خانه » فال روزانه 3 اسفند 1398

فال روزانه

فال روزانه 3 اسفند 1398

فال روزانه


0
(0)

فال روزانه آنلاین 3 اسفند 1398

فال فروردین

– فال روزانه در روز 3 اسفند 1398 برای متولدین فروردین ماه

امروز موج خروشاني از انرژي فيزيکي را دريافت مي‌کنيد که خودتان هم شگفت زده مي‌شويد، اما هم اکنون شما در تلاش هستيد که يک ايده جديد را متوقف کنيد، به خصوص اگر پيش از اين احساس عدم امنيت داشتيد. چيزي بهتان مي‌گويد که بايد تغييراتي در برنامه‌هاي منطقي تان بدهيد تا سبب ايجاد حرکتي شويد و اين اصلا ريسک بدي به نظر نمي‌آيد. امروز به نداي درونتان اطمينان کنيد. اگر افکارتان ارزشمند باشد، پس تا چند روز صحيح و معتبر هستند.


فال اردیبهشت

– فال روزانه در روز 3 اسفند 1398 برای متولدین اردیبهشت ماه

امروز شما کمي ‌ازخودراضي شده ايد، براي اينکه شما چيزي را مي‌دانيد که ديگران سعي در فهميدن آن دارند. اطرافينتان دور و بر شما مي‌چرخند و تلاش مي‌کنند که همه چيز را به خوبي و خوشي تمام کنند! اما شما مي‌دانيد که آنها وقت کافي ندارند. اگر آنها فقط کمي ‌منتظر نگه داشته شوند، ناگهان عطارد ظاهر شده و کار بهتري انجام داده و بهشان کمک مي‌کند عاقلانه تر و حتي راحت تر کار کنند. افراد ديگر شخصيت خودشان را به شما نشان نمي‌دهند، اما شما در حين کار مي‌توانيد آن را ببينيد!


فال خرداد

– فال روزانه در روز 3 اسفند 1398 برای متولدین خرداد ماه

امروز شما بيشتر از اينكه به فكر شاد بودن باشيد بيشتر نگران اين هستيد كه چگونه مي‌توانيد با كارداني خود و توانايي‌هايتان ديگران را تحت تاثير قرار دهيد. لازم است شما چيزهايي كه بهشان علاقه داريد را بشناسيد، چرا كه كارهايتان را به خوبي انجام داده‌ايد. اما شما حتي اگر كاملاً توانمند و زيبا باشيد و مورد علاقه ديگران هم باشيد، باز هم احساس رضايت كامل نمي‌كنيد. شما بايد فراتر از ظاهر خود و ديگران را ببينيد تا بتوانيد بفهميد كه واقعاً چه اتفاقي افتاده است.


فال تیر

– فال روزانه در روز 3 اسفند 1398 برای متولدین تیر ماه

چيزهايي که موجب ايجاد يک دوستي ساده بين شما و يک نفر ديگر شده است، مي‌تواند تبديل به مجموعه پيچيده اي از احساسات شود. خوشبتانه شما حس مي‌کنيد از طرف يک دوست صميمي ‌حمايت مي‌شويد. به ياد داشته باشيد امروز حرف زدن کليد موفقيتتان است! شما امروز با مجموعه اي از تضادها روبرو هستيد، حرفهايي که مي‌زنيد مهم تر از کاري است که انجام مي‌دهيد.


فال مرداد

– فال روزانه در روز 3 اسفند 1398 برای متولدین مرداد ماه

شما امروز فکر مي‌کنيد که ديگران شما را به سمت مسيري هل مي‌دهند که خودتان انتخابش نکرده ايد، اما مقاومت کردن در برابر تلاش‌هاي آنها مي‌تواند سبب ايجاد مشکل ديگري شود. باوجود اين شما نمي‌توانيد به خاطر به حداقل رساندن مشکلات با هر کسي موافقت کنيد، حتي اگر خودتان هم مشکلاتي را ايجاد کنيد ولي مي‌خواهيد جايگاه خود را داشته باشيد. امروز به جزئيات بي اهميت هم توجه کنيد؛ چسبيدن به مفاهيم کلي شايد به نظر خوب باشد، اما موقعيت شما را تضعيف مي‌کند.


فال شهریور

– فال روزانه در روز 3 اسفند 1398 برای متولدین شهریور ماه

شما امروز فكر مي‌كنيد كه مي‌توانيد به سرعت تمام كارهايتان را انجام داده و بعد هم مي‌توانيد استراحت كنيد. ولي متأسفانه شما نمي‌توانيد دقيقاً حدس بزنيد كه انجام دادن تمام كارهايتان چقدر زمان مي‌برد. بايد مطمئن شويد كه به اندازه كافي وقت داريد؛ چرا كه اگر كارهايتان را ناتمام رها كنيد و بعد بفهميد كه كارهاي زيادي براي انجام دادن داريد اصلاً نمي‌توانيد از روزتان لذت ببريد.


