خانه » فال روزانه 28 مرداد 1399

فال روزانه

فال روزانه 28 مرداد 1399

فال روزانه


4.5
(64)

فال روزانه آنلاین 28 مرداد 1399

فال فروردین

– فال روزانه در روز 28 مرداد 1399 برای متولدین فروردین ماه

اگر شما به خاطر اينكه وارد مرحله جديدي شده‌ايد و توانايي‌هايتان دگرگون شده است كمي ‌احساس يأس مي‌كنيد، زياد نگراني به دلتان راه ندهيد. به جاي اينكه دوران گذشته را بازسازي كنيد و يا اينكه با عجله به سوي آينده حركت كنيد، به لحظه حال توجه كنيد. اما تا وقتي كه خودتان كاملاً آمادگي نداريد لزومي ‌ندارد كه احساسات خود را با ديگران در ميان بگذاريد.


فال اردیبهشت

– فال روزانه در روز 28 مرداد 1399 برای متولدین اردیبهشت ماه

شما امروز دوباره مي‌خواهيد به مشكلات قديمي توجه كرده و سعي مي‌كنيد براي تعادل برقرار كردن بين نيازهاي خود و نيازهاي دوستان و همكارانتان تعادلي متناسب برقرار كنيد. اگر شما همراه با ديگران درگير يك پروژه شده‌ايد، در عمل كردن به عنوان عضوي از تيم اگر نخواهيد از اثرگذاريتان كمتر كنيد با مشكل مواجه خواهيد شد. به جاي اينكه نگران سازنده بودن خود باشيد، سعي كنيد كارهايي انجام دهيد كه با اعضاي ديگر گروه هماهنگ باشد.


فال خرداد

– فال روزانه در روز 28 مرداد 1399 برای متولدین خرداد ماه

امروز شما نمي‌توانيد به راحتي از علايق خود در خانه چشم پوشي كنيد و حتي وقتي به سر كار مي‌رويد تا بدان جا هم كشيده مي‌شوند. شما مطمئن هستيد كه تا موقعي كه احساساتتان ناگهاني سر ريز نكرده‌اند، قادر هستيد آنها را تحت كنترل خود داشته باشيد. وقتي كه اين اتفاق بيفتد براي خود شما هم به اندازه ديگران تعجب‌آور خواهد بود. بنابراين تا دير نشده عجله كنيد؛ هرچه در دلتان داريد در طول روز بيرون بريزيد.


فال تیر

– فال روزانه در روز 28 مرداد 1399 برای متولدین تیر ماه

حتي اگر شما خودتان دقيقاً بدانيد كه چه كارهايي بايد انجام دهيد، ولي قبل از اينكه به هدفتان برسيد، روياهايتان شما را از مسير اصليتان خارج مي‌كنند. بنابراين به خاطر از دست دادن زمان و انرژيتان خيلي ناراحت خواهيد شد، اما شما مي‌توانيد با قبول كردن اين گفته كه «در هر اتفاق حكمتي نهفته است» نوع نگاه خود را عوض كنيد. شما شايد اكنون نتوانيد آنچه را كه برايش برنامه‌ريزي كرده بوديد را تمام كنيد، ولي وقتي اين كار را كرديد روحيه خيلي بهتري خواهيد داشت.


فال مرداد

– فال روزانه در روز 28 مرداد 1399 برای متولدین مرداد ماه

اگر شما يك شريك شغلي داريد، ممكن است پاي شما را به موقعيت آشفته‌اي بكشاند و شما به آساني نمي‌توانيد از كار اين فرد سر در بياوريد. سر در آوردن از پيچيدگي‌هاي احساسي يك نفر ديگر كار سختي است، بخصوص زماني كه موقعيت مالي شما در خطر باشد، سخت‌تر هم خواهد شد. اما فراموش نكنيد كه تفاوت‌هاي بين شما و يك نفر ديگر در نهايت شايد ساده‌تر از قبول كردن شكاف عميق بين عقل و احساستان باشد.


فال شهریور

– فال روزانه در روز 28 مرداد 1399 برای متولدین شهریور ماه

شما رابطه دوستانه خاصي با يك نفر برقرار كرده‌ايد، و الان فكر مي‌كنيد كه اگر بخواهيد به اين رابطه پايان دهيد بايد همه زندگيتان تغيير كند و از اين رو به آن رو بشود. بنابراين اين موضوع خيلي شما را نااميد و همچنين خسته كرده است. اعتماد بيش از اندازه شما به ديگران باعث شده كه خيلي بي‌احتياط عمل كنيد. اما اگر شما بخواهيد با تكيه كردن به ديگران درگير احساسات خود بشويد، امكان دارد يك نفر ديگر به شما خيانت كند. بنابراين سعي كنيد كه به خاطر منافع يك نفر ديگر كاري انجام ندهيد.


