خانه » فال روزانه 28 تیر 1399

فال روزانه

فال روزانه 28 تیر 1399

فال روزانه


4.5
(66)

فال روزانه آنلاین 28 تیر 1399

فال فروردین

– فال روزانه در روز 28 تیر 1399 برای متولدین فروردین ماه

امروز بهتان توصيه مي‌شود كه ديد مثبتي داشته باشيد، براي اينكه وقتي برخلاف ميل شما اتفاقي مي‌افتد شما خيلي سريع و بيش از اندازه جدي مي‌شويد. شما وقتي بفهميد مردم ديگر با ديدگاه‌هايي كه كاملاً با ديدگاه‌هاي شما متفاوتند توافق دارند خوشحال‌تر خواهيد شد. به جاي اينكه عقايد خود را بر ديگران تحميل كنيد، فقط كارهايي را انجام دهيد كه انجام دادنشان برايتان مفيد است.


فال اردیبهشت

– فال روزانه در روز 28 تیر 1399 برای متولدین اردیبهشت ماه

ماه در نهمين خانه شما مربوطه به ايده‌هاي بزرگ قرار دارد و در عين حال به شما توصيه مي‌شود كه قبل از اينكه نظرات خود را با فرد ديگري در ميان بگذاريد آن را دوباره بررسي كنيد. هوشياري و آگاهي شما نسبت به هميشه كمي بيشتر شده است، براي اينكه مي‌خواهيد در نهايت قبل از افشا كردن آنچه كه در ذهنتان داريد از درست بودن مطالبي كه مي‌گوييد اطمينان حاصل كنيد. اما نبايد مدت زيادي تأمل كنيد، وگرنه فرصتتان را از دست خواهيد داد.


فال خرداد

– فال روزانه در روز 28 تیر 1399 برای متولدین خرداد ماه

امروز پيروي كردن از پيشنهادات يك نفر ديگر مادامي كه شما خود چنين خواسته‌هاي بزرگي نداريد كه به نااميدي‌هايتان پايان دهد، مي‌تواند حركت واقعاً عاقلانه‌اي باشد. با وجود اين واقع‌بيني به شما اجازه مي‌دهد وارد ارتباطي بشويد كه اين رابطه بيشتر بر پايه زمينه‌هاي مشترك استوار شده است تا بر پايه نيازهاي مختلف. پذيراي تغيير بودن به شما كمك خواهد كرد كه ارتباطات بيشتري داشته باشيد.


فال تیر

– فال روزانه در روز 28 تیر 1399 برای متولدین تیر ماه

امروز ماه كاملاً در جهت خلاف نشانه شما قرار گرفته است، و شما در شرايطي قرار مي‌گيريد كه يك خاطره عشقي قديمي كه از نظر احساسي خيلي بهتان لطمه زده است دوباره ياد آوري مي‌شود. اما نبايد تصور كنيد كه تمام پيش آمدهايي كه جديداً رخ داده‌اند به شما صدمه زده‌اند. امنيت و آسايش شما بيشتر از آنكه به حوادثي كه در جهان بيرون اتفاق مي‌افتد بستگي داشته باشد به احساسات خودتان بستگي دارد.


فال مرداد

– فال روزانه در روز 28 تیر 1399 برای متولدین مرداد ماه

در اين هفته شما قبل از اينكه بتوانيد زماني را به خودتان اختصاص دهيد كارهايي براي انجام دادن داريد، و هرچه زودتر شروع كنيد زودتر هم كارهايتان را تمام خواهيد كرد. هنوز ماه در ششمين خانه شما كه مربوط به جزئيات است قرار دارد و بهتان پيشنهاد مي‌شود كه برايتان لازم است بر روي چيزهاي كوچك و جزئيات بيشتر از موضوعات بزرگ و مهم تمركز كنيد. اگر فقط يك بار نكات مبهم را برطرف كرديد، بعد از آن شما مي‌توانيد بيشتر تفريح كنيد.


فال شهریور

– فال روزانه در روز 28 تیر 1399 برای متولدین شهریور ماه

وقتي كه شما مجبوريد با توجه به يك برنامه‌ريزي سخت و بسته فعاليت كنيد، مسلماً خلاقيت داشتن كار خيلي سختي مي‌شود. اما اين محدوديتها در نهايت به نفع شما تمام مي‌شوند. براي اينكه وقتي شما تحت فشار قرار داريد، وضع مالي شما بهتر مي‌شود و  روياپردازي ها و عدم تمركز شما كمتر مي شود. عجيب اينكه لازم است كه اين محدوديتها را جدي‌تر بگيريد؛ توانايي لذت بردن از زندگي بهتان كمك مي‌كند كه مفيدتر باشيد.