فال مهر

– فال روزانه در روز 3 اسفند 1398 برای متولدین مهر ماه

امروز پافشاري كردن روي اعتقاداتان، چه در محل كار، خانه و يا اجتماع كه باشد باعث بالا رفتن قدرت شما مي‌شود. روش خاص شما براي نگاه كردن به جهان مي‌تواند براي ديگران هم الهام بخش باشد، بنابراين وقتي در مورد نگرش خود نسبت به آينده صحبت مي‌كنيد، هيچ حقيقتي را مخفي نكنيد. با فكر كردن به نگراني‌ها و آرزوهاي بيهوده و به دردنخور وقتتان را تلف نكنيد. در عوض فقط لحظه حال را درك كرده و رهبري تمام كساني كه مي‌خواهند از شما پيروي كنند را برعهده بگيريد.


فال آبان

– فال روزانه در روز 3 اسفند 1398 برای متولدین آبان ماه

دور و بر شما را دوستان و همكاراني احاطه كرده اند كه مي‌توانند جوي مطبوع و مناسب را برايتان فراهم آورند. امروز روياهاي شما كاملاً واضح و روشن هستند و شما مي‌توانيد با افراد هم فكر خود آنها را درميان بگذاريد. يك مهماني مي‌تواند مكان كاملاً مناسبي براي يافتن صميميتي كه خواهانش هستيد باشد، اما شما اكنون مي‌توانيد به يك شام كوچك بيرون از منزل هم اكتفا كنيد.


فال آذر

– فال روزانه در روز 3 اسفند 1398 برای متولدین آذر ماه

شما امروز از مطرح كردن نيازها و افشا كردن دردلهايتان با يك دوست و يا همكار خيلي صميمي‌خجالت نمي‌كشيد. شما مي‌توانيد كاملاً رك حرفهايتان را بزنيد و اين موضوع اطرافيانتان را شگفت زده خواهد كرد، اما وقتي با لحن صميمي ‌و خودماني با آنها صحبت مي‌كنيد آنها نيز با كمال ميل به حرفهاي شما گوش مي‌دهند. اطلاع پيدا كردن از مرزهايي كه ديگران براي خود تعيين كرده اند امروز به راحتي حاصل نمي‌شود، ولي لازم است كه حتماً اين كار را بكنيد.


فال دی

– فال روزانه در روز 3 اسفند 1398 برای متولدین دی ماه

متوقف كردن برنامه‌هاي پرمشغله تان هم اكنون ايده اي مناسب است، براي اينكه شايد شما نتوانيد به همه آنها برسيد. تا موقعي كه برنامه‌هاي جاه طلبانه داشته باشيد فقط اعصاب خود را خراب تر خواهيد كرد. پس زماني را در آرامش و سكوت مطلق سپري كنيد تا از دست سردردهايتان راحت شويد. با وجود اينكه ماه در سومين خانه شما قرار دارد بهتر است به جاي هدر دادن انرژي خود آن را ذخيره كنيد.


فال بهمن

– فال روزانه در روز 3 اسفند 1398 برای متولدین بهمن ماه

شما براي تمام کردن يک پروژه که بارها و بارها آن را به تاخير انداخته بوديد، تحت فشار قرار گفته ايد. امروز همه بهانه‌هايتان تمام شده است!! ولي اين دليل نمي‌شويد که بپريد و اين کار را انجام دهيد! گاهي اوقات طفره رفتن از يک کار به خاطر اهداف ديگر صورت مي‌گيرد. اما حالا اينگونه نيست؛ شما فقط دلتان مي‌خواهد يک بار ديگر اين پروژه را از برنامه کاريتان حذف کنيد!


فال اسفند

– فال روزانه در روز 3 اسفند 1398 برای متولدین اسفند ماه

شما امروز فكر مي‌كنيد كه مي‌توانيد به سرعت تمام كارهايتان را انجام داده و بعد هم مي‌توانيد استراحت كنيد. ولي متأسفانه شما نمي‌توانيد دقيقاً حدس بزنيد كه انجام دادن تمام كارهايتان چقدر زمان مي‌برد. بايد مطمئن شويد كه به اندازه كافي وقت داريد؛ چرا كه اگر كارهايتان را ناتمام رها كنيد و بعد بفهميد كه كارهاي زيادي براي انجام دادن داريد اصلاً نمي‌توانيد از روزتان لذت ببريد.


به این فال امتیاز بدید

خیلی ضعیف/ضعیف/متوسط/خوب/عالی

میانگین 0 / 5. تعداد آرا : 0

هنوز کسی رای نداده...