خانه » فال روزانه 3 مرداد 1399

فال روزانه

فال روزانه 3 مرداد 1399

فال روزانه


4.6
(62)

فال روزانه آنلاین 3 مرداد 1399

فال فروردین

– فال روزانه در روز 3 مرداد 1399 برای متولدین فروردین ماه

شما امروز تصوير روشني از خواسته‌هاي خود داريد ولي با وجود اينكه ماه در نشانه شما قرار مي‌گيرد، الزاماً كار درستي نيست كه آرزوهاي خود را به زبان بياوريد. مشكل اصلي اين است كه يكي از اطرافيانتان در حالي كه حتي در بهترين شرايط با شما خوب همكاري نمي‌كند، در خوشي‌هايتان هم شركت نمي‌كند. بعضي از روزها بهتر است كه احساسهايتان را مخفي نگه داريد.


فال اردیبهشت

– فال روزانه در روز 3 مرداد 1399 برای متولدین اردیبهشت ماه

امروز شما مجبور نيستيد حرف بزنيد، براي اينكه حتي اگر خود شما فكر كنيد كه احساسات خود را مخفي و به صورت يك راز پيش خود نگه داشته‌ايد، ولي يك فرد بخصوص از قبل از احساسات شما باخبر است. راههاي زيادي براي برون گرا شدن وجود دارد و با وجود اينكه ارتباط برقرار كردن از راه صحبت يك امر بديهي است، اما كافي نيست. كمي مهرباني كردن با افرادي كه دوستشان داريد پيامهاي شما را واضح‌تر و رساتر به آنها مي‌رساند.


فال خرداد

– فال روزانه در روز 3 مرداد 1399 برای متولدین خرداد ماه

شور و اشتياق شديد شما مي‌تواند در روابطتان با يكي همكاران يا با نامزدتان باعث بروز اختلاف بشود. اما زياد صحبت كردن در اين مورد فقط تأثير منفي مي‌گذارد، مگر اينكه شما در جستجوي حقيقت و راستي باشيد. مردم از اين اخلاق شما كه خيلي راحت حرف مي‌زنيد و خيلي راحت هم قول مي‌دهيد خسته شده‌اند. فراموش نكنيد كه نبايد در مورد يك كار صحبت كنيد بلكه فقط بايد آن را انجام دهيد.


فال تیر

– فال روزانه در روز 3 مرداد 1399 برای متولدین تیر ماه

اگر شما خيلي نگران دوستتان هستيد نبايد طوري رفتار كنيد كه او اين موضوع را بفهمد. عجيب اينكه گاهي اوقات شما به راحتي در مورد احساسهايتان صحبت مي‌كنيد و ديگران فكر مي‌كنند كه شما تا به حال هيچ وقت آنقدر صادق نبوده‌ايد. اما امروز نبايد اين كار را بكنيد، چون مي‌تواند برايتان مشكل ساز بشود.


فال مرداد

– فال روزانه در روز 3 مرداد 1399 برای متولدین مرداد ماه

امروز اگر شما بتوانيد تصوير خيلي زيبايي از عشق و دوست داشتن براي خودتان ترسيم كنيد، مطمئناً خيلي موفق خواهيد بود، ولي اين تمام داستان نيست. ونوس عاشق امروز در نشانه شماست و به شما گرما و عشق ارزاني مي‌دارد، اما پلوتو ممكن است برايتان مانع تراشي كند. بنابراين شما نبايد در اظهار عشق چرب زباني كنيد؛ گفتن حقيقت برقراري رابطه‌تان را خيلي راحت‌تر مي‌كند.


فال شهریور

– فال روزانه در روز 3 مرداد 1399 برای متولدین شهریور ماه

دقت در مسائل اجتماعي امروز ارزش حياتي دارد، براي اينكه شما واقعاً درحال كند و كاو كردن و جستجوي حقيقت هستيد. اما شما نياز داريد كه از افراد ديگري هم كمك بگيريد، براي اينكه بايد با يك مشاور و روان‌شناس در اين باره حرف بزنيد و اين موضوع شما را از فردي كه دوست داريد دور نخواهد كرد.


