خانه » فال روزانه 28 فروردین 1399

فال روزانه

فال روزانه 28 فروردین 1399

فال روزانه


4.6
(58)

فال روزانه آنلاین 28 فروردین 1399

فال فروردین

– فال روزانه در روز 28 فروردین 1399 برای متولدین فروردین ماه

حالا كه ماه به نشانه شما بازگشته است، شما آمادگي كامل داريد كه مسئوليت‌هاي بيشتري قبول كنيد، اما اين كار دردسرهايي برايتان به همراه دارد. اين سخن بدين معني نيست كه شما توانايي انجام دادن كارهاي خاص و خارق العاده را نداريد، بلكه بدين معني است كه شما به دليل اينكه به نيازهايتان واقع بينانه نگاه نمي‌كنيد، طاقت شكست خوردن را هم نداريد. با كم كردن سطح توقعات خود شانس خوشبخت شدن خودتان را بيشتر كنيد.


فال اردیبهشت

– فال روزانه در روز 28 فروردین 1399 برای متولدین اردیبهشت ماه

امروز ماه در دوازدهيمن خانه شما يعني خانه رازها قرار دارد و بعضي چيزها را از ديد شما مخفي نگه مي‌دارد، بنابراين شما نمي‌توانيد منشأ ناراحتي هاي خود را پيدا كنيد. براي شما خيلي مهم است كه بفهميد چه چيزهايي را از دست داده ايد، اما اطلاعات حياتي جلوي چشم‌هاي هوشيار شما ظاهر نمي‌شوند. به جاي اينكه براي يافتن حقيقت خوتان را عذاب دهيد، در حاليكه شكيبايي را پيشه خود مي‌سازيد، سعي كنيد به اطلاعاتي كه داريد قناعت كنيد.


فال خرداد

– فال روزانه در روز 28 فروردین 1399 برای متولدین خرداد ماه

امروز پنجمين خانه و دوازدهمين خانه شما يعني خانه هاي عشق و محبت داغ شده‌اند و بنابراين شما نمي‌توانيد در محل كار به راحتي حواستان را روي كارتان تمركز كنيد. عجيب است كه اورانوس غير قابل پيش بيني نيز به سمت آنها كشيده شده و حتي پيدا كردن راه درست براي شما سخت مي‌شود. سعي نكنيد به خاطر حس مسئوليت خودتان را در محل كار عذاب بدهيد، بلكه در عوض امروز را دست از كار كردن شسته و به تفريح كردن بپردازيد.


فال تیر

– فال روزانه در روز 28 فروردین 1399 برای متولدین تیر ماه

امروز نيازي نيست كه منتظر دستورالعمل هاي رئيس خودتان بمانيد، براي اينكه شما مي‌توانيد به راحتي بفهميد كه او از شما چه مي‌خواهد. ولي باز هم بايد حواس خود را جمع كنيد، وگرنه فرجام بدي خاوهيد داشت كه اصلاً قابل توجيه نخواهد بود. به جاي اينكه با انجام دادن كارهاي بي‌اهميت وقت باارزش خود را تلف كنيد، از نگرش‌هاي سازنده خود بهره بگيريد.


فال مرداد

– فال روزانه در روز 28 فروردین 1399 برای متولدین مرداد ماه

شما امروز زياد سعي نمي‌كنيد شور و هيجان خود را كنترل كنيد. اين موضوع دوستان و همكارانتان را حسابي شگفت زده خواهد كرد، اما آنها از گوش كردن به آرزوهاي بزرگ شما خيلي زود خسته نمي‌شوند. با كمتر حرف زدن و بيشتر عمل كردن مي‌توانيد به كساني كه از شما انتقاد مي‌كنند نشان دهيد كه شما فقط ادعا نداريد. اينك عمل كردن به وعده هاي خود خيلي مهم‌تر از داشتن نگرش‌هاي بزرگ است.


فال شهریور

– فال روزانه در روز 28 فروردین 1399 برای متولدین شهریور ماه

امروز يكي از دوستان و يا يكي از همكارانتان مي‌تواند با انجام دادن كاري كاملاً زشت و زننده شما راشگفت زده كند. شما مي‌توانيد مخالفت خود را نسبت به حرفهايي كه بيان مي‌شود ابراز كنيد، اما اكنون عاقلانه است كه تعجب خود و يا قضاوت منفي خود را نشان ندهيد. به جاي عكس العمل نشان دادن موقعيت خود را حفظ كنيد و بر اعصاب خود مسلط باشيد.


