خانه » فال روزانه 3 آبان 1399

فال روزانه

فال روزانه 3 آبان 1399

فال روزانه


4.5
(63)

فال روزانه آنلاین 3 آبان 1399

فال فروردین

– فال روزانه در روز 3 آبان 1399 برای متولدین فروردین ماه

عطارد سياره بخت شما امروز در هشتمين خانه تان يعني خانه دوستي و صميميت به طور پي در پي مورد حمله پلوتو سلطه جو قرار مي‌گيرد و شما هم به خاطر نگرش‌ها و نظرات افرادي که بهتان نزديکند خوشحال نيستيد. اما حالا که استقلال و آزادي داريد اين اتفاق برايتان دردسرساز است. به جاي اينكه باعث بي نظمي‌و بي ثباتي در محيط اطرافتان بشويد، بدون اينکه از افراد ديگر خجالت بکشيد، به شکست خود اعتراف کنيد. مدتي صبر کنيد تا اوضاع بر وفق مراد شما شود!


فال اردیبهشت

– فال روزانه در روز 3 آبان 1399 برای متولدین اردیبهشت ماه

يک فرد آشنا يا يک همکار شايد امروز ازتان چيزي بخواهد که شما از انجام دادنش امتناع کنيد. خوشبختانه شما قدرت استقامت و پايداري فوق العاده‌اي داريد و از خصلت لجبازي خود در اين مشکل اخير مي‌توانيد سود ببريد! پافشاري کردن بر روي عقيده خود خوب است، اما بايد بدانيد که چه وقت‌هايي بايد با ديگران وارد مذاکره و گفتگو بشويد.


فال خرداد

– فال روزانه در روز 3 آبان 1399 برای متولدین خرداد ماه

محدود کردن ميزان فعاليت‌هايتان امروز کار عاقلانه‌اي است، براي اينکه خيلي مهم است که قبل از اينکه به گردش و تفريح برويد، کارهاي قبلي تان را تمام کنيد. شايد امروز نه گفتن واجب ترين کاري باشد که بايد انجام دهيد، چراکه اين کار ساده وقت اضافي اي که بهش نياز داريد را بهتان مي‌دهد. تا جايي که مي‌توانيد تمرکز داشته باشيد، چراکه حضور شما در زمان حال جهاني متفاوت را برايتان به ارمغان مي‌آورد.


فال تیر

– فال روزانه در روز 3 آبان 1399 برای متولدین تیر ماه

شما تا موقعي که زياد با ديگران صميمي‌ نشويد خيلي راحت مي‌توانيد با آنها تفريح کنيد. ماه سرد برج ميزان دور ونوس دوست داشتني مي‌چرخد و تا نيمه خورشيد نيز مي‌چرخد و سردرگمي‌هاي اجتماعي را ايجاد مي‌کند. به چيزهايي که نداريد فکر نکنيد؛ بلکه به خاطر چيزهايي که داريد شکرگزار باشيد.


فال مرداد

– فال روزانه در روز 3 آبان 1399 برای متولدین مرداد ماه

بعضي وقتها باوجود اينکه همه چيز ظاهراً خوب به نظر مي‌رسد ولي مشکلاتي وجود دارد. عوامل بيروني ممکن است سبب گمراه شدن شما شوند. خوشبختانه شما کاملاً از شرايط خود راضي هستيد و مي‌توانيد به راحتي نظر خود را ابراز کنيد، پس از انجام دادن اين کار اجتناب نکنيد و وقت را از دست ندهيد. سريع کارتان را آغاز کنيد تا چيزهايي جديدي راجع به خود ياد بگيريد.


فال شهریور

– فال روزانه در روز 3 آبان 1399 برای متولدین شهریور ماه

شما احساس مي‌کنيد موج جديدي از انرژي به زندگي تان سرازير شده است، اما اول مجبوريد شرايط نامطلوبي را تجربه کنيد. شايد شما از برخورد کردن با اين شرايط اجتناب کنيد، اما صادق بودن با احساسات‌تان باعث بالاتر رفتن اعتماد به نفستان مي‌شود. به طور طبيعي وقتي که بيشتر براي خودتان ارزش قائل هستيد، مي‌توانيد حتي بيشتر از سطح توقع ديگران کار کنيد. پس همين الان آستين‌ها را بالا بزنيد و دست به کار شويد.


