خانه » فال روزانه 28 شهریور 1399

فال روزانه

فال روزانه 28 شهریور 1399

فال روزانه


4.6
(63)

فال روزانه آنلاین 28 شهریور 1399

فال فروردین

– فال روزانه در روز 28 شهریور 1399 برای متولدین فروردین ماه

اگر شما امروز يكي از ايده هاي خوب و مفيد خود را عملي كنيد، روز خيلي خوبي خواهيد داشت. خوشبختانه وجود سه سياره در نشانه‌هاي عمل گراي زميني بهتان كمك مي‌كند تا از امكاناتي كه داريد نهايت استفاده را كرده و به سوي اهدافتان پيش رويد. از رويا پردازي كردن نترسيد؛ چرا كه شما قدرتي داريد كه مي‌توانيد روياها و خيالات غير عملي را ملموس و عيني سازيد.


فال اردیبهشت

– فال روزانه در روز 28 شهریور 1399 برای متولدین اردیبهشت ماه

حتي اگر از قبل همه كارهايتان را انجام داده ايد، امروز نبايد تنبلي كنيد! شايد شما بتوانيد با كمتر كار كردن هم روز خود را سپري كنيد، اما دليل اين كار شايد جنبه هاي راحت طلبانه ماه ثور در برابر ژوپيتر و بهرام باشد. در تمام كارهايي كه انجام مي‌دهيد از اصول و روش خاصي پيروي كنيد؛ زودتر دست به كار شده و روشي را پيشه خود سازيد كه بتوانيد در تمام روز همان روش را حفظ كنيد.


فال خرداد

– فال روزانه در روز 28 شهریور 1399 برای متولدین خرداد ماه

شما فكر مي‌كنيد كه زيادي نسبت به ديگران حساسيت نشان مي‌دهيد، اما آنها به هيچ وجه اين موضوع را متوجه نشده اند. آنها در حاليكه نسبت به قبل بيشتر شما را كنترل مي‌كنند به شما توجه مي‌كنند. به كارهاي قبلي‌تان نگاهي بيندازيد، براي اينكه كاري كرده ايد كه باعث شده ديگران پيام‌هايي نامفهومي ‌را از طرف شما دريافت كنند و اين موضوع باعث شده كه آنها فعاليت‌هاي شما را سوءتعبير كنند. فقط سعي كنيد كه متظاهر نباشيد، هركس به زودي خودش حقيقت را خواهد فهميد.


فال تیر

– فال روزانه در روز 28 شهریور 1399 برای متولدین تیر ماه

حتي اگر شما تعطيلات آخر هفته خيلي پرمشغله‌اي داشته باشيد، ولي هر روزي كه آغاز مي‌شود شما جدي‌تر مي‌شويد. ممكن است شما توانايي اين را نداشته باشيد كه به همه قرار ملاقات‌هاي كاري‌تان برسيد و چون نمي‌توانيد در تمام جلسات شركت كنيد نگران عكس العمل ديگران هستيد. اگر كسي قصد دارد برنامه‌هاي شما را تغيير دهد او را موفق كنيد. در حال حاضر شما بهتر از هر كس ديگري مي‌دانيد كه چه چيزي به نفعتان است.


فال مرداد

– فال روزانه در روز 28 شهریور 1399 برای متولدین مرداد ماه

امروز مسئوليت‌هاي شعلي شما باعث شده علاقه‌تان به حمايت كردن از ديگران كم‌تر بشود، اما لازم است كه قبل از اينكه به كسي قول بدهيد اول تعهداتي كه قبلاً به ديگران داده‌ايد را انجام دهيد. شما واقعاً دوست داريد به كساني كه بهتان احتياج دارند كمك كنيد، اما زمان لازم براي انجام دادن اين كار نداريد. به خاطر كارهايي كه نتواسته ايد انجام دهيد زياد به خودتان سخت نگيريد، فقط به نوبت و يكي يكي همه آن كارها را انجام بدهيد.


فال شهریور

– فال روزانه در روز 28 شهریور 1399 برای متولدین شهریور ماه

با وجود اينكه شما در حاليكه به برنامه‌هاي آخرهفته و تعطيلات خود فكر مي‌كنيد به فكر شادي كردن و تفريح نيز هستيد، نگذاريد حالات و گرايشات جدي شما مانع از روياپردازي تان بشود. هم اكنون واقعاً برايتان بهتر است كه از جذابيت‌هاي جديد خود استفاده كنيد و بيشتر به جنبه هاي كاربردي‌تر زندگي توجه كنيد تا بتوانيد زير بناي محكمي ‌براي مسافرت بزرگي كه قبلاً فقط تصورش را مي‌كرديد بسازيد.


