خانه » فال روزانه 27 بهمن 1399

فال روزانه

فال روزانه 27 بهمن 1399

فال روزانه


4.5
(65)

فال روزانه آنلاین 27 بهمن 1399

فال فروردین

– فال روزانه در روز 27 بهمن 1399 برای متولدین فروردین ماه

اگر امروز دقيقا بدانيد که کجا مي‌رويد قادر خواهيد بود که به سمت ترقي و پيشرفت هجوم ببريد و بهترين راه را براي رسيدن به هدف تان انتخاب کنيد. اما شايد هم نتوانيد. اشتياق شما کاملا قانع کننده است- حتي براي خودتان- اما ممکن است قطعه بسيار مهمي‌از پازل تان را که درست در جلوي روي تان قرار داشت را گم کنيد. پس از سرعت خود بکاهيد! و مطمئن باشيد در اولين فرصت شانس و اقبال بهتري نصيب تان خواهد شد.


فال اردیبهشت

– فال روزانه در روز 27 بهمن 1399 برای متولدین اردیبهشت ماه

معمولا شما در يک درگيري ترجيح مي‌دهيد که از بحث و مشاجره پرهيز و سعي مي‌کنيد تا حد امکان از مقابله و کشمکش اجتناب کنيد. به هر حال امروز ممکن است شخصي به شما زيادي فشار وارد کند و با اين کاراعصاب تان را تحريک کند. بسيار سخت است که بخواهيد از اين درگيري پرهيز کنيد به خاطر اينکه شايد اصلا متوجه نباشيد که چه اتفاقي افتاده است. اگر اين فشار شما را از کوره بدر برد اجازه ندهيد که هيچ کس شما را از رسيدن به هدف تان بازدارد.


فال خرداد

– فال روزانه در روز 27 بهمن 1399 برای متولدین خرداد ماه

احتمالا امروز وسوسه شده ايد که عالم نما باشيد و ادعا کنيد که راجع به همه چيز اطلاع داريد. اما اگر خودتان را درگير اين ماجرا کنيد و خود را در مرکز توجه قرار دهيد بعيد مي‌دانم آن حمايت و توجهي که در نظر داريد را بدست بياوريد. چرا که در نتيجه اين کار شما کنترل خود را از دست مي‌دهيد و تبديل به انسان خودبزرگ بيني مي‌شويد؛ پس  سعي کنيد اثبات بزرگي و خردمند بودن خود را فراموش کنيد و حرف‌هايي که ديگران به شما مي‌گويند را دقيقا گوش کنيد. شنيدن حقيقت به شما ضربه‌اي نمي‌زند مخصوصا اگر بتوانيد از اين صحبت‌ها براي پيشرفت خود و رسيدن به اهداف تان استفاده کنيد!


فال تیر

– فال روزانه در روز 27 بهمن 1399 برای متولدین تیر ماه

ممکن است امروز رابطه شما با همسر يا دوست تان به طرز عجيبي بهم بريزد چرا که اختلاف عقايدي که شما با هم داريد منجر به يک درگيري لفظي شديد خواهد شد. يکي از شماها ممکن است خونسرد و آرام باشد و درگيري را خاتمه دهد ولي باعث مي‌شود ديگري عصبي تر شود. اگر اين درگيري منجر به اين شود که قلب هر دو شما بشکند مطمئن باشيد هيچ کدام تان برنده نخواهيد شد. به جاي اينکه آنقدر با هم بجنگيد تا ثابت کنيد کدام يکي از شما درست مي‌گويد يک نفس عميق بکشيد و تظاهر کنيد که هر دو پيشکشي داريد که بايد به يکديگر تقديم کنيد.


فال مرداد

– فال روزانه در روز 27 بهمن 1399 برای متولدین مرداد ماه

معمولا شما استعداد خوبي در اين داريد که به  ديگران بفهمانيد که حد و مرزشان با شما کجاست و چه زماني از آنها تجاوز مي‌کنند. ممکن است امروز کسي بيش از حد مدعي باشد ولي خيلي طول مي‌کشد تا شما بفهميد که چه اتفاقي افتاده است و ديگر دير شده تا از آن جلوگيري کنيد. فهميدن اينکه نقش شما در اينکه اجازه داده‌ايد چيزي فراتر از حد خود برود کمکي به بهتر شدن اوضاع نمي‌کند. اگر کنترل خود را در اين موقعيت از دست بدهيد نشان مي‌دهد که نمي‌توانيد  مسائل را در جايي که خودتان قبول داريد قرار دهيد.


فال شهریور

– فال روزانه در روز 27 بهمن 1399 برای متولدین شهریور ماه

به نظر مي‌رسد که روزهاي عجيبي در پيش رو داريد و سخت است که بدانيد چگونه آنها را تغيير دهيد. اما شما حقيقتا درباره اين موقعيت حساسي که برايتان پيش آمده نگران نيستيد. با اين وجود نابهنجاري كه بين عقل و احساس تان بوجود آمده به نظر مي‌رسد همه چيز را تحت تاثير خود قرار مي‌دهد و انگار هيچ جايي نيست که به شما آرامش و سکوتي که در جستجوي آن هستيد را هديه دهد. اما اکنون مي‌توانيد آرامش خاطر خود در روياهايتان را پيدا کنيد.


