خانه » فال روزانه 26 مهر 1399

فال روزانه

فال روزانه 26 مهر 1399

فال روزانه


4.6
(62)

فال روزانه آنلاین 26 مهر 1399

فال فروردین

– فال روزانه در روز 26 مهر 1399 برای متولدین فروردین ماه

تا موقعي که احساسات و علايق شما به علايق اطرفيانتان مرتبط مي‌شود، تمرکز کردن براي مطرح کردن خود مي‌تواند شما را به مسيري درست هدايت کند. خلاقيت و سازنده بودن چيز خوبي است، اما خودشيفتگي و خود پسندي به ضررتان تمام مي‌شود. شما اکنون مي‌توانيد چيزهايي که برايتان مهم است را با ديگران در ميان بگذاريد؛ فقط فراموش نکنيد که ممکن است حرف‌هاي شما در نظر ديگران زياد مهم نباشد.


فال اردیبهشت

– فال روزانه در روز 26 مهر 1399 برای متولدین اردیبهشت ماه

امروز اتفاقاتي مي‌افتد که بخشي از خاطرات دوران کودکي‌تان زنده مي‌شود و شما براي يادآوري خاطرات گذشته آمادگي کامل داريد. اکنون مرتبط ساختن احساسات زمان حال با گذشته کار خوب و درستي است، اما بايد مطمئن شويد خاطراتي که شما به ياد مي‌آوريد، واقعاً اتفاق افتاده باشند! علاقه شما به شاخ و برگ دادن به وقايع مي‌تواند باعث بروز مشکلاتي شود که براي حل کردنشان وقت کافي نداريد.


فال خرداد

– فال روزانه در روز 26 مهر 1399 برای متولدین خرداد ماه

امروز در حاليکه ماه وارد سومين خانه شما يعني خانه مربوط به محيط اطرافتان مي‌شود، شما توانايي فرار کردن از مکان‌هاي شلوغ و ديوانه کننده را نداريد. اما فقط به خاطر اينکه کمي ‌بيشتر جلب توجه کنيد، يکنواختي‌هاي روزانه را تبديل به نمايش‌هاي عاشقانه نکنيد!!‌ درعوض از هوش خود استفاده کنيد تا ديگران را هم گرفتار کنيد. اگر شما عضو کاملي از يک تيم باشيد بيشتر مورد تشويق و تحسين قرار خواهيد گرفت.


فال تیر

– فال روزانه در روز 26 مهر 1399 برای متولدین تیر ماه

لزومي ‌ندارد درباره جايگاه و موقعيت خود زيادي مبالغه کنيد؛ چرا که کمتر حرف زدن از زيادي حرف زدن بيشتر تأثير مي‌گذارد. فراموش نکنيد که سستي‌ها و ضعف‌هايتان شما راگول زده و شما وسوسه مي‌شويد بيشتر از آن چيزي که حس مي‌کنيد به خودتان اطمينان کنيد و برايتان مانع ايجاد مي‌کنند. مغرور بودن به خود باعث عقب گرد شما مي‌شود. باوجود اينکه اگر به روشني خود را مطرح کرده و خودتان باشيد ديگران هم شما را خواهند ديد.


فال مرداد

– فال روزانه در روز 26 مهر 1399 برای متولدین مرداد ماه

حالا که ماه در نشانه شاهانه شما قرار گرفته شما نيز خيلي شاهانه روياپردازي مي‌کنيد! ولي لازم است بدانيد شما با افرادي که مي‌شناسيد همگام وهمراه هستيد. اگر بخواهيد با قرارگفتن در جايگاه‌هايي که ديگران هم بدانجا وابستگي دارند خودتان را بيشتر بشناسيد، آنها را خوشحال‌تر نخواهيد کرد. فراتر رفتن از وابستگي‌هاي خود و انجام دادن کارهايي که تابحال انجام نمي‌داديد بهتان کمک مي‌کند عادل‌تر و با انصاف‌تر باشيد.


فال شهریور

– فال روزانه در روز 26 مهر 1399 برای متولدین شهریور ماه

وقتي که شما مي‌توانيد زمان ديگري را به رويا‌پردازي اختصاص دهيد، اگر امروز اين کار را بکنيد برايتان نتيجه و ثمره‌اي نخواهد داشت. در حقيقت تجزيه و تحليل کردن خودتان مي‌تواند شما را به بن بست بکشاند. به جاي ريسک کردن بهتر است توجه‌تان را روي جهان اطراف خود متمرکز کنيد. داشتن نگرشي منظم و قانونمند مي‌تواند مهم ترين چيز براي حفظ کردن شغلتان باشد.