فال مهر

– فال روزانه در روز 28 فروردین 1399 برای متولدین مهر ماه

در حالي كه اورانوس با ما در مورد بي‌تفاوت بودن صحبت مي‌كند، ونوس يعني سياره بخت شما مي‌تواند خواسته‌ها و علايق شما را نشان دهد. شما امروز به فرد يا چيزي در محل كارتان خيلي وابسته شده‌ايد، البته اين نشانه عشقي رمانتيك نيست، چرا كه شما مي‌خواهيد تمام آزادي‌هاي خود را داشته باشيد. در حاليكه سعي مي‌كنيد ميانه روي را پيشه خود سازيد به سمت منازعه و كشمكش نرويد.


فال آبان

– فال روزانه در روز 28 فروردین 1399 برای متولدین آبان ماه

شما امروز ايده‌هاي جديدي براي اينكه كارهايتان را سريعتر انجام دهيد داريد، اما چيزي فكر شما را عذاب مي‌دهد و شما نمي‌دانيد كه بين نوآوري و ابتكار و كارهاي روزمره هميشگي كدام را برگزينيد. باوجود اينكه شما دوست داريد با چند تن از دوستان خاص خود به استراحت و تفريح بپردازيد، ولي اكنون وظايف كاريتان در اولويت قرار دارند. اهميت دادن به اين اولويت‌ها به شما كمك مي‌كند فرد موفق‌تري باشيد.


فال آذر

– فال روزانه در روز 28 فروردین 1399 برای متولدین آذر ماه

امروز اصلاً اهميتي ندارد كه شما چقدر كار براي انجام دادن داريد، شما به راحتي قول مي‌دهيد و بعد به تفريح كردن مشغول مي‌شويد. متأسفانه امروز وقت تفريح و بازي كردن نيست، شما در روزهاي ديگر مي‌توانيد اين كار را بكنيد، ولي امروز اول بايد وظايف كاري خود را تمام كنيد. اگر امروز سخت كار كنيد، روزهاي ديگر شانس اين را خواهيد داشت كه با خيال راحت تفريح كنيد.


فال دی

– فال روزانه در روز 28 فروردین 1399 برای متولدین دی ماه

شما امروز فكرهاي زيادي در سرتان داريد، اما وقتي يك دوست صميمي ‌و يا يكي از اعضاي خانواده‌تان به شما نياز دارد نمي‌توانيد در محل كارتان توجه كافي روي كار خود داشته باشيد. به نظر مي‌رسد وقتي كه شما در محل كارتان گرفتار مي‌شويد، مي‌توانيد از زير بار مسئوليت‌هايتان در خانه فرار كنيد، اما اين موضوع اصلاً حقيقت ندارد. پس امروز به مشكلات خانوادگي و شخصي خود رسيدگي كرده و كارهاي خود را به روز ديگري موكول كنيد.


فال بهمن

– فال روزانه در روز 28 فروردین 1399 برای متولدین بهمن ماه

شما امروز مي‌خواهيد تغييراتي در كار خود بدهيد، اما بايد بدانيد كه شانس هميشه به كمكتان نمي‌آيد. اولين كاري كه بايد بكنيد اين است كه يكي از كارهايتان را با روشي جديد انجام دهيد، چراكه شما هميشه در جستجوي راه حل و روش‌هاي مؤثر و مناسب هستيد. اما اگر فقط به خاطر اينكه شما از روش‌هاي قبلي‌تان خسته شده‌ايد، بخواهيد اين كار را با روشي متفاوت انجام دهيد، اصلاً كار خوبي نكرده‌ايد. پس روش‌هاي مناسب و درست را تغيير ندهيد.


فال اسفند

– فال روزانه در روز 28 فروردین 1399 برای متولدین اسفند ماه

امروز آرزوهاي غير شخصي شما كه با آرزوهاي افراد ديگر تفاوت دارد باعث مي‌شود همكاري بين شما و آنها قطع بشود. اين موضوع باعث نااميدي شما مي‌شود، چرا كه شما به يك نفر كه شايد دوست صميمي‌تان يا يكي از همكارانتان باشد خيلي وابسته شده بوديد. اما شما نمي‌خواهيد روش خود را هم تغيير دهيد. با همه اين احوال اگر مي‌بينيد كه نمي‌توانيد به تنهايي از پس كارهايتان بر بياييد دوباره به دوستانتان ملحق شويد.


به این فال امتیاز بدید

خیلی ضعیف/ضعیف/متوسط/خوب/عالی

میانگین 4.6 / 5. تعداد آرا : 58

هنوز کسی رای نداده...