خانه » فال روزانه 27 مرداد 1399

فال روزانه

فال روزانه 27 مرداد 1399

فال روزانه


4.5
(65)

فال روزانه آنلاین 27 مرداد 1399

فال فروردین

– فال روزانه در روز 27 مرداد 1399 برای متولدین فروردین ماه

شما امروز مي‌توانيد روز خوبي داشته باشيد، چرا كه حتي اگر هيچ چيزي هم تغيير نكرده باشد، بازهم نسبت به زندگي خود خيلي خوشبين هستيد. اما اين خوش‌بيني شما نمي‌تواند مشكلاتي كه ريشه در برابري تند و تيز بهرام و پلوتو دارند را تغييري دهد. هر كدام از اين سياره‌ها مي‌خواهند بر ديگري چيره شوند. در نتيجه ممكن است شما با توجه كردن و وابسته شدن به جزئيات بازي را واگذار كنيد.


فال اردیبهشت

– فال روزانه در روز 27 مرداد 1399 برای متولدین اردیبهشت ماه

امروز شما از برنامه هاي خود جلو افتاده‌ايد و اين موضوع مي‌تواند افرادي را كه قصد مشكل درست كردن براي شما را داشتند ناراحت كند. شما دلتان مي‌خواهد به جاي اينكه درگير و بند عقربه‌هاي ساعت باشيد، بتوانيد آزادانه زندگي كنيد. شايد بعضي وقتها لازم باشد گذشت كنيد، پس سعي كنيد به دوستانتان احترام بگذاريد. به ديگران اجازه دهيد كه از قبل بدانند شما به خاطر اينكه كسي را ناراحت نكنيد،  ممكن است كمي ديرتر به قرار ملاقات خود برسيد.


فال خرداد

– فال روزانه در روز 27 مرداد 1399 برای متولدین خرداد ماه

شما با پرورش دادن خود و ديگران تمايل داريد كه كاملاً در حرفه‌تان پيشرفت كنيد، اما امروز صدايي از درونتان برخواسته و از شما خواسته‌هاي بزرگتري دارد. حتي اگر شما بدانيد كه جسمتان لزوماً به تحرك بيشتر – اعم از روحي و فيزيكي- نياز ندارد، باز هم احساس آشفتگي مي‌كنيد. باوجود اين شما كاملاً عملكردي همراه با ريسك را بيشتر از عملكردي معمولي مي‌پسنديد. بدون اينكه خود و ديگران را به مخاطره بيندازيد سعي كنيد راهي كه شما را سريعاً به مقصود مي‌رساند را بيابيد.


فال تیر

– فال روزانه در روز 27 مرداد 1399 برای متولدین تیر ماه

اكنون كار كردن بر اساس آنچه كه قبلاً انجام داده‌ايد ساده‌تر است، اما پيدا كردن جايگاه جديدي براي به ثمر نشاندن تلاشهايتان كار سختي است. شما امروز، فقط به خطر اينكه به سرعت خود بيفزاييد، ابتدا با سرعت به جلو حركت كرده و بعد حركت خود را كندتر مي كنيد. اگرچه ريتم ناهماهنگ كاري شما ممكن است همكارانتان را عصباني كند، اما اكنون براي به حداكثر رساندن سطح توانايي‌هايتان بهترين روش است. نگران اينكه ديگران چه فكري مي‌كنند و شما چقدر مي‌توانيد كار كنيد، نباشيد.


فال مرداد

– فال روزانه در روز 27 مرداد 1399 برای متولدین مرداد ماه

امروز زماني كه مسائل خانوادگي باعث مي‌شود در موقعيتي استرس‌زا قرار بگيريد قوه تشخيص شما مي‌تواند مفيد واقع شود. خوشبختانه شما حالا مي‌توانيد براي اين مشكلي كه مدتها باعث ناراحتي شما شده است راه حلي بيابيد. اما زماني كه شما تشخيص داديد زمان با سرعت در حال گذر است و نبايد برنامه‌هاي خود را به تعويق بيندازيد، اين بحرانها كمتر و كمتر مي‌شوند.


فال شهریور

– فال روزانه در روز 27 مرداد 1399 برای متولدین شهریور ماه

كاملاً واضح است كه وقتي شما كارهاي خيلي زيادي براي انجام دادن داريد و مي‌خواهيد همه را با هم انجام دهيد، نمي‌توانيد هيچ كدام را به درستي تمام كنيد. از طرف ديگر اگر شما قبل از اينكه كار بعدي تان را شروع كنيد فقط بر روي تمام كردن يكي از وظايفتان تمركز كنيد، كارهاي زيادي ناتمام باقي مي‌مانند. اگرچه اين موضوع شما را ناراحت مي‌كند، ولي در حال حاضر كيفيت كارهايتان نسبت به كميت آنها از اهميت بيشتري برخوردار است.


