خانه » فال روزانه 29 مهر 1399

فال روزانه

فال روزانه 29 مهر 1399

فال روزانه


4.5
(63)

فال روزانه آنلاین 29 مهر 1399

فال فروردین

– فال روزانه در روز 29 مهر 1399 برای متولدین فروردین ماه

شايد شما فکر کنيد که مي‌دانيد چه چيز مي‌خواهيد، اما ممکن است چيزي نباشد که شما واقعاً بدان نياز داشته باشيد. و اگرچه شما اين شانس را دارا هستيد که به اين خواسته هايتان برسيد اما تحت هيچ شرايطي نبايد شاد بودن را فراموش کنيد. علي‌رغم اينکه شايد نااميد باشيد، هنوز هم مي‌توانيد لبخند را بر چهره ديگران بنشانيد. ولي به ياد داشته باشيد براي پنهان کردن نارضايتي دروني لازم نيست که تظاهر کنيد.


فال اردیبهشت

– فال روزانه در روز 29 مهر 1399 برای متولدین اردیبهشت ماه

شايد شما دوست داشته باشيد که فعاليتهايتان کاهش پيدا کند و آسايش بيشتري داشته باشيد، اما براي داشتن روزي آرام و همراه با استراحت بايد مدتي صبر کنيد. همچنانکه شما در مورد آينده‌تان برنامه‌ريزي مي‌کنيد تمام احتمالات ممکني که شما مي‌بينيد مي‌تواند شما را تحريک کند، براي اينکه شما راحت‌تر هستيد که با استفاده از يک روش ملموس به تنهايي عمل کنيد. صحبت کردن در مورد ترسهايتان مي‌تواند ياريتان کند اما کم کردن نگراني‌هايتان به وسيله ورزش بدني سالم نيز مي‌تواند برايتان سودمند باشد.


فال خرداد

– فال روزانه در روز 29 مهر 1399 برای متولدین خرداد ماه

شما اکنون نمي‌تواني آهسته و يکنواخت حرکت کني براي اينکه ديگران خواسته‌هاي سنگيني از شما دارند. آنها حتي شايد فکر کنند که شما مي‌خواهيد تمام وقتتان را با آنها بگذرانيد. حتي اگر شما دوست دشته باشيد که در خوشي‌هايشان با آنها همراه باشيد، اما ايده انجام دادن اين کار از خود عمل جذاب‌تر است. با فعاليت گروه خاصي همراهي نکن، اگر فکر مي‌کني که بعداً از انجام دادن اين کار پشيمان خواهي شد.


فال تیر

– فال روزانه در روز 29 مهر 1399 برای متولدین تیر ماه

شما بايد باور کنيد که کنترل زندگي‌تان از دستتتان خارج شده است، اما مي‌توانيد به اين اطمينان متکي باشد که اين شرايط تغيير خواهد کرد. با وجود اين شايد مجبور باشيد خواسته‌هاي سختي را که در محل کار از شما مي‌شود تحمل کنيد. آرزوهاي خيلي بلندپروازانه نداشته باشيد. براي دوري کردن از يک کشمکش آماده باشيد که برنامه‌هايتان را به تعويق بيندازيد. تا موقعي که کار تمام شود به اين رويه ادامه بدهيد.


فال مرداد

– فال روزانه در روز 29 مهر 1399 برای متولدین مرداد ماه

حتي اگر شما در مسير نسبتاً خوش بينانه‌اي قرار گرفته‌ايد، امروز پيش روي کردن مي‌تواند تاحدي سخت باشد. شما مي‌توانيد بر امواج منفي‌اي که شما را پريشان کرده‌اند چيره شويد، اما نسنجيده عمل نکنيد زيرا که مخالفت‌هاي ديگري را جذب خواهيد کرد. ورزشهاي مسابقه‌اي يا برنامه‌هاي استراتژي شديد راه‌هاي جايگزيني هستند تا مقداري از نيروي اضافي‌تان ‌را تخليه کنيد.


فال شهریور

– فال روزانه در روز 29 مهر 1399 برای متولدین شهریور ماه

شما تا زماني که ناخواسته خودتان را در ميان موقعيتي پويا که به خلاق بودن شما کمک مي‌کند قرار داده‌ايد، مي‌توانيد در مسير خود باقي بمانيد. شايد امروز احساسات شما مثبت باشند، اما از شما براي اينکه مي‌خواهيد فعاليتهايتان را فقط در يک مسير با الهام قلبي‌تان انجام دهيد سرپيچي مي‌کنند. ديگران نسبت به اينکه شما چه احساسي در مورد هر يک از اين دو داريد اطيمنان ندارند، براي اينکه شما پيامتان را واضح بيان نکرده‌ايد.


