خانه » فال روزانه 3 دی 1399

فال روزانه

فال روزانه 3 دی 1399

فال روزانه


4.5
(64)

فال روزانه آنلاین 3 دی 1399

فال فروردین

– فال روزانه در روز 3 دی 1399 برای متولدین فروردین ماه

مرز ميان دوستي و يك رمان عاشقانه مي‌تواند كمي ‌حساس باشد. حتي اگر شما در جستجوي چيز ديگري نباشيد، مي‌توانيد از اينكه احساسات تان را در اولويت قرار مي‌دهيد سود ببريد. اما به اين معني نيست كه كار خاصي انجام دهيد يا سعي كنيد تا عشق را بدست آوريد.  اين درس درباره اين است كه به خودتان اجازه دهيد تمام خواسته‌هاي قلبي‌تان را تجربه كنيد بدون اينكه بخواهيد ديگران باعث بروز شادي در شما شود.


فال اردیبهشت

– فال روزانه در روز 3 دی 1399 برای متولدین اردیبهشت ماه

ممكن است شما وسوسه شويد كه از يك درگيري شديد با يك دوست يا شريك صرف نظر كنيد فقط به خاطر اينكه به طور ذاتي مي‌دانيد كه تعاملات اخير شما به مسير درستي منتهي نمي‌شود. اما به اين معني نيست كه روابط شما ناپايدار است؛ آن به اين اشاره مي‌كند كه در خارج از حد و حدود خود رفتار مي‌كنيد. اما بايد راهي پيدا كنيد تا ناراحتي‌هاي اخير شما را حل كرده و باعث شود شما سركار خود برگرديد.


فال خرداد

– فال روزانه در روز 3 دی 1399 برای متولدین خرداد ماه

شما ممكن است ايده كاملا خاصي درباره آن كاري كه بايد بكنيد داشته باشيد،‌ اما نبود اعتماد به نفس درشما ممكن است امروز به كارتان آيد چرا كه مي‌تواند باعث شود كه ايده‌هايتان را با كسي ديگر تقسيم نكنيد. قسمتي از مشكل شما اين است كه مي‌ترسيد نتوانيد افكارتان را تماما بعمل درآوريد. زماني را صرف اين كنيد كه بينديشيد چه مي‌خواهيد بگوييد،  قبل از اينكه نيات خود را بروز دهيد. در وهله اول به نقشه اصلي خود بچسبيد،‌ و بعد قادر خواهيد بود كه مكالمه را به هر جايي كه مايل بوديد هدايت كنيد.


فال تیر

– فال روزانه در روز 3 دی 1399 برای متولدین تیر ماه

ممكن است احساس كنيد كه اين روزها ازحد و حدود خود تجاوز كرده‌ايد و الان بايد معذرت خواهي كنيد وعقب نشيني كنيد. اما حتي اگر بگوييد متاسف هستيد باز هم لازم است كه روي رفتار و كردار خود تجديد نظر كنيد و اين سستي را تلافي كنيد. شما احتمالا آنطور كه فكر مي‌كنيد خارج ازحدود خود رفتار نكرده‌ايد و به هيچ وجه نيازي نيست كه درباره آن چيزي بگوييد. امابراي آسيب پذيري خود چاره‌اي بينديشيد وسعي كنيد آن را اصلاح كرده و خود را تقويت كنيد تا براي كسي كه دوستش داريد تعلقات عاطفي ايجاد كنيد.


فال مرداد

– فال روزانه در روز 3 دی 1399 برای متولدین مرداد ماه

شما ممكن است امروز در رابطه با كسي كه شما را به درستي نشناخته و قضاوت نادرستي كرده، عصباني شده باشيد. نااميدي شما بيشترخواهد شد چرا كه به نظر مي‌رسد جدايي بين شما بيشتر شود، اما به ياد داشته باشيد كه اوضاع بدتر از اين است كه به نظر مي‌رسد. به ياد داشته باشيد يك فرصت جديد مي‌تواند يك مشكل را حل كند و مي‌تواند به موقعيت كمك كند. قدم اول را برداريد و صحبت را آغاز كنيد.


فال شهریور

– فال روزانه در روز 3 دی 1399 برای متولدین شهریور ماه

شما ممكن است احساس كنيد كه مستحق پاداش اضافي در محل كار نيستيد،‌ اما كاملا برعكس است اگر شما امروز نخواهيد كه از اين پاداش استفاده كنيد ضرر خواهيد كرد. شما به سختي كار كرده‌ايد، اما الان زمان اين نيست كه اين تصور را دررابطه با پرداخت اضافي براي تعطيلات نپذيريد. اين سرخوردگي خود را تمام كنيد، آستين‌هايتان را بالا بزنيد و به كاري برگرديد كه در دست انجام داشتيد.


