دهيد که فرد خوش بيني هستيد. البته اين موضوع نبايد باعث نگراني تان شود. عجيب اينکه حتي احساس آسودگي و فراغ بال مي‌کنيد؛ چرا که به هيچ وجه مجبور نيستيد احساساتتان را از افراد ديگر مخفي کنيد. سهيم کردن ديگران در ترس‌ها و نگراني‌هايتان درهايي را به روي شما مي‌گشايد که به سمت گفتگوهاي زيادي در مورد موضوعات مهم سوق داده مي‌شويد. به جاي اينکه در برابر اين تغيير مقاومت کنيد، زندگي جديد خود را با آغوش باز بپذيريد.


فال اردیبهشت

– فال روزانه در روز 30 آذر 1399 برای متولدین اردیبهشت ماه

به خاطر تغييراتي که تازگي در زندگي تان ايجاد شده، طي اين چند هفته گذشته انتظارات شما از روابط دوستانه تان بيشتر شده است. خيلي خوب است که دوباره براي خود اهداف مهم تري را ايجاد کنيد، البته قبل از اينکه واقعيت‌ها اين کار را برايتان بکنند!! روياهاي کاذب و دورغين به شکست مي‌انجامد، پس تا موقعي که فرصت داريد، واقعيت‌ها و حقايق مربوط به خود را دوباره بررسي کنيد.


فال خرداد

– فال روزانه در روز 30 آذر 1399 برای متولدین خرداد ماه

امروز برايتان سخت است که ديگران را در احساسات خود سهيم کنيد؛ چرا که شما نمي‌دانيد چگونه بدون اينکه به کساني که دوستشان داريد لطمه‌اي بزنيد حقيقت را عنوان کنيد. سخنان شما بر موضوعات حساسي اشاره مي‌کنند و بنابراين اهميت خيلي زايدي دارند. و بالاخره شما قصد و نيت خوبي داريد، اما شايد نتوانيد آن را به خوبي اعمال کنيد. پس بهترين راه اين است که قبل از اينکه به طور بي اختيار و يکدفعه همه چيز را فاش کنيد، آرام آرام صحبت‌هاي خود را شروع کنيد تا بينيد ديگران نسبت به حرف‌هايتان چه واکنشي نشان مي‌دهند.


فال تیر

– فال روزانه در روز 30 آذر 1399 برای متولدین تیر ماه

شما هنوز به ايده‌آل‌هاي خود نرسيده‌ايد، ولي هنوز بايد صبر کنيد. خوشبختانه شما خيلي سرسخت بوده و الان لازم است که تا جايي که در توانتان است صبرکنيد! تا موقعي که شما با کار سخت و کافي خودتان را در بوته آزمايش قرار مي‌دهيد، خوب است که دمدمي ‌مزاج بودنتان را نشان دهيد. حتي اگر نتيجه‌اي که خواهانش بوديد را هنوز نديده‌ايد، در مسيري که پا گذاشته‌ايد باقي بمانيد.


فال مرداد

– فال روزانه در روز 30 آذر 1399 برای متولدین مرداد ماه

شما براي هفته‌هاي متمادي روي صحنه بوديد! ولي حالا زندگي شما کاملاً آماده ورود به مراحل بعدي است. شما پيش از اين احساس مي‌کرديد انرژي تان در حال کمتر شدن است، اما هنوز هم مباحثي که مربوط به ابراز کردن احساسات مي‌شود فوق العاده قدرتمند هستند. به جاي اينکه در جستجوي راه‌هاي جديدي براي نشان دادن خودتان و حرف زدن باشيد، تجربيات به يادماندني خود را مطرح کنيد. دوباره بازگو کردن داستان‌هايي که مربوط به حوادث گذشته هستند بهتان کمک مي‌کند تا احساسات‌تان را در مورد اتفاقات جديد بيان کنيد.


فال شهریور

– فال روزانه در روز 30 آذر 1399 برای متولدین شهریور ماه

شما خيلي تلاش مي‌کنيد که دامنه اطلاعات کامل و خوبي داشته باشيد، اما مثل اينکه به خاطر شخصي که در زمينه گزارش دادن حقايق خيلي مورد اطمينان نبوده است دچار سوءتفاهم شده‌ايد. هم اکنون افراد ديگر شايد حتي متوجه هم نشوند که بخش خيلي مهمي ‌از حوادث روي داده را از دست داده‌اند، اما شما مانع آنها نشويد و بگذرانيد فرجام و نتيجه غلطي که دلشان مي‌خواهد را در ذهنشان ترسيم کنند. فقط به افراد ديگر تکيه نکنيد که حقيقت را بهتان بگويند، شما تنها کسي هستيد که مي‌توانيد به طور کامل حقيقت را به خودتان بگوييد!


