خانه » فال روزانه 28 دی 1399

فال روزانه

فال روزانه 28 دی 1399

فال روزانه


4.6
(63)

فال روزانه آنلاین 28 دی 1399

فال فروردین

– فال روزانه در روز 28 دی 1399 برای متولدین فروردین ماه

دانستن اينکه شما از دوستي‌هايتان چه انتظاراتي داريد چيز خوبي است، مگر اينکه خواسته‌هاي شما با چيزهايي که طرف مقابلتان از شما مي‌خواهد تعارض داشته باشد. البته پيدا کردن يک راه حل کاربردي براي اين مشکلتان چندان آسان نيست، چراکه شما انقدر مسئوليت داريد که نمي‌توانيد دنبال خواسته قلبي خود برويد. باهمه اين احوال بر احساسات خود تکيه نکنيد؛ شما اگر همين حالا با حقيت روبرو بشويد انتخاب‌هاي بهتري خواهيد داشت.


فال اردیبهشت

– فال روزانه در روز 28 دی 1399 برای متولدین اردیبهشت ماه

شما امروز در حاليکه از يک کار به سراغ کار بعدي مي‌رويد بدون اينکه لزومي در اين ببينيد که کاري را که شروع کرده‌ايد تمام کنيد، کمي احساس آشفتگي و پريشاني مي‌کنيد. اکنون شما دوست داريد هرکاري که شروع کرديد را تا آخر ادامه دهيد، اما خيلي راحت حواستان پرت مي‌شود! توجه کردن به روياهايتان هم اکنون مثمرثمرتر از تلاش براي ثابت کردن سازندگي تان است.


فال خرداد

– فال روزانه در روز 28 دی 1399 برای متولدین خرداد ماه

براي شما لذت بردن از انرژي‌هاي فراوانتان در طول روز کاري راحت است، چرا که حتي اگر آنها شلوغي‌هاي غير قابل پيش بيني‌اي را اورد زندگي تان کنند، شما باز هم مشتاق رويارويي با اين اتفاقات هستيد. به جاي اينکه به اين اشفتگي‌ها به عنوان گرفتاري نگاه کنيد، مي‌توانيد آنها را هيجان و اشتياقي ببينيد که وارد زندگي تان شده است. براي مشکلاتي که هم اکنون پيش مي‌آيد به دنبال راه حلي ثابت و دائمي‌نگرديد؛ فقط راه خود را از ميان اين موقعيت باز کنيد. شما بعدها فرصت اين را خواهيد داشت که به نتيجه دلخواه برسيد.


فال تیر

– فال روزانه در روز 28 دی 1399 برای متولدین تیر ماه

توانايي شما در حفظ کردن تعادل و سازگاري در دوستي‌هايتان امروز مورد آزمايش قرار مي‌گيرد! شما حتي اگر سعي کنيد احساسات ناخوشايند خود را ناديده بگيريد، باز هم نمي‌توانيد چشم‌هاي خود را ببنديد. يکبار که بتوانيد ببينيد که پشت پرده چه خبر است، مي‌خواهيد مطمئن شويد که ديگران نيز آنچه شما مي‌بينيد را مي‌بينند. انقدر صبر نکنيد که يک مشکل شما را از پا بيندازد. خيلي زود و به محض اينکه حقيقت را فهميد به دنبال چاره آن باشيد.


فال مرداد

– فال روزانه در روز 28 دی 1399 برای متولدین مرداد ماه

بازي کردن طبق قوانيد افراد ديگر براي مدتي قابل قبول بوده است، اما حالا شما بدون اينکه به سهم خود اضافه کنيد نمي‌توانيد ادامه بدهيد. افرا ديگر در محل کار شايد از شما انتظار داشته باشند که هميشه با با رفتاري مشابه عمل کنيد، اما شما نياز داريد دوباره توانايي‌هاي خود را به کرسي بنشانيد يا حداقل مرزها و حد و حدود خود را شفاف سازيد. اگرچه بيش از اندازه کار کردن مفيد واقع نخواهد شد، ساکت و ساکن باقي ماندن نيز همانگونه خواهد بود. اجازه دهيد همکارانتان بفهمند که شما دقيقا چه افکاري در سر داريد.


فال شهریور

– فال روزانه در روز 28 دی 1399 برای متولدین شهریور ماه

‌شما در عالم خيال دوست داريد با وجود تمام محدوديت‌ها و موانعي که جلوي راهتان قرار گرفته هم کارتان را خوب انجام دهيد. شما مي‌دانيد که عمل کردن به قوانين کار خيلي خوبي است، اما کنترل کردن آن از دست شما خارج شده است. شايد احساس مي‌کنيد که دست و پاي شما را بسته‌اند و مي‌خواهيد محدوديت‌هايتان را از بين ببريد. اما امروز سعي نکنيد زياد کار کنيد، وگرنه موقعيتي را خراب خواهيد کرد که در واقع آنقدرها هم که شما فکر مي‌کرديد بد نبوده است.