فال مهر

– فال روزانه در روز 3 دی 1399 برای متولدین مهر ماه

سياره حاكم شما امروز ونوس به مرزهاي سياره كارن وارد مي‌شود و شما را ازاين آگاه مي‌كند كه چرا نمي‌توانيد همه چيز را با هم در اختيار داشته باشيد. اما اين اوضاع ممكن است تحميلي باشد، ‌چرا كه ترس شما از آسيب پذيري و مواجهه با خطرات باعث مي‌شود كه نتوانيد در خيلي كارها از جمله عشق موفق باشيد. رفتار دليرانه بهترين واكنش ما نيست، بلكه ظرافت و زيركي سياستمدارانه بيشترين تاثير نسبت به زور و فشار خواهد داشت.


فال آبان

– فال روزانه در روز 3 دی 1399 برای متولدین آبان ماه

اگرچه ممكن است شما بسيار مايل باشيد كه عشقي زودگذر را تجربه كنيد، به خاطر اين كه مي‌دانيد لذت‌هاي شيرين مي‌توانند براي روزهايي كه احساسات تيره و تاري كه مي‌دانيد طي روزهاي آينده خواهيد داشت، ذخيره شوند. اما امروز ممكن است  گيج شويد و قادر نباشيد كه فراتر از عادت‌هاي منفي هميشگي قدم برداريد. اما نگران نباشيد؛ ابرها كنار خواهند رفت و آسمان صاف خواهد شد و شما احساس شادكامي‌ بيشتري خواهيد كرد قبل از اينكه حتي بدانيد چه اتفاقي افتاده است.


فال آذر

– فال روزانه در روز 3 دی 1399 برای متولدین آذر ماه

شما وسوسه شده‌ايد كه يك رابطه واقعي را كه كه در حال ايجاد شدن است را شفافيت ببخشيد. شما فكر مي‌كنيد كه تمركز روي يك مشكل مي‌تواند فقط آن را بدتر كند. متاسفانه، جلوگيري از ابراز احساسات تان مي‌تواند روابط تان را صدمه بزند، پس با حقيقت روبرو شويد و احساسات خود را بيان كنيد، حتي اگر در اين راه بعضي ناراحتي‌ها هم بوجود بيايد. آرام باشيد و كارهاي شادي بخش بكنيد. اگرشما كارتان را امروزانجام دهيد،‌ فردا احساس بهتري خواهيد داشت.


فال دی

– فال روزانه در روز 3 دی 1399 برای متولدین دی ماه

اگرچه امروز به مشتاقي روزهاي قبل نيستيد، اما فرصتي پيش مي‌آيد كه همه چيز به روال هميشگي خود برگردد. اكنون، حداقل،‌ مي‌توانيد احساس كنيد كه تغييري از گوشه و كنار دارد بوجود مي‌آيد. به جاي اينكه بايستيد و ببينيد كه بعدا چه اتفاقي مي‌افتد،‌  شروع كنيد و برنامه‌اي بريزيد كه ببينيد در آينده چه كار مي‌خواهيد بكنيد.


فال بهمن

– فال روزانه در روز 3 دی 1399 برای متولدین بهمن ماه

اتصال پيچيده ونوس- كارن امروز در نشان شما ديده مي‌شود، و بيانگر اين است كه هنوز فرصت اين نيست كه از احساسات شديد خود كه براي رهايي و آسودگي شما مي‌آيند دست بكشيد. شما مي‌توانيد با يك برخورد بچگانه با موقعيت‌هاي دشواري كه براي بزرگترها بوجود مي‌آيد قضيه را فيصله دهيد و اين مي‌تواند همه كساني را كه درگير هستند خلع سلاح كند. فقط سعي نكنيد كار خارق العاده‌اي انجام دهيد. ممكن است براي كمي ‌پيشرفت راه طولاني وجود داشته باشد!


فال اسفند

– فال روزانه در روز 3 دی 1399 برای متولدین اسفند ماه

زندگي شما هميشه با تخيلات بسيار همراه است واين مي‌تواند باعث شود تلاش كنيد تا آنها را تحقق بخشيد يا اينكه در روياهايتان غرق شويد.اما اكنون  تبديل رويا و تصور به واقعيت مي‌تواند با مشكلات بسيار همراه باشد چرا كه شما همواره از اين مي‌ترسيد كه اهدافي كه براي رسيدن به موفقيت داشتيد به سرانجام نرسند. اينكه از خود بپرسيد كه چه مي‌خواهيد شروع خوبي است، اما مهمتر اين است كه زمان را از دست ندهيد و با شجاعت پيش برويد.


به این فال امتیاز بدید

خیلی ضعیف/ضعیف/متوسط/خوب/عالی

میانگین 4.5 / 5. تعداد آرا : 64

هنوز کسی رای نداده...