فال مهر

– فال روزانه در روز 27 بهمن 1399 برای متولدین مهر ماه

شما ايده‌هاي خوبي براي خرج کردن پول تان داريد اما همسرتان ممکن است کاملا مخالف با شما باشد. يا اينکه ممکن است داراي يک تضاد دروني باشيد؛ چرا که عقل تان يک چيز مي‌گويد و احساس تان چيز ديگري! اما مسئله اين نيست كه بايد فقط  يک چيز را آنهم با قيد و شرط انتخاب کنيد. مسئله اين است که بايد هر دو جنبه را در نظر بگيريد يعني هم به عقل و هم به قلب تان احترام بگذاريد. در آخر به شما اطمينان مي‌دهيم که نيازي نداريد همين امروز تصميم بگيريد!


فال آبان

– فال روزانه در روز 27 بهمن 1399 برای متولدین آبان ماه

شما آماده هستيد که عقايد تان را بيان کنيد و بعد از آنها دفاع کنيد. بعمل درآوردن افکارتان بيش از آن که فکر مي‌کنيد دشوار است. ممكن است شما در تصورتان خيلي راحت تر افکارتان را بيان کرده و آنها را عملي کنيد. اما ديگران از شما مي‌خواهند که ايده‌ها و تجربه‌هايتان را با آنها تقسيم کنيد حتي اگر شما بخواهيد که آنها را براي خودتان نگاه داريد و نمي‌خواهيد يکباره همه چيز را به کسي بگوييد. آرام شروع کنيد و از قلب تان صحبت کنيد.


فال آذر

– فال روزانه در روز 27 بهمن 1399 برای متولدین آذر ماه

امروز شما آماده تفريح هستيد و براي تان سخت است که در اين امر زياده روي نکنيد؛ چرا که  فکر مي‌کنيد که ديگر زماني مانند الان براي تفريح و خوشي بدست نمي‌آوريد. اما به آن راحتي هم که فکر مي‌کنيد رضايت شما حاصل نمي‌شود. ممکن است در طول روز شرايط تغيير و حواس شما را از پرداختن به برنامه‌هايتان پرت کنند. با اين وجود اگر بتوانيد خود را کنترل کنيد خوشحالتر خواهيد بود؛ پس به خودتان قول دهيد تا در فرصتي که تغيير شرايط براي تان بوجود آورده تا جايي که مي‌توانيد در اوج پرواز کنيد.


فال دی

– فال روزانه در روز 27 بهمن 1399 برای متولدین دی ماه

احتمالا امروز با دو جنبه از طبيعت تان – عقل و قلب- درگير هستيد. از طرف ديگر اهداف بلند مدت شما مهمتر از هميشه به نظر مي‌رسد  و شما مي‌دانيد که در رابطه با آنها وسواسي فکر مي‌کنيد. با اين وجود افکارتان را دست کم نگيريد. الان نياز به يک تردستي و شعبده بازي داريد و به نظر مي‌رسد که اين بهترين سياستي است که الان بکارتان خواهد آمد.


فال بهمن

– فال روزانه در روز 27 بهمن 1399 برای متولدین بهمن ماه

اگر امروز افکاري که در ذهن داريد را با ديگران تقسيم نکنيد فرصت بهتري بدست خواهيد آورد تا به آنچه که مدت هاست مي‌خواهيد برسيد. اگر زياده از حد به احساسات تان توجه کنيد و به آنها بها دهيد ممکن است شخص بخصوصي را كه در اطراف تان است را بترساند چرا که شما بيش از آنچه نشان مي‌دهيد قوي و نيرومند ظاهر مي‌شويد. خردمندانه ترين کار امروز اين است که خود را کنترل کنيد. فرصت‌ها تا زمانيکه شما خودداري خود را نشان مي‌دهيد از دست مي‌روند.


فال اسفند

– فال روزانه در روز 27 بهمن 1399 برای متولدین اسفند ماه

امروز به سختي مي‌توانيد بفهميد که چه چيز واقعي  و درست است و تصورات شما آنقدر روشن و واضح به نظر مي‌رسند که انگار از يک فيلتر رد شده و تبديل به سايه و روشن – واقعي و غير واقعي- مي‌شوند. شما مي‌توانيد آنقدر درگير روياهايتان شويد که ناگهان تصميم بگيريد عمدا خود را فريب دهيد. فرو رفتن در دنياي ناخودآگاه ذهن تان کار اشتباهي نيست. اما به ياد داشته باشيد؛ زماني که در هفته آينده از خواب بيدار مي‌شويد نياز خواهيد داشت که زمان از دست رفته را جبران کرده و کارهاي نيمه تمام خود را به پايان برسانيد.


به این فال امتیاز بدید

خیلی ضعیف/ضعیف/متوسط/خوب/عالی

میانگین 4.5 / 5. تعداد آرا : 65

هنوز کسی رای نداده...