فال مهر

– فال روزانه در روز 29 مهر 1399 برای متولدین مهر ماه

شما منتظر فرصتي هستيد که بتوانيد استراحت کنيد، اما اين کار به اين سادگي‌ها هم نيست. به علاوه اين حرف به اين معنا نيست که شما خيلي سرتان شلوغ است، بلکه شما فقط نيروي جسمي مازادي داريد و نمي‌خواهيد فرصت انجام دادن کارها را از دست بدهيد. با وجود اين براي شما خطر آفرين است که بيشتر از آن چيزي که مي‌توانيد انجام دهيد مسئوليتي را قبول کنيد. روي کارتان تمرکز داشته باشيد؛ اگر امروز از زمانتان حداکثر استفاده را نکنيد فردا افسوس خواهيد خورد.


فال آبان

– فال روزانه در روز 29 مهر 1399 برای متولدین آبان ماه

احساسات شما هنگامي که خورشيد با ستاره اقبالتان، پلوتو، ظاهر مي‌شود تشديد مي‌شوند. مهم نيست که به خاطر چه ايده‌اي تلاش مي‌کنيد، شما احتمالاً فقط مي‌خواهيد براي مدتي کوتاه فشارها را کاهش دهيد. شما کاملاً نمي‌توانيد از ناراحتي‌اي که اينک احساس مي‌کنيد رهايي يابيد. خوشبختانه اين شرايط هميشگي نيست؛ بلکه دوره گذرايي است که در اين دوره شما مي‌توانيد کمک کنيد تا بخش آرام شده ذهنتان در هفته‌هاي آينده بهبود يابد.


فال آذر

– فال روزانه در روز 29 مهر 1399 برای متولدین آذر ماه

شما امروز وسوسه شده‌ايد که از مشغوليتهاي اجتماعي کناره گيري کنيد، اما به اين معنا نيست که شما مي‌خواهيد تنها باشيد. همچنانکه آرزوهاي مادي شما بسيار قوي مي‌شوند، شما احساسات زيادي را که ظاهر شده‌اند تجربه مي‌کنيد. اما احتمالاً شما حس و حال بيرون رفتن و يا مهماني رفتن را نداريد. آزمايش کردن توانائيهايتان کليدي است براي اينکه بتوانيد قدرت بياني آفريننده و پر اهميت داشته باشيد.


فال دی

– فال روزانه در روز 29 مهر 1399 برای متولدین دی ماه

جهان بيروني انسانها، مکان‌ها و اشياء موضوعاتي نيستند که در حال حاضر براي شما اهميت داشته باشند. حادثه‌هاي زيادي براي مرزهاي نامحسوس ذهن شما اتفاق افتاده است. اين موضوع مي‌تواند محرکي برايتان باشد، براي اينکه شما از تسليم شدن در برابر خواسته‌هايتان هراس داريد. اجازه ندهيد که ترسهاي قديمي جاي خوشي‌هاي کنوني‌تان را بگيرند.


فال بهمن

– فال روزانه در روز 29 مهر 1399 برای متولدین بهمن ماه

شما کاملاً قادر هستيد که از خودتان مواظبت کنيد و اين اغلب روش شما مي‌باشد. اکنون با وجود اين شما به دانستن نيازهاي هر فرد ديگري علاقه‌مند هستيد. اما جستجو کردن ناراحتي‌هاي خودتان بدتر است چناچه شما مي‌توانيد هر نگرش منفي‌اي را تأييد کنيد. دوست بهتري براي ديگران بودن شما را خوشحال‌تر مي‌سازد.


فال اسفند

– فال روزانه در روز 29 مهر 1399 برای متولدین اسفند ماه

شما به هرجا که نظر مي‌کنيد امکانات بالقوه‌اي را مي‌بينيد، اما فردي که هميشه دوستش داريد شما را ناراحت کرده و براي شما سخت است که از اين موضوع فرار کنيد. اگرچه اختلاف نظر مي‌تواند خود شما را به شک بيندازد، ولي نسبت به علائقتان هميشه آگاهي داشته باشيد. عامل تشديد مي‌تواند انديشه‌هاي نابي را ايجاد کند که شما اگر آنها را رد کنيد نمي‌توانيد آنها را دريابيد.


به این فال امتیاز بدید

خیلی ضعیف/ضعیف/متوسط/خوب/عالی

میانگین 4.5 / 5. تعداد آرا : 63

هنوز کسی رای نداده...