خانه » فال روزانه 29 آبان 1399

فال روزانه

فال روزانه 29 آبان 1399

فال روزانه


4.6
(62)

فال روزانه آنلاین 29 آبان 1399

فال فروردین

– فال روزانه در روز 29 آبان 1399 برای متولدین فروردین ماه

سياره بخت شما يعني عطارد امروز به شما نيروي بدني فراواني مي‌دهد، به شرط آنكه احتياط كنيد. ممكن است تلف شدن زمان، اين انرژي شما را كم كند اما تضمين مي‌شود كه اثر منفي آن باقي نمي‌ماند. شما ممكن است بتوانيد بر روزمرگي غلبه كنيد، اما اگر مايل هستيد، مي‌توانيد انرژي‌تان را ذخيره كنيد تا كار جديدي را شروع كنيد.


فال اردیبهشت

– فال روزانه در روز 29 آبان 1399 برای متولدین اردیبهشت ماه

شما ممكن است همه تحريكات عاطفي‌اي را كه روابط خانوادگي شما را امروز تحت تاثير قرار مي‌دهد درك نكنيد، اما مي‌توانيد آن را احساس كنيد. قبلا فكر مي‌كرديد كه مي‌دانيد چه اتفاقي دارد مي‌افتد، ولي الان مطمئن نيستيد. از اين موضوع دلسرد نشويد. محكم و قوي ماندن ممكن است سخت باشد اما ديگران قدر شكيبايي و صبر شما را خواهند دانست.


فال خرداد

– فال روزانه در روز 29 آبان 1399 برای متولدین خرداد ماه

امروز ممكن است از تراكم كارهايي كه بايد انجام دهيد گيج و پريشان شويد. مشكل حقيقي اين است كه احساسات شما با عقل و منطق تان جور در نمي‌آيد، شما ترديد داريد كه از عقلتان پيروي كنيد يا از دل؟ اگر چه ممكن است اتخاذ تصميمي‌ براي شما فوري و حياتي باشد، اما تا مي‌توانيد صبر كنيد. يكباره طالع و بخت شما تغيير مي‌کند و شما قادر خواهيد بود كه به راحتي مسير جديدتان را انتخاب كنيد.


فال تیر

– فال روزانه در روز 29 آبان 1399 برای متولدین تیر ماه

‌امروز شما بايد شروع كنيد به ساختن و بنا كردن آنچه كه ديروز آغاز كرده بوديد. روابط به هم خورده شما امروز مي‌تواند به شكلي درآيد كه شما مي‌خواهيد. اقدام صحيح، حسي را در شما ايجاد مي‌كند كه ببينيد نقشه‌ها و طرح‌هاي گذشته‌تان در حال عملي شدن هستند. اما مسايل گره خورده را براي روز ديگري رها كنيد. فقط مطمئن شويد كه وقت كافي براي تمام كردن كاري كه شروع كرده‌ايد، داريد.


فال مرداد

– فال روزانه در روز 29 آبان 1399 برای متولدین مرداد ماه

‌امروز فرصت بسيار خوبي است كه از در مخالفت با كساني درآييد كه تما نيرويشان را عليه شما بكار گرفته‌اند. اما درگيري مستقيم بهترين راه نيست. در عوض هر چقدر مي‌توانيد موقعيت خود را بسنجيد و به آرامي ‌و با اطمينان حركت كنيد. اينگونه است كه تمام موانع به طرز معجزه آسايي از سر راه كنار مي‌روند.


فال شهریور

– فال روزانه در روز 29 آبان 1399 برای متولدین شهریور ماه

امروز ماه ستاره بخت شما را بر عطارد سازگار كرده است؛ نگراني زيادي راجع به آنچه كه در سر فكر مي‌كنيد و آنچه كه واقعا در قلبت داريد احساس مي‌كنيد. ممكن است به خودت اعتراض كني كه چراعواطف خود را درگير كارهايت مي‌كني. اما زبان هميشه قادر به بيان درست احساسات نيست. صبور باش، حتي اگر اوضاع به راحتي پيش نرفت، شرايط بيشتر اين احساس را ايجاد مي‌كند. بعداز ظهر ماه بخت تو را وارد مي‌كند.


