خانه » فال روزانه 27 دی 1399

فال روزانه

فال روزانه 27 دی 1399

فال روزانه


4.6
(62)

فال روزانه آنلاین 27 دی 1399

فال فروردین

– فال روزانه در روز 27 دی 1399 برای متولدین فروردین ماه

اگر افكار شما در جهت عشقي مبهم حركت مي‌كند هراسي به دل راه ندهيد. تغييرات عميق مي‌تواند درتاريكي ناخودآگاه ذهن شما رخ دهند و ديگر نيازي نيست تا اصرار به پايداري داشته باشيد تا عميق تر حفر كنيد. به ياد داشته باشيد، اگر عصباني بوديد، به آن اعتراف كنيد، آن به همان سرعتي كه پديدار شده بود محو خواهد شد.


فال اردیبهشت

– فال روزانه در روز 27 دی 1399 برای متولدین اردیبهشت ماه

سياره حاكم شما ونوس، شما را در تماسي لذت بخش با پلوتون قدرتمند قرار مي‌دهد. شما مي‌خواهيد احساس خوبي را كه داريد با ديگران و به خصوص دوستان تان تقسيم كنيد،‌ اين امكان پذيراست چرا كه اشتياق شما براي ارتباط با آنها بسيار شديد است. به جاي اينكه احساسات شديد خود را ابراز كنيد، ايده خوبي است كه دوست داشتن‌ها و دوست نداشتن‌هاي خود را ابراز نكنيد تا زمانيكه احساسات معمول‌تان به سر جاي خود برگردند.


فال خرداد

– فال روزانه در روز 27 دی 1399 برای متولدین خرداد ماه

شما نيازي نداريد كه امروز از بروز احساسات خود جلوگيري كنيد، حتي اگر آنها شديدتر از هميشه به نظر مي‌رسند. در وهله اول اشتياق شديد شما به نظر مي‌رسد آنهايي را كه اطراف شماهستند را متعجب و شگفت زده كند. اما بعد از اين مي‌فهمند كه شما واقعا خارج از شخصيت خود رفتار نمي‌كنيد. خوشبختانه،‌ تمايل شما براي كاوش عميقانه در ميان ناشناخته‌ها بيشتر مي‌شود و اين بوسيله توانايي شما براي بي طرفانه رفتار كردن باشد. به خاطر نيازهايتان در مخمصه نيفتيد،‌ بهتر اين است كه احساسات خود را از كارهايتان تفكيك كنيد.


فال تیر

– فال روزانه در روز 27 دی 1399 برای متولدین تیر ماه

شما مي‌خواهيد همه درباره اتفاقاتي كه امروز مي‌افتد احساس خوبي داشته باشند، اما اين مي‌تواند بسيار پيچيده‌تر از آن باشد كه شما فكرش را مي‌كنيد. شخصي ممكن است با احساسات منفي خود تاثيري روي شما داشته باشد، اما شما مي‌توانيد بگوييد كه به نظر مي‌رسد بعضي چيزها درست هستند. سعي كنيد احساسات پنهان شده خود را بروز دهيد. در عوض،‌ تمام روز فقط به جنبه‌هاي مثبت افكار خود درباره برنامه‌هايي درزندگي تان داريد تمركز كنيد.


فال مرداد

– فال روزانه در روز 27 دی 1399 برای متولدین مرداد ماه

ممكن است ترجيح بدهيد كه الان حس حسادت خود را بروز ندهيد و از آشكار شدن آن جلوگيري كنيد، اما نمي‌توانيد احساسات خود را به خوبي كنترل كنيد. با اين وجود، رفتارهاي غيرارادي امروز ايده خوبي نيست چرا كه شما از اين مي‌ترسيد كه چيزي را كه بدست آورده‌ايد از دست بدهيد يا فرصتي را كه شما را در جستجوي عشق موفق مي‌ساخت را از دست بدهيد. هرچقدر احساستي واكنش نشان دهيد، موقعيت تان بيشتر به خطر مي‌افتد. پنهان كردن تمايلات‌تان موثر نخواهدبود،‌ همچنين وضع شما را نشان نخواهد داد. سعي كنيد تا ميانه رو باشيد تا استرس خود را به حداقل برسانيد.


فال شهریور

– فال روزانه در روز 27 دی 1399 برای متولدین شهریور ماه

ممكن است نياز باشد كه به عقب باز گرديد و كاري را كه فكر مي‌كرديد به اتمام رسانده‌ايد مورد بازبيني قرار دهيد، آن وقت است كه درمي‌يابيد آن نياز به كار بيشتري دارد. الان زمان اين است كه كاري را كه شروع كرده بوديد را بسازيد و تمام كنيد و هر كاري مي‌توانيد براي اطمينان انجام دهيد كه تلاش‌هاي شما بي ارزش نبوده است. به جاي اينكه از اين موقعيت فرار كنيد و پروژه جديدي را آغاز كنيد، با انجام دادن كارهاي ناتمام، تا جاييكه مي‌توانيد زندگي‌تان را استحكام ببخشيد.