فال مهر

– فال روزانه در روز 28 شهریور 1399 برای متولدین مهر ماه

ونوس سياره بخت شما امروز مي‌تواند شما را گمراه كند و باعث شود شما علاقه‌مند شويد كالاي لوكسي كه اصلاً بدان احتياج نداريد را بخريد. باز هم ونوس در يازدهمين خانه شما كه مروبط به دوستان و روابطتان است مي‌شود، بنابراين ديگران سعي مي‌كنند شما را درگير موضوعي كنند كه اصلاً به نفعتان نيست. امروز با تلاش كردن براي توجيه كردن فعاليت‌هايتان خودتان را به سختي نيندازيد. فقط موفقيت‌هايي كه تاكنون كسب كرده ايد را باور كنيد و طبق آنها كار كنيد.


فال آبان

– فال روزانه در روز 28 شهریور 1399 برای متولدین آبان ماه

يكي از دوستان لجباز شما يا يكي از همكارانتان امروز مي‌تواند شما را به سمت مسائل حاشيه‌اي بكشاند، اما نبايد نگران باشيد؛ فقط عجله نكنيد. در حقيقت هرچقدر هم كه اين فرد تأثير گذار باشد، نمي‌تواند با شما برابري كند. اگر شما با درستكاري كار كنيد، هيچ كس قادر نخواهد بود مانع از رسيدن به اهدافتان بشود. اما انتظار موفقيت يك شبه را نداشته باشيد، به ثمر رسيدن چيزهاي خوب زمان زيادي مي‌برد.


فال آذر

– فال روزانه در روز 28 شهریور 1399 برای متولدین آذر ماه

حالا كه ژوپيتر در دومين خانه شما كه مربوط به مسائل مالي مي‌شود قرار مي‌گيرد، بهتر است كه كمتر پول خرج كنيد. اما وقتي چيزهاي لوكس زيادي شما را وسوسه مي‌كنند خيلي سخت است در برابر اين خواسته‌تان مقاومت كنيد. الان بهترين كار اين است كه توجه خود را بر روي جزئيات مسائل كاري خود معطوف كنيد تا فكر خريد كردن از ذهنتان خارج شود.


فال دی

– فال روزانه در روز 28 شهریور 1399 برای متولدین دی ماه

امروز براي شما سرشار از عشق و عاطفه است و شما اصلاً انتظار چنين روزي را نداشته‌ايد. فهميدن اينكه شما عوض شده ايد يا نه خيلي سخت است، اما هم اكنون ظاهر شما تغيير كرده است. حتي اگر شما ابتدا اين تغيير را دوست نداشته باشيد، مادامي ‌كه چيزهايي كه قابل تغيير نيستند را قبول مي‌كنيد، مي‌توانيد خيلي سريع به شرايط جديدتان عادت كنيد.


فال بهمن

– فال روزانه در روز 28 شهریور 1399 برای متولدین بهمن ماه

اگر شما نخواهيد با مردم ديگر مصالحه و سازش داشته باشيد، ممكن است رابطه‌تان با يكي از اعضاي خانواده‌تان در خانه شكر آب بشود. بحث كردن منطقي مي‌تواند مثمر ثمر باشد، بنابراين به جاي اينكه ديگران را متقاعد كنيد كه همه كارهاي شما درست است، به دنبال پيدا كردن نقطه‌هاي مشترك باشيد. يك مذاكره همه جانبه از يك گفتمان يك طرفه مفيدتر است.


فال اسفند

– فال روزانه در روز 28 شهریور 1399 برای متولدین اسفند ماه

اگر برنامه ريزي‌هاي شما بيش از اندازه ثابت و غير قابل تغيير باشند، ممكن است به مشكل بر بخوريد. يك اهمال كاري در طول روز مي‌تواند باعث به هم خوردن نقشه‌هاي شما بشود. زياد شدن مسئوليت‌هايتان نه تنها بهتان اجازه نمي‌دهد از روزتان لذت ببريد، بلكه باعث مي‌شود شما هر موقع كه لازم شد تغييرات غير منتظره‌اي در برنامه‌هاي خود بدهيد.


به این فال امتیاز بدید

خیلی ضعیف/ضعیف/متوسط/خوب/عالی

میانگین 4.6 / 5. تعداد آرا : 63

هنوز کسی رای نداده...