فال مهر

– فال روزانه در روز 29 آبان 1399 برای متولدین مهر ماه

شما دوستان زيادي داريد كه مشتاق‌اند امروز يك مهماني ترتيب دهند. اما وقتي شما بيشترو بيشتر در خود فرو مي‌رويد آن مهماني برايتان خسته كننده مي‌شود. فكر نكنيد كه هيچ حق انتخابي نداريد. شما واقعا نيازي به انتخاب بين دنياي بيروني و دروني نداريد. آن دو يكي هستند و يكسان.


فال آبان

– فال روزانه در روز 29 آبان 1399 برای متولدین آبان ماه

ستاره حاكم شما يعني بهرام قلمرو وسيع‌تري را امروز به كيوان واگذار مي‌كند و ستاره جنگجو تبديل به ستاره مسالمت آميز مي‌شود. شما توانايي بسيار زيادي براي سازماندهي اطلاعات پيچيده و ترغيب مردم به انجام وظايف مشخص داريد كه براي يك كار منظم آنها را به هم پيوند مي‌دهد. براي رهبري و گرفتن زمام امور، آنها را چنگ بزنيد و به حال خود رها نكنيد.


فال آذر

– فال روزانه در روز 29 آبان 1399 برای متولدین آذر ماه

شما درباره تصوير بزرگي فكر مي‌كنيد – كاري كه بسيار خوب انجام داده‌ايد – اما امروز زمان عملي كردن ايده‌هاي بزرگي است كه تا كنون در ذهن داشته‌ايد. خوشبختانه در طالع شما ماه، دلاوري و شجاعت را نشان مي‌دهد. انرژي بسيار زيادي براي رسيدن به اهداف تان به شما مي‌رسد. شما در ابتداي دوره پر تحرك رشد و پويايي هستيد، براي انجام آنچه كه ضروري است ترديد نكنيد.


فال دی

– فال روزانه در روز 29 آبان 1399 برای متولدین دی ماه

‌ستاره بخت شما كيوان امروز از مريخ انرژي بسيار زيادي دريافت مي‌كند و براي شروع مبارزه شما را تشويق مي‌كند. اما منظور از مبارزه يك درگيري خشونت آميز نيست، بلكه درباره غلبه كردن بر موانعي است كه بر سر راه شما به سو ي موفقيت قرار دارند. به موانع حمله كنيد و اجازه ندهيد هيچ چيز شما را از رسيدن به اهداف تان باز دارد.


فال بهمن

– فال روزانه در روز 29 آبان 1399 برای متولدین بهمن ماه

‌ شخصي اخيرا به شما ابراز احساسات كرده، كه الان نوبت بحث درباره آن است. درست است كه هدف شما سرگرمي ‌نيست، اما شما اگر با سياست هستيد، بايد از درگيري پرهيز كنيد. به ياد داشته باشيد كه نمي‌توانيد سرتان را زير برف پنهان كنيد. بايد سعي كنيد كه ميان اين انكارها و خودداري‌ها، به دنبال يافتن يك راه حل دوستانه باشيد كه اگر موفق شديد، يك پيشرفت اساسي براي شما به وجود خواهد آمد.


فال اسفند

– فال روزانه در روز 29 آبان 1399 برای متولدین اسفند ماه

‌اگر چه ممكن است امروز در محل كار، ‌برخوردهايي داشته باشيد اما ممكن است قادر نباشيد ببينيد كه پشت اين برخوردها چه چيزي نهفته است. همكاري متقابل شما با ديگران چيزي نيست كه اكنون نمايان مي‌شود، ممكن است يك رابطه نا مناسب را بسازد. خوشبختانه ماه امروز به شما اطلاعات مشخصي را مي‌دهد كه بتوانيد يك موقعيت سخت را به يكي از آسان ترين آنها تبديل كنيد.


به این فال امتیاز بدید

خیلی ضعیف/ضعیف/متوسط/خوب/عالی

میانگین 4.6 / 5. تعداد آرا : 62

هنوز کسی رای نداده...