خانه » فال روزانه 28 آبان 1399

فال روزانه

فال روزانه 28 آبان 1399

فال روزانه


4.6
(63)

فال روزانه آنلاین 28 آبان 1399

فال فروردین

– فال روزانه در روز 28 آبان 1399 برای متولدین فروردین ماه

امروز يک روز هيجان انگيز است!  اما اگر ترس‌هاي خود را مديريت نکنيد، شک کردن مداوم شما را به به وضعيت بحراني ماورايي مي‌فرستد. اين سخن بدين معني نيست که شما مي‌توانيد بر قدرت‌هاي ماورايي پيروز بشويد، بلکه بدين معني است که با قبول کردن محدوديت‌هايتان و خودشناسي مجبور نخواهيد شد چندين بار ابراز وجود کنيد.


فال اردیبهشت

– فال روزانه در روز 28 آبان 1399 برای متولدین اردیبهشت ماه

سياره بخت شما يعني ونوس امروز از سوي اورانوس تکان دهنده زنگ بيدار باش دريافت خواهد کرد! بنابراين شما چشم‌هايتان را به روي چيزهايي که درست جلوي رويتان قرار دارند باز خواهيد کرد. همچنين قلب شما را به روي حوادث عاطفي خواهد گشود و شما با آغوش باز اين وقايع عشقي را مي‌پذيريد. آزاد بودن از قيود و سنت‌ها معمولا مورد پسند شما نيست، اما امروز قادريد استقلال و فرد گرايي خود را به خوبي نشان دهيد.


فال خرداد

– فال روزانه در روز 28 آبان 1399 برای متولدین خرداد ماه

محيط پيرامون شما امروز خيلي بي نظم و ترتيب شده است و امکان دارد اين اتفاق شما را از برنامه‌هايي که براي خود ترتيب داده بوديد دور کند. اطرافيان شما ظاهراً امروز نسبت به هميشه سرشان شلوغ‌تر است و انگار اين موضوع مسري شده است! شما کارهاي خيلي زيادي پيش روي خود داريد که انجام دادن تمام آنها از توانايي‌تان خارج است. پس قبل از اينکه از پا بيفتيد، کارهايي که ملزم به اجام دادنشان هستيد و تعهد داده ايد را دراولويت قرار دهيد.


فال تیر

– فال روزانه در روز 28 آبان 1399 برای متولدین تیر ماه

شما احساس مي‌كنيد امروز يك نفر سر راه شما قرار گرفته و مزاحم كارتان شده است. اگر شما مي‌خواهيد به تنهايي كاري را انجام بدهيد لازم است با يكي از دوستان نزديكتان يا فردي كه فكر مي‌كنيد مانع كارتان شده و يا حتي افرادي كه ظاهراً كاري به كارتان ندارند مبارزه كنيد. سعي نكنيد انتخاب‌هاي خود را براي افراد ديگر توجه كنيد؛ فقط به آنها بفهمانيد كه اين انتخابها شخصي نيستند. شما بايد حين انجام دادن كارهايتان مهربان و خوش برخورد باشيد، ولي لزومي ‌ندارد به خاطر ميل شخصي آنها كاري انجام دهيد.


فال مرداد

– فال روزانه در روز 28 آبان 1399 برای متولدین مرداد ماه

امروز در مورد مسائل مالي تصميم گرفتن برايتان كار راحتي نيست، چراكه براي پول خرج كردن محدوديت داريد. زيادي پول خرج كردن به نفعتان نيست، ولي اطرافيان‌تان به اندازه شما حواسشان را جمع نمي‌كنند. اضافه كردن بر ماديات و زرق و برق‌هاي زندگي يكي از چيزهايي است كه باعث شادي انسان مي‌شود، ولي اكنون عاقلانه ترين راه اين است كه به وسيله ابراز وجود کردن با  راه‌هاي غير مادي از سخاوتتان دفاع كنيد.


فال شهریور

– فال روزانه در روز 28 آبان 1399 برای متولدین شهریور ماه

در شرايط احساسي اخير ياد آوري خاطرات دوران کودکي مي‌تواند بر پيچيدگي اوضاع بيفزايد. اتفاقاتي كه رخ داده شما را آشفته كرده است و ديگر نمي‌توانيد به راحتيي به حس‌هاي خود اطمينان كنيد. از طرف ديگر اگر شما بتوانيد آرزوها و نيازهاي خود را كنترل كنيد، قادر خواهيد بود به دوران گذشته برگرديد و در موقعيتي مناسب ترس‌ها و خيالات خود را با كسي كه دوستش داريد در ميان بگذاريد.


