خانه » فال روزانه 29 مرداد 1399

فال روزانه

فال روزانه 29 مرداد 1399

فال روزانه


4.6
(62)

فال روزانه آنلاین 29 مرداد 1399

فال فروردین

– فال روزانه در روز 29 مرداد 1399 برای متولدین فروردین ماه

شما هنوز كارهاي زيادي براي انجام دادن داريد و نكات مبهم زيادي نيز به صورت سربسته باقي مانده‌اند. حتي اگر بي‌صبرانه منتظر شروع كردن كارهايتان هستيد، الان بهتر است كه اصلاً كاري انجام ندهيد و براي يك برنامه تفريحي تدارك ببينيد. در عين حال به موقع خودش به فكر اهدافتان هم باشيد. به جاي اينكه برخلاف جريان آب شنا كنيد، خودتان را به دست آن بسپاريد.


فال اردیبهشت

– فال روزانه در روز 29 مرداد 1399 برای متولدین اردیبهشت ماه

امروز شما زياد حس خوبي نداريد، براي اينكه زمان به سرعت مي‌گذرد و شما نمي‌توانيد همه كارهايتان را تمام كنيد. به جاي اينكه با نگران شدن به خاطر اتفاقاتي كه شايد در آينده بيفتد تلاش‌هايتان را ضايع كنيد، سريع به سراغ ليست خود برويد و از گزينه‌اي به سراغ گزينه بعدي برويد. شما بايد هفته آينده وقت بگذاريد و برنامه‌هاي تفريحي خود را از نو سازماندهي كرده و آنها را جدي‌تر بگيريد.


فال خرداد

– فال روزانه در روز 29 مرداد 1399 برای متولدین خرداد ماه

امروز نوع نگاهتان به زندگي بهتر شده است و حتي دوستان شما هم متوجه اين موضوع شده‌اند. تازگي‌ها فشارهاي عصبي زيادي بر شما وارد شده است و امروز مثل اينكه اوضاع در حال بهتر شدن است. اكنون زمان خيلي خوبي براي شروع كردن هر نوع پروژه‌اي است، بخصوص اگر اين پروژه در نزديكي خانه‌تان باشد.


فال تیر

– فال روزانه در روز 29 مرداد 1399 برای متولدین تیر ماه

شما امروز كاملاً به خودتان اعتماد داريد، اما نمي‌توانيد به راحتي دليل اين اعتماد را براي ديگران توضيح بدهيد. شايد دليلش اين باشد كه شما نمي‌خواهيد آنها را ناراحت كنيد و يا شايد هم از عكس‌العمل آنها مي‌ترسيد. حالا دليلتان هرچه كه باشد لازم نيست كاملاً سكوت اختيار كنيد. درعوض براي امتحان بخشي از احساسات خود را ابراز كنيد تا ببينيد چه اتفاقي مي‌افتد.


فال مرداد

– فال روزانه در روز 29 مرداد 1399 برای متولدین مرداد ماه

در عين حال كه كاملاً اهداف خود را شناخته‌ايد، روز به روز بيشتر رشد كرده و تواناتر مي‌شويد. شما كارهاي زيادي براي انجام دادن داريد، ولي به خاطر اينكه وقت زيادي داريد، دوست داريد كارهاي بيشتري انجام دهيد. خوشبختانه شما براي متعادل كردن زندگيتان آمادگي كامل داريد. همين براي لذت بردن شما از زندگي كفايت مي‌كند. شما به وقت خود به اهدافتان خواهيد رسيد.


فال شهریور

– فال روزانه در روز 29 مرداد 1399 برای متولدین شهریور ماه

شما در دروازه‌هاي آغازين يك مسابقه هستيد و بايد اولين قدم خود را برداريد. اما متعادل كردن نيازهايتان براي اينكه راحت‌تر به خط پايان برسيد كار مشكل و پردردسري است، به خصوص اگر افراد ديگري هم اين كار را شروع كرده باشند. اما با سرعت حركت كردن آنقدر كارساز نخواهد بود، كه آهسته رفتن و توجه كردن به جزئيات كم اهميت مفيد است. به جاي اينكه به قضاوت‌هاي خودتان اتكا كنيد، موفقيت خود را از ديد اطرافيانتان تخيمن بزنيد.