فال مهر

– فال روزانه در روز 3 آبان 1399 برای متولدین مهر ماه

شما فقط مي‌خواهيد ديگران روز خوبي داشته باشند، ولي لازم است خبرهاي مهمي ‌که مي‌دانيد را به اطلاع آنها برسانيد. امروز عطارد به سومين خانه تان يعني «خانه محيط خارجي» ملحق شده است. شما حتي بدون اين که بدانيد چه کار مي‌کنيد، منفي بافي خود را پخش مي‌کنيد. خوشبختانه شما مي‌توانيد با آگاه شدن از احساسات و تفکرات عميق خود در طول روز بر اين شک‌ها غلبه کنيد.


فال آبان

– فال روزانه در روز 3 آبان 1399 برای متولدین آبان ماه

هر دو سياره فرمانرواي شما امروز از کنار هم رد مي‌شوند و شدت احساسات‌تان حتي از قبل هم بالاتر مي‌رود. اگر بخواهيد ناراحتي شخصي که تازه با آن روبرو شده‌ايد را پنهان کنيد، به مشکل برخواهيد خورد و هرچقدر بيشتر سعي کنيد اين مشکل پيچيده‌تر مي‌شود. به جاي اينکه در برابر احساسات خود مقاومت کنيد، اجازه بدهيد آنها در زندگي تان جريان داشته باشند.


فال آذر

– فال روزانه در روز 3 آبان 1399 برای متولدین آذر ماه

اگرچه شما فقط مي‌خواهيد طرف خوب هر چيزي را ببينيد و خوش مشربي خود را حفظ کنيد، ولي مسائل مهم تري هم وجود دارند که بايد آشکار شوند. شايد ديگران از شما بخواهند خوش بين بوده و حتي آنها را هم دلگرم کنيد، اما انتظارات ديگران نبايد باعث شود صداقت و درستکاري خود را از دست بدهيد. روي هم رفته بخشي از شهرت و خوش نامي ‌شما به اين خاطر است که هه چيز را همانطوري که هست عنوان مي‌کنيد. يک بار که حقيقت را بگوييد، احساس خيلي بهتري پيدا خواهيد کرد.


فال دی

– فال روزانه در روز 3 آبان 1399 برای متولدین دی ماه

امروز حواستان باشد احساسات افراد ديگر را ناديده نگيريد، براي اينکه طبيعت جاه طلبانه شما امروز در مسيري قرارتان مي‌دهد که به هيچ چيز به جز رسيدن به اهدافتان فکر نمي‌کنيد. فعاليت و سازنده بودن خيلي خوب است، اما در زندگي چيزهايي مهم تر از کار سخت و روزانه وجود دارد. قدم‌هايتان را آرام تر برداريد تا بتوانيد در بين راه گل‌هاي خوش بويي که وجود دارند را ببوييد!


فال بهمن

– فال روزانه در روز 3 آبان 1399 برای متولدین بهمن ماه

هم اکنون شما کاملاً به سمت عطارد که در دهمين خانه تان يعني خانه شغلي قرار دارد کشيده مي‌شويد. شما در جستجوي روش‌هايي هستيد که از نظر حرفه‌اي پيشرفت کنيد و براي اينکه بيشتر مورد توجه واقع شويد سخت تر از قبل کار مي‌کنيد. متاسفانه اين تلاش‌هاي سخت شما را به جايي نمي‌رساند. ترکيبي از استقامت، صبر و شکيبايي و همچنين نگرش‌هاي مثبت بهترين روش براي رسيدن به موفقيت است.


فال اسفند

– فال روزانه در روز 3 آبان 1399 برای متولدین اسفند ماه

شما احساس مي‌کنيد که امروز کسي با شما مخالف است و نمي‌دانيد چگونه بدون اينکه مشکلي پيش بيايد کار خود را پيش ببريد. اين اتفاق مشکل بزرگي نيست، اما موضوعي است که نمي‌توانيد به اين راحتي آن را ناديده بگيريد. سعي نکنيد بر روي نظرات شخصي خود پافشاري کنيد. اگر جلوي عصبانيت خود را بگيريد، موانع خيلي زودتر از آنچه که فکرش را بکنيد از بين مي‌روند.


به این فال امتیاز بدید

خیلی ضعیف/ضعیف/متوسط/خوب/عالی

میانگین 4.5 / 5. تعداد آرا : 63

هنوز کسی رای نداده...