فال مهر

– فال روزانه در روز 28 دی 1399 برای متولدین مهر ماه

باوجود اينکه امروز احساسات شما تقريبا در معرض ديد هستند، شما نمي‌توانيد با راحتي آنها را به عملي قاطعانه تبديل کنيد. حس و حال شما خيلي سريع تغيير مي‌کند، هر فکري که در سرتان مي‌پرورانيد به وجود آورنده حرکت و حنبشي مي‌شود که با عمل قبلي شما سراسر متفاوت است. اگرچه شخصي شما را تحت فشار قرار مي‌دهد که سريع تر يک تصميم ثابت بگيريد، اما الان اصلا اين کار لازم نيست. دو روز صبر کنيد، اين بهتان کمک مي‌کند که امکان گرفتن عاقلانه ترين تصميمات را داشته باشيد.


فال آبان

– فال روزانه در روز 28 دی 1399 برای متولدین آبان ماه

به تنهايي شناور شدن در درياي خروشان احساسات‌تان امروز کاري با صفا و خوش به نظر مي‌رسد، اما هر بار که شما احساس رضايت مي‌کنيد، يکدفعه افکار غير قابل پيش بيني از راه مي‌رسند و شما را از خيال واهي بيدار مي‌کنند. هرچه که روز جلو مي‌رود، شما آگاه مي‌شويد که حوادث واقعي در زندگي روزانه تان بر خيالات و روياها ارجحيت دارند. برگشتن به سوي زندگي واقعي براي شما کار راحتي نيست، اما اين کاري است که انجام دادنش واقعا لازم است.


فال آذر

– فال روزانه در روز 28 دی 1399 برای متولدین آذر ماه

شما اعتقاد داريد که براي مشکلي که شما را به زحمت انداخته راه حل مناسبي داريد. متاسفانه چند لحظه بعد و قبل از اينکه در مسير درستي قرار بگيريد نظرتان عوض مي‌شود. نظر خود را خيلي زود تغيير ندهيد، بهتر است صبر کنيد تا ببينيد که بعدا نيز نظرتان همين خواهد بود يا اينکه جواب نهايي‌تان با جواب الان فرق خواهد کرد يا نه؟ پس حواستان باشد، اهميت دادن شما به مسائل اورژانسي و فوري بعضي وقتها باعث مي‌شود که تصميمات جاهلانه بگيريد!


فال دی

– فال روزانه در روز 28 دی 1399 برای متولدین دی ماه

چرخش ماه دلنشين برج ميزان و خورشيد در نشانه‌تان باعث شده که شما بدون توجه به کارهايي که پيش رويتان داريد در آرزوي خوشحال کردن افراد ديگر باشيد. حتي اگر شما بخواهيد موفق بشويد، فهميدن حقيقت کار راحتي نيست، ولي شما نياز نداريد که اين کار را با هزينه و خرج ديگران انجام دهيد. در حاليکه راه خود را به سوي موفقيت ادامه مي‌دهيد، از حال اطرافيانتان نيز آگاه باشيد و مطمئن شويد که به نيازهايشان توجه مي‌کنيد.


فال بهمن

– فال روزانه در روز 28 دی 1399 برای متولدین بهمن ماه

امروز شما با اطمينان و اعتماد به نفس بيشتري با مردم برخورد مي‌کنيد. باوجود اينکه شما به خاطر ظاهر سرسختانه خود برجسته و مورد توجه شده‌ايد، وقتي که حقايق واقعي بهتان گفته مي‌شود، آماده‌ايد که فکر خود را تغيير دهيد. اما خوش بيني شما مي‌تواند مانع و عامل باز دارنده‌اي براي افراد ديگر باشد و آنها از سهيم کردن شما در افکارشان پشيمان شوند. پس آگاهانه راه خود را هموار کنيد تا بتوانيد جايي براي ايجاد گفتگوهاي واقعي و اگاهانه ايجاد کنيد.


فال اسفند

– فال روزانه در روز 28 دی 1399 برای متولدین اسفند ماه

هم اکنون درحاليکه شما در جستجوي راه‌هايي هستيد که بتوايند شغلتان را با فرد ديگري يکي و ترکيب کنيد، ممکن است رابطه‌هاي دوستي‌تان به مشکل بربخورد. متاسفانه شما هر چه بيشتر در اين رابطه خود کند و کاو و جستجو کنيد ممکن است طرف مقابلتان از شما دلزده شود. ياس و نااميدي در دوستي شما حکمفرما خواهد شد، مگر اينکه شما قبل از اينکه براي کار خود برنامه ريزي بلند مدت کنيد، قدمي به عقب برداريد و ببينيد پشت سرتان چه خبر است.


به این فال امتیاز بدید

خیلی ضعیف/ضعیف/متوسط/خوب/عالی

میانگین 4.6 / 5. تعداد آرا : 63

هنوز کسی رای نداده...