فال مهر

– فال روزانه در روز 27 مرداد 1399 برای متولدین مهر ماه

شما نمي‌توانيد آرام بنشينيد؛ اگر خوشي و لذت در نزديكي شما باشد وسوسه مي‌شويد كه به هر طريقي كه شده بهش برسيد. امروز آرزوهاي شما غير قابل انكارند. هرقدر بيشتر ميل و رغبت نشان مي‌دهيد، آرزوهايتان نيز بزرگتر مي‌شوند. وقتي به يكي از خواسته‌هايتان مي‌رسيد، يك آرزوي ديگر دوباره در ذهن شما پرورانده مي‌شود. اما فراموش نكنيد كه نبايد رضايت را در دنياي بيرون از خودتان جستجو كنيد. درعوض خودشناسي در متعادل كردن نيازهايتان بهتان كمك مي‌كند.


فال آبان

– فال روزانه در روز 27 مرداد 1399 برای متولدین آبان ماه

صحبت كردن در مورد نيازهايتان با افراد ديگر براي شما كار سختي است، براي اينكه شما مي‌ترسيد كه مبادا آنها شما را درك نكنند. شايد شما فكر مي‌كنيد كسي كه واقعاً دوستتان دارد بايد قبل از اينكه شما شروع به حرف زدن كنيد خودش بفهمد كه شما چه نيازهايي داريد، اما لزوماً نبايد انتظار چنين چيزي را داشت. اگر شما واقعاً مي‌خواهيد رضايتي كامل داشته باشيد بايد جرأت و شهامت به خرج داده و احساسات خود را بيان كنيد.


فال آذر

– فال روزانه در روز 27 مرداد 1399 برای متولدین آذر ماه

شما نمي‌توانيد كمي بيشتر صبر كنيد و فقط مي‌خواهيد تفريح كنيد. اما پيدا كردن زمان خالي و همچنين درخواست كردن از ديگران براي اينكه به شما ملحق شوند كار سختي است، بنابراين شما مي‌توانيد به آساني از خواسته‌هايتان چشم پوشي كنيد. خوشبختانه ژوپيتر طرب انگيز در يازدهمين خانه شما قرار مي‌گيرد و به شما فرصتي براي خنديدن و خوش بودن مي‌دهد. امروز لازم نيست قدمهاي بزرگ برداريد، برداشتن قدمهاي كوچك اما در مسيري درست كفايت مي‌كند.


فال دی

– فال روزانه در روز 27 مرداد 1399 برای متولدین دی ماه

منطق به شما حكم مي‌كند كه از چيزهاي بسيار ساده لذت ببريد و به آنها راضي باشيد، اما ماه در نشانه‌تان شما را وسوسه مي‌كند كه زماني كه ديگران در حال تفريح كردن هستند شما به دنبال كسب مال و ثروت باشيد. شما اكنون قصد ميان بر زدن نداريد و مطمئناً دلتان هم نمي‌خواهد افراد ديگر به شما بگويند كه چه كاري بايد انجام بدهيد. استقلال طلبي شديد شما از هر مانعي كه سد راهتان است پيشي مي‌گيرد. در حال حاضر دليلي براي نگران شدن وجود ندارد.


فال بهمن

– فال روزانه در روز 27 مرداد 1399 برای متولدین بهمن ماه

حتي اگر شما از زندگي روزمره تان راضي هم هستيد، با فكر كردن و تمركزكردن توانايي بهتر شدن را هم داريد. به جاي اينكه بي هدف روياپردازي كنيد، در حاليكه با احتياط افكارتان را به مسيري مي‌كشانيد كه تصاوير مثبتي را در ذهتان مي‌پروراند، آنها را تحت كنترل خود درآوريد. شما همانگونه هستيد كه خودتان فكر مي‌كرديد، بنابراين با تغيير دادن تصويرهايي كه نگرش شما را مي‌سازند، روزهاي بهتري داشته باشيد.


فال اسفند

– فال روزانه در روز 27 مرداد 1399 برای متولدین اسفند ماه

امروز شما مي‌توانيد يك شريك و همراه كامل براي لحظه‌هاي خوب خود داشته باشيد، ولي شما نمي‌توانيد به خوبي اين نقش را براي طرف مقابل خود بازي كنيد. شما به جاي اينكه با يك نفر ديگر همراه بشويد، ترجيح مي‌دهيد آزادي اين را داشته باشيد كه هر كاري دلتان مي‌خواهد انجام دهيد. با وجود اين اگر كمي خويشتن‌داري از خود نشان دهيد، مي‌توانيد هم به نيازهاي خود برسيد و هم ديگران را خوشحال كنيد.


به این فال امتیاز بدید

خیلی ضعیف/ضعیف/متوسط/خوب/عالی

میانگین 4.5 / 5. تعداد آرا : 65

هنوز کسی رای نداده...