فال مهر

– فال روزانه در روز 28 آبان 1399 برای متولدین مهر ماه

شما امروز سعي مي‌كنيد موضوعي را از ديگران مخفي كنيد، اما ممكن است علي رغم تمام تلاش‌هاي شما اين موضوع فاش شود. به جاي اينكه سعي كنيد از خودتان يا افراد ديگر محافظت كنيد، به اوضاع و شرايط نامساعدي كه پيش آمده نگاه كرده و فكر كنيد ببينيد چرا مجبوريد مواظب حرف‌هايي كه مي‌زنيد باشيد. وقتي كه شما هيچ چيزي را از ديگران پنهان نكنيد، مطمئناً شادتر خواهيد بود.


فال آبان

– فال روزانه در روز 28 آبان 1399 برای متولدین آبان ماه

شما احساس مي‌كنيد ناچاريد كارهايي را انجام دهيد كه اين كارها در واقع اصلاً وظيفه شما نيست. اما شما نمي‌توانيد بدون اينكه مشكلي درست شود اقدامي ‌بكنيد. حتي اگر فكر مي‌كنيد با شما غير منصفانه رفتار مي‌شود بهتر است فعلاً كاري نكنيد. پس سعي كنيد كارهايي را انجام دهيد كه مجبور نشويد در مقابل ديگران مقاومت كنيد، شما بعدها براي حل كردن اين مشكل وقت كافي خواهيد داشت.


فال آذر

– فال روزانه در روز 28 آبان 1399 برای متولدین آذر ماه

ظاهراً اطرافيانتان و حتي دوستان صميمي ‌و همكارانتان امروز دور و بر شما را خالي كرده و همين موضوع شما را ترغيب مي‌كند كه حتي بيشتر از قبل روي توانايي‌هايتان تمركز كنيد. شما دوست نداريد يک آدم معمولي باشيد، بنابراين مي‌توانيد بيشتر از قبل فعاليت كرده و تلاش كنيد كه راه خود را برويد. حواستان باشد وقتي كه مشكلي وجود ندارد، شما مشكل درست نكنيد، براي اينكه اگر يك بار ديگران را ناراحت كنيد ديگر نمي‌توانيد به اين راحتي آنها را تسكين داده و آرامش رفته را بازگردانيد.


فال دی

– فال روزانه در روز 28 آبان 1399 برای متولدین دی ماه

شما مي‌دانيد كه چيزي در زندگي‌تان تغيير كرده است و شما مجبوريد بر خلاف قانون و منطق برنامه ريزي كرده و نقشه بكشيد. شما مجبوريد از توانايي‌هاي جسماني خود استفاده كنيد، اما نبايد آن را صرف كارهاي پوچ و بي فايده بكنيد. داشتن انضباط فردي و شخصي اكنون براي شما لازم و واجب است و فعاليت‌هاي منظم روزانه شما را براي آينده‌اي خوب آماده مي‌كند.


فال بهمن

– فال روزانه در روز 28 آبان 1399 برای متولدین بهمن ماه

شما دوست داريد كاري را به روش خودتان انجام دهيد، اما لازم است كه يكي از همكاران هم به كمك شما بيايد. براي اينكه شما در بعضي از زمينه‌ها مهارت نداريد و اين شخص از اين توانايي‌ها برخوردار است و مي‌تواند كمكتان كند. يا شايد شما مي‌خواهيد اقدام به کاري شراکتي بکنيد و به فردي نياز داريد كه با شما همراهي كند. هر كدام از اين كارها را بخواهيد انجام دهيد بايد حواستان را جمع كنيد، چرا كه فرد ديگر بيشتر از شما تلاش نخواهد كرد و يا بيشتر از شما سرمايه گذاري نخواهد كرد و ممكن است نتايج حاصل باعث رضايت شما نشود.


فال اسفند

– فال روزانه در روز 28 آبان 1399 برای متولدین اسفند ماه

اگر در نظر داريد در رژيم غذايي خود تغييراتي بدهيد، مطمئن شويد که براي اين کار دليل منطقي داريد. اگر به خاطر اينکه فردي را تحت تاثير قرار دهيد مي‌خواهيد شکر را از رژيم غذايي تان حذف کرده و يا به تمرينات بدني خود اضافه کنيد، احتمالاً اين کارها زياد تداوم نخواهد داشت. هم اکنون تنها دليل منطقي براي تغيير برنامه مي‌تواند فقط و فقط حفظ سلامتي تان باشد و نه چيز ديگر!


به این فال امتیاز بدید

خیلی ضعیف/ضعیف/متوسط/خوب/عالی

میانگین 4.6 / 5. تعداد آرا : 63

هنوز کسی رای نداده...