فال مهر

– فال روزانه در روز 3 مرداد 1399 برای متولدین مهر ماه

فكر نكنيد كه شما قادر به فهميدن عكس‌العمل ديگران هستيد. به جاي اينكه كلماتتان را سبك و سنگين كنيد آنها را به زبان بياوريد، اما طوري صحبت كنيد كه مهرباني و انعطاف پذيريتان را به ديگران نشان دهيد. آنها براي شنيدن حرفهاي شما بيش از اندازه از خودشان شور و شوق نشان مي‌دهند، اما اگر بفهمند كه شما با آنها مخالفيد به حرفهايتان اهميتي نمي‌دهند.


فال آبان

– فال روزانه در روز 3 مرداد 1399 برای متولدین آبان ماه

امروز شما طرز فكر خود را عوض كرده‌ايد و براي همين كارهاي شما نسبت به ديگران متفاوت‌تر است، شما همچنين قوانيني كه ديگران آنها در زندگيشان به صورت پايه و الگو قرار داده‌اند را اصلاح مي‌كنيد. متأسفانه امروز اين طرز فكر شما باعث شادي و خوشبختي شما نمي‌شود، براي اينكه ونوس زيبا امروز ترجيح مي‌دهد كه بي طرف بماند و پلوتو هم تشويقتان مي‌كند كه بعضي از چيزها را پنهان نگه داريد.


فال آذر

– فال روزانه در روز 3 مرداد 1399 برای متولدین آذر ماه

امروز شما مي‌ترسيد كه سفره دل خود را باز كنيد، براي اينكه ممكن است يكي از دوستي‌هاي قبلي‌تان را به ياد بياوريد كه اين موضوع ناراحتتان مي‌كند. اما خيلي هم سعي نكنيدكه آسيب پذيريتان را پوشيده نگه داريد. صحبت كردن در مورد اين موضوع اگر چه يادآور خاطرات قديمي و ناراحت‌كننده است ولي شما را آرام مي‌كند. پس به يكي از دوستانتان كه خيلي بهش اطمينان داريد بگوييد كه دقيقاً چه احساسي داريد.


فال دی

– فال روزانه در روز 3 مرداد 1399 برای متولدین دی ماه

امرو دوستان شما خيلي دور و برتان مي‌چرخند، اما آنها نمي‌خواهند به خودشان هم بد بگذرد. متأسفانه اين عمل آنها برخلاف ميل شما است و اگر شما توانستيد مكالمه را به موضوعات مورد‌ علاقه خودتان بكشانيد نبايد ميدان را خالي كنيد. در عين حال كه نسبت به ديگران حساس هستيد پس بايد با آنها كاملاً صادق باشيد.


فال بهمن

– فال روزانه در روز 3 مرداد 1399 برای متولدین بهمن ماه

شما اين روزها اعتماد به نفس زيادي پيدا كرده‌ايد و اين موضوع همان قدر كه مي‌تواند خوب باشد مي‌تواند برايتان مشكل‌ساز نيز باشد. طبيعتاً يكي از بزرگترين تواناييهاي شما اين است كه مي‌توانيد قبل از دست به عمل زدن تا رسيدن به موقعيت درست صبر كنيد. باوجود اينكه صبركردن و تأمل مي تواند جلوي بعضي از كارهاي اشتباه را بگيرد، همچنين مي‌تواند باعث شود شما بعضي از فرصتهاي خيلي خوب را از دست بدهيد. ولي امروز اينگونه نيست. شما وسوسه شده‌ايد كه كاري جديد را شروع كنيد و خيلي سريع آن را تمام كنيد. فرامش نكنيد كه احتياط  داشتن شرط عقل است.


فال اسفند

– فال روزانه در روز 3 مرداد 1399 برای متولدین اسفند ماه

شما اصلاً قصد نداريد كه احساسات خود را تغيير دهيد، اما كاملاً نسبت به حرفهايي كه مي‌زنيد و نسبت به عواطفي كه داريد آگاهي داريد. درضمن براي شما راحت‌تر است كه به جاي صحبت كردن در مورد عملكردهايتان و يا نوشتن آنها، با اعمالتان آنها را نشان دهيد. فراموش نكنيد شما مسئول عكس‌العمل ديگران در برابر حرفهايتان نيستيد. شما فقط بايد همه حرفهايتان را بزنيد و بعد همه چيز را به خدا بسپاريد.


به این فال امتیاز بدید

خیلی ضعیف/ضعیف/متوسط/خوب/عالی

میانگین 4.6 / 5. تعداد آرا : 62

هنوز کسی رای نداده...