فال مهر

– فال روزانه در روز 27 دی 1399 برای متولدین مهر ماه

شما هيچ دليلي براي اجتناب از عشق و عاشقي نداريد،‌ حتي اگر مطمئن نيستيد كه همه چيز آن طوري كه آرزو مي‌كرديد باشند. سياره حاكم شما كه متمايل به رابطه است، تعاملات شما را با هم هماهنگ مي‌كند،‌ زمانيكه اتصال ونوس – پلوتون شما را از محدوده عقلاني خارج كرده و به سمت قلمرو حواس پيش مي‌برد. به جاي اينكه هميشه در حال گارد گرفتن باشيد،‌ در پي يافتن راهي باشيد تا محدوديت‌هاي شما را ملايم‌تر كنند مخصوصا زمانيكه با شخص خاصي هستيد.


فال آبان

– فال روزانه در روز 27 دی 1399 برای متولدین آبان ماه

با وجود اينكه ماه امروز در نشان شما بسيار آرام است، سياره حاكم شما، پلوتون بي‌رحم، شما را به سمت خوشي‌هاي يك عشق ناب سوق مي‌دهد. اما راه‌هاي بسياري براي خوشگذراني و سرخوشي وجود دارد كه تنها يكي از آنها شما را راضي مي‌كند. از استراحت كردن و آرامش داشتن نترسيد و اجازه دهيد ذهن شما آزاد باقي بماند. روياها و تصورات شما مكان‌هايي را به شما نشان مي‌دهند كه تا بحال به آنجا سفر نكرده‌ايد و مي‌توانند شما را به طرف راه درستي هدايت كنند كه در آينده براي شما مناسب باشد.


فال آذر

– فال روزانه در روز 27 دی 1399 برای متولدین آذر ماه

ممكن است بخواهيد پيغامي را كه حالا دريافت مي‌كنيد ناديده بگيريد، حتي اگر دوستان مورد اعتمادتان شما را مورد نصيحت قرار دهند. اما شما آماده شنيدن آن باقي مي‌مانيد، اما قسمتي از شما از محدوديت‌هاي عاطفي كه داريد باخبر است و نمي‌خواهد در اطراف آنها پرسه بزند. اما مراقب باشيد،‌ ممكن است فرصت شگفت انگيز عاشقانه‌اي را از دست بدهيد اگر بخواهيد غير قابل انعطاف رفتار كنيد درمقابل آن چيزي كه درست جلوي بيني شما قرار دارد.


فال دی

– فال روزانه در روز 27 دی 1399 برای متولدین دی ماه

با وجود اينكه شما مي‌خواهيد كه كار درست را انجام دهيد، به نظر مي‌رسد مسئوليت‌هايتان كمتر پيچيده و دشوار باشند و از قلب تان پيروي مي‌كنند. رابطه‌اي كه اخيرا با كسي داريد ممكن است عميق‌تر شود يا يك رابطه جديد را شروع خواهيد كرد. شما تمايل نداريد كه با احساسات‌تان بجنگيد. به ياد داشته باشيد، احساسات شما نمي‌توانند مانند يك خانه تغيير نمي‌كند،‌ پس سعي نكنيد كه آنها را پايدار نگاه داريد. به خودتان اجازه دهيد تا آزادانه برقصيد بدون اينكه مدام نگران نتيجه آن باشيد.


فال بهمن

– فال روزانه در روز 27 دی 1399 برای متولدین بهمن ماه

ممكن است امروز به خاطر احساسات سركشي از اميد و آرزوها گيج و پريشان شويد. اگر چه اينها در وهله اول مسئله و مشكلي به نظر نمي‌رسند،‌ شما مي‌توانيد بسيار به تمايلات خود وابسته شويد كه هر چيزي بستگي به آن دارد كه آينده چه اتفاقي مي‌افتد. آرزو كردن بهترين‌ها، كار اشتباهي نيست،‌ اما اعتراف كردن به اينكه در آينده چه اتفاقي خواهد افتاد بهتر است.


فال اسفند

– فال روزانه در روز 27 دی 1399 برای متولدین اسفند ماه

حتي اگر شما رويكردي كاملا رويايي و فريبنده به روابط‌تان داشته باشيد بايد جنبه‌هاي بدبينانه آن را هم مد نظر قرار دهيد. اگر از جديدترين اطلاعات و آگاهي خود براي ايجاد تغييرات اساسي در زندگي‌تان استفاده كنيد برايتان بسيار مفيد و موثر خواهد بود. با وجود اينكه شما هميشه دو طرف هر نتيجه و اتفاقي را مي‌بينيد، اين آگاهي و هوشياري شماست كه باعث مي‌شود تا بتوانيد تصميم بگيريد و به جلو پيش برويد، يعني به سمت برآورده كردن آرزوها و محقق ساختن روياها به واقعيت!


به این فال امتیاز بدید

خیلی ضعیف/ضعیف/متوسط/خوب/عالی

میانگین 4.6 / 5. تعداد آرا : 62

هنوز کسی رای نداده...