فال مهر

– فال روزانه در روز 28 مرداد 1399 برای متولدین مهر ماه

اگر شما مدتي زمان زيادي با يك راز زندگي كرده‌ايد و تا بحال هم آن را افشا نكرده‌ايد، الان وقتش رسيده كه تا حدودي از اين نگراني بيرون بياييد. شما توانايي‌هاي ديگري نيز داريد و درحال حاضر بايد بر روي مسائل مادي خود مثل جزئيات پروژه‌تان در محل كار تمركز كنيد. پس فعلاً به دنياي دروني خود توجه نكنيد، اين موضوع شما را براي مسافرتي كه در پيش رو داريد آماده مي‌كند.


فال آبان

– فال روزانه در روز 28 مرداد 1399 برای متولدین آبان ماه

اگر امروز يك روز كاري به حساب مي‌آيد، اصلاً نبايد اهميت داشته باشد؛ براي اينكه ماه در پنجمين خانه شما، يعني خانه بازي و شادي قرار دارد و به شما مي‌گويد از خانه بيرون رفته و اوقات خوشي داشته باشيد. اما اين بي‌توجهي شما بار مسئوليت‌تان را بر دوش ديگران مي‌اندازد و اين موضوع اصلاً خوشايند آنان نيست. از بين كار و تفريح يكي را انتخاب كردن اصلاً دست خود شما نيست. سرنوشت شما هر چه كه باشد شما نمي‌توانيد در برابرش ايستادگي كنيد.


فال آذر

– فال روزانه در روز 28 مرداد 1399 برای متولدین آذر ماه

يك بار ديگر شما بين وظايف كاريتان و مسئوليت‌هاي خود در خانه قرار گرفته‌ايد. در حال حاضر حتي اگر موقتي باشد، شما بايد بتوانيد هر نوع مشكلي را حل كنيد. خوشبختانه دور و بري‌هايتان به خاطر شما و به طور موازي با شما حركت مي‌كنند و با كمك كردن به شما واقعاً معجزه خواهند كرد. شما آدم ناداني نيستيد!! اما بهتر است اين رازي را كه بهتان گفتيم فعلاً به هيچ كس نگوييد!


فال دی

– فال روزانه در روز 28 مرداد 1399 برای متولدین دی ماه

شما امروز از برنامه‌هاي خودتان هم سر در نمي‌آوريد! شايد شما از خودتان انتظارات زياده از حد داشته‌ايد و يا شايد وقت خودتان را تلف كرده باشيد. اما الان هرقدر هم كه وقت داشته باشيد، باز هم امكان دارد در محل كار و يا قرار ملاقات‌هايتان دير حاضر بشويد. اما سعي نكنيد با دروغ گفتن و يا اغراق كردن در واقعيت به اشتباه خود سرپوش بگذاريد. صادق باشيد و با اشتباهات خود به درستي برخورد كنيد.


فال بهمن

– فال روزانه در روز 28 مرداد 1399 برای متولدین بهمن ماه

امروز شما مي‌توانيد در يك لحظه خيلي به خودتان مطمئن باشيد و در لحظه ديگر از اعتماد به نفس بالاي خود رنج مي‌بريد. سير كردن در اين روند اصلاً جالب نيست، اما شما مي‌توانيد طي اين مراحل چيزهاي خيلي مهمي‌درباره خودتان بفهميد و خودتان را بهتر بشناسيد. سرزنش كردن و مقصر دانستن ديگران باعث نمي‌شود احساس بهتري پيدا كنيد و مطمئناً به آنها هم كمكي نخواهد كرد.


فال اسفند

– فال روزانه در روز 28 مرداد 1399 برای متولدین اسفند ماه

رابطه‌هاي شما منشأ اصلي استرس‌هاي شما هستند، به خصوص اگر يك نفر از شما خواسته‌اي داشته باشد و شما از پس انجام دادن آن برنياييد. نفس عميق كشيدن، زماني را به مديتيشن و يا دعا خواندن اختصاص دادن باعث مي‌شود كه در اين روز پر مشغله استرس‌هاي شما كمتر بشوند.


به این فال امتیاز بدید

خیلی ضعیف/ضعیف/متوسط/خوب/عالی

میانگین 4.5 / 5. تعداد آرا : 64

هنوز کسی رای نداده...