فال مهر

– فال روزانه در روز 28 تیر 1399 برای متولدین مهر ماه

امروز ماه در چهارمين خانه شما قرار گرفته است و شما را ترغيب مي‌کند که به عمق مطالبي توجه کنيد که اخيراً باعث ناراحتي شما شده‌اند. شما مي‌ترسيد تفکرات خود را با ديگران در ميان بگذاريد، اما اگر يک بار اين کار بکنيد متوجه خواهيد شد که اين کار آنقدر هم فکر مي‌کرديد بد نيست. از بحث‌هاي مهم دوري نکنيد براي اينکه تغييراتي که ايجاد مي‌شود بيشتر از آن چيزي که شما فکر مي‌کرديد نتايج مثبتي براي شما در پي دارد.


فال آبان

– فال روزانه در روز 28 تیر 1399 برای متولدین آبان ماه

هم اکنون شما بايد کاملاً آگاه باشيد که احساساتتان چقدر بر تلاشهايتان تأثير مي‌گذارند تا عيني و ملموس باشند و اين موضوع براي شما از اهميتي حياتي برخوردار است. امروز ماه کامل در نشانه شما مي‌تواند بيشتر به واقعيت تکيه کند. خوشبختانه تصورات شما در طول روز کاملاً واضح و روشن خواهند بود.


فال آذر

– فال روزانه در روز 28 تیر 1399 برای متولدین آذر ماه

زماني که ماه در دومين خانه شما قرار دارد زيادي پول خرج کردن کار درستي نيست، براي اينکه شما در مورد خريدن وسايلي که دوست داريد خيلي احساسي برخورد مي‌کنيد. شما بيشتر از اينکه با توجه به نيازهايتان خريد کنيد بيشتر از روي هوي و هوس خريد مي‌کنيد. قبل از خريد کردن در موردش فکر کنيد و آن را يک يا دو روز به تأخير بيندازيد تا بعداً از خريدهاي نامناسبي که کرده‌ايد افسوس نخوريد.


فال دی

– فال روزانه در روز 28 تیر 1399 برای متولدین دی ماه

امروز ماه در نشانه شما حاکي از اين است که شما يک گفتگوي احساسي خواهيد داشت، اما شما به جاي اينکه اين گفتگو را ملايم‌تر کنيد به آتش آن دامن مي‌زنيد. اکنون آروزهاي شما خيلي مشتاقانه هستند و براي شما سخت است که تصوير روشني از آنچه که نمي‌دانيد واقعي هست يا نه تجسم کنيد. شما اول بايد از ديگران درخواست کمک کنيد و بعد سعي کنيد نيازهايتان را از خواسته‌هايتان مجزا کنيد.


فال بهمن

– فال روزانه در روز 28 تیر 1399 برای متولدین بهمن ماه

حتي اگر شما کاملاً هم از خواب بيدار شده باشيد برايتان سخت است که روياي شب گذشته‌تان را فراموش کنيد. به جاي اينکه سعي کنيد اين خواب را فراموش کنيد، سعي کنيد که پيامهايي را که ضمير ناخودآگاهتان به ضمير خودآگاه شما مي‌فرستند را دريافت کنيد. حتي اگر اين پيامها دفعه اول به نظرتان مهم نبودند ولي حتماً به آنها توجه کنيد.


فال اسفند

– فال روزانه در روز 28 تیر 1399 برای متولدین اسفند ماه

شما قدر همکاران و يا دوستانتان را مي‌دانيد و به خاطر همين امروز از آنها حمايت مي‌کنيد. ماه کامل در يازدهمين خانه شما که مربوط به روابط اجتماعي‌تان است قرار دارد و شما را تشويق مي‌کند که بيشتر وقتتان را با ديگران بگذرانيد، اما در اواخر روز شما بيشتر به تنها بودن احتياج داريد. حتي اگر سرتان خيلي شلوغ است، ولي زماني را براي خود خالي کرده و در سکوت کامل به سر ببريد.


به این فال امتیاز بدید

خیلی ضعیف/ضعیف/متوسط/خوب/عالی

میانگین 4.5 / 5. تعداد آرا : 66

هنوز کسی رای نداده...