فال مهر

– فال روزانه در روز 29 مرداد 1399 برای متولدین مهر ماه

به فكر ناراحتي‌هاي عصبي سرخورده خود باشيد، براي اينكه اگر نتوانيد راهي براي مهار كردن آن به طور مثبت پيدا كنيد، زندگيتان را به چالش خواهد كشاند. هم اكنون سطح توانايي شما در حال بالا رفتن است و سياره بهرام عصباني نيز نشانه شما را ملاقات مي‌كند. اگر امروز شما خيلي عصباني شويد، حتي ممكن است كنترل خود را هم از دست بدهيد. فقط موقعي احساس بهتري خواهيد داشت كه نگرش منفي خود را در مسير درستي هدايت كرده و به اهدافتان نزديك‌تر بشويد.


فال آبان

– فال روزانه در روز 29 مرداد 1399 برای متولدین آبان ماه

امروز براي رسيدن به اهدافتان لازم است به ديگران سرويس داده و بهشان بيشتر توجه كنيد. حتي اگر دلتان بخواهد كاري را هم به خاطر خود انجام دهيد، شرايط طوري است كه مجبور مي‌شويد مدتي صبر كنيد. حالا اگر صداي نفس خود را نشنيده بگيريد از نظر معنوي هم ارزشمند خواهد بود؛ ولي لازم است كه نااميدي و شكست خود را كنترل كنيد، وگرنه مانع از لذت بردن شما خواهد شد.


فال آذر

– فال روزانه در روز 29 مرداد 1399 برای متولدین آذر ماه

زندگي اجتماعي شما ناديده گرفته شده است و اين خبر عجيبي است! اما اين سخن بدين معني است كه شما حتماً بايد خواسته‌هاي شخصي خود و نيازهاي دوستان و همكارانتان را سبك و سنگين كنيد. خوشبختانه خودتان بهتر مي‌دانيد چگونه آرزوهاي افراد ديگر مي‌تواند خواسته‌هاي شما را تحت تأثير قرار دهد. اما فقط دانستن كافي نيست، شما بايد دانسته‌هاي خود را در عمل هم به كار ببريد.


فال دی

– فال روزانه در روز 29 مرداد 1399 برای متولدین دی ماه

شما فكر مي‌كنيد كه به اندازه كافي كار كرده‌ايد و الان وقت اين رسيده كه نتيجه برنامه‌ريزي‌هاي دقيق خود را ببينيد. اما همين قدر كه شما دوست داريد موفقيت خود را ببينيد، به همان اندازه از پذيرفتن مسئوليت‌هاي بيشتر خسته شده‌ايد. با همه اين احوال اگر به تلاش كردن ادامه ندهيد، نبايد انتظار تحسين و تشويق ديگران و همچنين پيشرفت و ترقي را داشته باشيد.


فال بهمن

– فال روزانه در روز 29 مرداد 1399 برای متولدین بهمن ماه

اگر شما تازگي‌ها دوران سختي را پشت سر گذاشته‌ايد و يا تغييرات زيادي در زندگيتان رخ داده است، الان ديگر بايد خيالتان راحت باشد و به وظايفي كه پيش رو داريد رسيدگي كنيد. خوشبختانه شما وقتي در موقعيت‌هاي جديد قرار مي‌گيريد، توانايي اين را داريد كه كاملاً خونسردي خود را حفظ كنيد. اما نبايد از اينكه اهدافتان به تعويق بيفتد بترسيد. فراتر از افق ديد خود به دنيا نگاه كنيد و بعد برنامه‌ريزي كنيد.


فال اسفند

– فال روزانه در روز 29 مرداد 1399 برای متولدین اسفند ماه

تغييري در زندگي شما رخ داده است و شما نمي‌دانيد كه اين تغيير را دوست داريد يا نه!! از يك طرف شما وقتي كه احساسات خود در روابط دوستانه‌تان را تجزيه و تحليل مي‌كنيد، مي‌توانيد كاملاً منطقي شويد. از طرف ديگر شما مثل ماهي كه از آب بيرون افتاده است شده‌ايد و قادر نيستيد چيزي كه بهتان آرامش مي‌دهد را پيدا كنيد. اما زياد هم به خاطر مشكلات اخيرتان نگران نباشيد، چرا كه اين دوره موقتي است. در اين ميان كاري را انجام دهيد كه باعث مي‌شود احساس بهتري نسبت به خودتان پيدا كنيد.


به این فال امتیاز بدید

خیلی ضعیف/ضعیف/متوسط/خوب/عالی

میانگین 4.6 / 5. تعداد آرا : 62

هنوز کسی رای نداده...