فال مهر

– فال روزانه در روز 26 مهر 1399 برای متولدین مهر ماه

با وجود اينکه عطارد به سرعت از نشانه شما دور مي‌شود، حتي بهترين برنامه ريزي‌هايتان هم ممکن است فاش شوند. سعي نکنيد از موقعيت‌هايي که با آنها اشنا پنداري مي‌کنيد دوري کنيد. حالا اين مي‌تواند دليل خيلي خوبي باشد براي اينکه شما هميشه مي‌خواستيد دوباره در موقعيت‌هايي که فکر مي‌کرديد مربوطه به گذشته هستند قرار بگيريد. پس به جزئيات بيشتر توجه کنيد، وگرنه ممکن است وقتي که شما اين موقعيت را شناختيد دوباره به عقب و جايگاه قبلي خود برگرديد.


فال آبان

– فال روزانه در روز 26 مهر 1399 برای متولدین آبان ماه

شما امروز خيلي به اولويت‌هاي خود در محل کار اهميت مي‌دهيد. اين سخن بدين معني نيست که بايدآرام‌تر کار کنيد؛ بلکه فقط بايد به چيزهاي ديگري که نيازمند توجه شما هستند نيز دقت کنيد. اگر افکارتان حول و حوش ضمير ناخوداگاهتان سير مي‌کند نترسيد، چراکه اين کار راهي براي يافتن معني چيزهايي که در جستجويش بوديد مي‌باشد.


فال آذر

– فال روزانه در روز 26 مهر 1399 برای متولدین آذر ماه

اگرچه شما در روياهاي خود به دوردست‌ها سفر مي‌کنيد، ولي اکنون بايد به چيزهايي که در حال حاضر در مقابل شما وجود دارند توجه کنيد. بيشتر ماندن در خانه بيشتر از آن چيزي که تصور مي‌کنيد بهتان آرامش مي‌دهد. گپ و گفتگوي دوستانه با يکي از دوستان قديمي‌تان مي‌تواند بهتان يادآوري کند که چيزهاي که شما در جستجويش هستيد در خانه خودتان است!!


فال دی

– فال روزانه در روز 26 مهر 1399 برای متولدین دی ماه

شما سعي مي‌کنيد از صحبت کردن در مورد احساسات خود طفره برويد، اما اگر ترس‌هاي خود را در اين بحث آشکار کنيد براي خود مشکل درست کرده‌ايد. لزومي ‌ندارد خودتان را گول بزنيد. الان بهتر است توجه خود و موضوع بحثتان را بيشتر به سمت موضوع‌هايي که طرف مقابلتان دوست دارد سوق بدهيد.


فال بهمن

– فال روزانه در روز 26 مهر 1399 برای متولدین بهمن ماه

امروز ديگران زياد شما را درک نمي‌کنند، اما شما نياز داريد با ساختن يک محافظ براي خود وکسي که دوستش داريد نقش خود را ايفا کنيد. به جاي اينکه سعي کنيد با انجام دادن کارهاي سخاوتمندانه گذشته را جبران کنيد، با ملايم‌تر کردن نگرش‌هايتان و نشان دادن احساسات قلبي خود اين کار را بکنيد. پنهان کردن احساسات واقعي خود، حتي اگر با استانداردهاي متعالي‌تان مغايرت داشته باشند، شما را به هيچ جا نمي‌رساند.


فال اسفند

– فال روزانه در روز 26 مهر 1399 برای متولدین اسفند ماه

مشکلات جهان فقط با بيشتر کار کردن شما يک نفر و انجام دادن وظايفتان حل نمي‌شود! وقتي امکان خسته شدن شما در مراحل کار وجود دارد، بيشترکار کردن به جاي اينکه مفيد واقع شود بي فايده خواهد بود. گرايش‌هاي طبيعي شما به ترحم و دلسوزي کردن چيزي است که اکنون بهش نياز داريد. فقط يادتان باشد دلسوزي کردن با افراد گرفتاري که به اندازه شما موفق نيستند براي امروز کافي است. وقتي که ماه وارد روز دوشنبه شد شما ديگر مي‌توانيد به کارهاي خودتان برسيد.


به این فال امتیاز بدید

خیلی ضعیف/ضعیف/متوسط/خوب/عالی

میانگین 4.6 / 5. تعداد آرا : 62

هنوز کسی رای نداده...