فال مهر

– فال روزانه در روز 30 آذر 1399 برای متولدین مهر ماه

شايد شما واقعا فکر مي‌کرديد اين چند روز تعطيلي بايد چيز کاملاً متفاوتي باشد. شايد هم نسبت به تعطيلات محدودتر فکر مي‌کرديد بايد متفاوت باشد. اما شما مي‌خواستيد که دوباره سنت‌هاي قديمي ‌را زنده کرده و حيات تازه‌اي بهشان بدهيد و تا حدودي هم به اين خواسته خود رسيده‌ايد تا جايي که به ريشه و اصالت خود نزديک‌تر شده‌ايد. به خاطر فرصت‌هايي که از دست داده‌ايد اعصاب خود را خرد نکنيد، هيچ زماني مثل همين لحظه براي شروع کردن مناسب نيست. پس مراسم جادويي خود را برگزار کرده و افراد خاصي را نيز در آن سهيم کنيد.


فال آبان

– فال روزانه در روز 30 آذر 1399 برای متولدین آبان ماه

در ماه گذشته نگراني‌هاي مالي شما بيشتر شده بودند، تا جايي که شما آرزو مي‌کرديد درآمد ثابتي داشته باشيد. باوجود اين در حال حاظر شما خيلي مطئن نيستيد و هنوز هم ناراحتي‌هايي وجود دارد. به خاطر اصلاح کردن ديدگاه‌هايتان در مورد جهان واقع از رسيدگي به اهداف خود صرف نظر کنيد. اگر مجبور شديد برنامه‌هايتان را نيز معوق بگذاريد و خيلي بلندپروازي نکنيد، وگرنه زندگي تان دچار عدم تعادل خواهد شد.


فال آذر

– فال روزانه در روز 30 آذر 1399 برای متولدین آذر ماه

مثل اينکه جشن و مهماني تمام شده است!! اما در آخرين روزي که خورشيد در نشانه شما حضور دارد مي‌توانيد موج شديدي از انرژي را در خود احساس کنيد. شما وقتي مي‌بينيد که چگونه به موضوعي که ابتدا زياد برايتان مهم نبوده علاقه مند شده‌ايد خودتان هم شگفت زده خواهيد شد! اما همان طوري که روياها و خيالات رشد پيدا کرده و بزرگ مي‌شوند، گرفتاري‌ها نيز شروع مي‌شوند. حالا شما بايد به طور کامل با لزوم و اهميت فکر کردن دوباره به کل زندگي خود مواجه شويد. برايتان خوب است که روي روياهاي خود دوباره سرمايه گذاري کرده و بهترين کارهايي که در توانتان است را انجام دهيد تا آنها را زنده کنيد.


فال دی

– فال روزانه در روز 30 آذر 1399 برای متولدین دی ماه

براي شما خيلي اهميت دارد که تا فردا که خورشيد وارد نشانه تان مي‌شود تمام کارهاي ناتمام مربوط به اداره و يا خانه را تمام کنيد. متاسفانه هم اکنون تمام نکات مبهم تبديل به کشمکش و مجادله مي‌شوند. ساده سازي کارها تبديل به امري کاملاً پيچيده شده است. باهمه اين احوال وارد شدن به ماه تولد شما بهتان توانايي مي‌دهد فرصتهاي جديدي براي خود خلق کنيد.


فال بهمن

– فال روزانه در روز 30 آذر 1399 برای متولدین بهمن ماه

اين وقت سال براي بيشتر مردم زمان معاشرت‌هاي اجتماعي است، اما اين موضوع در مورد شما به حداکثر خود رسيده است. باوجود خورشيد و بهرام که در يازدهمين خانه شما، يعني خانه دوستان، حضور به هم مي‌رسانند، شما سعي مي‌کنيد قبل از اينکه زمان بهره برداري از انرژي تان فرا برسد، فعاليت‌تان را در حوزه مربوط به خود کمي‌ بيشتر کنيد. شما در حال رسيدن به نقطه عطفي هستيد که خودتان به تنهايي از اين موقعيت سود فراوان خواهيد برد، پس لزومي‌ ندارد در برابر تغييراتي که در پيش است مقاومت کنيد.


فال اسفند

– فال روزانه در روز 30 آذر 1399 برای متولدین اسفند ماه

اگر از رقابت‌هاي بي رحمانه خسته شده‌ايد، الان مي‌توانيد خودتان را براي يک مرخصي از محل کارتان آماده کنيد. اين مرخصي مي‌تواند به اندازه يک روز کوتاه باشد، ولي مي‌تواند احساسات عميق شما را نسبت به آنچه که از زندگي مي‌خواهيد بيدار کند. اگر نتوانستيد هر تغيير مهمي ‌که دلتان خواست ايجاد کنيد ناراحت و مايوس نشويد. هم اکنون نزديک‌تر کردن روياهايتان به واقعيت شايد بهترين استراژي‌اي باشد که مي‌توانيد داشته باشيد.


به این فال امتیاز بدید

خیلی ضعیف/ضعیف/متوسط/خوب/عالی

میانگین 4.6 / 5. تعداد آرا : 62

هنوز کسی رای نداده...